Novinky
0
160 milionu plug in hybridu to je na 250 milionu amiku docela dost. takovy zeleny sen
Přejít do diskuze
To jsou stale stejne vymluvy, ktere pouzivaji velci, aby ospravedlnovali sve zaostavani - je to nove, je to slozite, je to drahe, musime opatrne blabla. Prave tento pristup vede ke koncum typ GM. Oni byli tak opatrni a obezretni, ze radeji nedelali nic noveho. Hlavne ne nejakou zmenu. Proto dopadli jak dopadli. Microsoft byl take sveho casu garazova firma. Proste prijdou v historii takova obdobi, kdy se hrouti imperia a z podcenovanych garazovych firem se stavaji giganti. Ted je prave takove obdobi. Ti kdo se nedokazi prizpusobit konci, a ti co zacali s elektrotechnologiemi mezi prvnimi jsou na vzestupu a ostatni u nich nakupuji technologie. Napr. americka Tesla nebo japonske a cinske bateriove firmy.
Automobilky na celém světě investovaly miliardy eur do výzkumu, marketingu a vývoje svých vozů. Logicky chtějí své investice nazpět a neženou se tedy do žádných závratných změn. Srovnávat "garážové" výrobce se světovými giganty je poněkud přehnané.
Navíc odhady z konference AltCar E😜o, říkají, že současná americká rozvodná síť dokáže utáhnout maximálně 160 milionu plug -in hybridů. Jakkoliv jsou elektromobily lákavé, musíme si uvědomit, že je to obrovská změna. Nejen pro automobilky. [odkaz]
Navíc odhady z konference AltCar E😜o, říkají, že současná americká rozvodná síť dokáže utáhnout maximálně 160 milionu plug -in hybridů. Jakkoliv jsou elektromobily lákavé, musíme si uvědomit, že je to obrovská změna. Nejen pro automobilky. [odkaz]
Je to americka spolecnost, tudiz i dizajn je americkej. Americkej, ruskej, cinskej dizajn, oni maji tak nejak podobnej vkus. Proc? To je otazka pro psychologa.
Mne na tom spis zarazi, ze ropna slepota velkych koncernu dosahla takove vyse, ze dnes velkym mastodontum s miliardovymi rozpocty dokazi v elektromobilech hrave konkurovat trpaslici se zlomkovym rozpoctem. Tesla, Fisker a mnoho dalsich. A velke evropske koncerny si jezdi pro baterie do Ciny nebo Japonska. Co k tomu dodat. Manazeri, krome par japonskych vyjimek, kteri jste v automobilkach zodpovedni za technicke inovace, vratte ihned sve astronomicke platy a odejdete se stydet do housti. Prosustrovali jste svou budoucnost. Co se stane s ikonou, kdyz jeji srdce bude z Japonska?
Mne na tom spis zarazi, ze ropna slepota velkych koncernu dosahla takove vyse, ze dnes velkym mastodontum s miliardovymi rozpocty dokazi v elektromobilech hrave konkurovat trpaslici se zlomkovym rozpoctem. Tesla, Fisker a mnoho dalsich. A velke evropske koncerny si jezdi pro baterie do Ciny nebo Japonska. Co k tomu dodat. Manazeri, krome par japonskych vyjimek, kteri jste v automobilkach zodpovedni za technicke inovace, vratte ihned sve astronomicke platy a odejdete se stydet do housti. Prosustrovali jste svou budoucnost. Co se stane s ikonou, kdyz jeji srdce bude z Japonska?