Testy
Dacia = stejně spolehlivá, úspornější, levnější, stejně prostorná. Tady i když fanda VW GROUP, neVWidím smysl jít do Caddyho. Co dodat? Snad jen nikoliv BRAVWO, ale BRAVO DACIA!!! :yes:
Já vidím smysl cadyny. Kolik vydrží vlečená náprava oproti tuhé? Aneb kolik toho to auto dokáže natahat, než se jí rozsype zadek.
Snažit se nafouknout osobáka... hm hm hm. Řídil bych se podle toho, na co to auto chci.
Snažit se nafouknout osobáka... hm hm hm. Řídil bych se podle toho, na co to auto chci.
plech a tvrde plasty mi vadi - proto nemuzu Citigo. 😜
to jo, jenže otázka jak moc je tohle důležité u pracovní dodávky. Proto si myslím, že zde lepší kvalita interiéru Caddyho nebude zas tak důležutý argument. A prodejní výsledky Loganu MCV mě v tomto názoru jenom utvrzují - je to pořád první Logan a stále se dost dobře prodává - právě na pracovní použití
Není nad to čuchat o 80% více svinstev z měkčených plastů německých prémiovek.
Základní dilema je dané. Nikdo nepochybuje o tom, že Dacia je levnější a že Caddy je hodnotněji udělané auto (například bezpečnější s lepším interiérem). Ale se slušným dCi a velkorysým prostorem si myslím, že Lodgy nemusí mít o o zákazníky obavy.
Jak jinak si vyložit tuto formulaci?
"V kapacitě si nemají oba sokové co vyčítat, základních 800 litrů dacie je STEJNĚ SKVĚLÝCH jako 750 l volkswagenu, přičemž po sklopení zadních sedadel se karta OBRACÍ VE prospěch VW: 3030 proti 3000 litrům."
Aneb 30 litrů Volkswagenu je více než 50 litrů Dacie 😲
V procentech to vyzní ještě bizardněji: O 6 % větší kufr Dacie při nesklopených zadních sedadlech je menší přednost než o 1% větší kufr Volkswagenu při sklopených sedadlech...
VW musí vyhrát za každou cenu a na všech frontách! Ja wohl, her general! >😁
"V kapacitě si nemají oba sokové co vyčítat, základních 800 litrů dacie je STEJNĚ SKVĚLÝCH jako 750 l volkswagenu, přičemž po sklopení zadních sedadel se karta OBRACÍ VE prospěch VW: 3030 proti 3000 litrům."
Aneb 30 litrů Volkswagenu je více než 50 litrů Dacie 😲
V procentech to vyzní ještě bizardněji: O 6 % větší kufr Dacie při nesklopených zadních sedadlech je menší přednost než o 1% větší kufr Volkswagenu při sklopených sedadlech...
VW musí vyhrát za každou cenu a na všech frontách! Ja wohl, her general! >😁
Já se divím že ta Dacie nešla dvakrát přes střechu mezi těma kuželama... hodně odfláknutej test >😁
Souhlasim, kdyby to bylo obracene, vw by vyhral o drtivych 50 litru, pri sklopenych sedadlech by slo o neznatelnych 30- jenze i kdyz o 30l mensi, mnohem lepe vyuzitelnych. Nechapu, pro koho jsou tyhle testy takhle psany. Je rok 2013
tak tak, to je dosť smutné ...
... ale na druhú stranu ktovie ako je to s crash testami toho dokkeru keď tam má niekto nakladať rodinu. VW aspoň má tú česť to tam poslať. Renault stroje ktoré nemajú šancu na 5-4 hviezd radšej nepošle (fluence, thalia, ...).
... ale na druhú stranu ktovie ako je to s crash testami toho dokkeru keď tam má niekto nakladať rodinu. VW aspoň má tú česť to tam poslať. Renault stroje ktoré nemajú šancu na 5-4 hviezd radšej nepošle (fluence, thalia, ...).
ako si dosiel na to, ze nemaju na 4,alebo 5 hviezd?
Nerad tě zklamu, ale auta do crash testů si vybírá ENCAP samo, nikdo jim je neposílá 😉 Otestují si je, kdy chtějí sami. Takže jdi brečet k NCAP, že neotestovali něco, čím by mohli ten tebou nenáviděný Renault shodit.
Who funds the crashed car models used in Euro NCAP’s tests?
Each member of Euro NCAP pays to have at least one car model tested each year. Car manufacturers can also request that their car is tested.
Kde vidíš moju nenávisť k tejto značke? Mám od nich 2 autá, asi by som si kúpil zas. Ale to neznamená, že som hluchý slepý ...
Each member of Euro NCAP pays to have at least one car model tested each year. Car manufacturers can also request that their car is tested.
Kde vidíš moju nenávisť k tejto značke? Mám od nich 2 autá, asi by som si kúpil zas. Ale to neznamená, že som hluchý slepý ...
Mě to přijde v pohodě... samotné spojení "karta se obrací" znamená, že je to jednou tak a po druhé naopak. Ty litry si z té věty každý vezme a v principu mají obě auta "hodně".
Podle mě se karta neobrací, viz procenta, 50 litrů je z 600 něco jiného než 30 z 3030.
Jak jinak? 750 i 800 jsou (stejně) skvělé hodnoty [diskutabilní], po sklopení sedadel si role otočí.
Ale jistě. Odkdy v německých "motoristických" médiích může vyhrát v testu neněmecké auto. 😉
Nezdá se ti, že to s tou válkou proti VW trochu přeháníš?
Ty dvě věty prostě a jasně konstatují, že co do kufrů si oba nemají co vyčítat, přičemž VW má kufr o něco menší bez sklopení a o něco větší při sklopení a Dacia naopak.
Co třeba připomenout, že těch cca 50 litrů Dacie je jen rozdíl ve výšce umístění plata (má-li Dacia jaké), nebo těch 30 litrů u VW může být trochu vyklenutější střechou?
Zkus si ty texty občas přeložit i jinak, než z pozice obhájce "svého".
Ty dvě věty prostě a jasně konstatují, že co do kufrů si oba nemají co vyčítat, přičemž VW má kufr o něco menší bez sklopení a o něco větší při sklopení a Dacia naopak.
Co třeba připomenout, že těch cca 50 litrů Dacie je jen rozdíl ve výšce umístění plata (má-li Dacia jaké), nebo těch 30 litrů u VW může být trochu vyklenutější střechou?
Zkus si ty texty občas přeložit i jinak, než z pozice obhájce "svého".
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Oba¨testy jsou snadné jak facka - Dacia je lepší 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
až po 200 tis km. Pořizovací cena + servisní náklady + ceny oprav + provozní náklady - cena, za kterou se to, co zbyde, dá na trhu prodat.
A dojdete k jednoznačnému závěru, že nikdo není tak bohatý, aby si kupoval levné věci.
:-!
A dojdete k jednoznačnému závěru, že nikdo není tak bohatý, aby si kupoval levné věci.
:-!
Nemohu souhlasit že jsou TDI méně spolehlivá než DCi já mám ze svého okolí jiné zkušenosti jediné plus pro DCi je jeho tižší chod než u TDI, ale takový TDI pumpě-diesel nemá pomalu konkurenci snad jen baworáckej common-rail, ale to už je jiná třída.
Jsi sám říká, ale navíc se dají koupit levné šmejdy. ... ze se dají koupit dražší ale kvalitní věci tvrzením, že sis koupil kvalitní boty značka Adidas?
Díky za článek, dost mi pomohl, protože jsem se rozhodovala přesně mezi těmihle modely. Nakonec jsem šla ale stejně do Volkswagenu, protože je to přece jenom taková jistota. S financováním mi částečně pomohla bankovní půjčka, kterou jsem vybrala tady - [odkaz] - tak kdyby někdo potřeboval, doporučuji prvně mrknout, ať se neošidíte.
Ale kdyby vám zavázali oči, tak poznáte prd. A protože je to VW, tak to tak bude, i kdyby to tak nemělo být.
No jen tak pro zajímavost 😄
Bud to dokazuje neskutocne vyrobne tolerancie alebo presnost merania tychto testov. Nech si kazdy z toho berie, co chce.
A nejstupidnější je, jak je v názvu "Srovnávací test" a pár řádek níže slovo "Nesrovnáváme". Ten článek nemá cenu komentovat. Můžete mi říct, kdo ten článek psal, ať vím, od koho nemám články číst?