Ano, z mého pohledu mi přijde seriozněší přístup vyhlásit svolávačku a přilípnout pár spojlerů než na ty desítky tisíc majitelů, vystrčit, jako ikonický nadvýrobce, p*r*d*e*l.
Na všechny ty, kterým se protočí pohon olejového čerpadla, odejde rozvodový řetězopohon nebo u benzínových V6, díky zmenšeným průměrům mazacích kanálků, odejde celý "vršek" pokud motor jezdí dlouho v nízkých otáčkách, .........
Väčšina automobiliek rieši zvolávačky na základe orgánu (názov teraz neviem). Uričte táto zvolávačka nie je preto, že to Renault sám uznal, že to treba riešiť. Je kopec problémov ktoré Renault má a vie o nich , a neurobí zvolávačku, max. tak opravý závažnú chybu pri servisnej prehliadke ...
chudáčku, tobě ten Renault fakt nedá spát a už i svolávací akce pro tebe představuje ohromný problém a důkaz nekvality. Jo zvykni si, dělá to tak každý, Renault není vyjímkou :-) Tak honem do sprchy a rychle zchládnout ... :no:
Ten Renault je hrozný krám!! Zatímco jiné řeší svolávačkou zablokované plynové pedály, urvané nebo natažené řetězy v motoru aj. Renault si svolává vozy kvůli spojleru.. Trošlu provokace >:D
jak to vtipně glosoval GTI níže, tak je pravda, že dostat křídlem mezi světla ještě jde, ale ten znak už hodně lidí nerozdýchá >:D a že se ty znaky povážlivě zvětšují model od modelu >:D
Á, náš ruský chlapec se zase přejmenoval! Tak jo Vasjo :-) bereme to na vědomí >:D
Jen ten nick si oprav, znamená totiž, že benzínovým motorům TSI je vhodné vjezd zakázat.
Raději tu někdy napiš, jak ti jezdí Rapid TSI, co ti koupil tatínek? >:D >:D >:D
tebe zase pri buracke tvojej skodovky slapne na prsty baterka...airbag to rozhodne nebude, kedze skodovka zvolavacku ani neurobila... ved co, bezpecnost takych hlupakov jej moze byt u *
Copak asi tak bylo příčinou této historizující svolávačky? Jemným paradoxem je to, že předmětným defektem není ani tak ohroženo auto samotné jako především okolí, neb dostat u přechodu utrženou ploutví jednu přes kušnu, to se nezapomíná. Každopádně se určitě nejedná o fatální technické selhání automobilky, jen holt lepidlo zrovna jaksi... nelepilo.
Tak mi napadá... takhle jsou na renaultech přichycené všechny periferie? Já že bych si od zítřka dával bacha před poletujícími zpětnými zrcátky. No a dostat takhle přes tvář utrženým logem, to bys doma velmi složitě vysvětloval...
Skutečnost, že vím všechno lépe než ty, nepřičítej k mé tíži... Snaž se vědět, snaž se umět. Uznávám, že mám proti tobě diskusní nezaslouženou výhodu a tou je nepoměřitelná životní zkušenost. Ale jak jistě sám vidíš, je tu mnoho kolegů dokonce mladších než ty, kteří umí mozek parádně využívat. Tak to od nich alespoň odkoukej...
A opět jsi dokázal, jak víš všechno nejlíp.Znáš věk všech místních diskutérů a to včetně mého.Tak tedy Bravo GTI, Bravo Škoda, Bravo VW, Bravo Audi.....atd. ;-)
To víš, že se najdou i tací, kteří by mezi světla tím znakem dostat potřebovali a vlastně jen by šlo o podpis. Ale nezavádějme to do krajností, svolávacích akcí je milion padesát a ani Renault se tomu nevyhnul. Jestli myslíš, že je někdo svatej,tak bohužel stává se to všude i u aut násobně dražších ... [odkaz] .... střepem nebo křídlem do škopku, to už máš jedno ;-)
Jedno to samozřejmě není. U Renaultu jde o museální akci, ten model se už nevyrábí a teprve s takříkajíc křížkem po funuse se "dotahují šroubky". Člověka až mrazí, když si uvědomí kolik těch aut a kolik dlouhých roků, kolik statisíce kritických kilometrů ta auta najezdila.
tzn. když Renault řeší tyto svolávací akce i u již nevyráběných modelů, tak to zákazník může brát jako skvělý prodejní či nákupní argument a jako výhodu. Jsou i tací, kteří nad starými modely zlomily hůl, však co, po záruce už mají, tak ať se prachy točí.
Možné je i to, že se zjistilo, že to lepidlo přestávalo mít svou lepivou vlastnost. Docela bych tomu u věřil, neboť, že by to bylo defektní už v čase výroby se ani nechce věřit. Z toho jdou mdloby...
Spekulovat na toto téma nemá cenu, jsou mnohem horší věci, ze kterých by člověk u novějších aut mohl mít mdloby a ne jen trocha lepidla na střešním spoileru.
Možná že kdyby ses v těch autech vyznal, tak nepíšeš takové hovadiny!! Žádné lepidlo tam není, křídlo od výroby drží na 5 špuntech a 4 šroubech. Lepidlo se používá až teď, když se tam lepí ta oprávavarenská sada!! :no:
Už se těším, jak odborníci v rebdlíkovském servisu vezmou vrtačku a dva samořezy a spoiler budou upevňovat... Kdepak lepidlo, ekonomové v tom mají jasno - dva vruty budou levnější >:-[] >:-[] >:-[]
Ale teď vážně - každý osobní vůz je v podstatě spotřební zboží, jen některé najezdí do sešrotování průměrně 150 a jiné 600 tisíc km. :-!
Tak to máš smolu, prečo si šroty čo najazdia len 150 tisíc km kupuješ? Kúp s Renaulta a možno pokoríš milión km. ;-) Vlastne prečo možno, s tvojou vytrvalosťou to dokážeš určite. ;-):yes:
Já jsem vycházel z průměrného počtu km u vozů, které jsou podle známého technika STK odhlašovány z evidence. :-! U těch vozů německých značek to bude ve skutečnosti ještě více, protože mají obvykle při dovozu do ČR stočené tachometry.
Jinak chápu, že když si někdo rendlíka koupí, musí s ním jezdit, dokud se nerozpadne, protože je již po 30 tis. km prakticky neprodejný. A tak platí a platí a platí... Když se to sečte, jsou u toho francouzského zázraku pořizovací + servisní náklady tak vysoké, že je levnější si příště koupit VW, nebo dokonce BMW...
Rendlíky jsou fantastickým vozem pouze pro jejich servisáky! :yes:
Můj známý není jen technik, ale vlastní stanici STK, v jeho garáži vždy parkovaly jen Renaulty, přes Laguny I, II a teď III a R19 po Megany II manželky... asi neví o čem je řeč, viď?
Co má společného odhlašování z STK?
Ty jsi naprostý fantasta a kecal, to se pozná z každého příspěvku, co sem hodíš.
Ale teď vážně, hoď sem nějakou podporu pro ten tvůj výplod fantazie ;-) Tvé názory jsou prostuduché a zcela zavádějící.
Ty jsi fantastickým člověkem, ale pouze pro tvého psychiatra :no:
Kdy už pochopíš, že Renault je zcela normální v poslední době velmi spolehlivá evropská značka? >:-[]
Jsi zase není logickou souvislost otázku, nebo jděte na pivo a tam si to mezi sebou vyříkat, aby jsi věděl, co se vám honí hlavou, co vám vadí, co vás mrzí?
Zdravím Irvin Gordon benzínový motor ujelo 5 milión km :yes::-!