Novinky
_MT_
0
Otázka je, jak bude vypadat realita. Pokud má mít nižší cenu, tak výsledný dojem není jistý.
Přejít do diskuze
dovolim si nesuhlasit. ide o vyuzitie platformy pre NSF, ktora sa montuje momentalne len v Bratislave.
Naprosto souhlasím, ten design je naprostá bomba. Nejhezčí studie v poslední době. Takhle má vypadat SUV, ne jako ty fluidní vraždy konkurence. Akorát se modlím, aby ho nějak do série nezmršili.
No upřímně... jestli někdy u VW vznikne něco se jménem Tiger, tak si to koupím, i kdyby to byla tříkolka. Tiger je rozhodně můj nejoblíbenější kus opásovanýho pancíře :yes:
No vsetky "ine" VW maju na zaciatku T, SUVcka v nazve T a G. Cize dalsie bude zrejme TIGER 😲
Moc se mi to líbí.. :yes: :yes: :yes:
Paráda!! 😉
A nejsem sám..manželka by ho hned vyměnila za svoji zánovní Corsu.. 😉
Jsem zvědav na cenu..
Paráda!! 😉
A nejsem sám..manželka by ho hned vyměnila za svoji zánovní Corsu.. 😉
Jsem zvědav na cenu..
Zakonceni zadniho bocniho okna a vubec cely bok vzadu vypada jak inspirace Dacii (nic proti tomu)
taigun vyzera byt velkym konkuentom pre konkurencny ford ecosport... na rozdiel od fordu vw taigun aspon dobre vyzera 😉 :yes😒br />
mne sa taigun paci... seriova podoba sa uz velmi lisit nebude... vyzera to na sikovne paradne auticko... nieco ako bola stara SX4ka .. male kompaktne prakticke :yes:
mne sa taigun paci... seriova podoba sa uz velmi lisit nebude... vyzera to na sikovne paradne auticko... nieco ako bola stara SX4ka .. male kompaktne prakticke :yes:
VW vlastní v Brazílií až 7 tovární, pričom v 4 kompletizujú autá. Je preto pravdepodobné, že voz sa bude vyrábať v továrni Curitiba, kde sa montuje aj CrossFox (ktorého nástupcom aj Taigun bude - [odkaz]
Výroba priamo v Európe je otázna, pretože bez podpory zaradenia tohto modelu aj pod Škodu bude jeho predaj nerentabilný vzhľadom na možný počet predaných kusov len pod VW. Bratislavská VW je však najhorúcejším kandidátom na výrobu tohto typu vozidiel.
Výroba priamo v Európe je otázna, pretože bez podpory zaradenia tohto modelu aj pod Škodu bude jeho predaj nerentabilný vzhľadom na možný počet predaných kusov len pod VW. Bratislavská VW je však najhorúcejším kandidátom na výrobu tohto typu vozidiel.