Minivozy si v březnu meziročně překvapivě polepšily, za první čtvrtletí jsou ale stále ve ztrátě. Na totální dominanci Škody Citigo se však nezměnilo vůbec nic.
citigo v cechach prepadak nie je .. to asi ziadna skodovka nie je... otazne ale je ako sa citigu dari aj na inych trhoch v europe... napr v dansku je citigo druhe .... tam sa mu dari vyborne nakolko je dansko krajina miniaut [odkaz]
Citigo, extratřída mezi miniauty - a na slovo extratřída experti (auto roku 2012 ve VB) i zákazníci (Česko, Dánsko...) viditelně slyší. Nemá cenu Citigo vychvalovat, zbytečné opotřebovávání klávesnice. Vše vystihují dvě slova: BRAVO ŠKODA!!! :yes:
1. nemluv sprostě, vypadáš jak diskusní prosťáček, na čemž asi něco bude
2. napiš mi sem kvalitnější miniauto v únosných cenách než Citigo
3. cena není tak strašná
4. vzhled je subjektivní, mně se třeba Citigo líbí
5. teď jsem pochopil, že na 99% Ti to nemá cenu vysvětlovat
Co dodat? BRAVO ŠKODA a tobě Kneblisi, přeji brzké uzdravení ;-)
Na dnešní dobu je to krabice na kolečkách. Mrkni se třeba na VW Lupo, které je již více jak 10 let staré. Lupo bylo v dřívejší době povedené auto. Mě přijde, že od té doby co audi utekl šef designer ke korejcům tak se VW se svými modely potápí. Vše má poměrně nudný a okoukaný design. Z německých vozů naopak prokoukly Mercedesy, které mi spíše dříve připadaly jako vozy pro dědečky, za to audi 8 let stále stejná nudná maska všechny vozy na oko stejné a bez elénu. BMW také podlě mě nějak skomírá což je škoda, protože na dnešní dobu současné modely také nejsou žádnou třešničkou na dortu, ale i tak se stále docela drží.
Z německých značek
1. Mercedes
2.Opel (poslední dobou velice povedené modely)
3. BMW
a koncern raději nic...
Idiot je stupeň debility, tedy hlouposti, tudíž slova *, imbecil ani idiot nejsou nadávky!
P.S. Ty se taky nechováš zrovna slušně, když mě oslovuješ pražáku, i když je pravda, že jsem pražák
Idiot ve smyslu kterém píšeš se používá ve zcela jiných případech, v tvém případě to byla prachsprostá nadávka - nic víc, nic míň. Tím, že tě nazvu pražáku se nechovám slušně? Výborně. Za všechny příspěvky, které si zde napsal si pouze ukázal inteligenci pubertálního středoškoláka. A to, že někdo nesdílí tvůj názor tak je idiot? Dobře si se projevil.
1. pražák není zrovna vhodné oslovení
2. jsem středoškolák, ale neřekl bych, že jsem o moc hloupější než Ty - mám IQ 120
3. to že někdo někomu jinému říká, že je jelito, je v pořádku?
akosi straca pozicie v cechach... ale ani sa necudujem ved je drahsia ako punto ;-\ ...
myslim ze cenou to v pande trosku prepiskli... predsa len je to malicke auto a dat za taketo auticko 10 000 eur je trosku moc.... v cechach je sice vacsia kupna sila ako u nas na slovensku ale ako vidiet ani tam to panda nema ruzove.... jednoducho panda je draha
picanto ma potesilo... januar 13ks, februar 24ks no a marec 26ks... pekne picanto zatial rastie od zaciatku roka :yes: vydarene auticko a podstatne lacnejsie od pandy
to je fakt.... celkovo asi okrem citiga a Upu vsetci poklesnu.... u vas sa aspon par miniaut preda ale na slovensku je to totalna mizeria... tam ratame doslova na prstoch jednej ruky predaj aut ako panda picanto alebo mini...
jo - v tomhle srovnání nic proti. Punto je za stejný peníze lepší auto, to je fakt... ale když už někdo potřebuje extrémně malý auto... tak pak nechápu kdo a proč si může kopit ten krabicoidní hnus, co má místo motoru šicí stroj... :-!
Kdyby to do mě někdo narval, ať zezadu nebo zepředu, raději bych seděl v puntu, než v tý skořápce na 4 kolech... Hlavně při nárazu zezadu musí bejt v citigou člověk na zadních sedačkách jako v bavlnce... Ale už na nebesích... >:D
Hele, tady bojuješ sám proti sobě. NSF má nově vyvinutou kastli a ve všech směrech je modernější a bezpečnější, než obstarožní Punto.
Asi ti nemusím vysvětlovat, že jsou opravdu velké rozdíly v konstrukci a použití vysokopevnostních materiálů mezi těmito vozy. A ne ve prospěch Punta. ;-)
Jasně, zase máš pravdu. Užij si citigo, já zůstanu raději u aut... Ale ani tobě bych nepřál sedět vzadu v citigo a mít šimrání v zádech, až někdo nedobrzdí... Víš, ono je hezký, co ti napíšou v brožuře, ale já k těm nehodám jezdím, a takových hrdinů s pevnou kastlí jsem viděl...
Ty si tiez vyvinuty...
...radsej sa pozri: Punto: [odkaz]
Cg: [odkaz]
a ujasni si pojmy a dojmy.
Su tam aj videa. Napr. pri celovke na Punte nepraskne ani celne sklo, na rozdiel od Cg. Nehovoriac o naraze zboku, kde figurine vyletela oknom cela hlava. Figurina to rozchodi, krk ziveho figuranta vsak tazko.
To su zase keci... niektorym porovnat stare a nove udaje problem nerobi [odkaz]
O.i., zmenila sa iba hranica na dosiahnutie hviezdiciek a bodovanie asistentov; nie princip narazoveho testu, takze studuj a neplet.
užraný? Jezdil jsi s tím vůbec někdy?
Ne.. jen kecáš.
já jsem si za svý peníze koupil Punto 1.2... a za 4 roky najezdil asi 120 tis km... takže se troufám považovat za oprávněného hodnotit.
Pohodlné... tiché... a dlouhodobě málo přes 5 litrů... včetně rychlých přesunů po dálnici.
Rychlých v rámci třídy = zhruba povolených 130.
Takže jen kecáš.. jako vždycky.
:-P
>:D
Četls vůbec ten svůj vlastní odkaz... byť je zase od Hitlerových pohrobků?
Kecáš.. šašku... užij si pixlu, pokud ji vůbec máš - a nech nás jezdit nějakým normálním autem.
Výkonnější verze... >:D To bude asi to Citigo sport, nebo jak se ten polepenej megaturbolínej střep jmenuje... >:D Jossalito má evidentně depku a hledá večer kamarády...
Ne, hledám mladý ucháče, co nejsou schopni pochopit, že italský vozejk, co asi leští před barákem, měl svý nejlepší leta někdy na začátku první dekády tohoto tisíciletí. Doba pokročila, vaše myšlení, bohužel, zůstalo v minulosti. >:D:yes:
Srovnávat mezitřídně spotřeby tu začal někdo jiný a někdo jiný zatáhl taky to Punto do diskuze, že? ;-)
Takže opět ukazuješ jen upocenou snahu o ničem. Ale chápu, jsou to tvý kamarádi s italkýma vozejkama, na ty se přece nereaguje, ani kdyby napsali sebevětší kravinu. >:D:yes:
Chlapi, já se Vám docela divím, že na Jossalita vůbec reagujete. Diskuze s ním jsou o ničem, jediný co se dozvíte, že je všechno od koncernu super a všechno ostatní křáp. Kdyby jste ho nechali a nikdo mu neodpověděl, tak napsal jen jeden či dva výlevy své mysli a pak by ho to přestalo bavit, ale takhle jich je plná diskuze a to se nedá číst. Dřív to bylo třeba aspoň vtipný, ale teď už to není ani vtipný.
Když už se v článku píše o TOTÁLNÍ DOMINANCI citigo (58,5 % mi jako totální nepřijde), pak tedy musím redakci opravit, protože 40 kusů z 373 není SOTVA DESETINA, ale více než desetina... Ale to nic, to jsou jen nepodstatné pojmy...
Mi to připomíná, jak závodil američan s rusem, a amík vyhrál. A v ruských novinách pak vyšel článek, jak rus byl na krásném druhém místě, kdežto amík skončil předposlední... Taky pravda. >:-[]
Panda je o 10 cm delší... má poctivej čtyřválec 1242ccm... Citigo je ošlivý, s tříválcem 999ccm... a přitom je o 10tis Kč dražší!
Jak říkám... národ ovcí... :-!
Ano, Citigo je kratší, zato má větší prostor v kabině ve všech směrech, větší kufr, má úspornější, výkonnější a ekologičtější motor, je bezpečnější a pohodlnější.
Pohodlnější? Skáče to jak koza...
Úspornější? Jen při ustálené rychlosti do 80km/hod.
Bezpečnější?!!
To záleží na tom, jak moc silný máš nohy... kterýma držíš přední nárazník...
:-P
Kecáš... šašku.
Už Goebels říkal, že stokrát opakovaná lež se stává pravdou... a vidím, že Němci a jejich pochlebovači se řídí stále stejnými pravidly...
No, ono to zdaleka není jen o té délce - Panda například na rozdíl od Citiga nemá interiér a kufr plný nezakrytých plechů a své zadní pasažéry netýrá nemožností stahovat okénka v zadních bočních dveřích. To pro Citigo je to příliš velký luxus, proto tyto prvky nedostaneš ani za příplatek, stejně jako čtyřválcový motor či otáčkoměr v použitelné velikosti >:-[]:no:
Co se týká nižších prodejů nové Pandy, problém je někde úplně jinde - v současnosti si u dealera Fiatu můžeš za stejnou cenu z fleku koupit pětidveřové Punto a ještě s lepší výbavou! Opravdu jen málokdo z Čechů pak sáhne po medvídkovi, když za stejný peníz může pořídit o třídu větší, komfortnější, bezpečnější a stejně motorizované auto, které je navíc v segmentu malých hatchbacků stále jedno z nejhezčích (ne-li vůbec nejhezčí)!
Hele, mi je to naprosto jedno. Já se tu jen od začátku dobře bavím nad tím, jak někdo není schopen pochopit tabulku vejš a vymýšlí si naprostý kraviny, které nemají s realitou pranic společné.
Jen ti připomenu, kolik místních prosťáčků předpokládalo neúspěch NSF a že ho Panda zadupe do prachu cest. Realita je ovšem taková, že se NSF vyrobilo za minulý rok neskutečných 204 tis. Což se za neúspěch rozhodně považovat nedá. Ty auta jsou prostě povedená a kdo tvrdí opak, ví o autech prd. ;-)
Nechápu co tady srovnáváte miniautíčko Citigo s autem typu Punta??
Jste nějak mimo..
Punto nebo i sesterský Opel Corsa jsou bezpečností jasně jinde než malé vozítko..
Panda se neprodává protože Fiat ČR VYSTŘELIL NESMYSLNOU CENU..
Citigo je za dobrý love , kdyby stálo tolik jako Panda tak se taky neprodává!! :-!
Všichni by šli do Fabie..
ŠKODA má úspěch tak jí ho přejme.. ;-)
To napiš tomu, kterej sem s tím napochodoval. Já to nebyl. >:D:yes:
PS: Koukni se kolik stojí Pandy, a tím myslím všechny, které jsou k dispozici - hromady skladovek. Tedy i staré generace. Ty auta jsou "skoro" zadarmo. A stejně se, dle tabulky vejš, moc neprodávaj.
Len na upresnenie. NSF sa naozaj dari, v Europe predali minuly rok 160 tis aut, pricom Up mal 114, Citigo mal 28 a Mii malo 18 tis predanych aut.
Oproti tomu Panda sa predala v pocte 185 tis kusov. Tento rok tak mozno vojnu s VW prehra... [odkaz]
Po delší době mi nezbývá než s tebou souhlasit. Citigo je v současnosti mezi malými vozy ta nejlepší možná volba. Hanit ji může jen ten kdo s touto malou Škodovkou nejel nebo není objektivní. Já jsem spíš proti Škodovce vzhledem k její cenové politice a taky nechci mít auto které je na každém rohu ale Citigo mi dává smysl a je opravdu super. :yes: Citigo :yes:
Stvořili prostě parádní miniauta, jejichž asi jediným podstatnějším mínusem je málo emocionální design karoserie (na ten jsou experti u Fiatu). Překvapilo mě Mini, 29ks je velmi slušný prodej vzhledem k tak vysoké ceně.
Velkým zklamáním jsou pro mě oba Fiaty, Panda i 500 se mi moc líbí, bohužel novou Pandu jsem zatím viděl pouze na obrázcích, v provozu nikdy, a pětistovku potkám tak jednu za týden.
;-\
Na porovnání Up! vs. Citigo je hezky vidět, co prodává. Kdyby Citigo nevyráběla Škoda, resp. mít to na sobě znak např. Citroenu, prodalo by se tu sotva pár kusů... Říkám to pořád - ať frantíci za poplatek získají právo lepit na své modely okřídlený šíp a prodeje rázem půjdou samy >:D >:-[]
Upřímně - úspěch mini z koncernu VW vcelku chápu. Hlavně v 5D je to dnes zajímavá volba, hlavně provozní náklady nejsou vysoké a to se dnes cení. Bydlet ve městě nebo být "single", nebo kolem důchodového věku, může být Citigo/Up! opravdu rozumnou volbou :yes: Na každodenní dojíždění z vesnice do města také jednoznačně ano. Navíc kolín těžce zaspal a koncernová mini jsou nesrovnatelně lepší snad ve všem. K tomu solidní možnosti individualizace... Zlatokopkám se nezavděčí, to je jasné. Pro ty ostatní podle mě víc než dobrá volba.
Za mě ovšem jednoznačně Up! Škoda nemá naprosto žádné charisma a zadní část s ostře řezanými světly se podle mě vůbec nehodí k té přední...