Italská Alfa Romeo na tom v současnosti na tom není právě nejlépe a množí se spekulace o jejím prodeji koncernu VW, ale její zástupci mají o budoucnosti své značky jiné představy.
Zas tak nepřeháněj, byla by na tom o dost lépe než teď ;-) Budoucnout Alfy je dost nejistá a Amerika jí nepomůže, stejně jako v 90tých letech, stahli ji :no:
No je na trhu třetím rokem, facelift by jí dost prospěl asi tak stejně jako o dost nižší cena >:D Jinak na silnicích vidět nebude, jelikož barokní tvary přední části moc netáhnou ;-)
Re: kde by tie nase najsamlepsie bozske europske znacky boli
Bokovka určite čo sa týka počtu predyných kusov, ale EU trh je jeden z najnáročnejších na kvalitu, dizajn, bezpečnosť, ekológiu, takže predávať v Európe je aj vecou prestíže.
Takže veľa zdaru v Amerike, aby to tí VWjugend nemali také jednoduché.
pokud planuji vstup az s modelem C4, tak je nesmysl plejtvat prostredky kuprikladu na reklamu co se vysilani te reklamy tyce takto predem, idela pro reklamu je cca 2 tydny predem, distribucni sit maji zajistenou, a nove modely planuji a jsou ohlasene
s Alfou by na Americkem trhu nemel bejt problem, tam bude spousta zakazniku kteri ponich skoci stejne jako skacou pro F500
a pritom je to tak jednoduchy: Fiat musel investovat v Americe, takze evropske aktivity musely pockat.
Kdyz uz se v Evrope zacne neco dit, tak Fiat ma prednost pred Alfou - to je taky uplne logicky... a jeste porad to neznamena, ze by ji, chuderu, chteli prodat - a ausgrechhned VW!
:-P
A mezi nama - Giulietta je super auto... akorat si ji musis zkusit a nechtit za kazdou cenu mit to, co ma soused.
Vzdycky budou firemni auta Skodovky, pripadne jinej koncern, a je to tak asi i v poradku... prace pro cesky lidi.
To ale neznamena, ze jsou lepsi... a uz vubec ne, ze si ji muism koupit i za svoje penize domu!
Chci se drzet Evropy proste proto, aby se zachoval evropskej prumysl - a ve svem dusledku evropska kultura. A navic skutecne i JE z ceho vybrat.
To ze jezdim Puntem jako malym autem a Giulietta velmi pravdepodobne nahradi jeste letos skutecne starnouci 164 je jen MOJE volba... ale pripustte, ze VW je lehce podrumerne, za to trochu predrazene... a to rikam jako uzivatel sluzebniho Passata... takze vim, o cem mluvim. Jedine, v cem ma naskok je marketing, nikoliv technika...
Howgh.