Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Americký trh má pomoci Alfě Romeo ztrojnásobit prodeje

17 komentářů

gil54
.....to zas bude v álejích ....... . 😄
zlysoused
Alfa pod VW ano, nebo ne?
Avatar - Jaros71
Jaros71
NE..!!!
Ferrari pod Audi?? :-! :-! NE..
USA jim pomůžou...sít Chrysleru a Jeepu je ideální..!! :yes: :yes:
Už tam měli být..
Avatar - pelikoš
pelikoš
to nikdy!!!
ericn
Zas tak nepřeháněj, byla by na tom o dost lépe než teď 😉 Budoucnout Alfy je dost nejistá a Amerika jí nepomůže, stejně jako v 90tých letech, stahli ji :no:
capirossi
To radši krach!!!
695
to su zasa članky toto...ach :no:
gil54
Přiznej se, že ty čteš i to pod nadpisem ? >😁 To nesmíš... . 😄
ericn
No je na trhu třetím rokem, facelift by jí dost prospěl asi tak stejně jako o dost nižší cena >😁 Jinak na silnicích vidět nebude, jelikož barokní tvary přední části moc netáhnou 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
bez pomoci ameriky a azie 😉 .. asi uz davno v p... , nevadi my aj tak nadalej budeme nadavat na americanov aj aziatov ....

pre niektorych japoncov je europa len taka bokovka ktora nic neznamena .. v podstate bezvyznamny trh len do poctu 😉 :yes:
Avatar - peter_ko
peter_ko
Bokovka určite čo sa týka počtu predyných kusov, ale EU trh je jeden z najnáročnejších na kvalitu, dizajn, bezpečnosť, ekológiu, takže predávať v Európe je aj vecou prestíže.
Takže veľa zdaru v Amerike, aby to tí VWjugend nemali také jednoduché.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
udělá jako asi Cadillac v Evropě a nakonec Seat bude na degradován na německou Dačku.
JaMM
... odchovaný Marchionnem. Kopa rečí a oblbovamia. Oni už tomu dokoca uverili.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
IPace
pokud planuji vstup az s modelem C4, tak je nesmysl plejtvat prostredky kuprikladu na reklamu co se vysilani te reklamy tyce takto predem, idela pro reklamu je cca 2 tydny predem, distribucni sit maji zajistenou, a nove modely planuji a jsou ohlasene

s Alfou by na Americkem trhu nemel bejt problem, tam bude spousta zakazniku kteri ponich skoci stejne jako skacou pro F500
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
a pritom je to tak jednoduchy: Fiat musel investovat v Americe, takze evropske aktivity musely pockat.
Kdyz uz se v Evrope zacne neco dit, tak Fiat ma prednost pred Alfou - to je taky uplne logicky... a jeste porad to neznamena, ze by ji, chuderu, chteli prodat - a ausgrechhned VW!
😜
A mezi nama - Giulietta je super auto... akorat si ji musis zkusit a nechtit za kazdou cenu mit to, co ma soused.
Vzdycky budou firemni auta Skodovky, pripadne jinej koncern, a je to tak asi i v poradku... prace pro cesky lidi.
To ale neznamena, ze jsou lepsi... a uz vubec ne, ze si ji muism koupit i za svoje penize domu!
Chci se drzet Evropy proste proto, aby se zachoval evropskej prumysl - a ve svem dusledku evropska kultura. A navic skutecne i JE z ceho vybrat.
To ze jezdim Puntem jako malym autem a Giulietta velmi pravdepodobne nahradi jeste letos skutecne starnouci 164 je jen MOJE volba... ale pripustte, ze VW je lehce podrumerne, za to trochu predrazene... a to rikam jako uzivatel sluzebniho Passata... takze vim, o cem mluvim. Jedine, v cem ma naskok je marketing, nikoliv technika...
Howgh.
Avatar - Anonym
Anonym
Prosím tě co investoval fiat v USA, když to to dostal od vlády pomalu zadarmo a zbytek splácí z provozního zisku Chrysleru???

Nenech se vysmát!!!!