Ekonomika
inu jak jsme jiz u teto automobilky zvykli, je to vskutku LIDOVA cena 😃) gratulace vsem majitelum co neprisli na to ze za stejne penize mohou mohli jinde dostat mnohem vice muziky vcetne vykonnejsiho motoru, ale asi je to proste etalon..... 😄
Blahopřeji, konečně objektivní názor. Navíc v plné náloži jde cena ještě výš. A STŘEDNÍ TŘÍDA TO NENÍ A NIKDY NEBUDE. Jinak místa vzadu je pořád tak akorát pro děti. Myslím si, že cenově by se měla pohybovat na úrovni konkurence - Chevrolet Cruze....
jo, a hlavne nejsom dochodca aby som si kupoval Octaviu...v nasich koncinach maximalne konzervativne a akukane auto bez akychkolvek emocii...nemal by som k nemu ziadny vztah
Až si koupíš auto za svoje, věř že ho budeš pucovat víc než svoje zuby.
"Malá nafta je k ničemu. Nafta má význam až tak od dvou litrů, kdy můžeš zažít výraznou sílu kroutícího momentu. Nafta na jednašest je to samé jako dvouválec benzín od fiatu. Dnes prakticky k ničemu. Motorizace pro švorcáky." Dnes už legendární věta jednoho místního znalce >😁 Připomeňme, že to bylo v souvislosti s Ceedem 1.6 85kW. Předpokládám tedy, že instalací tohoto motoru do Octavie a snížením jeho výkonu o 7kW se z něj stává "důstojný kultivovaný motor, který uspokojí 95% českých řidičů" >😁 Ale jo, za půl mega už to má i klimu, já myslím že to je parádní nabídka :yes: (zdroj citace [odkaz]%c2%b4d/)
jsi příliš mladý, názorově i řidičsky nevyzrálý jedinec. Znám jednoho doktora, který by ti dokázal pomoci. Myslím, že vzhledem k tvým neuceleným názorům a přílišné neznalosti plynoucí z jehněčího mládí, věřím že máš dobré šance uzrát. Tak ti brácho budu držet palce. Myslím že na to máš... >😒]
Dost dobre nechapu ten vyplod co jsi tu vypotil. Kazda trida ma svou typickou motorizaci a ta pro nizsi stredni bude zrovna tato. Ne kazdy musi mit auto se zrychlenim na sto "pod osm" a top speed 200+.
Ty svorcaku...
Ty svorcaku...
Jen jsem citoval GTI z diskuse o Ceedu 😉
Smarja! Promin!!! Uprimne se omlouvam! 😉
OK 😄
Diky za pripojeni odkazu...musel jsem si to sam pripomenout 😉 . Ze zacatku usmev, pak az zamrazeni. Kazdy, byt sebeuspesnejsi clovek MUSI jednoznacne zit z vedomi odkud, kde a za jakych podminek povstal. Je dobre to mit stale na vedomi...zabranuje to posleze padu. 😉
teda Pájo, tys tam nepoznal hned ten rukopis? Omlouvá tě snad jenom tvůj věk a nevyzrálost! Takže zrát, makat na sobě, mrskat jazyky, a hlavně - vždy před spaním si zopakovat "nesmrtelné výroky" !!!! >😒] 😉
...znas to, naucit se rozumne a plynule mluvit cizim jazykem neni jako zvladnout jist priborem misto lzice 😄
někdo má nadání na jazyky, někdo zas machruje vidličkou >😒]
Urcite, ale pouhym biflovanim jeste nikdo nezacal mluvit jak z partesu. A ten kdo se ucil jen proto, aby se neco ucil a nepouziva, stejne zapomene.
i já si dovolil použít pár osvědčených pravd z doktorova žargonu... 😉
Tak tak, tiez ma hned napadla táto prudko geniálna myslienka GTIho z blogu... Inak myslím, ze pochádza z doby, ked sa o 1,6 TDI nechyrovalo. Co to spraví s názorom pána autora, uvidíme... >😁
no práveže sa už podla mňa o 1.6TDI chyrovalo. Predsa len motor nevyvinieš za rok, správy a tutovky tiež pravidelne unikajú... :-!
Tak k tem nekolika dalsim informacim😒br />
Novy Passat se predstavi nejpozdeji v roce 2011. V soucasne dobe se jiz na Nurnburgringu prohaneji muly se soucasnou karoserii na platforme protazene o cca 100mm, zda-li pujde opet o prodlouzenou variantu podvozkove platformy z nizsi stredni neni jasne, ale bylo by to logicke. To odrazi fakt, ze nejblizsi souperi maji podstatne delsi rozvor. Zatim se nemluvi o variante CC, ale s uspechem te soucasne by nastupce dostat mel. O cem se zhruba vi, ze Passat by NEMEL dostat preplnovany benzin 1,2 a jeho zakladni motorizace bude 1,4 TSi. Dale pak preplnovane motory 1,8 a 2,0. Sestivalcova varianta yatim u ledu i kvuli restrikcim ze strany emisi. Vypada to, ze soucasnou variantu R36 nahradi plne vyladena 2,0TFSI s podobnym vykonem. Z dieselu samozrejme novy 1,6TDI a dale pak 2,0TDI, vcetne 2x preplnovane varianty s vykonem pres 200HP.
Co se karoserie tyce, mohou byt vsichni klidni, nepujde o pouhou pulgeneracni obmenu jako v pripade G VI. 😉
Novy Passat se predstavi nejpozdeji v roce 2011. V soucasne dobe se jiz na Nurnburgringu prohaneji muly se soucasnou karoserii na platforme protazene o cca 100mm, zda-li pujde opet o prodlouzenou variantu podvozkove platformy z nizsi stredni neni jasne, ale bylo by to logicke. To odrazi fakt, ze nejblizsi souperi maji podstatne delsi rozvor. Zatim se nemluvi o variante CC, ale s uspechem te soucasne by nastupce dostat mel. O cem se zhruba vi, ze Passat by NEMEL dostat preplnovany benzin 1,2 a jeho zakladni motorizace bude 1,4 TSi. Dale pak preplnovane motory 1,8 a 2,0. Sestivalcova varianta yatim u ledu i kvuli restrikcim ze strany emisi. Vypada to, ze soucasnou variantu R36 nahradi plne vyladena 2,0TFSI s podobnym vykonem. Z dieselu samozrejme novy 1,6TDI a dale pak 2,0TDI, vcetne 2x preplnovane varianty s vykonem pres 200HP.
Co se karoserie tyce, mohou byt vsichni klidni, nepujde o pouhou pulgeneracni obmenu jako v pripade G VI. 😉
alelujá, hosana na nebesích.... 😄 >😁
Kazdopadne to vypada, ze pokud nebude FL ted ve Frankfurtu, dozije Pasik bez vetsich zmen.
musíme být silní, stateční a hlavně trpělivý. Dočkáme se ho nového apoštola. co apoštola - nová generace bude hotový mesiáš. to si zapiš za uši synu... 😉
Urcite to nebude spatny auto a pokud bude konkurence chrapat, pak i jediny ve tride, ktery nabizi dvouspojkovy automat, ktery ma fakt vypiplany. To je fatalni zaspani ze strany konkurence.
já se ale vážně na nového pašíka těším. Ono až na fádní vzhled poslední generace to totiž nikdy nebylo a ani dodnes vůbec není špatné auto... 😐
Ne, to urcite neni. Drtiva vetsina nevozi plnou technologickou naloz, ale chytra politika "podivej se, co vsechno si u nas muzes koupit" je perfektni.
Je to auto, se kterym vetsina porovnava a ackoliv tech proti muze byt cim dal tim vic, stale si drzi slusny standart.
Je to auto, se kterym vetsina porovnava a ackoliv tech proti muze byt cim dal tim vic, stale si drzi slusny standart.
s tím DSG plný souhlas, tady konkurence neskutečně zaspala. Teď se objevují první následovníci u Rencka a Forda (teda tyhle jsem postřehl), ale myslím, že u prvního je jenom 6stupňový
stejně dobře koncern odhadl nízkoobjemové turbobenziny :yes: Taková 1.8FSI je použitelný téměř pro celou modelovou paletu
stejně dobře koncern odhadl nízkoobjemové turbobenziny :yes: Taková 1.8FSI je použitelný téměř pro celou modelovou paletu
Nechcem porovnávat s konkurenciou, len malé zacudovanie nad tým, preco je 1,6 TDI - 77 kW drahsia o 16t. oproti 1,9 TDI - 77 kW. Ano, nizsia spotreba, to beriem, ale skor ako marketingový dovod na vyssiu cenu (som zvedavý, ci i reálne bude spotreb nizsia - vid priame porovnanie 2,0 TDI PD a C-R). Ale racionálny dovod na vyssiu cenu? Horsie zrýchlenie, mensí objem a s tým súvisiace materiálové úspory... Vskutku nevidím dovod. Alebo predsa jeden: zeby Skoda priznala, ze TDI PD predsalen bolo "trosku" hlucné a za zvukový komfort C-R si treba priplatit? >😒]
1. je to novinka
2. predpokladám, že to bude tichšie + ekologickejšie
3. PD je už asi zo značnej časti amortizovaný
16tis. je taký bežný príplatok za novší motor, ktorý nahradzuje starší
2. predpokladám, že to bude tichšie + ekologickejšie
3. PD je už asi zo značnej časti amortizovaný
16tis. je taký bežný príplatok za novší motor, ktorý nahradzuje starší
Škoda že u škodovky zatím nejsou ty adaptivní podvozky.Nemá to chybu. :yes:
450.900,-Kč ?????
Dámy a pánové,
nechci se vás dotknout....,
kdo z Vás to má???
Tak nezapomeň.., dneska nebo zejtra jít a hodit tam jednoho paroubka, na podzim znovu, ..a máš to, můžeš se těšit na vyšší dávky, třináctej důchod a hlavně šrotovný, geniální tah na prodej aut.
Všichni ti rádi přispějem...
😉
Dámy a pánové,
nechci se vás dotknout....,
kdo z Vás to má???
Tak nezapomeň.., dneska nebo zejtra jít a hodit tam jednoho paroubka, na podzim znovu, ..a máš to, můžeš se těšit na vyšší dávky, třináctej důchod a hlavně šrotovný, geniální tah na prodej aut.
Všichni ti rádi přispějem...
😉
http: //i95.photobucket.com/albums /l150/grygse/Space%20Ghetto /lip.jpg
Mezery vynechte, nešlo to dát přímo jako odkaz.
Mezery vynechte, nešlo to dát přímo jako odkaz.
uplne zléééééééé, kedy urobia nieco normálnééééé a za dobru cenu??????
Konečne VW zabodoval aj benzínom. Všade ho chvália, už sa teším 😄
Co je na tom přerostlím hatchbaku tak úžasnýho?Motory průměrný..podvozek vzhledem k velikosti a přesahům...průměr.
Jediný v čem exceluje je kufr.
Když sem řídil O2 v TDI tak sem se musel smát tomu jak se to auto chová a tomu motoru..zátah..a prd..a to to bylo to 103kw..😄..
Jediný v čem exceluje je kufr.
Když sem řídil O2 v TDI tak sem se musel smát tomu jak se to auto chová a tomu motoru..zátah..a prd..a to to bylo to 103kw..😄..
Nepos.al sem se z toho zátahu😄..ale z toho jak z ničeho nic náběh moment kola skoro nezvládly přenést ten moment na silnici..a pak úpadek..nic..nuda,mimo to sedí se v ní divně..jak zaprdlej..
Octavia, to je zvlast ve sve druhe generaci s prehledem nejlepsi Skoda vsech dob a jedno z nejzajimavejsich aut na trhu. Skodovce se povedl genialni tah, kdyz se rozhodla vytvorit moderni Octavii jako liftback a nikoliv hatchback, aby nekonkurovala 158 podobnym modelum na trhu vcetne nekolika koncernovych sourozencu a radeji si nasla na trhu svoje vlastni specificke misto. S ohledem na zvolenou karosarskou variantu se povedlo Skodovce dosahnout i pri pouziti kompaktni platformy neobycejne hodnotneho a solidniho vzhledu, Octavia pusobi jako snad jedine auto nizsi stredni skutecne reprezentativne. Vzhledem k proporcim se zasadne vymyka konkurenci a vytvari takovou kategorii samu pro sebe, ktera opravnene v ocich vetsiny zakazniku osciluje nekde na pomezi nizsi stredni a stredni tridy. Podobnym vozem je v zasade jenom Volvo S40, ktere ale ma triprostorovou karoserii a celkovym zamerenim znacky miri uplne jinam. Octavia jako liftback sama o sobe nabizi prostrednictvim obriho kufru bezkonkurencni prakticke vlastnosti a navic umoznuje velmi elegantni prestavbu na kombi, ktere v pripade Octavie patri mezi nejhezci auta na trhu. Neni divu, ze si jako soukromy i sluzebni vuz vede prodejne tak mimoradne dobre. Pravda, posledni facelift se dvakrat nepovedl, ale my ji to nakonec urcite odpustime. A ze je draha? No to uz tak byva, ze ti nejlepsi jsou nejdrazsi. Octavia, to je zkratka jeden velky skodovacky uspech. :yes:
Málem SLZA mi "ukápla" 😉
PS: 77 kW v naftových 4400 otáčkách (jako novinka roku 2009)?!?
PPS: Já bych ve třídě sice asi raději bmw 1, nebo mazdu 3 či Imprezu - ale jinak Octavia NEní "špatná" (ale to "předražená" platí pro ČESKOU REPUBLIKU - takže TAHLE výtka "na místě" JE!) 😉
Pěkný den (ve Škodě Octavia - chcete-li 😄
PS: 77 kW v naftových 4400 otáčkách (jako novinka roku 2009)?!?
PPS: Já bych ve třídě sice asi raději bmw 1, nebo mazdu 3 či Imprezu - ale jinak Octavia NEní "špatná" (ale to "předražená" platí pro ČESKOU REPUBLIKU - takže TAHLE výtka "na místě" JE!) 😉
Pěkný den (ve Škodě Octavia - chcete-li 😄
Proc do teto chvile zadny z konkurentu nevyvinul liftbacka, ktery by OII konkuroval? Ten koncept je v zasade vyborny. Relativne kompaktni auto s par kg plechu navic a dokaze splnit funkci rodinneho vozu, stejne jako stredni trida. Te se bohuzel vyrovnava i cenou. Je temer strasna!
jsem dnes nějak mimo ;-\
ale vemte mi nějaký letáky na Lišku 😉 nalepím si je nad postel >😒]
dnes ustoupím já, a až budeme kupovat nové auto ustoupí osoba za zády >😒]
[odkaz]
To X6 je pouze ilustrativní, v sobotu tam autem nepojedu, tam se nebude dát zaparkovat a ještě by mi to někdo poškrábal >😒]
ale kdybys přijel Mistrem Elegance, jo to by bylo jiné kafe :yes: :-!
Tonda byl za samaritána???Tomu se říká sleva panečku,a zbylo by i na větší kola než 16.ky plecháče >😒]
A propos...minuly tyden jsem koupil synkovi na vystrihovani SM, nez ho upravil k obrazu svemu, precetl jsem jizdni dojmy z OII RS a Scout. Panove, tak otresne napsany clanek bez jedine objektivni myslenky jsem uz dlouho nevidel.... Chybelo tam jedine, v zahlavi clanku napsano "Komercni prezentace". Strasny upadek, kdysi vyborneho tydeniku! :no:
Pryc jsou casy Jozifu apod... 😒
Co by s těma číslama udělal klasický hatchback netuším. Ono Škodovka nabízela ze začátku hlavně value for money - hodně prostoru za stejnou cenu jako západní značky.