Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Peugeot 208: Základní cena klesla na 214.000 Kč

67 komentářů

Klaudius
Skúsil som, voči litríku v Yarise je to zdochliak, podvozok na naše rozbité mestské komunikácie hrôza - tvrdý a odskakujúci. Pracovisko vodiča je divné, nenašiel som na ňom žiadnu praktickú výhodu voči klasike. Okrem toho nemá čo ponúknuť viac ako iní.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak našli se (tu) tací "autoznalci" co VWymysleli že konkurentem P208 VWlastně je (i) VW UP Mii Citigo 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz já 17😁2 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak (to) leda ve vaše VWidění světa (aut 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No to (na TAKOVOU "bubost" jako srovnávat Cito-go 1.0 a Peugeot 20😄 asi NIKDO 😉
Adam Novák
Nemám co dodat >😁 :no:
Adam Novák
Místo tohoto raději reaguji na příspěvek Tycoona v 7:29, který tě naprosto viditelně obral o argumenty 😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
V Ostravě v Kodecaru např.

C Elyssé Exklusive 1,6 HDI za 285 000 nebo 1,6 VTI Selection za 288 000 ... což jsou super výbavy.
adamzprahy
Musím přiznat, že jsem viděl skladovky Tendence s 1.6 za cenu okolo 270t, což se docela dost liší od cen ceníkových -[odkaz] - i tak bych ale osobně bral když už tak c4 furio s 1.4 70kw za 274t než 208 (ten stejný motor a +- výbava) za 285t. Přiznávám, že tato auta ale zase tolik neznám. Každopádně jako potenciálního zákazníka mě PSA moc neláká a když už (v této cenové kategorii), tak skladovka C4.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
😄 :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
😄 tak to OPRAVDU NEvím (jestli výrobce s tímto DOST SPECIFICKÝM "požadavkem" na vůz počítal 😉
PS: Vím ale že je větší, je v něm víc místa a má i větší sedadla 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ach - první druhý třetí - je to prostě ("hojně") PRODÁVANÉ auto (jak přesně v tom kterém měsíci myslím NENí až tak úplně důležité...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Však já také NEsrovnávám s TSi! 😉 S tím půjde srovnávat ony Turbo verze 1.2 VTi. Porovnávám "obyčejný" atmosferický HTP (44 a 51 kW) a novější 1.2 VTi 60 kW 😄
Avatar - LEGOPARK
LEGOPARK
To by ma zaujimalo, z akych cennikov vychadzate, ze vam C4 vychadza v ROVNAKEJ vybave rovnako ako P208. 😲
Avatar - CHerokee
CHerokee
Citroen je holt lepší volba... je to už dospělé auto.
adamzprahy
Já nevím, mě přijde, že modely od PSA mají docela dobrou základní cenovku, ale pokud chce člověk nějaký rozumný motor a trochu výbavu, už to nijak slavné není. Tento Peugeot - Active 1.4 70kw (manuální klima, el. okna, rádio) - 285t 8-s

Zvláštní je, že za tyto peníze je Citroen C4 s podobnou výbavou a silnějším motorem.
Avatar - Plautus
Plautus
>😁 :yes:
yoggi
nemozes porovnavat tuto 1,2 v peugeote a 1,2 TSI. To je ako porovnavat HTP a 1,2 TSI ( uplne iny motor ). To najslabsie TSI ma 160Nm, co uplne dostacuje na beznu jazdu a pre majitela atmosferickej 1,2 je to delo 😉
Adam Novák
Souhlas :yes:
Adam Novák
viz tycoon 7:29
Adam Novák
:yes:
Adam Novák
Vnější rozměry jsou něco jiného než vnitřní rozměry, takže hezký den 😉
Avatar - NSA
NSA
Prosím pěkně ten sud tam byl na šířku nebo na výšku? A byl v kufru nebo se tísnil vzadu na sedačce mezi těmi lidmi? 😉
Avatar - NSA
NSA
Někdo zase nekoupí ani český (italský,německý,francouzský...atd.) auto - no a co - přece nebudeš brát lidem tu možnost volby ne? :no:
Avatar - Misanick
Misanick
Cože??? Citigo??? Ten nákupní vozík se setrvačníkem se nemůže s 208 rovnat.
Avatar - Aladeen
Aladeen
Keď sa to zhorší tak skoč k lekárovi , aby ti na to niečo dal >😒] :no:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pogo26
Pokud je to reakce na to, že je P208 letos nejprodávanější ve třídě, tak trochu staré jsou. Letos je prostě nejlepší Clio, P208 je až třetí.
Avatar - Aladeen
Aladeen
Za tú cenu toho neponúkne veľa , ani Fábia sa výbavou nepretrhne ;-\
Asi by som skočil do Kaliny 2 [odkaz] Je priestrannejšia , výkonnejšia ( 1,6 16V 86k-105k) lepšie vybavená a za porovnateľnú cenu ! Akurát sa začne predávať až v zime ;-\ [odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
Opravdu. Zkuste posadit čtyři dospělé lidi do P208 a do Fabie II. Porovnávat prostornost podle rozvoru je nesmysl - vždyť Fabie I. generace má na chlup stejný rozvor, ale vzadu je prostor spíše jen pro děti.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..takže tabulky za prosinec 2012 ještě nijak "zastaralé" (rozhodně) NEjsou.. 😉
PS: Tedy nejprve to "minutu" NEjde odeslat a pak je to tu 2 krát? To není poprvé co se mi to stalo (a se "starými" stránkami se NEstávalo.. 😐
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..takže tabulky za prosinec 2012 ještě nijak "zastaralé" (rozhodně) NEjsou.. 😉
Kasprik
No jo , ale tam píšou o segmentu B a ty tam pleteš nějakej pASSAT a Astru a jiný stračky.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak "akorát" je už zcela nový moderní a hlavně docela chválený 1.2 VTi 60 kW (podívejte se "okolo" kolik je v česku Fabií HTP), příp. od léta jeho verze TURBO (kolik kW bude mít verze pro P208 netuším - je tam/bude tam docela "velký rozptyl" výkonů...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano, alespoň (trochu-trošičku) "pomoci" by to MOHLO (správněji "mělo" 😉
Avatar - Jaros71
Jaros71
Taky tomu nevěřím..ale asi to pomůže..
Uvidíme.. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jako že by prodeje (v česku) šly NAD (starou - to není "urážka", to je REALITA) úzkou škodu Fabia? NEvěřím 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zavazadelníky: 😄
VW Polo - 280 l
Ford Fiesta - 281 l
Peugeot 208 - 311 l
Škoda Fabia - 315 l
PS: Ani ten zavazadelník NEní až tak (moc) "argument" 😉
PPS: Ano škoda se v česku bude (dobře) prodávat "kdykoli/jakákoli" 😄
pogo26
Nechci ti do toho kecat, ale už je duben 2013. 😄
tichypozorovatel
nesmí pršet. pak jsou chybějící kryty podběhů docela nepříjemnost. je to dost slyšet.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Tady je skutečný prodej aut v EU : 😉

Nejprodávanější modely aut v Evropě v roce 2012
(pořadí, značka, model, počet prodaných kusů)

1. VW Golf - 431 742
2. Ford Fiesta - 306 405
3. VW Polo - 287 828
4. Opel/Vauxhall Corsa - 265 297
5. Renault Clio - 244 280
6. Ford Focus - 241 862
7. Opel/Vauxhall Astra - 232 645
8. Nissan Qashqai - 207 885
9. Renault Mégane - 199 167
10. VW Passat - 195 617

Nejprodávanější modely aut v Evropě v prosinci 2012
(pořadí, značka, model, počet prodaných kusů)

1. VW Golf - 22 698
2. Peugeot 208 - 19 407
3. Renault Clio - 18 758
4. VW Polo - 18 532
5. Ford Fiesta - 16 497
6. Opel/Vauxhall Astra - 16 021
7. Opel/Vauxhall Corsa - 15 481
8. BMW řady 3 - 15 171
9. Ford Focus - 15 033
10. Renault Mégane - 14 391

Zdroj: JATO Dynamics
Avatar - Jaros71
Jaros71
To je pravda..Fabia II je zatím spíš taková úzká krabička se solidním zavazadelníkem..
Snad kromě verze Monte Carlo nebo specialu S2000 ani není extra pěkná. 😉 😉
Na nový model se čeká jako na smilování...snad kromě Česka.
Tady lidi prostě kupují Škodu pořád.
Tedy je jasné , že 208 je modernější auto za dobrou cenu..nyní!!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Opravdu? 😉
Rozvor 2538 vs 2462 mm
Rozchod 1475/1470 vs 1436/1426 mm
Šířka 1739 vs 1642 mm
Výška nad sedadlem 1020 vs 989 mm
PS: A zatímco Ibiza a A1 jsou na technice současné generace VW Polo, Fabia je (i přes určitou "modernizaci" stále spíš "minulá generace" VW Polo
Avatar - CHerokee
CHerokee
C4 je o mnoho lepší volbou. Navíc Peugeoty jsou pověstí hrozné * a nevím, jestli to tento model změní...
kyklop
to co pises najdes u kazdej automobilky a je to normalny stav
Adam Novák
Fabia neni rozhodně méně prostornější než P208 😉
Avatar - Jaros71
Jaros71
:yes😒br /> Myslím , že za toto auto je to dobrá cena..
Francouze nijak nemiluji , ale 208 se myslím dost povedla.
Jsem zvědav jestli půjde prodej nahoru?
Avatar - Bristol
Bristol
tak fabie je dost malá, to neznamená že citigo je nějak přehnaně velké, na poměry své třídy ok, ale na největší auta segmentu B asi stačit nebude...takovej můj skromnej tip...
Adam Novák
To auto je rozměry miniauto, ale zbytkem o třídu vyšší - v Citigo je víc prostoru než ve Fabii :yes:
Adam Novák
1. Já bych řekl, že jedikná výhoda málých aut oproti miniautům je prostornost a zavazadelník - a ty má Citigo o třídu větší - a věřte mi - kdyby mi zavázali oči a zeptali se mě jestli jedu v Citigo nebo ve Fabii tak bych Citig👋Fabia prohodil 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
na tak male autick ouplne staci aj 1,2 VTi 😉 .. 60kw je v pohode ... 90 percent konkurentov ( fabie, punta, fiesty ) jazdi s podobnym vykonom a ono to ide :yes:
Avatar - Bristol
Bristol
jenže to už jsi zase v trochu jiné třídě, citigo je možná fajn auto, ale P208 bude prostě asi trochu někde jinde... 😉
Avatar - Nerez
Nerez
Ano, ne každý potřebuje auto velikosti kompaktní třídy, někomu stačí na courání po městě něco menšího. Jen upozorňuji, že za podobné peníze koupím o třídu větší a celkem povedené auto(C4).
Avatar - LEGOPARK
LEGOPARK
Cenovo uvolnuju cestu pre P2008. Bolo to tak aj vo Francuzsku a Nemecku, kde sa P2008 uz predava. P2008 zacina na povodnych cenach 208.
_MT_
Jarda potřebuje 1,33. A i tak by silnější motor neuškodil.
ericn
Jistě že ano, nicméně budeš mít cca 260kg navíc = nepojede to. Navíc u P208 máš výbavu Active a ke 308 jen Access. Nehledě na to, že 308 je sice fajn, ale léta jsou znát. Já jen poznamenal, že motor 1.4VTi je k P208 Tak akorát a 285tis neni zas tak moc. Uvidíme jak se bude jevit oturbená verze Peugeotího 3hrnku, která ho nejspíš nahradí 😉
Avatar - vabis
vabis
Cígo je konkurence od TPCA/Pandy, navíc to má holé plechy v celé kastli. Že to má dospělý jízdní projev je sice pravda, ale přecejen P208 aspoň trochu vypadá jako auto.... "Bravo" = zas nějaké vzletné fráze dodávající příspěvku na relevanci.
pogo26
208 sice jede pěkně, ale v Evropě je první ve třídě někdo jiný. Autor toho článku to trochu pomotal. 208 je až třetí za prvním Cliem a druhým Polem.
Avatar - vabis
vabis
Favorit 1) vážil méně 2) už tehdy se udělaly nějaké prototypy s 1.5-1.6 . Lidé si ten motor nevyberou, neboj se. Oni si vyberou těch 214Tkč a na motor pokrčí rukama. Léta měla Š120 nějakých 33 kW (?) a Warburg 353 50HP, to bych sem už nepletl.

Vycházím z předpokladů, že 2 moje kamarádky mají 1.0 Yaris II . Když se ptám na spokojenost, obě že OK, jen nezávisle na sobě přesně stejně "noo ten motor, ono nesmí být kopec nebo nesmíš nikoho předjíždět"
Avatar - Nerez
Nerez
Za ty peníze můžu mít C4 nebo 308 se stejným motorem. Takže až zas tak fajn to není no ;-\
Adam Novák
...raději Škodu Citigo 1,0 MPI 5D 44 KW Ambition Plus za 221 600 - ano je dražší, ale mám lepší výbavu a nižší provozní náklady - kufr je srovnatelný a design = subjektivní záležitost, mně se víc líbí Citigo :-!
BRAVO ŠKODA!!! :yes:
Tymkoo
Léta nám ve Feliciích a Favoritech stačil 94-105 Nm, takže to nevidím zas jako velké drama. Kdo si ten motor vybere, tak neplánuje jezdit každý měsíc 400km za babičkou a v létě k moři.
ericn
Základní cena je fajn, ale první použitelný model je 1.4VTi Active, no a tam už jsme za 285tis Kč, ale i tak je to fajn 😉 :yes:
Kasprik
[odkaz]

Peugeot 208 jede.
Avatar - vabis
vabis
To je sice výborné, ale 1,0 motor s 95 Nm (třeba i přes nějakou špičkovou převodovku a lehkou kastli) bude při každé jízdě mimo město činit utrpení. Chleba se láme teprve u 1.2 (nenároční uživatelné) přes 1.4 (normální uživatelé). A ty už jsou cenově zase někde jinde, takže výhoda se bortí jak domeček z karet. Nicméně design exteriéru se podvedl dost dobře, to se musí pochválit.