Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Peugeot 208: Základní cena klesla na 214.000 Kč

67 komentářů

Avatar - vabis
vabis
To je sice výborné, ale 1,0 motor s 95 Nm (třeba i přes nějakou špičkovou převodovku a lehkou kastli) bude při každé jízdě mimo město činit utrpení. Chleba se láme teprve u 1.2 (nenároční uživatelné) přes 1.4 (normální uživatelé). A ty už jsou cenově zase někde jinde, takže výhoda se bortí jak domeček z karet. Nicméně design exteriéru se podvedl dost dobře, to se musí pochválit.
ericn
Základní cena je fajn, ale první použitelný model je 1.4VTi Active, no a tam už jsme za 285tis Kč, ale i tak je to fajn 😉 :yes:
Avatar - Nerez
Nerez
Za ty peníze můžu mít C4 nebo 308 se stejným motorem. Takže až zas tak fajn to není no ;-\
ericn
Jistě že ano, nicméně budeš mít cca 260kg navíc = nepojede to. Navíc u P208 máš výbavu Active a ke 308 jen Access. Nehledě na to, že 308 je sice fajn, ale léta jsou znát. Já jen poznamenal, že motor 1.4VTi je k P208 Tak akorát a 285tis neni zas tak moc. Uvidíme jak se bude jevit oturbená verze Peugeotího 3hrnku, která ho nejspíš nahradí 😉
Avatar - Nerez
Nerez
Ano, ne každý potřebuje auto velikosti kompaktní třídy, někomu stačí na courání po městě něco menšího. Jen upozorňuji, že za podobné peníze koupím o třídu větší a celkem povedené auto(C4).
Avatar - CHerokee
CHerokee
C4 je o mnoho lepší volbou. Navíc Peugeoty jsou pověstí hrozné * a nevím, jestli to tento model změní...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak "akorát" je už zcela nový moderní a hlavně docela chválený 1.2 VTi 60 kW (podívejte se "okolo" kolik je v česku Fabií HTP), příp. od léta jeho verze TURBO (kolik kW bude mít verze pro P208 netuším - je tam/bude tam docela "velký rozptyl" výkonů...
yoggi
nemozes porovnavat tuto 1,2 v peugeote a 1,2 TSI. To je ako porovnavat HTP a 1,2 TSI ( uplne iny motor ). To najslabsie TSI ma 160Nm, co uplne dostacuje na beznu jazdu a pre majitela atmosferickej 1,2 je to delo 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Však já také NEsrovnávám s TSi! 😉 S tím půjde srovnávat ony Turbo verze 1.2 VTi. Porovnávám "obyčejný" atmosferický HTP (44 a 51 kW) a novější 1.2 VTi 60 kW 😄
kyklop
to co pises najdes u kazdej automobilky a je to normalny stav
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
na tak male autick ouplne staci aj 1,2 VTi 😉 .. 60kw je v pohode ... 90 percent konkurentov ( fabie, punta, fiesty ) jazdi s podobnym vykonom a ono to ide :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: 😄
Tymkoo
Léta nám ve Feliciích a Favoritech stačil 94-105 Nm, takže to nevidím zas jako velké drama. Kdo si ten motor vybere, tak neplánuje jezdit každý měsíc 400km za babičkou a v létě k moři.
Avatar - vabis
vabis
Favorit 1) vážil méně 2) už tehdy se udělaly nějaké prototypy s 1.5-1.6 . Lidé si ten motor nevyberou, neboj se. Oni si vyberou těch 214Tkč a na motor pokrčí rukama. Léta měla Š120 nějakých 33 kW (?) a Warburg 353 50HP, to bych sem už nepletl.

Vycházím z předpokladů, že 2 moje kamarádky mají 1.0 Yaris II . Když se ptám na spokojenost, obě že OK, jen nezávisle na sobě přesně stejně "noo ten motor, ono nesmí být kopec nebo nesmíš nikoho předjíždět"
_MT_
Jarda potřebuje 1,33. A i tak by silnější motor neuškodil.
Kasprik
[odkaz]

Peugeot 208 jede.
pogo26
208 sice jede pěkně, ale v Evropě je první ve třídě někdo jiný. Autor toho článku to trochu pomotal. 208 je až třetí za prvním Cliem a druhým Polem.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Tady je skutečný prodej aut v EU : 😉

Nejprodávanější modely aut v Evropě v roce 2012
(pořadí, značka, model, počet prodaných kusů)

1. VW Golf - 431 742
2. Ford Fiesta - 306 405
3. VW Polo - 287 828
4. Opel/Vauxhall Corsa - 265 297
5. Renault Clio - 244 280
6. Ford Focus - 241 862
7. Opel/Vauxhall Astra - 232 645
8. Nissan Qashqai - 207 885
9. Renault Mégane - 199 167
10. VW Passat - 195 617

Nejprodávanější modely aut v Evropě v prosinci 2012
(pořadí, značka, model, počet prodaných kusů)

1. VW Golf - 22 698
2. Peugeot 208 - 19 407
3. Renault Clio - 18 758
4. VW Polo - 18 532
5. Ford Fiesta - 16 497
6. Opel/Vauxhall Astra - 16 021
7. Opel/Vauxhall Corsa - 15 481
8. BMW řady 3 - 15 171
9. Ford Focus - 15 033
10. Renault Mégane - 14 391

Zdroj: JATO Dynamics
pogo26
Nechci ti do toho kecat, ale už je duben 2013. 😄
Kasprik
No jo , ale tam píšou o segmentu B a ty tam pleteš nějakej pASSAT a Astru a jiný stračky.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..takže tabulky za prosinec 2012 ještě nijak "zastaralé" (rozhodně) NEjsou.. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..takže tabulky za prosinec 2012 ještě nijak "zastaralé" (rozhodně) NEjsou.. 😉
PS: Tedy nejprve to "minutu" NEjde odeslat a pak je to tu 2 krát? To není poprvé co se mi to stalo (a se "starými" stránkami se NEstávalo.. 😐
pogo26
Pokud je to reakce na to, že je P208 letos nejprodávanější ve třídě, tak trochu staré jsou. Letos je prostě nejlepší Clio, P208 je až třetí.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ach - první druhý třetí - je to prostě ("hojně") PRODÁVANÉ auto (jak přesně v tom kterém měsíci myslím NENí až tak úplně důležité...
Adam Novák
...raději Škodu Citigo 1,0 MPI 5D 44 KW Ambition Plus za 221 600 - ano je dražší, ale mám lepší výbavu a nižší provozní náklady - kufr je srovnatelný a design = subjektivní záležitost, mně se víc líbí Citigo :-!
BRAVO ŠKODA!!! :yes:
Avatar - vabis
vabis
Cígo je konkurence od TPCA/Pandy, navíc to má holé plechy v celé kastli. Že to má dospělý jízdní projev je sice pravda, ale přecejen P208 aspoň trochu vypadá jako auto.... "Bravo" = zas nějaké vzletné fráze dodávající příspěvku na relevanci.
Adam Novák
1. Já bych řekl, že jedikná výhoda málých aut oproti miniautům je prostornost a zavazadelník - a ty má Citigo o třídu větší - a věřte mi - kdyby mi zavázali oči a zeptali se mě jestli jedu v Citigo nebo ve Fabii tak bych Citig👋Fabia prohodil 😉
tichypozorovatel
nesmí pršet. pak jsou chybějící kryty podběhů docela nepříjemnost. je to dost slyšet.
Avatar - Bristol
Bristol
jenže to už jsi zase v trochu jiné třídě, citigo je možná fajn auto, ale P208 bude prostě asi trochu někde jinde... 😉
Adam Novák
To auto je rozměry miniauto, ale zbytkem o třídu vyšší - v Citigo je víc prostoru než ve Fabii :yes:
Avatar - Bristol
Bristol
tak fabie je dost malá, to neznamená že citigo je nějak přehnaně velké, na poměry své třídy ok, ale na největší auta segmentu B asi stačit nebude...takovej můj skromnej tip...
Adam Novák
Fabia neni rozhodně méně prostornější než P208 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Opravdu? 😉
Rozvor 2538 vs 2462 mm
Rozchod 1475/1470 vs 1436/1426 mm
Šířka 1739 vs 1642 mm
Výška nad sedadlem 1020 vs 989 mm
PS: A zatímco Ibiza a A1 jsou na technice současné generace VW Polo, Fabia je (i přes určitou "modernizaci" stále spíš "minulá generace" VW Polo
Avatar - Jaros71
Jaros71
To je pravda..Fabia II je zatím spíš taková úzká krabička se solidním zavazadelníkem..
Snad kromě verze Monte Carlo nebo specialu S2000 ani není extra pěkná. 😉 😉
Na nový model se čeká jako na smilování...snad kromě Česka.
Tady lidi prostě kupují Škodu pořád.
Tedy je jasné , že 208 je modernější auto za dobrou cenu..nyní!!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zavazadelníky: 😄
VW Polo - 280 l
Ford Fiesta - 281 l
Peugeot 208 - 311 l
Škoda Fabia - 315 l
PS: Ani ten zavazadelník NEní až tak (moc) "argument" 😉
PPS: Ano škoda se v česku bude (dobře) prodávat "kdykoli/jakákoli" 😄
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - NSA
NSA
Prosím pěkně ten sud tam byl na šířku nebo na výšku? A byl v kufru nebo se tísnil vzadu na sedačce mezi těmi lidmi? 😉
Avatar - Plautus
Plautus
>😁 :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
😄 :yes:
Adam Novák
:yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
😄 tak to OPRAVDU NEvím (jestli výrobce s tímto DOST SPECIFICKÝM "požadavkem" na vůz počítal 😉
PS: Vím ale že je větší, je v něm víc místa a má i větší sedadla 😄
Adam Novák
Místo tohoto raději reaguji na příspěvek Tycoona v 7:29, který tě naprosto viditelně obral o argumenty 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak (to) leda ve vaše VWidění světa (aut 😄
Adam Novák
viz tycoon 7:29
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz já 17😁2 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Opravdu. Zkuste posadit čtyři dospělé lidi do P208 a do Fabie II. Porovnávat prostornost podle rozvoru je nesmysl - vždyť Fabie I. generace má na chlup stejný rozvor, ale vzadu je prostor spíše jen pro děti.
Adam Novák
Vnější rozměry jsou něco jiného než vnitřní rozměry, takže hezký den 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak našli se (tu) tací "autoznalci" co VWymysleli že konkurentem P208 VWlastně je (i) VW UP Mii Citigo 😉
Avatar - Misanick
Misanick
Cože??? Citigo??? Ten nákupní vozík se setrvačníkem se nemůže s 208 rovnat.
Adam Novák
Nemám co dodat >😁 :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No to (na TAKOVOU "bubost" jako srovnávat Cito-go 1.0 a Peugeot 20😄 asi NIKDO 😉
Avatar - LEGOPARK
LEGOPARK
Cenovo uvolnuju cestu pre P2008. Bolo to tak aj vo Francuzsku a Nemecku, kde sa P2008 uz predava. P2008 zacina na povodnych cenach 208.
Avatar - Jaros71
Jaros71
:yes😒br /> Myslím , že za toto auto je to dobrá cena..
Francouze nijak nemiluji , ale 208 se myslím dost povedla.
Jsem zvědav jestli půjde prodej nahoru?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jako že by prodeje (v česku) šly NAD (starou - to není "urážka", to je REALITA) úzkou škodu Fabia? NEvěřím 😉
Avatar - Jaros71
Jaros71
Taky tomu nevěřím..ale asi to pomůže..
Uvidíme.. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano, alespoň (trochu-trošičku) "pomoci" by to MOHLO (správněji "mělo" 😉
Avatar - Aladeen
Aladeen
Za tú cenu toho neponúkne veľa , ani Fábia sa výbavou nepretrhne ;-\
Asi by som skočil do Kaliny 2 [odkaz] Je priestrannejšia , výkonnejšia ( 1,6 16V 86k-105k) lepšie vybavená a za porovnateľnú cenu ! Akurát sa začne predávať až v zime ;-\ [odkaz]
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Aladeen
Aladeen
Keď sa to zhorší tak skoč k lekárovi , aby ti na to niečo dal >😒] :no:
Avatar - NSA
NSA
Někdo zase nekoupí ani český (italský,německý,francouzský...atd.) auto - no a co - přece nebudeš brát lidem tu možnost volby ne? :no:
Adam Novák
Souhlas :yes:
adamzprahy
Já nevím, mě přijde, že modely od PSA mají docela dobrou základní cenovku, ale pokud chce člověk nějaký rozumný motor a trochu výbavu, už to nijak slavné není. Tento Peugeot - Active 1.4 70kw (manuální klima, el. okna, rádio) - 285t 8-s

Zvláštní je, že za tyto peníze je Citroen C4 s podobnou výbavou a silnějším motorem.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Citroen je holt lepší volba... je to už dospělé auto.
Avatar - LEGOPARK
LEGOPARK
To by ma zaujimalo, z akych cennikov vychadzate, ze vam C4 vychadza v ROVNAKEJ vybave rovnako ako P208. 😲
adamzprahy
Musím přiznat, že jsem viděl skladovky Tendence s 1.6 za cenu okolo 270t, což se docela dost liší od cen ceníkových -[odkaz] - i tak bych ale osobně bral když už tak c4 furio s 1.4 70kw za 274t než 208 (ten stejný motor a +- výbava) za 285t. Přiznávám, že tato auta ale zase tolik neznám. Každopádně jako potenciálního zákazníka mě PSA moc neláká a když už (v této cenové kategorii), tak skladovka C4.
Avatar - CHerokee
CHerokee
V Ostravě v Kodecaru např.

C Elyssé Exklusive 1,6 HDI za 285 000 nebo 1,6 VTI Selection za 288 000 ... což jsou super výbavy.
Klaudius
Skúsil som, voči litríku v Yarise je to zdochliak, podvozok na naše rozbité mestské komunikácie hrôza - tvrdý a odskakujúci. Pracovisko vodiča je divné, nenašiel som na ňom žiadnu praktickú výhodu voči klasike. Okrem toho nemá čo ponúknuť viac ako iní.