Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Seat 600 a 133: Městští prckové ze Španělska přijedou do Essenu

11 komentářů

Klaudius
Podľa mňa rozhodne. Licenčná výroba nemá čím osloviť a oslniť. Za celú dobu existencie sami prakticky nič nedokázali.
Avatar - Hotwire
Hotwire
on ten saab nepresiel z lietadiel na auta, tie lietadla totiz este stale vyraba, je to uplne ina divizia nez ta co robila auta, zas neplet hrusky s jablkami.
Avatar - jozephko
jozephko
Myslel som si, že o Fiate 600 sa už napísalo všetko. A teraz taká pikoška - 5-dverová 600-ka, resp. 800-ka.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Fakt, že vyrábali licenčné Fiaty sa podľa mňa s bohatou históriou nijak nevylučuje.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
niekto zacina s traktormi a dotiahne to na supersportiaky a iny zase prejde od lietadiel k autam ( saab ) a nakoniec krachne.... clovek by povedal ze to bude naopak 😉
Klaudius
"Za šest desítek let existence se však už může pochlubit bohatou historií." - evidentne autor ani netuší, čo to je bohatá história automobilky. Roky výroby licenčmých modelov a pár vlastných, ktoré spočíta školák na prstoch a preznačkované koncernové autá - tomu sa rozhodne nedá povedať bohatá história.
Bohatú históriu má Mercedes, Renault, Citroen, Opel, Fiat...
J4K
Dobrý, ale zkus to na jiným hřbitově, tady ať koukám jak koukám, nikdo takto nehořekuje 😉 .
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
doporučuji tento článek těm jedincům, kteří hořekovali, jak VW modelově zabil Seat >😁
overnight
Inu každá automobilka nějak začínala. Toyota šicíma strojema, Lamborghini traktorama, VW na přání Hitlera a SEAT zase Fiatama, což není zas tak špatné 😄
gil54
😄
Avatar - Stejsn
Stejsn
aneb když 127ka oklátila 126ku...