Ekonomika
[odkaz]
Peugeot 208 jede.
Peugeot 208 jede.
208 sice jede pěkně, ale v Evropě je první ve třídě někdo jiný. Autor toho článku to trochu pomotal. 208 je až třetí za prvním Cliem a druhým Polem.
Tady je skutečný prodej aut v EU : 😉
Nejprodávanější modely aut v Evropě v roce 2012
(pořadí, značka, model, počet prodaných kusů)
1. VW Golf - 431 742
2. Ford Fiesta - 306 405
3. VW Polo - 287 828
4. Opel/Vauxhall Corsa - 265 297
5. Renault Clio - 244 280
6. Ford Focus - 241 862
7. Opel/Vauxhall Astra - 232 645
8. Nissan Qashqai - 207 885
9. Renault Mégane - 199 167
10. VW Passat - 195 617
Nejprodávanější modely aut v Evropě v prosinci 2012
(pořadí, značka, model, počet prodaných kusů)
1. VW Golf - 22 698
2. Peugeot 208 - 19 407
3. Renault Clio - 18 758
4. VW Polo - 18 532
5. Ford Fiesta - 16 497
6. Opel/Vauxhall Astra - 16 021
7. Opel/Vauxhall Corsa - 15 481
8. BMW řady 3 - 15 171
9. Ford Focus - 15 033
10. Renault Mégane - 14 391
Zdroj: JATO Dynamics
Nejprodávanější modely aut v Evropě v roce 2012
(pořadí, značka, model, počet prodaných kusů)
1. VW Golf - 431 742
2. Ford Fiesta - 306 405
3. VW Polo - 287 828
4. Opel/Vauxhall Corsa - 265 297
5. Renault Clio - 244 280
6. Ford Focus - 241 862
7. Opel/Vauxhall Astra - 232 645
8. Nissan Qashqai - 207 885
9. Renault Mégane - 199 167
10. VW Passat - 195 617
Nejprodávanější modely aut v Evropě v prosinci 2012
(pořadí, značka, model, počet prodaných kusů)
1. VW Golf - 22 698
2. Peugeot 208 - 19 407
3. Renault Clio - 18 758
4. VW Polo - 18 532
5. Ford Fiesta - 16 497
6. Opel/Vauxhall Astra - 16 021
7. Opel/Vauxhall Corsa - 15 481
8. BMW řady 3 - 15 171
9. Ford Focus - 15 033
10. Renault Mégane - 14 391
Zdroj: JATO Dynamics
Nechci ti do toho kecat, ale už je duben 2013. 😄
..takže tabulky za prosinec 2012 ještě nijak "zastaralé" (rozhodně) NEjsou.. 😉
PS: Tedy nejprve to "minutu" NEjde odeslat a pak je to tu 2 krát? To není poprvé co se mi to stalo (a se "starými" stránkami se NEstávalo.. 😐
PS: Tedy nejprve to "minutu" NEjde odeslat a pak je to tu 2 krát? To není poprvé co se mi to stalo (a se "starými" stránkami se NEstávalo.. 😐
...raději Škodu Citigo 1,0 MPI 5D 44 KW Ambition Plus za 221 600 - ano je dražší, ale mám lepší výbavu a nižší provozní náklady - kufr je srovnatelný a design = subjektivní záležitost, mně se víc líbí Citigo :-!
BRAVO ŠKODA!!! :yes:
BRAVO ŠKODA!!! :yes:
Cígo je konkurence od TPCA/Pandy, navíc to má holé plechy v celé kastli. Že to má dospělý jízdní projev je sice pravda, ale přecejen P208 aspoň trochu vypadá jako auto.... "Bravo" = zas nějaké vzletné fráze dodávající příspěvku na relevanci.
1. Já bych řekl, že jedikná výhoda málých aut oproti miniautům je prostornost a zavazadelník - a ty má Citigo o třídu větší - a věřte mi - kdyby mi zavázali oči a zeptali se mě jestli jedu v Citigo nebo ve Fabii tak bych Citig👋Fabia prohodil 😉
jenže to už jsi zase v trochu jiné třídě, citigo je možná fajn auto, ale P208 bude prostě asi trochu někde jinde... 😉
To auto je rozměry miniauto, ale zbytkem o třídu vyšší - v Citigo je víc prostoru než ve Fabii :yes:
tak fabie je dost malá, to neznamená že citigo je nějak přehnaně velké, na poměry své třídy ok, ale na největší auta segmentu B asi stačit nebude...takovej můj skromnej tip...
Fabia neni rozhodně méně prostornější než P208 😉
Opravdu? 😉
Rozvor 2538 vs 2462 mm
Rozchod 1475/1470 vs 1436/1426 mm
Šířka 1739 vs 1642 mm
Výška nad sedadlem 1020 vs 989 mm
PS: A zatímco Ibiza a A1 jsou na technice současné generace VW Polo, Fabia je (i přes určitou "modernizaci" stále spíš "minulá generace" VW Polo
Rozvor 2538 vs 2462 mm
Rozchod 1475/1470 vs 1436/1426 mm
Šířka 1739 vs 1642 mm
Výška nad sedadlem 1020 vs 989 mm
PS: A zatímco Ibiza a A1 jsou na technice současné generace VW Polo, Fabia je (i přes určitou "modernizaci" stále spíš "minulá generace" VW Polo
To je pravda..Fabia II je zatím spíš taková úzká krabička se solidním zavazadelníkem..
Snad kromě verze Monte Carlo nebo specialu S2000 ani není extra pěkná. 😉 😉
Na nový model se čeká jako na smilování...snad kromě Česka.
Tady lidi prostě kupují Škodu pořád.
Tedy je jasné , že 208 je modernější auto za dobrou cenu..nyní!!
Snad kromě verze Monte Carlo nebo specialu S2000 ani není extra pěkná. 😉 😉
Na nový model se čeká jako na smilování...snad kromě Česka.
Tady lidi prostě kupují Škodu pořád.
Tedy je jasné , že 208 je modernější auto za dobrou cenu..nyní!!
Zavazadelníky: 😄
VW Polo - 280 l
Ford Fiesta - 281 l
Peugeot 208 - 311 l
Škoda Fabia - 315 l
PS: Ani ten zavazadelník NEní až tak (moc) "argument" 😉
PPS: Ano škoda se v česku bude (dobře) prodávat "kdykoli/jakákoli" 😄
VW Polo - 280 l
Ford Fiesta - 281 l
Peugeot 208 - 311 l
Škoda Fabia - 315 l
PS: Ani ten zavazadelník NEní až tak (moc) "argument" 😉
PPS: Ano škoda se v česku bude (dobře) prodávat "kdykoli/jakákoli" 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Prosím pěkně ten sud tam byl na šířku nebo na výšku? A byl v kufru nebo se tísnil vzadu na sedačce mezi těmi lidmi? 😉
😄 tak to OPRAVDU NEvím (jestli výrobce s tímto DOST SPECIFICKÝM "požadavkem" na vůz počítal 😉
PS: Vím ale že je větší, je v něm víc místa a má i větší sedadla 😄
PS: Vím ale že je větší, je v něm víc místa a má i větší sedadla 😄
Opravdu. Zkuste posadit čtyři dospělé lidi do P208 a do Fabie II. Porovnávat prostornost podle rozvoru je nesmysl - vždyť Fabie I. generace má na chlup stejný rozvor, ale vzadu je prostor spíše jen pro děti.
Cenovo uvolnuju cestu pre P2008. Bolo to tak aj vo Francuzsku a Nemecku, kde sa P2008 uz predava. P2008 zacina na povodnych cenach 208.
:yes😒br />
Myslím , že za toto auto je to dobrá cena..
Francouze nijak nemiluji , ale 208 se myslím dost povedla.
Jsem zvědav jestli půjde prodej nahoru?
Francouze nijak nemiluji , ale 208 se myslím dost povedla.
Jsem zvědav jestli půjde prodej nahoru?
Za tú cenu toho neponúkne veľa , ani Fábia sa výbavou nepretrhne ;-\
Asi by som skočil do Kaliny 2 [odkaz] Je priestrannejšia , výkonnejšia ( 1,6 16V 86k-105k) lepšie vybavená a za porovnateľnú cenu ! Akurát sa začne predávať až v zime ;-\ [odkaz]
Asi by som skočil do Kaliny 2 [odkaz] Je priestrannejšia , výkonnejšia ( 1,6 16V 86k-105k) lepšie vybavená a za porovnateľnú cenu ! Akurát sa začne predávať až v zime ;-\ [odkaz]
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já nevím, mě přijde, že modely od PSA mají docela dobrou základní cenovku, ale pokud chce člověk nějaký rozumný motor a trochu výbavu, už to nijak slavné není. Tento Peugeot - Active 1.4 70kw (manuální klima, el. okna, rádio) - 285t 8-s
Zvláštní je, že za tyto peníze je Citroen C4 s podobnou výbavou a silnějším motorem.
Zvláštní je, že za tyto peníze je Citroen C4 s podobnou výbavou a silnějším motorem.
Citroen je holt lepší volba... je to už dospělé auto.
To by ma zaujimalo, z akych cennikov vychadzate, ze vam C4 vychadza v ROVNAKEJ vybave rovnako ako P208. 😲
Musím přiznat, že jsem viděl skladovky Tendence s 1.6 za cenu okolo 270t, což se docela dost liší od cen ceníkových -[odkaz] - i tak bych ale osobně bral když už tak c4 furio s 1.4 70kw za 274t než 208 (ten stejný motor a +- výbava) za 285t. Přiznávám, že tato auta ale zase tolik neznám. Každopádně jako potenciálního zákazníka mě PSA moc neláká a když už (v této cenové kategorii), tak skladovka C4.
Skúsil som, voči litríku v Yarise je to zdochliak, podvozok na naše rozbité mestské komunikácie hrôza - tvrdý a odskakujúci. Pracovisko vodiča je divné, nenašiel som na ňom žiadnu praktickú výhodu voči klasike. Okrem toho nemá čo ponúknuť viac ako iní.
Vycházím z předpokladů, že 2 moje kamarádky mají 1.0 Yaris II . Když se ptám na spokojenost, obě že OK, jen nezávisle na sobě přesně stejně "noo ten motor, ono nesmí být kopec nebo nesmíš nikoho předjíždět"