Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Srovnávací test: Dacia Dokker vs. VW Caddy

60 komentářů

ivanka74
Díky za článek, dost mi pomohl, protože jsem se rozhodovala přesně mezi těmihle modely. Nakonec jsem šla ale stejně do Volkswagenu, protože je to přece jenom taková jistota. S financováním mi částečně pomohla bankovní půjčka, kterou jsem vybrala tady - [odkaz] - tak kdyby někdo potřeboval, doporučuji prvně mrknout, ať se neošidíte.
MariAchi
...sem to napsal krapítko pozdějc, né? >😁 >😁
MariAchi
Nezdá se ti, že to s tou válkou proti VW trochu přeháníš?
Ty dvě věty prostě a jasně konstatují, že co do kufrů si oba nemají co vyčítat, přičemž VW má kufr o něco menší bez sklopení a o něco větší při sklopení a Dacia naopak.
Co třeba připomenout, že těch cca 50 litrů Dacie je jen rozdíl ve výšce umístění plata (má-li Dacia jaké), nebo těch 30 litrů u VW může být trochu vyklenutější střechou?
Zkus si ty texty občas přeložit i jinak, než z pozice obhájce "svého".
GeekStar
"...základních 800 litrů dacie je stejně skvělých jako 750 l volkswagenu..." >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pali.sk
Drobnými písmenkami to píšu. Napr. Fluence: Čelné airbagy. Megane: Adaptívne čelné airbagy ... atď. >😁
pali.sk
Who funds the crashed car models used in Euro NCAP’s tests?

Each member of Euro NCAP pays to have at least one car model tested each year. Car manufacturers can also request that their car is tested.

Kde vidíš moju nenávisť k tejto značke? Mám od nich 2 autá, asi by som si kúpil zas. Ale to neznamená, že som hluchý slepý ...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ať klidně vyhraje po právu VW, ale ať tady někdo neporovnává jabka s hruškama. 😉
Avatar - pumpkin
pumpkin
Kvôli lepšej výbave je Kangoo horšie. Jasné. >😁
Dokker je tak na úrovni minulej generácie Renaultu Kangoo (phase II). Keď chceš čo najviac miesta za čo najmenej peňazí, kúpiš Dokker. Keď chceš rodinnú dodávku so slušnou výbavou a komfortom, máš na výber Kangoo a jeho konkurenciu.
swifter
jakékoli opodstatnění :-!
Avatar - Emel
Emel
Když už chceš lpět na maličkostech, tak je to 50 ze 750 a 30 z 3000.

Pointa je v tom, že ani 6,67% není nijak závratný rozdíl, který by zásadním způsobem ovlivnil rozhodnutí o koupi jednoho z testovaných vozů... je to dilema asi jako jestli je zrychlení 0-100 za 12 nebo 12,8.
geroc I.
Ale jistě. Odkdy v německých "motoristických" médiích může vyhrát v testu neněmecké auto. 😉
geroc I.
Svatá pravda. :yes:
Milenius
Tohle je asi nejhorší článek, co jsem kdy četl za posledních několik let. Už z prvního odstavce plyne, kdo vyhraje. Tohle není test, tohle je reklama placená VW. Za ten časák bych nedal ani korunu.

A nejstupidnější je, jak je v názvu "Srovnávací test" a pár řádek níže slovo "Nesrovnáváme". Ten článek nemá cenu komentovat. Můžete mi říct, kdo ten článek psal, ať vím, od koho nemám články číst?
Milenius
Po 200 tisících je to stejně neprodejný, takže je to jedno. Máš si každý 4 roky koupit novou Dacii nebo jednou jednou za 8 let nový VW? To radši tu Dacii.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
je lepší volba levnější auto. Stejně budou furt nadávat.
Klaudius
Čo sem pletieš akýsi chrochták z múzea...
Makovnik
Najlepsie na teste je: " Stojí za zmínku, že v testu byly dva Golfy GTI, jeden zabrzdil na 38,6 metru, druhý potřeboval 35,2 metru"
Bud to dokazuje neskutocne vyrobne tolerancie alebo presnost merania tychto testov. Nech si kazdy z toho berie, co chce.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Podle mě se karta neobrací, viz procenta, 50 litrů je z 600 něco jiného než 30 z 3030.
-------
Jsi sám říká, ale navíc se dají koupit levné šmejdy. ... ze se dají koupit dražší ale kvalitní věci tvrzením, že sis koupil kvalitní boty značka Adidas?
Avatar - pelikoš
pelikoš
to jsi napsal přesně
úplně s tebou souhlasím s tebou
tzn.nikdy již nebrat lidový vůz :-!
-------
Nemohu souhlasit že jsou TDI méně spolehlivá než DCi já mám ze svého okolí jiné zkušenosti jediné plus pro DCi je jeho tižší chod než u TDI, ale takový TDI pumpě-diesel nemá pomalu konkurenci snad jen baworáckej common-rail, ale to už je jiná třída.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
až po 200 tis km. Pořizovací cena + servisní náklady + ceny oprav + provozní náklady - cena, za kterou se to, co zbyde, dá na trhu prodat.

A dojdete k jednoznačnému závěru, že nikdo není tak bohatý, aby si kupoval levné věci.

:-!
_Teddy_
Ked uz preberate taketo podivne porovnavacky, preco radsej nie toto😒br /> [odkaz]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Má problém se znakem, pak je všechno špatně... Nezapomínej, že on má i mozek HTP.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Nerad tě zklamu, ale auta do crash testů si vybírá ENCAP samo, nikdo jim je neposílá 😉 Otestují si je, kdy chtějí sami. Takže jdi brečet k NCAP, že neotestovali něco, čím by mohli ten tebou nenáviděný Renault shodit.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Stejně je to zvláštní... Zatímco u Citigo to bylo v pořádku, u Dokkera takové věci vadí >😁 Kurňa, ta německá objektivita...
Klaudius
Aký máš problém so sedačkami, nech viem, čo ma čaká.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Adam Novák
Oba¨testy jsou snadné jak facka - Dacia je lepší 😉
Adam Novák
A já jsem odpověděl také ironií 😉
_MT_
Jak jinak? 750 i 800 jsou (stejně) skvělé hodnoty [diskutabilní], po sklopení sedadel si role otočí.
kyklop
ako si dosiel na to, ze nemaju na 4,alebo 5 hviezd?
_MT_
Brzdná dráha se z 50 snad ani neměří. Jen je to divně vykonstruovaný závěr.
vrkuboy
tak tak 😄 nepochopená ironie
Avatar - Emel
Emel
Mě to přijde v pohodě... samotné spojení "karta se obrací" znamená, že je to jednou tak a po druhé naopak. Ty litry si z té věty každý vezme a v principu mají obě auta "hodně".
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pali.sk
tak tak, to je dosť smutné ...

... ale na druhú stranu ktovie ako je to s crash testami toho dokkeru keď tam má niekto nakladať rodinu. VW aspoň má tú česť to tam poslať. Renault stroje ktoré nemajú šancu na 5-4 hviezd radšej nepošle (fluence, thalia, ...).
Anonym2811
Ale no tak... Ironie... Nic ? 😉
Adam Novák
Nedělej ze sebe hlupáka, že se nestydíš dělat z Dacií vraky :no:
Frantizsekk
Souhlasim, kdyby to bylo obracene, vw by vyhral o drtivych 50 litru, pri sklopenych sedadlech by slo o neznatelnych 30- jenze i kdyz o 30l mensi, mnohem lepe vyuzitelnych. Nechapu, pro koho jsou tyhle testy takhle psany. Je rok 2013
vrkuboy
Já se divím že ta Dacie nešla dvakrát přes střechu mezi těma kuželama... hodně odfláknutej test >😁
vsp
On je výsledek testu jasný (už jsem ho ostatně v AutoBildu četl) - na body vyhraje Caddy (ale nijak závratně - 466x437), ale o 61% vyšší cena znamená drtivou prohru v cena/výkon.
Adam Novák
Tentokrát s tebou bohužel musím souhlasit. NEBRAVWO TEST!!! :no:
Avatar - Ronault.
Ronault.
Jak jinak si vyložit tuto formulaci?

"V kapacitě si nemají oba sokové co vyčítat, základních 800 litrů dacie je STEJNĚ SKVĚLÝCH jako 750 l volkswagenu, přičemž po sklopení zadních sedadel se karta OBRACÍ VE prospěch VW: 3030 proti 3000 litrům."

Aneb 30 litrů Volkswagenu je více než 50 litrů Dacie 😲

V procentech to vyzní ještě bizardněji: O 6 % větší kufr Dacie při nesklopených zadních sedadlech je menší přednost než o 1% větší kufr Volkswagenu při sklopených sedadlech...

VW musí vyhrát za každou cenu a na všech frontách! Ja wohl, her general! >😁
Adam Novák
Skvěle napsaný komentář ve 3 větách - tomu říkám aforismus >😁 :yes:
Avatar - Emel
Emel
Základní dilema je dané. Nikdo nepochybuje o tom, že Dacia je levnější a že Caddy je hodnotněji udělané auto (například bezpečnější s lepším interiérem). Ale se slušným dCi a velkorysým prostorem si myslím, že Lodgy nemusí mít o o zákazníky obavy.
Adam Novák
Chceš říct, že Dacie jsou vraky, co se hned rozpadnou? Tak to seš na omylu, Dacie jsou jedny z nejspolehlivějších značek vůbec 😉
adamzprahy
Ze zajímavosti jsem se rychle kouknul jak brzdí jiná auta. Jako první mi google dal tento článek [odkaz] - je pravda že je to z roku 2007, ale i tak cituji "Příbuzní z koncernu VW Seat Ibiza a Škoda Fabia si vedli podobně, polo zabrzdilo na 42,8, ale také 37,4 metru, dvaačtyřicet metrů potřebovala na zabrzdění i fabia combi."

No jen tak pro zajímavost 😄
adamzprahy
jo přesně tak :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
to byla ironie. U Citigo to bevadilo, a tady, u uzitkace, je to najednou drama. V3S nemela ani ty tvrdy plasty - a jaky to bylo super auto!
Avatar - NSA
NSA
Tak tak, a nejlepší a tendenční je závěr testu-cituji: "...- při zastavení z rychlosti 100km/h jsme na suchém betonu naměřili HROZIVÝCH 42 metrů. Tato hodnota je u moderních vozů těžko akceptovatelná a omluvou nemůže být ani užitkový status dokkeru. Konkurenční caddy totiž zastavil na 37 m, tedy o pět metrů dřív! A to může na přechodu znamenat rozdíl mezi životem a smrtí... " Tak a teď ať mi někdo z redakce AutoTIPu ukáže přechod pro chodce na silnici před nímž je povolená rychlost 100km/h hm? Ono jde spíš o to že kdyby ten test udělali před přechodem v rychlosti 50 km/h která je naprosto běžná tak by to asi nebylo TOLIK hrozivých METRŮ...ale možná jen pár centimetrů a to by nevypadalo tak hezky :no: 😒
cuoresportivo
Není nad to čuchat o 80% více svinstev z měkčených plastů německých prémiovek.
adamzprahy
to jo, jenže otázka jak moc je tohle důležité u pracovní dodávky. Proto si myslím, že zde lepší kvalita interiéru Caddyho nebude zas tak důležutý argument. A prodejní výsledky Loganu MCV mě v tomto názoru jenom utvrzují - je to pořád první Logan a stále se dost dobře prodává - právě na pracovní použití
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
plech a tvrde plasty mi vadi - proto nemuzu Citigo. 😜
xshreck
Já vidím smysl cadyny. Kolik vydrží vlečená náprava oproti tuhé? Aneb kolik toho to auto dokáže natahat, než se jí rozsype zadek.

Snažit se nafouknout osobáka... hm hm hm. Řídil bych se podle toho, na co to auto chci.
Adam Novák
Dacia = stejně spolehlivá, úspornější, levnější, stejně prostorná. Tady i když fanda VW GROUP, neVWidím smysl jít do Caddyho. Co dodat? Snad jen nikoliv BRAVWO, ale BRAVO DACIA!!! :yes:
cuoresportivo
Jakmile vklouznete dovnitř, bude vám lépe v caddy - kabina nabízí o něco více vzdušnosti a pohodlnější posaz. Nejde sice o nijak markantní rozdíl, nicméně měřitelně a viditelně je VW prostornější.

Ale kdyby vám zavázali oči, tak poznáte prd. A protože je to VW, tak to tak bude, i kdyby to tak nemělo být.