Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Americký trh má pomoci Alfě Romeo ztrojnásobit prodeje

17 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
Prosím tě co investoval fiat v USA, když to to dostal od vlády pomalu zadarmo a zbytek splácí z provozního zisku Chrysleru???

Nenech se vysmát!!!!
ericn
No je na trhu třetím rokem, facelift by jí dost prospěl asi tak stejně jako o dost nižší cena >😁 Jinak na silnicích vidět nebude, jelikož barokní tvary přední části moc netáhnou 😉
ericn
Zas tak nepřeháněj, byla by na tom o dost lépe než teď 😉 Budoucnout Alfy je dost nejistá a Amerika jí nepomůže, stejně jako v 90tých letech, stahli ji :no:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
a pritom je to tak jednoduchy: Fiat musel investovat v Americe, takze evropske aktivity musely pockat.
Kdyz uz se v Evrope zacne neco dit, tak Fiat ma prednost pred Alfou - to je taky uplne logicky... a jeste porad to neznamena, ze by ji, chuderu, chteli prodat - a ausgrechhned VW!
😜
A mezi nama - Giulietta je super auto... akorat si ji musis zkusit a nechtit za kazdou cenu mit to, co ma soused.
Vzdycky budou firemni auta Skodovky, pripadne jinej koncern, a je to tak asi i v poradku... prace pro cesky lidi.
To ale neznamena, ze jsou lepsi... a uz vubec ne, ze si ji muism koupit i za svoje penize domu!
Chci se drzet Evropy proste proto, aby se zachoval evropskej prumysl - a ve svem dusledku evropska kultura. A navic skutecne i JE z ceho vybrat.
To ze jezdim Puntem jako malym autem a Giulietta velmi pravdepodobne nahradi jeste letos skutecne starnouci 164 je jen MOJE volba... ale pripustte, ze VW je lehce podrumerne, za to trochu predrazene... a to rikam jako uzivatel sluzebniho Passata... takze vim, o cem mluvim. Jedine, v cem ma naskok je marketing, nikoliv technika...
Howgh.
IPace
pokud planuji vstup az s modelem C4, tak je nesmysl plejtvat prostredky kuprikladu na reklamu co se vysilani te reklamy tyce takto predem, idela pro reklamu je cca 2 tydny predem, distribucni sit maji zajistenou, a nove modely planuji a jsou ohlasene

s Alfou by na Americkem trhu nemel bejt problem, tam bude spousta zakazniku kteri ponich skoci stejne jako skacou pro F500
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
capirossi
To radši krach!!!
Avatar - pelikoš
pelikoš
to nikdy!!!
JaMM
... odchovaný Marchionnem. Kopa rečí a oblbovamia. Oni už tomu dokoca uverili.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
udělá jako asi Cadillac v Evropě a nakonec Seat bude na degradován na německou Dačku.
Avatar - peter_ko
peter_ko
Bokovka určite čo sa týka počtu predyných kusov, ale EU trh je jeden z najnáročnejších na kvalitu, dizajn, bezpečnosť, ekológiu, takže predávať v Európe je aj vecou prestíže.
Takže veľa zdaru v Amerike, aby to tí VWjugend nemali také jednoduché.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
bez pomoci ameriky a azie 😉 .. asi uz davno v p... , nevadi my aj tak nadalej budeme nadavat na americanov aj aziatov ....

pre niektorych japoncov je europa len taka bokovka ktora nic neznamena .. v podstate bezvyznamny trh len do poctu 😉 :yes:
Avatar - Jaros71
Jaros71
NE..!!!
Ferrari pod Audi?? :-! :-! NE..
USA jim pomůžou...sít Chrysleru a Jeepu je ideální..!! :yes: :yes:
Už tam měli být..
gil54
Přiznej se, že ty čteš i to pod nadpisem ? >😁 To nesmíš... . 😄
695
to su zasa članky toto...ach :no:
zlysoused
Alfa pod VW ano, nebo ne?
gil54
.....to zas bude v álejích ....... . 😄