Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Odborny server?
| 24. 4. 2013 16:18
Na odbornem serveru bych cekal odborne zhodnoceni a ne tupe prelozeni tiskove zpravy. Cely ten test byl jeden velky nesmysl. Mercedes Benz Citan neni male MPV, Citan je mala dodavka, ktera vubec neni urcena pro prodej v soukromem sektoru. Tudiz delat s ni test urceny pro osobni auta je ponekud nefer, zadna dodavka nema pasivni bezpecnost na urovni osobaku.
Odborny server?
| 24. 4. 2013 16:31
Nefér je hlavně to, že z hlediska nárazových testů dosahuje čtyřhvězdičkové hodnocení, ale nesmysl v podobě "asistenčních systémů" jej připravil o jednu hvězdu.
Avatar - 3_diamanty
Odborny server?
| 24. 4. 2013 17:06
presne tak... bud su to narazove testy alebo na co sa to hrame? zase byrokracia a hra nezmyslov v podobe nalepiek cisel el systemov doplnkov noriem a pod..... a ked nieco autu chyba treba to trestat....

asistencny system mi predsa nespravi kokpit bezpecnejsi ak do mna uz nieco vrazi... preco to uberanie hviezd?

nie je to nic prekvapujuce... staci sledovat hodnotenia 3.a.4 hviezdickovych aut ktore zvacsa nedosahuju 5 hviezd prave len kvoli somarinam ktore sa vobec netykaju pevnosti kokpitu.... zvacsa ide o rozne banality ( nemajuce nic spolocne s pevnostou karoserie ) pre ktore im stahuju body.... a aj hviezdy

ale je to preto lebo 5 hviezd je dnes uz pri hodnoteni malo.... dal by som aspon 8 az 10 hviezd ako maximum a pekne detailne by sa ukazalo kto na co ma a kto nie.... a nasli by sme skutocne realne rozdiely ktore by sme na sirsej stupnici 1-10 hviezd vedeli realnejsie zhodnotit a premietnut do hodnotenia....
Odborny server?
| 24. 4. 2013 17:27
Tak ja te motivaci rozumim. Oni vychazi z toho, ze tyhle asistencni systemy a bezpecnostni upozorneni maji z hlediska pozitivni prinos a tim ze je zahrnou do testu donuti firmy, aby jimi vsechny sva auta vybavily, protoze nikdo nechce udelat podobnou "nevynucenou" chybu. Ten pipak na pasy nic nestoji a preci kvuli nemu neprijdou o hvezdu? Ze stejneho duvodu testuji vsechna auta v zakladni vybave, tim se jim efektivne podarilo eliminovat puvodne rozsireny nesvar priplaceni za bezpecnostni prvky typu airbagy. Dnes prave kvuli testum naprosta vetsina modelu jsou uz v zakladu vybavene vsim co se v EuroNCAP testech muze projevit.
Duvod proc neni uz deset hvezd je v tom, ze by pak takovehle testy nebyly porovnatelne s jiz vyrobenymi, coz by byl docela problem. Do budoucna se tomu asi nevyhnou, ale zatim si chrani svoji databazi jiz otestovanych aut. Ta hodnoceni se sice v hvezdach lisi, ale vlastni crash test je stale porovnatelny za celych poslednich patnact let provadeni testu.
Odborny server?
| 24. 4. 2013 20:25
Jak to, že to není osobní auto? I takový Multivan je zařazený jako velké MPV. V Čechách tomu řekneme mikrobus, oficiálně je to M1, tedy pořád osobní automobil.
Odborny server?
| 25. 4. 2013 08:22
To je jedno, kde je pravne zarazen, dulezity je ucel vozidla a tohle je proste dodavka. EuroNCAP ma dokonce kategorii Business and Family Vans, coz je kategorie kde jsou podobne vozy, ale Citan byl nesmyslne zarazen mezi MPV kam proste nepatri, protoze to neni MPV. Chapu, ze ty Vans jsou vetsi vozy, ale tak maji udelat kategorii Small Vans nebo neco podobneho.
Avatar - twistedTSD
Odborny server?
| 24. 4. 2013 21:15
Nechápu - co na testu mění fakt, že je to dodávka (resp. její osobní verze)?
Odborny server?
| 25. 4. 2013 08:23
Protoze srovnavat dodavky s osobakem je nesmysl. To uz muzou rovnou delat crash testy nakladaku a srovnavat je s "large family cars".
HLAVNĚ NEBREČTE
| 24. 4. 2013 17:38
A to byly kecy jak jsou low-cost vozy nebezpečné, ty vaše "prémie"jsou ještě nebezpečnější >:-[] :no:
HLAVNĚ NEBREČTE
| 24. 4. 2013 18:06
Paneboze! Do koho jsi to dusi dal? :no:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku