Novinky
gil54
0
.....to zas bude v álejích ....... . 😄
Alfa pod VW ano, nebo ne?
NE..!!!
Ferrari pod Audi?? :-! :-! NE..
USA jim pomůžou...sít Chrysleru a Jeepu je ideální..!! :yes: :yes:
Už tam měli být..
Ferrari pod Audi?? :-! :-! NE..
USA jim pomůžou...sít Chrysleru a Jeepu je ideální..!! :yes: :yes:
Už tam měli být..
to nikdy!!!
to su zasa članky toto...ach :no:
bez pomoci ameriky a azie 😉 .. asi uz davno v p... , nevadi my aj tak nadalej budeme nadavat na americanov aj aziatov ....
pre niektorych japoncov je europa len taka bokovka ktora nic neznamena .. v podstate bezvyznamny trh len do poctu 😉 :yes:
pre niektorych japoncov je europa len taka bokovka ktora nic neznamena .. v podstate bezvyznamny trh len do poctu 😉 :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pokud planuji vstup az s modelem C4, tak je nesmysl plejtvat prostredky kuprikladu na reklamu co se vysilani te reklamy tyce takto predem, idela pro reklamu je cca 2 tydny predem, distribucni sit maji zajistenou, a nove modely planuji a jsou ohlasene
s Alfou by na Americkem trhu nemel bejt problem, tam bude spousta zakazniku kteri ponich skoci stejne jako skacou pro F500
s Alfou by na Americkem trhu nemel bejt problem, tam bude spousta zakazniku kteri ponich skoci stejne jako skacou pro F500
a pritom je to tak jednoduchy: Fiat musel investovat v Americe, takze evropske aktivity musely pockat.
Kdyz uz se v Evrope zacne neco dit, tak Fiat ma prednost pred Alfou - to je taky uplne logicky... a jeste porad to neznamena, ze by ji, chuderu, chteli prodat - a ausgrechhned VW!
😜
A mezi nama - Giulietta je super auto... akorat si ji musis zkusit a nechtit za kazdou cenu mit to, co ma soused.
Vzdycky budou firemni auta Skodovky, pripadne jinej koncern, a je to tak asi i v poradku... prace pro cesky lidi.
To ale neznamena, ze jsou lepsi... a uz vubec ne, ze si ji muism koupit i za svoje penize domu!
Chci se drzet Evropy proste proto, aby se zachoval evropskej prumysl - a ve svem dusledku evropska kultura. A navic skutecne i JE z ceho vybrat.
To ze jezdim Puntem jako malym autem a Giulietta velmi pravdepodobne nahradi jeste letos skutecne starnouci 164 je jen MOJE volba... ale pripustte, ze VW je lehce podrumerne, za to trochu predrazene... a to rikam jako uzivatel sluzebniho Passata... takze vim, o cem mluvim. Jedine, v cem ma naskok je marketing, nikoliv technika...
Howgh.
Kdyz uz se v Evrope zacne neco dit, tak Fiat ma prednost pred Alfou - to je taky uplne logicky... a jeste porad to neznamena, ze by ji, chuderu, chteli prodat - a ausgrechhned VW!
😜
A mezi nama - Giulietta je super auto... akorat si ji musis zkusit a nechtit za kazdou cenu mit to, co ma soused.
Vzdycky budou firemni auta Skodovky, pripadne jinej koncern, a je to tak asi i v poradku... prace pro cesky lidi.
To ale neznamena, ze jsou lepsi... a uz vubec ne, ze si ji muism koupit i za svoje penize domu!
Chci se drzet Evropy proste proto, aby se zachoval evropskej prumysl - a ve svem dusledku evropska kultura. A navic skutecne i JE z ceho vybrat.
To ze jezdim Puntem jako malym autem a Giulietta velmi pravdepodobne nahradi jeste letos skutecne starnouci 164 je jen MOJE volba... ale pripustte, ze VW je lehce podrumerne, za to trochu predrazene... a to rikam jako uzivatel sluzebniho Passata... takze vim, o cem mluvim. Jedine, v cem ma naskok je marketing, nikoliv technika...
Howgh.