Novinky
Copak asi tak bylo příčinou této historizující svolávačky? Jemným paradoxem je to, že předmětným defektem není ani tak ohroženo auto samotné jako především okolí, neb dostat u přechodu utrženou ploutví jednu přes kušnu, to se nezapomíná. Každopádně se určitě nejedná o fatální technické selhání automobilky, jen holt lepidlo zrovna jaksi... nelepilo.
Tak mi napadá... takhle jsou na renaultech přichycené všechny periferie? Já že bych si od zítřka dával bacha před poletujícími zpětnými zrcátky. No a dostat takhle přes tvář utrženým logem, to bys doma velmi složitě vysvětloval...
Tak... BRAVO RENAULT :😉
Tak mi napadá... takhle jsou na renaultech přichycené všechny periferie? Já že bych si od zítřka dával bacha před poletujícími zpětnými zrcátky. No a dostat takhle přes tvář utrženým logem, to bys doma velmi složitě vysvětloval...
Tak... BRAVO RENAULT :😉
A jéje soudruh soukmenovec nám tu zase vyblil svoje moudra zabalený do sofistikovaných výrazů.
Někde tu píšeš, že jsi fanda Renaultu, tak se podle toho chovej, zatím to vypadá, že jsi od Renaultu zatím jen chytil jednu tou uvolněnou ploutví.
Lepší než chytit tvůj světonázor : "Já vím všechno nejlíp".
Skutečnost, že vím všechno lépe než ty, nepřičítej k mé tíži... Snaž se vědět, snaž se umět. Uznávám, že mám proti tobě diskusní nezaslouženou výhodu a tou je nepoměřitelná životní zkušenost. Ale jak jistě sám vidíš, je tu mnoho kolegů dokonce mladších než ty, kteří umí mozek parádně využívat. Tak to od nich alespoň odkoukej...
To víš, že se najdou i tací, kteří by mezi světla tím znakem dostat potřebovali a vlastně jen by šlo o podpis. Ale nezavádějme to do krajností, svolávacích akcí je milion padesát a ani Renault se tomu nevyhnul. Jestli myslíš, že je někdo svatej,tak bohužel stává se to všude i u aut násobně dražších ... [odkaz] .... střepem nebo křídlem do škopku, to už máš jedno 😉
Jedno to samozřejmě není. U Renaultu jde o museální akci, ten model se už nevyrábí a teprve s takříkajíc křížkem po funuse se "dotahují šroubky". Člověka až mrazí, když si uvědomí kolik těch aut a kolik dlouhých roků, kolik statisíce kritických kilometrů ta auta najezdila.
urcite keby slo o nieco zavaznejsie tak by to riesili skor... nejaky spojler nastastie nie je nic vazne..... toto by ma stvalo asi viac: [odkaz]
tzn. když Renault řeší tyto svolávací akce i u již nevyráběných modelů, tak to zákazník může brát jako skvělý prodejní či nákupní argument a jako výhodu. Jsou i tací, kteří nad starými modely zlomily hůl, však co, po záruce už mají, tak ať se prachy točí.
V tomhle jsou na tom všechny automobilky stejně. U dané věci je problémek právě to, jak dlouho existuje...
prakticky ano, ale zde se opravdu jedná o maličkost, nedělal bych z komára velblouda 😉 jak dlouho problém existuje se tu může jen spekulovat ...
Možné je i to, že se zjistilo, že to lepidlo přestávalo mít svou lepivou vlastnost. Docela bych tomu u věřil, neboť, že by to bylo defektní už v čase výroby se ani nechce věřit. Z toho jdou mdloby...
Spekulovat na toto téma nemá cenu, jsou mnohem horší věci, ze kterých by člověk u novějších aut mohl mít mdloby a ne jen trocha lepidla na střešním spoileru.
Jasně. Každopádně až zítra pojedu za méganem, dám si bacha. Budu případně kličkovat >😁 😉
Už se těším, jak odborníci v rebdlíkovském servisu vezmou vrtačku a dva samořezy a spoiler budou upevňovat... Kdepak lepidlo, ekonomové v tom mají jasno - dva vruty budou levnější >😒] >😒] >😒]
Ale teď vážně - každý osobní vůz je v podstatě spotřební zboží, jen některé najezdí do sešrotování průměrně 150 a jiné 600 tisíc km. :-!
Ale teď vážně - každý osobní vůz je v podstatě spotřební zboží, jen některé najezdí do sešrotování průměrně 150 a jiné 600 tisíc km. :-!
Tak to máš smolu, prečo si šroty čo najazdia len 150 tisíc km kupuješ? Kúp s Renaulta a možno pokoríš milión km. 😉 Vlastne prečo možno, s tvojou vytrvalosťou to dokážeš určite. 😉 :yes:
Tak spotrebni zbozi je kazde auto. Ja mam megane II sedan, spoiler nemam a jsem naprosto spokojenej.
Já jsem vycházel z průměrného počtu km u vozů, které jsou podle známého technika STK odhlašovány z evidence. :-! U těch vozů německých značek to bude ve skutečnosti ještě více, protože mají obvykle při dovozu do ČR stočené tachometry.
Jinak chápu, že když si někdo rendlíka koupí, musí s ním jezdit, dokud se nerozpadne, protože je již po 30 tis. km prakticky neprodejný. A tak platí a platí a platí... Když se to sečte, jsou u toho francouzského zázraku pořizovací + servisní náklady tak vysoké, že je levnější si příště koupit VW, nebo dokonce BMW...
Rendlíky jsou fantastickým vozem pouze pro jejich servisáky! :yes:
Jinak chápu, že když si někdo rendlíka koupí, musí s ním jezdit, dokud se nerozpadne, protože je již po 30 tis. km prakticky neprodejný. A tak platí a platí a platí... Když se to sečte, jsou u toho francouzského zázraku pořizovací + servisní náklady tak vysoké, že je levnější si příště koupit VW, nebo dokonce BMW...
Rendlíky jsou fantastickým vozem pouze pro jejich servisáky! :yes:
ty si ale zamidrakovany saso 😄 ale tak ti treba, zi si s tym midrakom :yes😒br />
inak ten spoiler sa mi tiez uvolnil . Taketo hovadiny riesia velkou zvolavackou a dolezitejsie vezi odpinkaju. Ja som si to podlepil sam
inak ten spoiler sa mi tiez uvolnil . Taketo hovadiny riesia velkou zvolavackou a dolezitejsie vezi odpinkaju. Ja som si to podlepil sam
Můj známý není jen technik, ale vlastní stanici STK, v jeho garáži vždy parkovaly jen Renaulty, přes Laguny I, II a teď III a R19 po Megany II manželky... asi neví o čem je řeč, viď?
Co má společného odhlašování z STK?
Co má společného odhlašování z STK?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty (Ádo) udělej si sám rendlíku opečené na naftovém oleji, takže použití smažené kuřecí řízek a vychutnat si jídlo, tak přeji dobrou chuť ! :yes: 😉
Ty jsi naprostý fantasta a kecal, to se pozná z každého příspěvku, co sem hodíš.
Ale teď vážně, hoď sem nějakou podporu pro ten tvůj výplod fantazie 😉 Tvé názory jsou prostuduché a zcela zavádějící.
Ty jsi fantastickým člověkem, ale pouze pro tvého psychiatra :no:
Kdy už pochopíš, že Renault je zcela normální v poslední době velmi spolehlivá evropská značka? >😒]
Ale teď vážně, hoď sem nějakou podporu pro ten tvůj výplod fantazie 😉 Tvé názory jsou prostuduché a zcela zavádějící.
Ty jsi fantastickým člověkem, ale pouze pro tvého psychiatra :no:
Kdy už pochopíš, že Renault je zcela normální v poslední době velmi spolehlivá evropská značka? >😒]
nemají žádné svolávačky 😉
Na všechny ty, kterým se protočí pohon olejového čerpadla, odejde rozvodový řetězopohon nebo u benzínových V6, díky zmenšeným průměrům mazacích kanálků, odejde celý "vršek" pokud motor jezdí dlouho v nízkých otáčkách, .........
Za deset minut jsi to zvládnul. >😁 8-s :no:
A obecně veškeré svolávačky ani trochu neodsuzuji, ať se jedná o jakéhokoliv výrobce.
[odkaz]
Jen ten nick si oprav, znamená totiž, že benzínovým motorům TSI je vhodné vjezd zakázat.
Raději tu někdy napiš, jak ti jezdí Rapid TSI, co ti koupil tatínek? >😁 >😁 >😁
Zdravím PETROL belongs car STOP Ádo!