Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Skoro 800 tisíc aut od GM potřebuje měnit olej častěji

General Motors má další problém. Palubní monitorovací systém oleje u několika modelů nefunguje tak, jak má a množí se reklamace vyvažovacích řetězů.
Zpět na článek
7. 4. 2013 13:41
Pevný kratší interval je vždy najlepší ...
Rok, alebo 15-20 tis. km je podľa mňa najideálnejšie a ak niekto vie o tom, že zaťažuje auto viac .... mal by to ešte skrátiť ...

Tie "inteligentné" systémy a "long-life" oleje sú pre firemné autá, alebo pre ľudí čo menia často autá .... "normálnym" ľuďom odporúčam ten rok, resp. 15-20 tis. km ...

Náklady sú oproti možným škodám minimálne ... motor sa nikdy nenahnevá, ak dostane nový olej ;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
7. 4. 2013 13:49
Re: Pevný kratší interval je vždy najlepší ...
absolutny suhlas :yes:
Avatar - peter_ko
7. 4. 2013 13:52
Re: Pevný kratší interval je vždy najlepší ...
Pokiaľ človek požíva štandardný olej a nie nejaké lacné náhrady tak vydrží bez problémov aj dva roky. Samozrejme ak sa neprešvihnú kilometre.
Avatar - 3_diamanty
7. 4. 2013 13:54
Re: Pevný kratší interval je vždy najlepší ...
v tomto pripade uz viac zalezi na pocte odjadenych km ako vravis , presne
7. 4. 2013 14:03
Re: Pevný kratší interval je vždy najlepší ...
presne ako vravis, absolutny suhlas pekne povedane :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - gld
7. 4. 2013 16:58
Re: Pevný kratší interval je vždy najlepší ...
Nejde len o kilometre. Vieš koľko sa ti napríklad pri častých studených štartoch a krátkych trasách nakondenzuje v oleji vody? Dva roky sú príliš, ak nemáš na výmenu dobrého oleja každý rok, nejazdi.
7. 4. 2013 15:01
Re: Pevný kratší interval je vždy najlepší ...
:yes: Přesně tak :-)
8. 4. 2013 08:36
Re: Pevný kratší interval je vždy najlepší ...
Už několik odborníků na maziva mi potvrdilo moji domněnku, že long life je hrob pro motor. Olej je ideální vyměnit max po 15000 km. I ten nejkvalitnější olej pak začne hrozně rychle degradovat a mazání motoru jde do háje.
7. 4. 2013 14:17
Marketingové oddělení VW si dovoluje upozornit...
,samozřejmě nenápadně nápadně, že problém s long life nápadem u motorových olejů nemají jenom oni.
Rozbalit vlákno
0
7. 4. 2013 14:30
Lež má krátké nohy
Lže se pro peníze. Aby papírové servisní náklady klesly. >:D
Rozbalit vlákno
0
7. 4. 2013 16:43
Jak u HTP
No, Mr. Cimbu např. u HTP doporučuje měnit olej po 7500 km.
Rozbalit vlákno
2
8. 4. 2013 08:41
Re: Jak u HTP
Protože ten motor je konstruktérskej pazdrát. Olej se v něm přehřívá a degraduje. Chybí tam prostě chladič oleje. Takhle je ideální používat vysoce výkonný oleje pro závodní motory, který snesou vyšší teploty (10W-60) nebo měnit obyč olej po 7500 km. HTP je katastrofa.
Avatar - Slavek-TDM
8. 4. 2013 09:10
Re: Jak u HTP
To neni tak uplne pravda, bez chladice jsou jen nektere verze kratke Fabie a trpely hlavne dlouhou jizdou po dalnici. Ale u HTP byly i jiny konstrukcni problemy.
7. 4. 2013 17:27
Výměna oleje
O jakém "kontrastu" to autor mluví? Já, protože chci motor šetřit, měním po 10t. Vyjíždět až do intervalu udávaného automobilkou se většinou nevyplácí, u těch, kteří používají long - life oleje to platí dvojnásob.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - anti99
7. 4. 2013 21:05
vymena oleja v US
odporucili mi menit olej na novom aute kazdych 5000mil / 8000 km/ aj ked manual hovori o 10000milach /16000km/. zalezi od podnebia kda sa auto pouziva. v TX je horko vacsinu roka a prasno, 5000 mil je asi adekvatnych. Navyse E..mericania radi dupnu na plyn pri vyjazdoch na dialnicu 0-60 , vacsina aut vyleti ako raketa len aby sa dostali do lane a zaradili sa >:-[]
mnoho ludi co si sami menia olej v TX / co som sa stretol/ meni olej kazdych 3000 mil aj na jazdenych herkach ;-)
inak cim castejsie sa meni olej, tym lahsie sa auto preda, ak je o tom samozrejme zaznam :-!
Rozbalit vlákno
0