Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: V Auto Tipu 8/13 právě vychází: Škoda Superb Combi TSI na 100 000 km

Aktuální číslo časopisu Auto Tip přináší dlouhodobý test Škody Superb Combi s dvoulitrovým turbomotorem TSI. Největší ze škodovek zvládla porci 100 000 km za dva roky bez poruch, prospělo by jí ale více originality.
Zpět na článek
13. 4. 2013 12:15
13. 4. 2013 17:37
Avatar - Ham.
13. 4. 2013 12:15
Krásy nepobral
zato je nejspolehlivějším autem střední třídy v žebříčku Autobildu společně s 3er. :yes:
Rozbalit vlákno
83
13. 4. 2013 13:04
Re: Krásy nepobral
No, tento jeden konkrétní vůz je nejspolehlivější :-)
Je to krásný výsledek, jen spotřeba mi přijde opravdu dost vysoká... Za 11 na sto jezdí mnohem výkonnější šestiválce.
Avatar - Delfin2
13. 4. 2013 13:09
Re: Krásy nepobral
Pod 10l priemer to bude asi dosť nereálne.
Avatar - Righ
13. 4. 2013 13:16
Re: Krásy nepobral
Tak se podívej na průměrný spotřeby z ostatních stotisícových testů Autobildu a bude ti hned jasný, odkud vítr fouká. Tamní redaktoři permanentně jezděj absolutně na krev a průměrná spotřeba tomu odpovídá. Podstatně větší vypovídací hodnotu má spritmonitor.
13. 4. 2013 14:00
Re: Krásy nepobral
Koukám na ty testy, dík. :-)
Avatar - Ham.
13. 4. 2013 13:49
Re: Krásy nepobral
Spotřeby ve stotisícových testech jsou u benzínů vysoké, jízdu po německých dálnicích s využitím 210 hp výkonu těžko zvládne jakýkoliv benzín s lepší spotřebou.
13. 4. 2013 13:59
Re: Krásy nepobral
Teď koukám na ostatní testy, asi to fakt honí. Spotřebu jsem u těch testů nikdy nezkoumal, proto mne to teď překvapilo.
S menší spotřebou to jde, ale to by to nesmělo být dvoulitrové turbo. :-)
13. 4. 2013 14:28
Re: Krásy nepobral
Ne že by v nich naftové motory jezdily za hubičku. Prostě se s tím nepářou.
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 14:04
Re: Krásy nepobral
Ta spostřeba sice opravdu "žádný zázrak", ale ta spolehlivost se NEbude týkat jen "jednoho konkrétního kusu" = je to "proVWěřená" (v případě SUPERBu i - na vůz střední třídy - jednoduchoučká) technika, to bude "ok" ;-)
PS: Já tyhle VELMI náročné a bohužel i VELMI DRAHÉ testy mám ráda - lepší info o voze(ch) hned tak NEseženete :yes: :-)
13. 4. 2013 17:31
Re: Krásy nepobral
Pri sposobe jazdy je dobra, on ani prius a !! Dokonca C5 spotrebou Autobild neoslnili ;-) Pri beznom pouzivani v Cesku alebo na Slovensku bude spotreba o 2 az 2,5 litra mensia, a teplo a nadbytok pomahacov a chranicov pri cestach spotrebu zrazi este o dalsieho pol litra.
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 17:37
Re: Krásy nepobral
O tři Tři TŘI litry nižší? No NEvím NEvím.. ;-)
PS: C5 je "velká a TĚŽKÁ" = tam se nějaká SUPER spotřeba očekávat NEdá (u V6 3.0 HDi 241 PS se dá jezdit - když NEdbáte na spotřebu a německou dálnicí plujete nad200kilometrovými rychlostmi - za ca 8-9 litrů :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 14:01
Re: Krásy nepobral
..neb MOUDŘE (bez ironie! :-) ) vybrali prodejně ZCELA OKRAJOVOU motorizaci (a ne totalněvětšinové TDí ;-)
Avatar - guze
13. 4. 2013 14:07
Re: Krásy nepobral
Které je naprosto spolehlivé, viz. test na 100tkm VW Touran ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 14:49
Re: Krásy nepobral
Výjímka potvrzující praVWidlo? Aneb štěstí... (ale to asi ZNÁTE ;-)
PS: Prostě (přes všechny problémy s rozvody) TSi lepší TDi - tak bylo je a BUDE :-)
PPS: Proč tedy (dle vás) NEzvolili (naprosto jednoznačně drtivě) nejPRODÁVANĚJŠÍ motorizace 2.0 Tdi? ;-)
Avatar - guze
13. 4. 2013 14:57
Re: Krásy nepobral
Odpověd najdete u Hama (stejná je i v AutoTipu), cituji Hama : "Totálně většinové 2.0 TDI nevybrali protože jej má v 100tkm testu kdejaký koncernový vůz." :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 15:19
Re: Krásy nepobral
..a "totálně většinově" dopadá HŮŘ než TSi (NEchápu proč ten dovětek VWymazali.. ;-)
Avatar - guze
13. 4. 2013 15:29
Re: Krásy nepobral
Je pravda, že dřívější šestnáctiventilové 2.0TDi byl *, na druhou stranu kvituji že s tím koncern něco udělal a z common-rail(ového) 2.0 TDi se stal jak je vidno spolehlivý motor, který v Touranu na 100tkm neměl ani jednu závadu, což je obdivuhodné...*=sh.it, hezký den přeji :-)
13. 4. 2013 17:26
Re: Krásy nepobral
Tak ti nevim, mám OII z roku 2009 s 2.0TDi PD bez DPF a po 130000km je pořád v dobré kondici. Dolévám jen olej, cca 1L na 30tis km, takže žádná hrůza ;-) Navíc po překonání 100000km jede motor ještě lépe, takže bych si k životnosti dovolil poznamenat, že je to OK. :yes:
13. 4. 2013 20:01
Re: Krásy nepobral
Tak to sis dovolil hodně, co ty, spíš ten motor. >:D

Kamarád ho má taky, ani jedna závada. Furt jen jezdí. ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 22:35
Re: Krásy nepobral
No tak to je JASNÉ, když už jde o dva kusy, tak to jsou veškeré statistiky a přehledy za celé Německo (úplně) k NIČEMU :-)
Avatar - guze
14. 4. 2013 01:18
Re: Krásy nepobral
Jedině dobře. :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2013 01:59
Re: Krásy nepobral
:-)
PS: Mimochodem tu SKUTEČNOST že "většina" (ne-li všechny) motory jezdí ca od 100 t. km - někdy i "trochu dříve" - tak nějak "LÉPE" než do té doby musím POTVRDIT (i když - po TAKOVÉ porci km - už to "moc nechápu"/mi to smysl NEdává.. ;-)
Avatar - guze
14. 4. 2013 10:28
Re: Krásy nepobral
Přeji hezký den, je to nelogické ale potvrzuji tuto skutečnost, momentálně tedy auta co řídím, mají kolem 30tkm, ale předchozí Focus 1.8 TDCi opravdu jel ve 110tkm lépe než v 80tkm. :-)
Avatar - twistedTSD
13. 4. 2013 15:31
Re: Krásy nepobral
Což už také přestáVWá být pravdou, pokud vím. Je přece logické, že nebudou pořád dokola testovat jednu motorizaci jen proto, že je nejprodávanější.
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 15:35
Re: Krásy nepobral
Ano, je MOŽNÉ že z PRŮŠVIHu se stává (jen) "horší (varianta) motorizace" :-)
PS: Nicméně (jak napsal Ham.) prodejně je benzín ZCELA mimo, prodeje naftových jednotek jsou (dle místa) 90ti až 100%ní = u testů zaměřených na SPOLEHLIVOST bych se asi věnovala té (naprosto většinové, téměř až 100%ní) VĚTŠINĚ ;-)
Avatar - twistedTSD
13. 4. 2013 16:02
Re: Krásy nepobral
2.0 TDI byl přece (ač v jiném autě) testován nedávno, na jeho (dost dobrý) výsledek se klidně můžeš podívat. ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 16:10
Re: Krásy nepobral
Viz příspěvek na který reagujete - je možné že z 2.0 TDi se (po LETECH) stává "jen" horší varianta (a už to není ten klasický průůůšvih ;-)
A viz i PS - prodejně je TSi (oproti TDi) z 90ti% NEprodejné, případně (rovnou - v něktrerých zemích/oblastech) NEprodejné = PROČ se zaměřovat zrovna na NEJMÉNĚ prodávanou motorizaci (no tam možná soupeří s benzínovým 3.6 :-) ) a do dlouhodobého testu nedat naopak to NEJprodávanější (nebo alespoň - z více jak 90ti%?) nejPRODÁVANĚJŠÍ palivo ;-)
13. 4. 2013 16:35
Re: Krásy nepobral
To by v nižší střední mohli testovat jen 1,6 TDI a ve střední 2,0 TDI. Otázka je, jestli ty testy dělají pro firmy, nebo pro lidi. A u lidí diesely mít takovou převahu nebudou. Štvalo by mě to úplně stejně, jako mě štve, když nemají v showroomu ani jednu předváděčku s benzínovým motorem, místo toho tam mají tři stejné diesely. V ČR služební TSI nejsou zase nic tak neobvyklého a v Německu jsou pořád solidní prodeje benzínových motorizací (v roce 2011 49% nově prodaných aut mělo dieselový motor, u Škody to bylo 41%, podíl pro Superb nevím).
Avatar - twistedTSD
13. 4. 2013 16:36
Re: Krásy nepobral
Tak ti to polopaticky zopakuji. :-) Předposlední (!) testované auto mělo právě 2.0 TDI. Ten motor prošel testem absolutně bez závad a nebylo ani zaznamenáno výrazné opotřebení (to nezní jako "jen" horší varianta, ne?)...Z jakého důvodu by měli úplně identický motor testovat v 10 autech? Není užitečnější v dalších vozech otestovat jinou motorizaci (byť ne tak prodejně úspěšnou)?
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 17:22
Re: Krásy nepobral
Tak já vám p-o-l-o-p-a-t-i-c-k-y odpovím :-)
Je fajn že KONEČNĚ (po tolika testech a letech) 2.0 Tdi nezlobí (což nevím jestli se týká VŠECH verzí ;-) ) - což ale NIC NEmění na SKUTEČNOSTI, že 2.0 TSi .... BYL a JE a (nejspíš i) BUDE lepší motorizací :-)
No a vzhledem k prodejním číslům SUPERBu combi (kde DRTIVĚ vítězí m otory na NAFTU) měl být (když už ne 2.0 Tdi) tak "holt" 1.6 Tdi (byť já bych za "optimum" považovala právě přesně tento testovaný motor - škoda že se (téměř) vůbec NEprodává..
PS: Test totiž SLOUŽÍ potencionálním kupcům - no a ti kupují DIESLOVÉ motory ;-)
13. 4. 2013 17:32
Re: Krásy nepobral
Kylie, co píšeš je jen tvůj subjektivní názor, nic víc. Jak píši výše, mám 2.0TDI PD již čtvrtý rok a bez poruchy i po 130tis km, jen se dolévá olej ;-)

Nicméně 2.0TSI je určitě dobrá volba, pro toho, kdo nechce naftu. Navíc spotřeba se zcela jisté dá stlačit někam k 8-9l/100km. Pokud někdo autu pořád "dává čočku", bude jezdit za 8l i s tím 2.0TDI >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 17:43
Re: Krásy nepobral
Já (přesně NAOPAK) NEposuzuji "subjektivně" dle JEDNOHO kusu, ale vycházím z desetiletí závěrů právě testů na 100.000 km a přehledech v katalozích ojetin..
..a po těch letech lze (objektivně) říci že TSi (přes ony nedávné známé problémy s rozvody) jsou LEPŠÍ volbou než TDi (a u R4 2.0 je to "zcelajasné" ;-)
PS: Ano, spotřeba HODNĚ závisí na té "součástce" mezi volantem a pedály :-)
13. 4. 2013 17:33
Re: Krásy nepobral
Lebo by pri rozborke zas nasli prasknuty mostik medzi ventilmi v hlave a do tretice to teda vobec nie je dobre :-!
Avatar - Ham.
13. 4. 2013 14:12
Re: Krásy nepobral
Totálně většinové 2.0 TDI nevybrali protože jej má v 100tkm testu kdejaký koncernový vůz. Třeba nedávno zkoušený Touran s ním dopadl ještě o bod lépe než Sup. A vzhledem k místním prognostikům co dávají TSI motorům do totálního vysypání 40tkm udělali dobře (po skončení testu lepší spotřeba než na začátku, lepší zrychlení, výkon o 10hp lepší než udávaný, prostě jen samá pozitiva). :-)
13. 4. 2013 14:42
Re: Krásy nepobral
Měli v testu i G6 1,4 TSI. Nasbíral dva body (mám takový pocit, že za dvakrát odešlé lanko držící plato v kufru).
Avatar - Ham.
13. 4. 2013 15:06
Re: Krásy nepobral
Ano, měli tam v poslední době všechny běžné motory (Yeti 1.8 TSI, Polo 1.2 TSI)
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 15:32
Re: Krásy nepobral
(asi) POTĚŠÍM VWás (pro mne to byl skoro ŠOK) - takhle "hlouběji" (kousek po NAPOLI) jsem v Itálii zas (3?) roky NEbyla a počet VWozů škoda je NEuvěřitelný! Na jednu Lancii potkáte snad DESET škodovek (ne-li víc!!!
Ještě "kousek" a bude to stejné jako v česku! (no tu a tam naštěstí potkáte i "normální" auta - Ferrari, Alfy... dokonce i jedno Fornasari, ale "trend" je NEskutečný VWelmi VWelmi silný - bez legrace! ;-)
Avatar - Ham.
13. 4. 2013 15:44
Re: Krásy nepobral
A nespletla sis Napoli a Napajedla? Škodovka v Itálii moc neprodává.
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 16:16
Re: Krásy nepobral
No (1. den) jsme jeli na JIH s cílem "dokud nebude 10 stupňů a skončili v Sirmione a pak dál na JIH dokud nebude (alespoň) 19 - a skončili v Positano = tak snad "ani NEeee" ;-)
PS: (narozdíl od vás) NEsleduji prodejní čísla - ale na silnicích jich je "najednou" NEuvěřitelné MNOŽSTVÍ - opravdu! :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 14:43
Re: Krásy nepobral
Prodejně jde o 2=3%ní (?) motor? = je to ZCELA OKRAJOVÁ motorizace.. ;-)
..a ŽE jej má v testu "kdejaký koncernoVWý vůz" - no to je přece LOGICKÉ (když je daleko Daleko DALEKO spolehlivější lepší atd atp. :-)
PS: Já raději STATISTIKY než PROGNOSTIKY (včetně toho vašeho na HRADě ;-)
Avatar - Ham.
13. 4. 2013 14:52
Re: Krásy nepobral
Okrajová stejně jako jsou dnes všechny benzíny ve střední třídě kde se kupuje 90% aut v naftě, ve Francii nebo Itálii je dokonce benzín ve střední třídě neprodejný.
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 15:23
Re: Krásy nepobral
90% a (skoro) "neprodejný" už jsou skoro SYNONYMA.. ;-)
PS: Velká škoda :-|
Naftové motory svůj smysl MAJÍ (třeba v takovém Range ROVERu a podobných "krabicích") :yes: :-)
ale v (vpodstatě) KAŽDÉM voze střední třídy? Asi by se KAŽDÝ potencionální kupec (třeba) SUPERBu 2.0 Tdi měl projet nejdříve (např.) v Cadillac(u) ATS 2.0 Turbo 203 kW ;-)
Avatar - Ham.
13. 4. 2013 22:17
Re: Krásy nepobral
Diesel samozřejmě dává ekonomický smysl i v autech střední třídy. A v Německu ve 200km/h na dálnici ten smysl dává tuplem, protože rozdíl mezi ním a benzínem bude 6 litrů. A protože sedan/kombi střední třídy není sportovní auto tak je těch 90% zcela odpovídajících.
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 22:31
Re: Krásy nepobral
On (čistě) SPORTOVNÍ není ani ten Cadillac (popravdě dost MOŽNÁ je KOMFORTNĚJŠÍ než ta škoda Superb ;-)
PS: Průměrná spotřeba o 6 litrů nižší nebude = jestli zrovna "chvíli" když jedete nějakou vyšší rychlostí - to bych asi až tak NE"řešila". Nafta "dává smysl" PŘEDEVŠÍM při (výrazně) vyšších nájezdech - jinak rozhodně (nejen já) preferuji TSi před TDi :yes: :-)
Avatar - Ham.
13. 4. 2013 22:49
Re: Krásy nepobral
Pokud neplatím účty za palivo tak preferuji benzín před naftou. Pokud platím účty za palivo tak pro běžné denní ježdění preferuji naftu a benzin jsem ochoten živit jen pro zábavné účely ve skutečně sportovním autě v řádu 5tkm-10tkm/rok. Pro běžné účely je Cadi mimo hru kvůli absenci dieselu, pro zábavné účely je mimo hru, protože je to cestovní sedan, tedy nesportovní krabice a navíc jako krabice i vypadá.
13. 4. 2013 23:14
Re: Krásy nepobral
Nějaký diesel by měl dostat, ale nevím jaký.
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 23:45
Re: Krásy nepobral
Nejspíš něco jako je v OPELu Zafira = R4 2.0 143 kW/400 Nm
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 23:51
Re: Krásy nepobral
Za větu "pro běžné účely (myšleno "ježdění") je Cadillac ATS mimo hru kvůli absenci dieslu" by vás měli VYŘADIT z diskuzí "fanoušků aut"! :-)
Aneb, jste krásný DŮKAZ kam až se EVROPAné dostali..
(a ATS se v dieslu - jen pro "pomatené Evropany" - samozřejmě také dočká - velmi pravděpodobně s VYŠŠÍM výkonem než je (nový) současný 4válcový koncernoVWý vrchol ;-)
PS: A za to "nesportovní krabice" (při OBHAJOBĚ technicky něčeho takového jako je škoda superb) bych vás VYŘADILA já - a ZASLOUŽENĚ! :-)
PPS: V otázce DESIGNu - zda jezevčík nebo (prémiový povedený) Cadillac ATS to mám VÍCE než jednoduché.. ;-)
14. 4. 2013 08:21
Re: Krásy nepobral
Ham. nazývá všechny cestovní sedany nesportovními krabicemi.
Avatar - Ham.
14. 4. 2013 09:14
Re: Krásy nepobral
To sedí od někoho, kdo si vybral tu nejméně sportovní kombinaci, sedan střední třídy ("na které číhá nedotáčivý smyk za každým patníkem" nebo jak to přesně bylo) a navrch s dieselem, to celé s hmotností tanku. :yes:
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2013 13:25
Re: Krásy nepobral
Ano SEDÍ! ;-)
PS: A tu fakt HLOUPOU větu za kterou by se měl stydět i "amatér v nějaké takovéhle diskuzi" snad raději NEpřipomínejte (docela by mne zajímalo kolik "profesionál" s vozem najezdil - jestli objel 4 bloky,nebo 6 - případně jestli jel na tak podhuštěných pneu nebo CO bylo "impulsem" k takovému BLÁBOLu
PPS: Ale formulace "nejméně sportovní" - to samozřejmě ano, to je POCHOPITELNĚ pravda (je to ale asi jako byste si ztěžoval že Lotus Elise je příliš "sportovní" a "malý" a Rolls Royce Phantom příliš luxusní a velký apod. = ve všech případech je to ÚMYSL :-)
PPPS Obě (předchozí PS) všack NIC NEmění na FAKTu, že váš (včerejší) příspěvek z 22:49 je (nejen) na fanouška aut TĚŽCE MIMO ;-)
Avatar - Ham.
14. 4. 2013 13:33
Re: Krásy nepobral
Sama sobě jsi dokázala, že sedan střední třídy není sportovní a kupuje se na jiné věci než na sportování.
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2013 13:54
Re: Krásy nepobral
Nějak vám "vypadl" FAKT, že Cadillac ATS 2.0 Turbo 203 kW je spíš KOMFORTNĚJŠÍ než "mechanicky prosťoučký" jezeVWčík z Mladé Boleslavi ;-)
Avatar - Ham.
14. 4. 2013 14:33
Re: Krásy nepobral
Vzhledem k tomu, že jsi nejspíš nejela ani v jednom z nich tak tvé hodnocení komfortu obou aut je celkem o ničem.
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2013 14:45
Re: Krásy nepobral
..a tím jsem definitivně "SMÁZNUL" svůj včerejší příspěvek z 22:49 (i další "perly") - řekl si Ham. :-)
Avatar - Ham.
14. 4. 2013 14:53
Re: Krásy nepobral
Já nemám potřebu nic mazat.
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2013 14:57
Re: Krásy nepobral
To je DOBŘE, neb on tam ten příspěvek bude "viset" NAVŽDY ;-)
Avatar - Ham.
14. 4. 2013 15:05
Re: Krásy nepobral
Ano, to je skvělé.
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2013 15:29
Re: Krásy nepobral
:-)
PS: OCEŇUJI že si za svými názory "stojíte" (byť s "protlačováním" JEN a POUZE koncernoVWých vozů nade VŠE = třeba technicky "nijaké" škody Superb nad až nečekaně povedenou "mňamku" Cadillac ATS - naprosto NEsouhlasím a popravdě občas to působí až "bizarno-absurdně" (komicky), ale STÁT si za SVÝM je :yes: ;-)
Avatar - Ham.
14. 4. 2013 18:02
Re: Krásy nepobral
Zkus najít půl věty, kde protlačuji technicky nijakou Škodu Superb nad ATS. Pokud se ti to nepovede tak si můžeš říkat lhářka prolhaná.
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2013 18:07
Re: Krásy nepobral
Opravdu tam MUSELO být to "LHÁŘKA PROLHANÁ" :no: ;-\ :no: :'-( :no: 8-s :no:
PS: Ano, protlačujete cokoli kdykoli - NEzajímají vás auta ale JEN VWýrobky jednoho VWýrobce - a ty "propagujete" VŽDY proti VŠEMU jinému - bez výjímky - BOHUŽEL
Sbohem :-|
Avatar - Ham.
14. 4. 2013 18:15
Re: Krásy nepobral
Takže lhářka.
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2013 21:26
Re: Krásy nepobral
Nechutné - (skoro)otce lži máte ve svém AVATARu
:no: ;-\ :no: :-( :no: :'-( :no: 8-s :no:
PS: Chcete (snad) "hVWát" že NEpatříte k těm, kteří si "přejí" aby stav kdy se prodá (násobně) více SUPERBů než vozů jako Cadillac ATS či Mazda 6 ZŮSTAL (nejlépe naVWěky). NEzajímá vás jestli je auto povedené a v čem je inovativní atd. ale JEN aby se (byť technicky "naprosto nijakého") prodalo VÍC (třeba) oněch SUPERBů, PASSATů atd. (a snad vás "těší" i ABSURDITA že se jich prodá víc než VŠECH ostatních modelů světa DOHROMADY - probírali jsme to tu již xy-KRÁT = no a tomu říkám: "NEmáte rád(i) auta, ale JEN a pouze VWýrobky jednoho VWýrobce"
(asi si, NAROZDÍL OD VÁS, uvědomuji KAM tohle vede..
Avatar - Ham.
14. 4. 2013 21:41
Re: Krásy nepobral
Nemám rád lhářky.
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2013 21:49
Re: Krásy nepobral
..jako že "jen LHÁŘe"? :yes: :yes: :yes: :-) >:D >:-[]
Avatar - Ham.
14. 4. 2013 22:36
Re: Krásy nepobral
Lháře v této diskuzi žádného nevidím, jen jednu lhářku.
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2013 23:00
Re: Krásy nepobral
NEpřehánějte to :-|
PS: Už jsem chtěla (opět) "ocenit" že se stavíte čelem (a stojíte za svým názorem), takhle: "Viz mé PS z 21:26
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2013 23:55
Re: Krásy nepobral
VÍM že na slušné lidi jsou kladeny (VÝRAZNĚ) vyšší nároky než na..., ale (i tak) NE"přehánějte to"
Avatar - Ham.
14. 4. 2013 23:58
Re: Krásy nepobral
To jsou, ale lhaním se mezi ně nedostaneš.
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2013 00:15
Re: Krásy nepobral
Já se naštěstí nikam nepotřebuji "dostávat" - a už vůbec ne mezi VÁMI názorově spřízněné (sorry ale: NADřazující výrobky jednoho VWýrobce "nade vše" - tyhle praktiky fakt NEmusím, dokonce NEmám ráda - vždy a ve všem vedly JEN do ...) a ABSOLUTNĚ ne mezi takové kteří si za svůj vzor (do AVATARu) dávají - to(ho) co vy
Avatar - Ham.
15. 4. 2013 00:45
Re: Krásy nepobral
S tím lhaním by ses stejně nikam nedostala, tak si s tím hlavu nelámej.
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2013 01:37
Re: Krásy nepobral
To mne ale opravdu MRZÍ, že jste z předešlého(-ých) textu pochopil že "si s tím hlavu lámu" :-)
PS: A ano, s lhaním bych se opravdu daleko NEdostala - to(to "umění") je "dáno" jiným :-)
14. 4. 2013 21:51
Re: Krásy nepobral
Nemusíš v krku bolet jen lháře ;-)
Avatar - Ham.
14. 4. 2013 22:38
Re: Krásy nepobral
Komu kdo krkem lézt na záda tomu nezbýt na auta. :-)
13. 4. 2013 15:10
Re: Krásy nepobral
Pokud vím, s CR verzí dvoulitru problémy v AutoBildu ještě nebyly.
Avatar - twistedTSD
13. 4. 2013 15:35
Re: Krásy nepobral
A já bych řekl, že v kombíku i trochu té krásy pobral. ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 15:42
Re: Krásy nepobral
Jako že v kombi to už není JEZEVČÍK, aneb jezevčík s (nabouraným) přívěsem se vám LÍBÍ? :-)
13. 4. 2013 17:41
Re: Krásy nepobral
Kombiky skode idu dobre, minimalne lepsie ako citronom, peugeotom, ale aj vw. Uz od octy 1 je kombi skoda krajsie ako sedan , teda az na fabiu2, tam je to nerozhodne, obe skarede
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 17:45
Re: Krásy nepobral
S tím "krajsie" kombi ako sedan bych u škody SUPerb určitě SOUHLASILA (s tím "líbí" už /PODSTATNĚ/ méně ;-)
Avatar - twistedTSD
13. 4. 2013 17:53
Re: Krásy nepobral
Zrovna s O1 moc nesouhlasím - tam nedám dopustit na liftback. :-)
13. 4. 2013 20:07
Re: Krásy nepobral
Kdepááák. ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 22:35
Re: Krásy nepobral
Octavia 1 kombi - jossalitův (nejen) designový SEN? ;-)
Avatar - qwert88
13. 4. 2013 19:07
Re: Krásy nepobral
krásy nepobral, ale je to dobrá kára >:D
Avatar - Aladeen
13. 4. 2013 14:37
Škoda Palubnej dosky
Vpredu sa aj človek normálnej postavy nemôže cítiť dobre , pokiaľ nešoféruje ako žena (spojené nohy) ,interiér je fakt úzky + ten stredový panel ktorý krásne reže do nohy :no:
Je to škoda , vcelku to mohlo byť vydarené auto , ale auto v ktorom sa človek zle cíti nemôže byť dobrým autom :-)
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 14:51
Re: Škoda Palubnej dosky
Mám 159 cm a (i já) říkám že interiér JE ÚZKÝ :-)
Avatar - Ham.
13. 4. 2013 14:53
Re: Škoda Palubnej dosky
No jestli v pase, tak pak ano. :-)
Avatar - Aladeen
13. 4. 2013 15:01
Re: Škoda Palubnej dosky
Drzáň ! ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 15:40
Re: Škoda Palubnej dosky
No vzhledem k tomu že Mig_35 někde "vyhrabal" moji fotku "od hlavy až po paty", tak při 159 cm v pase .... to bych na výšku mohla měřit tak ... 5-6 metrů? ;-)
PS: Znám jednoho BUŘTÍKa (co tedy 159 cm v pase NEmá) a když tu a tam sedne do "mé" C5 (aby vyjel ze spodní garáže - na "delší vzdálenost" jí řídil jen JEDNOU JEDINKRÁT, pokud si vzpomínám :-) ) tak má místa "všude DOSTatek" (než do SUPERBu, to by asi šel spíš "raději pěšky" ;-)
Avatar - Aladeen
13. 4. 2013 15:04
Re: Škoda Palubnej dosky
Človek vzadu to má najlepšie , ale keby som bol nejaký manažér tak 3 hodiny v tom aute ako šofér by som asi nevydržal , škoda že na to pri facelifte zabudli
13. 4. 2013 17:46
Re: Škoda Palubnej dosky
Neboj, da sa vydrzat aj 6 hodin
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 17:50
Re: Škoda Palubnej dosky
Tak vydržet se dá "VWšelicos", otázka zní PROČ ;-)
13. 4. 2013 18:42
Re: Škoda Palubnej dosky
Interiér je úzký i v A6 mode 4F... taky není žádný obývák osobně mi tam vadí pro mne až příliš vysoký středový tunel. Můžou za to hlavně hojně obložené dveře široké středové tunely které jsou vycpány protihlukovýma dekama. Poslední opravdu prostorná auto v příčeném směru byly Volha GAZ 24, MB 123 nebo T 613.
13. 4. 2013 15:04
Re: Škoda Palubnej dosky
Jako žena. >:D Kolena mám tak daleko od sebe, jak dovolí pedály. Typicky to může být tak 15 cm. Do auta to měřit nepůjdu. :-) Když si levou odložím, tak to asi bude víc. K sobě se mi dostanou hlavně při meziplynech. Nějak výrazněji nohy vytočené v kyčli nemám. Vždy se musím smát, když vidím někoho řídit s volantem mezi koleny. >:-[]
Avatar - RWD
13. 4. 2013 15:53
Re: Škoda Palubnej dosky
Když se ti vejdou kolena pod volant proč ne. To neměříš ani 180cm? Jen tipuju, já měřím 198cm a neseděl jsem v autě kde bych dal kolena pod volant a zároveň měl ve správné vzdálenosti volant aniž bych byl předkloněný :-)
13. 4. 2013 16:47
Re: Škoda Palubnej dosky
Zhruba 185. Právě protože prcek nejsem, mohu mít sedačku nízko. A daleko od pedálů. Ruce také krátké nemám. Záleží, jak kdo narostl, jsem relativně konfekční. Jsem rád, že nejsem o moc vyšší, v těhle výškách už problémy s posazem jen přibývají. Ne do všech aut se poskládám ideálně, což je silný argument pro to dané auto nekoupit. Jen mi připadá komické, když někdo jezdí s volantem/ sloupkem řízení mezi koleny. Jak v malém Fiátku. >:D Vždyť nemůžeš mít ani pořádně podepřená stehna. K pedálům musíš mít špatný přístup. Ani nechci vidět, jak dáš meziplyn. Ale ze všeho nejvíc to prostě komicky vypadá. >:-[]
Avatar - Aladeen
13. 4. 2013 19:36
Re: Škoda Palubnej dosky
Ja mám 197cm a podarilo sa mi to v Jeepe Grand Cherokee , to je kus auta !
13. 4. 2013 16:03
SUPERBÁLNÍ SUPERB
Je radost číst test :yes: Můžeme být hrdí na práci našich techniků a dělníků, Superb absolvoval těch sto tisíc bez ztráty... šroubováku. Plačky na téma přílišné těsnosti kabiny jsou falešné jak adidasky z tržnice. Do sto kilo živé váhy nevnímáš žádné omezení na šířku. Ostatně, posaď se někdy do BMW5, tedy do auta o třídu většího, abys získal jakýsi takýsi realistický náhled na šíři kabin.

Všechno je to o "filosofii" obestavěného prostoru: jsou kabiny těsné, s nimiž je člověk takříkajíc napevno spojen, no a pak jsou kabiny vzdušné. Ani jedna tato škola není na kritiku, ostatně to by museli například v takovém trojkovém bávu vyhlásit pomalu bankrot. Takže já uznávám, že více místa je na klepadle za barákem. Jenomže to klepadlo tě holt, jak už nyní víš, nepovozí tak báječně jako Superb.

Osobně design, tedy zejména u stávající verze kombi vnímám jako velmi povedený. A kupodivu, jak se vpíjím do aktuálních snímků verze modernizované, nemohu neuznat, že přepracováním zádi získal i sedan/lift na velké přitažlivosti, dokonce na stylu.

No... sto tisíc na výtečnou. Jistě, výtečná automobilka, výtečná auta.

BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Rozbalit vlákno
35
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 16:12
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
Ano, naši (němečtí) technici a vaši (m.j. ukrajinští a polští) dělníci udělali celkem spolehlivé auto.. ;-)
...bohužel jen na technice NIŽŠÍ střední třídy = (bez jakýchkoli "plaček" - to je prostě o CENTIMETRECH) díky tomu ÚZKÉ (rsp. nejUŽŠí ve třídě)
PS: Hlavně že je vzadu tolik místa na nohy (dětí :-)
13. 4. 2013 16:30
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
Máš ty centimetry volako zmotané. Poměry v kabině na šířku jsou v Superbu zcela srovnatelné s konkurencí. Jak Apoštol, tak BMW3 či MB-C jsou dokonce užší. Ostatně pokud jsi seděla v Mondeu, nebo v AUDI A4, měla bys tu též psát o tom, jak jsou ta auta uvnitř uzoučká... Tedy jedná se o optický klam, daný prostorností kabiny na délku. V ní to opravdu Superb nandavá i kabinám o dvě třídy větším. Jde tedy o proporce, nikoliv snad o malou šíři kabiny. Šíře je v pořádku. Hezký den :-)
13. 4. 2013 20:42
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
Prostě neví, nezná, lže. To tě překvapuje? >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 22:32
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
Tak to NEbudou jen "zapomenuté přášky", to chce ZVÝŠIT dávkování.. :-)
13. 4. 2013 17:51
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
A na nas slovakov ste zase zabudli >:D , a aby som nebol oznaceny za antimadara, tak dakujem aj madarskym vyrobcom skvelych 2,0 Tdi :-!
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 17:56
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
OMLOUVÁM se :-)
13. 4. 2013 16:34
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
Děláme prostě dobrá auta a mooc lidí to štve >:-[]
13. 4. 2013 16:53
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
>:D Trefa :yes:
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 17:07
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
"Dobrá", to bylo za TŘI, ne? ;-)
13. 4. 2013 17:21
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
Děláme chvalitebná auta by znělo opravdu hloupě. ;-)
13. 4. 2013 22:52
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
Možná lepší, než mít auta za jedna, ale nebejt schopnej je prodat.
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 23:46
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
Pro PRODEJCE/výrobce JISTĚ - otázka "z které strany" na to koukáte? Já výrobce-prodejce NEjsem :-)
Avatar - Aladeen
13. 4. 2013 19:44
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
ANO PRESNE TAK môžete byť hrdý na to ,že Nemci Vám Čechom to dovolili montovať na páse ! >:D
Inak je to len skládačka dielov od VW ktoré určite nerobil nejaký Ing. z Mladej Boleslavi
13. 4. 2013 20:02
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
Koukám, že jsi poměrně dost dlouho neopustil rodnou náves >:D
13. 4. 2013 20:11
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
Co tě vede k tomu tady takhle prezentovat svou neznalost?
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 22:48
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
Nu, ono máte v zásadě PRAVDU, ale...
..tu většina lidí NEchce slyšet! ;-)
= tohle se (tu) "líbit" NEbude :-)
Avatar - Aladeen
14. 4. 2013 08:12
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
S tím počítam , ja tu nepíšem básničky aby sa to niekomu páčilo , píšem tu SVOJE názory a je na ľuďoch či súhlasia alebo nie ;-) :yes: Od toho je tu diskusia .
14. 4. 2013 09:09
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
Pravdu nemá, pokavaď souhlasíš s tím že v Boleslavi jen skládají dily tak
jak podle vás dvou vzniká ve Škodě nový model?
Asi to bude zajímavá naivní představa
Avatar - Aladeen
14. 4. 2013 09:17
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
To ale v časoch vývoja Superba Platilo ! ;-) To neplatí u Novej OIII , keď aj na nej vidno že na každom kroku je technika VW od Klimatizácie , cez ovládanie Okien až po motor , všade vidíme rukopis VW !
14. 4. 2013 12:09
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
Dnes jsou na tom zhruba stejně, jako na tom byli osm let zpět. Naopak na MQB mají ještě méně práce než na starších platformách. To byla také pointa. Pokud jde o klimatizace, navigace, motory, nic se nezměnilo, jen dříve na navigaci napsali Škoda Auto a Columbus, dnes ji zastaví pod jiný kryt.

Vývoj nového modelu však není jako skládat lego. To máš prostě podivnou představu.
15. 4. 2013 00:56
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
Nadnesene je to pravda, ze sa iba skladaju diely.
Motory, podvozkove plosiny, napravy, elektricke diely su koncern, specificke snimace su uplne cudzi dodavatelia ako vsade inde. Vsemozne ovladace interieru (svetla, packy, klima atd..) su koncern. Jedine je to zabalene do vlastneho kabatu (pristrojovka[kde sa tvori iba dizajn, ale el. navrh, vyrobi a sklada ju napr. Valeo], sedadla, interierove diely, palubovka atd...) a to je ten skodovacky vyvoj. To co vidiet, je domace; co nevidiet, je zdielane.
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2013 01:45
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
(i) To "co je vidět" je (musí být) SCHVÁLENO majitelem a nesmí jakkoli "vybočovat" z mezí (velmi přesně) určených pro ten který model - a tato "praVWidla" opět NEurčuje škoda
PS: Téma že již dnes se VÍCE modelů škoda vyrábí MIMO území česka a do budoucna se tento trend bude spíš "rozšiřovat" asi raději NE"rozebírat", stejně jako "sdílené" modely ála VW UP, který bude spíš PŘIBÝVAT, než "ubývat" = Škoda Auto je prostě jedna z "jednotek" obřího koncernu na výrobu automobilů
15. 4. 2013 07:05
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
Ty v tom máš zas zmatek
Že musí být neco schváleno majitelem ještě neznamená to, že se ta věc ke schválení vyrobí sama.
Nevím kolik modýlků aut a v jakém měřítku se vyrobí mimo ČR, ale stále se více škodovek vyrobí v ČR než v zahraničí.
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2013 12:28
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
;-) :-) >:D >:-[]
15. 4. 2013 06:58
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
To by bylo opravdu hodně moc nadnesené.
Vymyslet auto není jen dát sedačky na plech podlahy. Ten vývoj musí být i přes sdílení dílů dost náročný. A nejde jen o samotný vývoj, ale i technologii výroby a výrobu nástrojů.
Mezi montážním závodem jako je Kia nebo TPCA a Škodou opravdu je rozdíl.
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2013 12:31
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
(mnohem) MENŠÍ než si předstaVWujete (jestli majitel nechá své pobočce "kdekoli" krom výroby i něco vyvíjete na "celkové SKUTEČNOSTI" jak to se "skládáním/plánováním koncernoVWých modelů funguje" NIC NEmění :-)
Aneb kdyby škoda nebyla 100%ně vlastněna a zcela řízena VolksWagen(em), byla by...
..řekněme si to "narovinu": NEbyla by ;-)
PS: Ale ok, klidně můžeme "hrát" že Dacia je rumunská automobilka s vlastním vývojem nepochybuji že si to o ní "doma" - HODNĚ - lidi myslí.. :-)
15. 4. 2013 18:20
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
Z jakých podkladů a pramenů máš přehled co vše se ve Škodováckém vývoji děje? Nebo jen opět potřebuješ něco psát z neznámého důvodu k věci o které tušíš jen málo?
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2013 18:30
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
Protože takhle to funguje VŠUDE (třeba i u té Dacie :-)
PS: Otázka je PROČ si to (třeba zrovna) vy "předstaVWujete" JINAK ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2013 18:32
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
No (přece) protože to takhle funguje VŠUDE (třeba i u té Dacie :-)
PS: Otázka je PROČ si to (třeba zrovna) vy "předstaVWujete" JINAK ;-)
15. 4. 2013 21:11
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
Protože nejsem jen v zajetí automagazínů a pohybuju aspoň trošku v průmyslu. A z toho co vím musí být navrhnout tak komplexní stroj jako je automobil pořádná fuška i když jsou základní součásti k dispozici.
Nevidím tedy jediný důvod proč ti v něčem zde věřit když ani nevíš jak velký objem vozů zde škodovka vyrábí a jak velký objem vývojových prací zadává na českém průmyslovém trhu.
Jak je to u Dacie by mě zajímalo, ale od tebe lze těžko brát objektivní data.
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2013 10:09
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
:yes: :yes: :-)
Milý Hendly!
Děkuji za vtipný veselý (pro mne dopolední) příspěvek - z vás by měla radost i BUBÁ BLONDÝNA :-)
Jsem ráda že "nejste jen v zajetí automagazínů" - to by byl docela SMUTNÝ život (i pro toho kdo má auta opravdu RÁD ;-)
Já se tedy "v průmyslu" trošku NEpohybuji, ale u pár automobilek "uvnitř" (NEbudete věřit, ale i ve Škoda Auto :-) ) BYLA a pro jednu automobilku i PRACOVALA ;-)
NEžiji v česku (před pár lety pár let ano) ale i kdybych žila, tak by vaše argumentace "nevidím důvod proč ti věřit, když ani nevíš jak velký objem vozů zde škodovka vyrábí" je VÍC než "mimo" (pro znalost/NEznalost automobilového trhu nebo aut jako takových :-)
(a jestli se stále ještě vyrobí víc kusů na českém území, tak SORRY - ono to "zanedlouho" bude TAK jak jsem napsala.. ;-)
Pokud opravdu NEvíte jak to "funguje" a opravdu to (bez "narážek/urážek") CHCETE vědět, ráda (to co vím) "předám" dál :-)
Pěkný den (já osobně raději s JINÝM vozem než značky škoda - sorry ;-)
16. 4. 2013 20:33
Re: SUPERBÁLNÍ SUPERB
Tak jen do toho, piš co a jak se vyvíjí ve škoda auto a nebo někde jinde.
Avatar - vabis
13. 4. 2013 17:28
eee, no dejme tomu
Superb má u mě 2 hlavní nevýhody: 1)neodhlučněná kola 2)miniaturní zadní sedák

Jinak to s přimhouřenýma očima a odřenýma ušima celkem jde. Od pérování, opěradel, charakteristiky řízení, handling atd. ...Aspoň že byla v testu celkem normální motorizace a ne zas Traktor Dragster Indián.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - cri-cri
13. 4. 2013 17:37
Rapid Combi
Jsem mile překvapen, tak ad se Škodě stejně daří u co nejvíce modelů. Už jen aby se začala vyrábět Rapid Combi, možná se i dočkáme dle prvních fotek [odkaz] a bude mít škoda celou řadu kombiku od malé Fabie za 220 tis az po kombik za 1 mil :-)
Rozbalit vlákno
0
13. 4. 2013 17:56
Jasná volba benzinový motory než TDI !!!
Super TSI [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2013 17:58
Re: Jasná volba benzinový motory než TDI !!!
(jednoznačně) ANO (je to tak :-)
13. 4. 2013 18:00
Re: Jasná volba benzinový motory než TDI !!!
:yes: [odkaz]
;-)
13. 4. 2013 18:13
Re: Jasná volba benzinový motory než TDI !!!
:yes: Súčasnej dobe vývoj ponuky benzínových motorov opäť ožíva !!!

PS:- To všem Diesel je lepší v každém ohledu. ... U nového auta je tato skutečnost nemilé zarážející [odkaz]
13. 4. 2013 18:21
Re: Jasná volba benzinový motory než TDI !!!
Ano přesné tak :yes:
15. 4. 2013 07:40
Re: Jasná volba benzinový motory než TDI !!!
Tak ona ta volba je o tom kde a kolik clovek jezdi. Pokud je vetsi najezd a dalnice, tak vas benzinove motory sezerou na spotrebe a diesel je jedina volba. Navic nove CR diesely od VW vypadaji narozdil od predchozi generace velmi slusne a konecne dohnaly konkurenci.