Novinky
Gilgit
Lajdácký styl pana Pavluska má opet za výsledek nepresné informace. Ctenár textu by se mohl domnívat, ze cínská firma Lishen je zodpovedná i za kompletní výrobu vozu. Coz je ovsem nesmysl, Lishen vyrábí akumulátory. Výrobcem automobilu je firma Harbin Hafei Automobile Industry Group Co. Tato cínská automobilka jiz nekolik let vyrábí model Hafei Saibao III, který poslouzil jako báze elektromobilu Coda Sedan. Puvodní design vozu Saibao III navrhla firma Pininfarina, Coda Sedan má ale napríklad zmenenou prední cást.
Mne na tom spis zarazi, ze ropna slepota velkych koncernu dosahla takove vyse, ze dnes velkym mastodontum s miliardovymi rozpocty dokazi v elektromobilech hrave konkurovat trpaslici se zlomkovym rozpoctem. Tesla, Fisker a mnoho dalsich. A velke evropske koncerny si jezdi pro baterie do Ciny nebo Japonska. Co k tomu dodat. Manazeri, krome par japonskych vyjimek, kteri jste v automobilkach zodpovedni za technicke inovace, vratte ihned sve astronomicke platy a odejdete se stydet do housti. Prosustrovali jste svou budoucnost. Co se stane s ikonou, kdyz jeji srdce bude z Japonska?
Navíc odhady z konference AltCar E😜o, říkají, že současná americká rozvodná síť dokáže utáhnout maximálně 160 milionu plug -in hybridů. Jakkoliv jsou elektromobily lákavé, musíme si uvědomit, že je to obrovská změna. Nejen pro automobilky. [odkaz]