Honda při české premiéře modelu Insight zveřejnila kompletní ceník. Relativně bohatě vybavené (vzhledem k třídním zařazení) základní provedení stojí 519 tisíc Kč, v nabídce jsou ale i dva další stupně výbavy.
Je to krasne auto s kopou tlacitok a displejov ako v lietadle a spotreba je 5L v meste alebo mimo mesta. Je to teda auto pre mladsich vodicov, ktori maju radi "tlacitka", su teda technicky zdatnejsi. Dalej je to pre tych, co chcu vacsie auto, ale vacsinu casu jazdia v meste a 15km do/z prace. Teda benzin ma u nich v meste velku spotrebu, ale nafta sa im noplati z dovodu maleho poctu km a jazdy po meste na kratke vzdialenosti.
No vrati sa ti to pri 100tis km po Meste ;-)
Jasne, ze cena je vysoka, inak uz by som pisal recenziu na moje.auto.cz. Je to ale zaciatok a maloseriovka, ale ukazuje blizku buducnost aut, dufam. Zatial je to skor imidzovka pre ekologov. Teoreticky ale, ked by sa ti s tym podarilo jazdit iba na ten elektromotor (jasne ze iba v meste) tak to by vyslo 24 czk/100km (v pripade plugin hybridu, zdroj: www.elektromobily.org) a to uz by bola navratnost podobna dieselom
150 000 navíc ve srovnání s čím, prosím tě? Co koupíš za 370 000, aby to mělo automat a 400litrový kufr? Možná nějakou kiu a i to asi stěží. Navíc asi cítíš sám, že Kia není úplně to stejné jako Honda. ;-) Navíc se díváš jen na efekt pro majitele. Napadlo tě někdy, že bys mohl jezdit v autě tak, abys minimalizoval škodlivost životnímu prostředí? Zní to asi neuvěřitelně, ale jsou lidi, kteří si za ten pocit jsou ochotní připlatit. To jsou šílenci, co?
Bohužel máš úplnou pravdu - platíš jen za pocit že minimalizuješ škody životnímu prostředí, realita to není. Až bude vyřešená recyklace baterií, bude to jiný, zatím to co ušetříš na palivu, to už dopředu propálils při výrobě baterek a dalších věcí co normálně v autě nemusíš tahat. Taky při jízdě po dálnici s žádnou úsporou nepočítej, slabej motorek 1.3 bude mít co dělat s pohotovostní hmotností 1250 kg.
A ta spotřeba taky není moc zázračná, už před lety VW Lupo 1.2TD jezdil pod 3 litry nafty na 100, jasně, je to malý auto, ale potom se můžeme ptát na co tak velkej hybrid, když je primárně na cesty po městě (tam ušetří nejvíc paliva) a bude v něm jezdit často jen 1 člověk.
Plastovym dojmem to pusobi, to hej. Obzvlaste to svetle. Ale v sedadle se sedi hodne nizko takze mas kaplicku skoro pred ocima, ovladac ventilace krasne po ruce a radio uz je klasika. Jak rikam, je potreba si to osahat. Mne to vyhovovalo, ale ja nemam problem ani s kabinou v Civicu nebo Fieste.