Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v březnu 2013: Nejprodávanější minivozy

Minivozy si v březnu meziročně překvapivě polepšily, za první čtvrtletí jsou ale stále ve ztrátě. Na totální dominanci Škody Citigo se však nezměnilo vůbec nic.
Zpět na článek
11. 4. 2013 17:45
11. 4. 2013 18:59
11. 4. 2013 22:24
13. 4. 2013 14:45
11. 4. 2013 17:58
11. 4. 2013 23:52
12. 4. 2013 09:36
12. 4. 2013 11:07
13. 4. 2013 16:25
14. 4. 2013 19:23
11. 4. 2013 18:00
11. 4. 2013 18:09
11. 4. 2013 18:24
11. 4. 2013 18:48
11. 4. 2013 19:00
11. 4. 2013 19:39
13. 4. 2013 14:47
13. 4. 2013 16:19
11. 4. 2013 20:39
11. 4. 2013 22:25
12. 4. 2013 09:37
12. 4. 2013 12:46
13. 4. 2013 16:23
13. 4. 2013 19:44
13. 4. 2013 21:16
14. 4. 2013 11:47
14. 4. 2013 13:39
14. 4. 2013 19:21
11. 4. 2013 18:12
11. 4. 2013 19:04
11. 4. 2013 19:41
11. 4. 2013 20:01
11. 4. 2013 22:16
11. 4. 2013 22:27
11. 4. 2013 22:31
11. 4. 2013 22:33
11. 4. 2013 22:38
11. 4. 2013 22:41
11. 4. 2013 22:44
11. 4. 2013 22:51
12. 4. 2013 00:20
12. 4. 2013 08:39
12. 4. 2013 11:47
12. 4. 2013 13:07
12. 4. 2013 14:44
12. 4. 2013 00:06
12. 4. 2013 08:40
12. 4. 2013 12:29
11. 4. 2013 22:42
11. 4. 2013 22:46
11. 4. 2013 22:50
11. 4. 2013 22:54
11. 4. 2013 22:54
11. 4. 2013 22:50
11. 4. 2013 22:53
12. 4. 2013 07:20
12. 4. 2013 08:41
12. 4. 2013 00:28
12. 4. 2013 08:42
12. 4. 2013 12:33
12. 4. 2013 13:09
12. 4. 2013 14:45
12. 4. 2013 15:32
14. 4. 2013 19:17
12. 4. 2013 18:09
11. 4. 2013 23:58
13. 4. 2013 16:32
neregistrovaný "alfa_lover"
11. 4. 2013 21:15
11. 4. 2013 22:07
11. 4. 2013 23:44
12. 4. 2013 08:28
12. 4. 2013 12:23
12. 4. 2013 13:03
12. 4. 2013 14:25
12. 4. 2013 14:27
12. 4. 2013 14:53
12. 4. 2013 15:33
12. 4. 2013 15:43
Avatar - twistedTSD
11. 4. 2013 17:45
experti
Citigo nadpoloviční podíl v celé třídě - nezapomeňte tu tradičně napsat, jaký je to propadák...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
11. 4. 2013 18:59
Re: experti
citigo v cechach prepadak nie je .. to asi ziadna skodovka nie je... otazne ale je ako sa citigu dari aj na inych trhoch v europe... napr v dansku je citigo druhe .... tam sa mu dari vyborne nakolko je dansko krajina miniaut [odkaz]
Avatar - Ja Prvni 123
11. 4. 2013 21:51
Re: experti
Jo... je to hnus drahej, nepohodlnej... a předraženej.
Ale my jsme národ ovcí... co už teď.
:-(
11. 4. 2013 22:24
Re: experti
>:D A jel si v tom aspoň?
13. 4. 2013 14:45
Re: experti
Mně by hlavně zajímalo, kde ty auta jsou, protože v Praze to evidentně není.
13. 4. 2013 16:18
Re: experti
Jsi slepej? Já vidím Citigo furt - mimochodem, počítám Rapidy a O3 (nepočítám předváděčky), a zatím to je 17:12 ve prospěch Rapidů :yes:
11. 4. 2013 17:54
zajímavost
Prodalo se i 10 Citigo na CNG!!! :yes:
EDIT: aha v článku to je :*)
Rozbalit vlákno
0
11. 4. 2013 17:58
Citigo
Citigo, extratřída mezi miniauty - a na slovo extratřída experti (auto roku 2012 ve VB) i zákazníci (Česko, Dánsko...) viditelně slyší. Nemá cenu Citigo vychvalovat, zbytečné opotřebovávání klávesnice. Vše vystihují dvě slova: BRAVO ŠKODA!!! :yes:
Rozbalit vlákno
5
11. 4. 2013 23:52
Re: Citigo
Jo jo, je to podarena spomienka na socik, nostalgia medzi domacimi urcite funguje.
Sadnes do toho a hned sa citis ako v Skode 120. Krasne.
12. 4. 2013 09:36
Re: Citigo
Vsadím se, že jsi v tom neseděl ani 120 neseděl - vlastně pardon, ty 120 máš >:-[]
12. 4. 2013 11:07
Re: Citigo
Uz by si prehral, traper.
13. 4. 2013 16:25
Re: Citigo
Nech toho nadávání, prosťáčkovství Ti škodí ;-)
14. 4. 2013 19:23
Re: Citigo
Na to, ze nie si velmi chytry (a ci prave preto) sa ten slovny blivajs ucis od vweduceho velmi rychlo. Skus aj vlastnu tvorbu, nebud opica ;-)
11. 4. 2013 18:00
citigo
Mezi mini auty škodovka totální jebka ve když se srovná cena, vzhled a kvalita ale češi jsou jelita, tak škodovku budou kupovat dál.
Rozbalit vlákno
17
11. 4. 2013 18:09
Re: citigo
1. nemluv sprostě, vypadáš jak diskusní prosťáček, na čemž asi něco bude
2. napiš mi sem kvalitnější miniauto v únosných cenách než Citigo
3. cena není tak strašná
4. vzhled je subjektivní, mně se třeba Citigo líbí
5. teď jsem pochopil, že na 99% Ti to nemá cenu vysvětlovat
Co dodat? BRAVO ŠKODA a tobě Kneblisi, přeji brzké uzdravení ;-)
11. 4. 2013 18:24
Re: citigo
Na dnešní dobu je to krabice na kolečkách. Mrkni se třeba na VW Lupo, které je již více jak 10 let staré. Lupo bylo v dřívejší době povedené auto. Mě přijde, že od té doby co audi utekl šef designer ke korejcům tak se VW se svými modely potápí. Vše má poměrně nudný a okoukaný design. Z německých vozů naopak prokoukly Mercedesy, které mi spíše dříve připadaly jako vozy pro dědečky, za to audi 8 let stále stejná nudná maska všechny vozy na oko stejné a bez elénu. BMW také podlě mě nějak skomírá což je škoda, protože na dnešní dobu současné modely také nejsou žádnou třešničkou na dortu, ale i tak se stále docela drží.
Z německých značek
1. Mercedes
2.Opel (poslední dobou velice povedené modely)
3. BMW
a koncern raději nic...
11. 4. 2013 18:48
Re: citigo
Jenže Mercedes ani BMW ani Audi nemá miniauto ;-)
Avatar - CHerokee
11. 4. 2013 19:00
Re: citigo
Smart - MB; Mini Cooper - BMW.
11. 4. 2013 19:39
Re: citigo
Dej vědět, až se bude Smart či Mini prodávat za ceny Citigo potažmo NSF. Malej Smart je tu od cca 250 tis, Mini od 400.

Kneblis je tradičně myšlenkově naprosto mimo. ;-)
13. 4. 2013 14:47
Re: citigo
Za prvé nepoučuj. Za druhé napiš že škodofky prodáváš a je to. Nemusíš tady potom zbytečně blinkat. ;-\
13. 4. 2013 16:19
Re: citigo
1. nebuď arogantní
2. Škodovky neprodávám, chodím na střední školu ;-)
Avatar - Dave 11
11. 4. 2013 20:39
Re: citigo
To : Kneblis.
Naprostý souhlas. Výstižně napsáno, byť se to řadě "jelit" nelíbí :-) :yes:
11. 4. 2013 22:25
Re: citigo
Chlapci, já vám to prostomyšlenkářství tak závidím, vy musíte mít naprosto bezstarostný žití. >:D :yes:
12. 4. 2013 09:37
Re: citigo
Jsou to idioti, co? >:D
12. 4. 2013 12:46
Re: citigo
Chovej se slušně, pražáku.
13. 4. 2013 16:23
Re: citigo
Idiot je stupeň debility, tedy hlouposti, tudíž slova *, imbecil ani idiot nejsou nadávky!
P.S. Ty se taky nechováš zrovna slušně, když mě oslovuješ pražáku, i když je pravda, že jsem pražák
13. 4. 2013 19:44
Re: citigo
Idiot ve smyslu kterém píšeš se používá ve zcela jiných případech, v tvém případě to byla prachsprostá nadávka - nic víc, nic míň. Tím, že tě nazvu pražáku se nechovám slušně? Výborně. Za všechny příspěvky, které si zde napsal si pouze ukázal inteligenci pubertálního středoškoláka. A to, že někdo nesdílí tvůj názor tak je idiot? Dobře si se projevil.
13. 4. 2013 21:16
Re: citigo
1. pražák není zrovna vhodné oslovení
2. jsem středoškolák, ale neřekl bych, že jsem o moc hloupější než Ty - mám IQ 120
3. to že někdo někomu jinému říká, že je jelito, je v pořádku?
14. 4. 2013 11:47
Re: citigo
>:D Tak máš ještě co dohánět ty IQ 120. Končim. :yes:
14. 4. 2013 13:39
Re: citigo
Já také - pochopil jsem, že se s tebou nedá rozumně bavit :-)
14. 4. 2013 19:21
Re: citigo
Mal ta oslovit Vltavec, aby si bol spokojny? Tym prezentovanim sa IQ si uplne zabiiiiil. Za to ta vsetci budu uznavat >:D
11. 4. 2013 18:12
zbytek
16. Suzuki Alto - 4 - 0,65%
17. - 19. Citroen C-Zero, Hyundai i10 a Peugeot ION, všichni 1 - 0,16%
Seat Mii se neprodal žádný
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
11. 4. 2013 19:04
panda
akosi straca pozicie v cechach... ale ani sa necudujem ved je drahsia ako punto ;-\ ...

myslim ze cenou to v pande trosku prepiskli... predsa len je to malicke auto a dat za taketo auticko 10 000 eur je trosku moc.... v cechach je sice vacsia kupna sila ako u nas na slovensku ale ako vidiet ani tam to panda nema ruzove.... jednoducho panda je draha

picanto ma potesilo... januar 13ks, februar 24ks no a marec 26ks... pekne picanto zatial rastie od zaciatku roka :yes: vydarene auticko a podstatne lacnejsie od pandy
Rozbalit vlákno
37
11. 4. 2013 19:41
Re: panda
Picanto má za sebou už především pád v vrchu žebříčku. ;-)
Avatar - 3_diamanty
11. 4. 2013 20:01
Re: panda
to je fakt.... celkovo asi okrem citiga a Upu vsetci poklesnu.... u vas sa aspon par miniaut preda ale na slovensku je to totalna mizeria... tam ratame doslova na prstoch jednej ruky predaj aut ako panda picanto alebo mini...
Avatar - Ja Prvni 123
11. 4. 2013 22:16
Re: panda
jo - v tomhle srovnání nic proti. Punto je za stejný peníze lepší auto, to je fakt... ale když už někdo potřebuje extrémně malý auto... tak pak nechápu kdo a proč si může kopit ten krabicoidní hnus, co má místo motoru šicí stroj...
:-!
11. 4. 2013 22:27
Re: panda
Punto je především starý, užraný a s bezpečností na štíru auto. ;-) >:D
Jo, ale je větší! >:D :yes:
11. 4. 2013 22:31
Re: panda
Kdyby to do mě někdo narval, ať zezadu nebo zepředu, raději bych seděl v puntu, než v tý skořápce na 4 kolech... Hlavně při nárazu zezadu musí bejt v citigou člověk na zadních sedačkách jako v bavlnce... Ale už na nebesích... >:D
11. 4. 2013 22:33
Re: panda
Problém je v tom, že to Punto se scvrkne jako harmonika. Citigo Má 5 hvězd, bez debat. ;-)
11. 4. 2013 22:38
Re: panda
To mít může, ale 4 jsou za pípáka nezapnutých pásů, přisvěcování do zatáčky, fungující stěrače a jiný kraviny... Takže díky, nechci, mám se rád... >:D
11. 4. 2013 22:41
Re: panda
Hele, tady bojuješ sám proti sobě. NSF má nově vyvinutou kastli a ve všech směrech je modernější a bezpečnější, než obstarožní Punto.
Asi ti nemusím vysvětlovat, že jsou opravdu velké rozdíly v konstrukci a použití vysokopevnostních materiálů mezi těmito vozy. A ne ve prospěch Punta. ;-)
11. 4. 2013 22:44
Re: panda
Jasně, zase máš pravdu. Užij si citigo, já zůstanu raději u aut... Ale ani tobě bych nepřál sedět vzadu v citigo a mít šimrání v zádech, až někdo nedobrzdí... Víš, ono je hezký, co ti napíšou v brožuře, ale já k těm nehodám jezdím, a takových hrdinů s pevnou kastlí jsem viděl...
11. 4. 2013 22:51
Re: panda
Ale ale ale. Koukni se někdy na crash test malýho Smartu. Budeš se divit a hodně. ;-)

A pokud považuješ Punto za pořádný auto, tak to tedy potěš koště. >:D
12. 4. 2013 00:20
Re: panda
Ty si tiez vyvinuty...
...radsej sa pozri: Punto: [odkaz]
Cg: [odkaz]
a ujasni si pojmy a dojmy.
Su tam aj videa. Napr. pri celovke na Punte nepraskne ani celne sklo, na rozdiel od Cg. Nehovoriac o naraze zboku, kde figurine vyletela oknom cela hlava. Figurina to rozchodi, krk ziveho figuranta vsak tazko.
12. 4. 2013 08:39
Re: panda
Ty sa radsej pozri, kdy ty auta byly testovaný a jestli náááhodou nedošlo k překvalifikování kritérií NCAP. >:D ;-)
12. 4. 2013 11:47
Re: panda
To su zase keci... niektorym porovnat stare a nove udaje problem nerobi [odkaz]
O.i., zmenila sa iba hranica na dosiahnutie hviezdiciek a bodovanie asistentov; nie princip narazoveho testu, takze studuj a neplet.
12. 4. 2013 13:07
Re: panda
Tradičně mimo, aspoň se na ty výsledky podívej. Barvičky a panďuláky snad rozeznáš. >:D
12. 4. 2013 14:44
Re: panda
Jaj tak, tebe treba iba leporelo, lebo cislam nerozumies. OK >:D :yes:
12. 4. 2013 00:06
Re: panda
Punto ma tuhsiu karoseriu nez Octa2, a z nej pri buracke harmoniku nikto necaka.
Zase si vedle jak ta jedle.
12. 4. 2013 08:40
Re: panda
A Citigo ji má zase tužší než Punto. ;-)
12. 4. 2013 12:29
Re: panda
Tak sa ti zazdalo? OK >:D
Avatar - Ja Prvni 123
11. 4. 2013 22:42
Re: panda
užraný? Jezdil jsi s tím vůbec někdy?
Ne.. jen kecáš.
já jsem si za svý peníze koupil Punto 1.2... a za 4 roky najezdil asi 120 tis km... takže se troufám považovat za oprávněného hodnotit.
Pohodlné... tiché... a dlouhodobě málo přes 5 litrů... včetně rychlých přesunů po dálnici.
Rychlých v rámci třídy = zhruba povolených 130.
Takže jen kecáš.. jako vždycky.
:-P
11. 4. 2013 22:46
Re: panda
A kolik si najezdil se Citigo? >:D

Nula nula nic?

Tady se podívej, kolik lidí jezdí s výkonnější verzí Citigo a za kolik.
[odkaz]

A tady na tvý špunto.
[odkaz]

Rozdíl téměř celej litránek. Tak přestaň prosím lhát.
>:D
Avatar - Ja Prvni 123
11. 4. 2013 22:50
Re: panda
>:D
Četls vůbec ten svůj vlastní odkaz... byť je zase od Hitlerových pohrobků?
Kecáš.. šašku... užij si pixlu, pokud ji vůbec máš - a nech nás jezdit nějakým normálním autem.
11. 4. 2013 22:54
Re: panda
Tak rychle klesnout tak hluboko...
11. 4. 2013 22:54
Re: panda
Jistěže, vše je zmanipulováno, uživatelé tam píšou blbosti, jsou za to zaplacení, a... zapomněl jsem ještě na něco? >:D >:D >:D
11. 4. 2013 22:50
Re: panda
Výkonnější verze... >:D To bude asi to Citigo sport, nebo jak se ten polepenej megaturbolínej střep jmenuje... >:D Jossalito má evidentně depku a hledá večer kamarády...
11. 4. 2013 22:53
Re: panda
Ne, hledám mladý ucháče, co nejsou schopni pochopit, že italský vozejk, co asi leští před barákem, měl svý nejlepší leta někdy na začátku první dekády tohoto tisíciletí. Doba pokročila, vaše myšlení, bohužel, zůstalo v minulosti. >:D :yes:
Avatar - Blue Sun
12. 4. 2013 07:20
Re: panda
A proto přichází evangelista "jossalito", kterého tyhle diskuse vlastně vůbec nezajímají, aby nás obracel na víru praVWou... >:D
12. 4. 2013 08:41
Re: panda
Ty se raději zaměř na sebe a na svoje IQ, když nejsi schopen reálně zhodnotit motory jako 1.8T a 1.4TSI. >:D :yes:
12. 4. 2013 00:28
Re: panda
Porovnavat hrusky s jabkami, to si cely ty.

K Puntu snad treba porovnat Polo [odkaz] a sme niekde celkom inde.
K Cg sa hodi 500ka, kde so silnejsim motorom ani tak ovela viac nezhltne [odkaz]
12. 4. 2013 08:42
Re: panda
Tak se podívej, kdo to Punto do diskuze zatáhl. To jen abys zase nebyl za blba. >:D :yes:
12. 4. 2013 12:33
Re: panda
O spotrebe si zacal splietat a porovnavat ju s Cg prvy ty, takze pozor na hlavu, je tu unizky strop >:D
12. 4. 2013 13:09
Re: panda
Opět ukázka nevědomosti. >:D
Nic neuděláš s tím, že žere víc, je starší a má horší výsledky v crash testu. ;-)
12. 4. 2013 14:45
Re: panda
Aspon, ze si tu nevedomost priznas, mas male bezvyznamne plus >:D :yes:

Dajme si este ukazku tvojej logiky:
Cg: [odkaz]
Golf: [odkaz]

Uf, ten golf ale zere, to bude strasny srot >:-[]
12. 4. 2013 15:32
Re: panda
Srovnávat mezitřídně spotřeby tu začal někdo jiný a někdo jiný zatáhl taky to Punto do diskuze, že? ;-)

Takže opět ukazuješ jen upocenou snahu o ničem. Ale chápu, jsou to tvý kamarádi s italkýma vozejkama, na ty se přece nereaguje, ani kdyby napsali sebevětší kravinu. >:D :yes:
14. 4. 2013 19:17
Re: panda
Niekto iny? Takze ty je niekto iny?
Pozri si cas 22:46 a mozno ti dojde >:D
Avatar - DRBNUTY
12. 4. 2013 18:09
Re: panda
A nebude nehodou ta vyssia spotreba kvoli tomu, ze Punto je o 200kg tazsie? ;-)
11. 4. 2013 23:58
Re: panda
Uzrane a s mizernou bezpecnostou? Zase fabulacie ala vweduci?
neregistrovaný "alfa_lover"
13. 4. 2013 16:32
Re: panda
Chlapi, já se Vám docela divím, že na Jossalita vůbec reagujete. Diskuze s ním jsou o ničem, jediný co se dozvíte, že je všechno od koncernu super a všechno ostatní křáp. Kdyby jste ho nechali a nikdo mu neodpověděl, tak napsal jen jeden či dva výlevy své mysli a pak by ho to přestalo bavit, ale takhle jich je plná diskuze a to se nedá číst. Dřív to bylo třeba aspoň vtipný, ale teď už to není ani vtipný.
11. 4. 2013 21:15
Smysl
Když už se v článku píše o TOTÁLNÍ DOMINANCI citigo (58,5 % mi jako totální nepřijde), pak tedy musím redakci opravit, protože 40 kusů z 373 není SOTVA DESETINA, ale více než desetina... Ale to nic, to jsou jen nepodstatné pojmy...

Mi to připomíná, jak závodil američan s rusem, a amík vyhrál. A v ruských novinách pak vyšel článek, jak rus byl na krásném druhém místě, kdežto amík skončil předposlední... Taky pravda. >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
11. 4. 2013 22:07
Re: Smysl
:yes: :yes: :yes:

tak to s tymi rusmi mas pravdu... vies ktore hodinky su najlepsie? ruske znacky RAKETA .. a vies preco? lebo su najrychlejsie ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
11. 4. 2013 22:13
Nechápu...
Panda je o 10 cm delší... má poctivej čtyřválec 1242ccm... Citigo je ošlivý, s tříválcem 999ccm... a přitom je o 10tis Kč dražší!
Jak říkám... národ ovcí...
:-!
Rozbalit vlákno
10
11. 4. 2013 22:29
Re: Nechápu...
Ano, Citigo je kratší, zato má větší prostor v kabině ve všech směrech, větší kufr, má úspornější, výkonnější a ekologičtější motor, je bezpečnější a pohodlnější.

No jo, ale Panda je delší! >:D :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
11. 4. 2013 22:46
Re: Nechápu...
Pohodlnější? Skáče to jak koza...
Úspornější? Jen při ustálené rychlosti do 80km/hod.
Bezpečnější?!!
To záleží na tom, jak moc silný máš nohy... kterýma držíš přední nárazník...
:-P
Kecáš... šašku.
Už Goebels říkal, že stokrát opakovaná lež se stává pravdou... a vidím, že Němci a jejich pochlebovači se řídí stále stejnými pravidly...
11. 4. 2013 22:49
Re: Nechápu...
Neshazuj se. ;-)

Já jsem ti argumenty předložil. Naprosto jasný, a nezpochybnitelný, ty tu jen argumentuješ svými dojmy. To je směšný. ;-)

[odkaz]
11. 4. 2013 23:44
Re: Nechápu...
No, ono to zdaleka není jen o té délce - Panda například na rozdíl od Citiga nemá interiér a kufr plný nezakrytých plechů a své zadní pasažéry netýrá nemožností stahovat okénka v zadních bočních dveřích. To pro Citigo je to příliš velký luxus, proto tyto prvky nedostaneš ani za příplatek, stejně jako čtyřválcový motor či otáčkoměr v použitelné velikosti >:-[] :no:
Co se týká nižších prodejů nové Pandy, problém je někde úplně jinde - v současnosti si u dealera Fiatu můžeš za stejnou cenu z fleku koupit pětidveřové Punto a ještě s lepší výbavou! Opravdu jen málokdo z Čechů pak sáhne po medvídkovi, když za stejný peníz může pořídit o třídu větší, komfortnější, bezpečnější a stejně motorizované auto, které je navíc v segmentu malých hatchbacků stále jedno z nejhezčích (ne-li vůbec nejhezčí)!
12. 4. 2013 08:28
Re: Nechápu...
tak jsem zvědavý o kolik naroste prodej Punta, když je za stejný peníze a je nejhezčí :-)
12. 4. 2013 08:50
Re: Nechápu...
Hele, mi je to naprosto jedno. Já se tu jen od začátku dobře bavím nad tím, jak někdo není schopen pochopit tabulku vejš a vymýšlí si naprostý kraviny, které nemají s realitou pranic společné.

Jen ti připomenu, kolik místních prosťáčků předpokládalo neúspěch NSF a že ho Panda zadupe do prachu cest. Realita je ovšem taková, že se NSF vyrobilo za minulý rok neskutečných 204 tis. Což se za neúspěch rozhodně považovat nedá. Ty auta jsou prostě povedená a kdo tvrdí opak, ví o autech prd. ;-)
Avatar - Jaros71
12. 4. 2013 09:05
Re: Nechápu...
Nechápu co tady srovnáváte miniautíčko Citigo s autem typu Punta??
Jste nějak mimo..
Punto nebo i sesterský Opel Corsa jsou bezpečností jasně jinde než malé vozítko..
Panda se neprodává protože Fiat ČR VYSTŘELIL NESMYSLNOU CENU..
Citigo je za dobrý love , kdyby stálo tolik jako Panda tak se taky neprodává!! :-!
Všichni by šli do Fabie..
ŠKODA má úspěch tak jí ho přejme.. ;-)
12. 4. 2013 09:24
Re: Nechápu...
To napiš tomu, kterej sem s tím napochodoval. Já to nebyl. >:D :yes:

PS: Koukni se kolik stojí Pandy, a tím myslím všechny, které jsou k dispozici - hromady skladovek. Tedy i staré generace. Ty auta jsou "skoro" zadarmo. A stejně se, dle tabulky vejš, moc neprodávaj.
Avatar - Peto02
12. 4. 2013 12:23
Re: Nechápu...
Len na upresnenie. NSF sa naozaj dari, v Europe predali minuly rok 160 tis aut, pricom Up mal 114, Citigo mal 28 a Mii malo 18 tis predanych aut.
Oproti tomu Panda sa predala v pocte 185 tis kusov. Tento rok tak mozno vojnu s VW prehra... [odkaz]
Avatar - dal
12. 4. 2013 13:03
Re: Nechápu...
Po delší době mi nezbývá než s tebou souhlasit. Citigo je v současnosti mezi malými vozy ta nejlepší možná volba. Hanit ji může jen ten kdo s touto malou Škodovkou nejel nebo není objektivní. Já jsem spíš proti Škodovce vzhledem k její cenové politice a taky nechci mít auto které je na každém rohu ale Citigo mi dává smysl a je opravdu super. :yes: Citigo :yes:
Avatar - Nerez
12. 4. 2013 14:25
Adam
Opel Adam - 10 ks
Fiad 500 - 5ks

Říkám pořád, že Adam je povedenější než 500
Rozbalit vlákno
4
Avatar - dal
12. 4. 2013 14:27
Re: Adam
Technicky možná ale designově na 500 nemá ani náhodou.
12. 4. 2013 14:53
Re: Adam
Njn, od 6rokov mladsieho auta sa to aj ocakava.
Ale ako spomina dal, dizajnom sa nechyta.
Avatar - Nerez
12. 4. 2013 15:33
Re: Adam
Každého názor. 500 vypadá jak auto pro holky, Adam pro všechny :yes:
Avatar - twistedTSD
12. 4. 2013 15:43
Re: Adam
Pár kousků po nástupu na trh ještě není moc relevantní údaj.
13. 4. 2013 18:58
Gratulace VW a Škodě
Stvořili prostě parádní miniauta, jejichž asi jediným podstatnějším mínusem je málo emocionální design karoserie (na ten jsou experti u Fiatu). Překvapilo mě Mini, 29ks je velmi slušný prodej vzhledem k tak vysoké ceně.
Velkým zklamáním jsou pro mě oba Fiaty, Panda i 500 se mi moc líbí, bohužel novou Pandu jsem zatím viděl pouze na obrázcích, v provozu nikdy, a pětistovku potkám tak jednu za týden.
;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
14. 4. 2013 11:04
Škoda syndrom
Na porovnání Up! vs. Citigo je hezky vidět, co prodává. Kdyby Citigo nevyráběla Škoda, resp. mít to na sobě znak např. Citroenu, prodalo by se tu sotva pár kusů... Říkám to pořád - ať frantíci za poplatek získají právo lepit na své modely okřídlený šíp a prodeje rázem půjdou samy >:D >:-[]

Upřímně - úspěch mini z koncernu VW vcelku chápu. Hlavně v 5D je to dnes zajímavá volba, hlavně provozní náklady nejsou vysoké a to se dnes cení. Bydlet ve městě nebo být "single", nebo kolem důchodového věku, může být Citigo/Up! opravdu rozumnou volbou :yes: Na každodenní dojíždění z vesnice do města také jednoznačně ano. Navíc kolín těžce zaspal a koncernová mini jsou nesrovnatelně lepší snad ve všem. K tomu solidní možnosti individualizace... Zlatokopkám se nezavděčí, to je jasné. Pro ty ostatní podle mě víc než dobrá volba.

Za mě ovšem jednoznačně Up! Škoda nemá naprosto žádné charisma a zadní část s ostře řezanými světly se podle mě vůbec nehodí k té přední...
Rozbalit vlákno
1
14. 4. 2013 13:41
Re: Škoda syndrom
Z většiny souhlasím, až na ten design, ale nebudu se hádat, protože uznávám¨, že design je subjektivní věc :yes: