Novinky
Márne sa tu snažíš vykrúcať - nerob si tu verejnú hanbu! :no:
Popros kamaráta Gúgla nech ti vysvetlí čo je MPV a čo sa teraz nosí... :-!
Popros kamaráta Gúgla nech ti vysvetlí čo je MPV a čo sa teraz nosí... :-!
Spravne, treba reagovat na to, co je napisane; nie to, co si citatel domysli, ze by to mohlo byt. Potom tu kvoli tmou vznikaju bezcielne nekonecne diskusie.
To rozhodně ne, ale na rozdíl od tebe aspoň dobře vím (a nejen já), co jsi nakonec skutečně napsal (viz i ta citace). Jedna věc je, co chce někdo udělat/napsat a druhá co skutečně udělá/napíše.
A reagovat se dá jen na to, co skutečně napsáno bylo, nikoli na to, co napsáno být mohlo, nebo mělo.
A reagovat se dá jen na to, co skutečně napsáno bylo, nikoli na to, co napsáno být mohlo, nebo mělo.
"Nosí" se právě kombinace velkého SUV s výkonným motorem, nikoli velkého MPV s výkonným motorem..., takže to byl hodně špatný příklad kombinace na to, aby ty reakce byly opodstatněné. Ale jestli to stále pochopit nemůžeš, nebo jen nechceš, je úplně jedno.
Nie nechcel, nepochopili ste to ani jeden.
To, co je tam napisane, je iba to, ze sa taka divoka kombinacia "nosi", nie ze ide o ziadanu a predavanu kombinaciu. Snob sa este oduje ako tukan a tvari sa hustointeligentne, hoci nepochopil pointu.
To, co je tam napisane, je iba to, ze sa taka divoka kombinacia "nosi", nie ze ide o ziadanu a predavanu kombinaciu. Snob sa este oduje ako tukan a tvari sa hustointeligentne, hoci nepochopil pointu.
Napsal jsi doslova: ".... 7 miestne MPV aspon s 450k motorom. To sa teraz nosi...", což je blbost (MPV jsou "na chvostě"/OUT) a měl jsi napsat (možná i chtěl) namísto MPV - SUV.
Ale víc polopatě už ti to asi nevysvětlím ani já. 😉
Ale víc polopatě už ti to asi nevysvětlím ani já. 😉
Vidím, ako vždy, si mimo - slušne povedané!
Ty píšeš nejaké blbosti, že výkonné MPV sa nosia - takže "čágo belo...." :no:
Ty píšeš nejaké blbosti, že výkonné MPV sa nosia - takže "čágo belo...." :no:
Potom boli out vzdy a tym padom opat jeho radoby inteligentna pripomienka nema zmysel.
SUV a spol. uz cochvila budu konkurovat aj klasickym HB, co MPV nikdy nedokazali.
SUV a spol. uz cochvila budu konkurovat aj klasickym HB, co MPV nikdy nedokazali.
Používá se podle mne řádově méně, jak říkám, je to spíš zastaralejší forma. V češtině lépe sedí Z. Nicméně je to ta původní a pořád správná, byť nezvyklá.
Myslím, že i v tomto případě (prezident/president, nebo prezidium/prezídium/presidium) se požívá "s" u odvozených "českých" tvarů (např. prezidentský/á/é) minimálně velmi vzácně, viz i poslední prezidentské volby, nebo prezidentská amnestie.
To, že už dlouhodoběji stojí "na chvostě", myslel právě tím, že jsou "OUT", na rozdíl od SUV/SAV/Crossover...
Najprv by vsak musel mat pravdu, ze?
MPV nikdy netrhali predajne rekordy a ani nebudu, ale stali na chvoste; takze ta poznamka je uplne mimo misu.
MPV nikdy netrhali predajne rekordy a ani nebudu, ale stali na chvoste; takze ta poznamka je uplne mimo misu.
Myslel jsem, že stejně jako president nebo museum (včetně odvozených slov/ tvarů) patří mezi ta slova, kde je povoleno oboje. S bylo původně a dnes je spíš zastaralé, Z bylo přidáno později a je preferované. Je to jeden z těch případů, kdy se kodifikace přizpůsobila užití.
Zřejmě to pak bude stejný případ jak Mercedes. Modelů najednou jak máku a kvalita rapidně dolů. Pak se z prémiové značky stane téměř běžná ;-\ Že se jen z 911 asi žít nedá (byť Ferrari? ) je možné, ale je třeba to udělat mimořádně citlivě. Ty ostatní modely nesmí podlézat plasty, unifikovanými díly či malými TDI pod kapotou.
Slovo ve "tvé" podobě je možné psát jako exkluzive, exklusive i exclusive, ale exkluzivnost, exkluzivita, exkluzivní...se píší se "z".
[odkaz]
Doufám, že se shodneme alespoň na tom, že prémiové zboží určitě není (přím👋typicky) exkluzivní.
[odkaz]
Doufám, že se shodneme alespoň na tom, že prémiové zboží určitě není (přím👋typicky) exkluzivní.
Jen v tvé hlavě. 😉 3-4 roky do prvního faceliftu jsou celkem běžné. Hodně záleží, o jaké auto jde, jak se prodává, jaké máš vývojové kapacity atp. Třeba A4 bude mít myslím 4+2. 8 let je dnes dlouhá doba a s jediným faceliftem je to celkem neobvyklé (to už spíš 5+3 než 4+4). Je otázka, co to vůbec generace je (na rozdíl od faceliftu). Intervaly se zkracují a trochu se stírá rozdíl mezi generací a zásadním omlazením.
Třeba zmíněná A4 měla 7 (B5; 3+4), 4 (B6), 3 (B7) a (nejspíš) 6 (B8; 4+2) let.
Třeba zmíněná A4 měla 7 (B5; 3+4), 4 (B6), 3 (B7) a (nejspíš) 6 (B8; 4+2) let.
Myslela jsem že jste trochu "mladší" (u nás v rodině na ty "lidové kořeny s Broukem" nemohou "vzpomínat" ani rodiče.. 😉
Než (nedávno) Porsche "pohltilo" VW, docela "exkluzivní" (ono už se v češtině NE"smí" psát "s"? když je to z anglického "excluSive"?) zboží BYLO - jsem zvědava tak "za 10-15 let (že VWýrazné změny a "masovější" rozšíření TDi nebudou dělat hned je JASNÉ - otázka je toho(to) "trochu delšího horizontu", tam je "menší Panamera combi" a možná jednou i ten 4válcový diesel MOŽNÝ 😐
Než (nedávno) Porsche "pohltilo" VW, docela "exkluzivní" (ono už se v češtině NE"smí" psát "s"? když je to z anglického "excluSive"?) zboží BYLO - jsem zvědava tak "za 10-15 let (že VWýrazné změny a "masovější" rozšíření TDi nebudou dělat hned je JASNÉ - otázka je toho(to) "trochu delšího horizontu", tam je "menší Panamera combi" a možná jednou i ten 4válcový diesel MOŽNÝ 😐
Prémiové zboží nemá s "exkluZivitou" nic přímo společného, to si pleteš se zbožím luxusním/superluxusním. Např. v tom Německu (dříve jen v tom západním) je střednětřídní prémie tradičně běžné autem, to není nic nového. To jen tady za železnou oponou jsme v TUZEXech slintali i nad Fiatem Uno v základu a osobní automobily značek MB/BMW považovali za vozy pro ty nejvyšší sociální třídy.
A PORSCHE? Vzpomeň taky třeba na jeho "lidové" kořeny společné s Broukem... 😉
A PORSCHE? Vzpomeň taky třeba na jeho "lidové" kořeny společné s Broukem... 😉
(jen trochu) VWydržte - kombi (určitě i s motorem TDi) v plánu OPRAVDU JE! 😉
PS: Ten diesel ale bude (alespoň) 6ti válcový.. 😄
PS: Ten diesel ale bude (alespoň) 6ti válcový.. 😄
Samozřejmě, že Porsche ze supersportů nežije už dávno. (Tím nechci říct, že model jako 911 nevydělává.)
Určitě souhlas, a na 99% Porsche žádný hatch á la Audi A3 neplánuje.
Určitě souhlas, a na 99% Porsche žádný hatch á la Audi A3 neplánuje.
Luxusné športové SUV či limuzína luxusnej triedy od Porsche bol podľa mňa perfektný nápad, určite lepší než MPV od BMW. (Všetci vieme, načo je MPV.)
Ja by som si vedel predstaviť od Porsche niečo podobné ako Panamera, s tým, že by ''preskočili'' vyššiu strednú a rovno urobili model v strednej triede (niečo podobné ako Audi A5 Sportback) :yes:
Ja by som si vedel predstaviť od Porsche niečo podobné ako Panamera, s tým, že by ''preskočili'' vyššiu strednú a rovno urobili model v strednej triede (niečo podobné ako Audi A5 Sportback) :yes:
Na druhou stranu personální provázanost mezi VW a Porsche existuje odjakživa a vždy záleželo na společném vlastníkovi zda vezme ovladače z brouka a dá je do 911. Je evidentní, že 911 to nikdy nevadilo a naopak vznikla legenda.
Keby si trochu rozumel automobilovým trendom, vedel by si, že MPV sú OUT!
A nenapísal by si takú trápnu hlúposť! :no:
A nenapísal by si takú trápnu hlúposť! :no:
Macan má byť najlacnejším modelom - a má štartovať na 40 000€ (rozumej 55 000 - 65 000€).
Čiže naozaj sa nedá hovoriť o ľudovom vozidle. Dostupnejšie? - to áno, ale nie masové!
Veľa ľudí zabudúda, že Porsche bolo v 90. rokoch na pokraji krachu a že ho zachránili Boxter a neskôr Cayenne. Porsche 911 by bola už len legendou minulosti.
Čo ma tiež irituje sú reči o koncerne! Porche sa stalo "členom" kedy? Pred rokom?! A má pravdepodobe najväčšiu samostatosť....
Čiže naozaj sa nedá hovoriť o ľudovom vozidle. Dostupnejšie? - to áno, ale nie masové!
Veľa ľudí zabudúda, že Porsche bolo v 90. rokoch na pokraji krachu a že ho zachránili Boxter a neskôr Cayenne. Porsche 911 by bola už len legendou minulosti.
Čo ma tiež irituje sú reči o koncerne! Porche sa stalo "členom" kedy? Pred rokom?! A má pravdepodobe najväčšiu samostatosť....
.... 7 miestne MPV aspon s 450k motorom. To sa teraz nosi a Porsche by nemalo dlho otalat.
Myslím, že Porsche už nějakou dobu ze supersportů nežije... Nevím už přesně jak to bylo, ale nedávno tu byl článek v tom smyslu, že levnější model než Boxster by uškodil image značky. Tudíž docela pochybuji, že by zrovna Porsche v blízké době plánovalo nějaký social edition hatch do každé rodiny...
Dostupné Porsche nedává smysl. 😄 Pokud tedy dostupným nemyslíš 1-1,3 milionu. Dá se očekávat, že se v téhle cenové relaci objeví menší SUV. Cayenne přeci jen začíná na 1,5.
V příští generaci Panamery by se měl objevit i kombík (ala Sport Turismo) a odvozené kupé (což je asi ten sporťák nad 911).
sak 5 dverak jiz Porsche ma, je jim Panamera, kdyz si pustis nejakou videorecenzi z UK, tak tam oni casto hovori jako o big-hatch (ja bych to spis nazval liftbackem), a vlastne ma zrejme prijit i jeji varianta sport-kombi, tedy jiz cistokrevne 5 dvirko
ja si myslim ze sa toho tiez raz dockame... len zo supersportovych aut porsche uz dlho nevyzije
prvy krok bol cayenne.... dalsim bola panamera a pridu aj dalsie prekvapenia.... casom urcite pride aj nejaky mensi dostupnejsi model a mozno aj 5 dverak :yes:
prvy krok bol cayenne.... dalsim bola panamera a pridu aj dalsie prekvapenia.... casom urcite pride aj nejaky mensi dostupnejsi model a mozno aj 5 dverak :yes:
Ja by som radšej privítal malý hatchback, viete pre manželku do práce. Lebo veľkých aút sa bojí.
... kombik s ctyrvalcovym dieslem, s vyvysenym podvozkem a plastovymi "ochrannymi" prvky... 8-s
Nevim, proc se vsichni snazi vyplnovat (ci spise vytvaret) dalsi a dalsi skuliny na trhu. Je mi jasny, ze smysl kazdy (soukromy) firmy je predevsim vydelavani penez, ale nekde mi to uz prijde utazeny za vlasy. Tim spis, kdyz Porsche patri do velkyho koncernu, ktery uz tak jako tak pokryva de facto cely trh. Jejich touha, pokryvat co nejvic z trhu mi tedy prijde jako trochu ujeta. Kdyz si Porsche "neda pozor", muze se mu stat, ze jeho exklusivita kvuli vysokym vyrobnim cislum proste zmizi, jako se to stalo "premiove" trojce BMW/Audi/Mercedes. Ty tady v Nemecku stoji na kazdem rohu, takze si clovek uz pripada jako individualista, kdyz jezdi Mondeem nebo Insignii... :😉
Nevim, proc se vsichni snazi vyplnovat (ci spise vytvaret) dalsi a dalsi skuliny na trhu. Je mi jasny, ze smysl kazdy (soukromy) firmy je predevsim vydelavani penez, ale nekde mi to uz prijde utazeny za vlasy. Tim spis, kdyz Porsche patri do velkyho koncernu, ktery uz tak jako tak pokryva de facto cely trh. Jejich touha, pokryvat co nejvic z trhu mi tedy prijde jako trochu ujeta. Kdyz si Porsche "neda pozor", muze se mu stat, ze jeho exklusivita kvuli vysokym vyrobnim cislum proste zmizi, jako se to stalo "premiove" trojce BMW/Audi/Mercedes. Ty tady v Nemecku stoji na kazdem rohu, takze si clovek uz pripada jako individualista, kdyz jezdi Mondeem nebo Insignii... :😉
Ked chces argumentovat sam proti vlastnemu nazoru, tak si zaloz vlakno >😁