Měl by to koupit slavný výrobce replik Toyoty Yaris a jiných aut firma Geely a jako nášup přibrat i značku rušeného Pontiacu. Celý konglomerát by mohl mít název Geely Motors a používat by mohl i logo GM (samozřejmě z větší mezerou mezi písmenkama po vzoru zkopírované značky CE). Škoda jen, že si nechali vyfouknout toho Hummera. >:-[]
Saturn vznikl z nuly, aby se stal US alternativou k japonským importům. To se moc nezadařilo a nakonec skončil jako "převlékárna" pro OPEL korejské Daewoo prodávané v USA.
Ta značka kromě 20-ti leté historie nemá co nabídnout a navíc má i jedny z nejméně loajálních zákazníků.
Je to asi opravdu jen schránka a způsob, jak rychle a jednoduše dostat čínské auta do USA.
To asi ano. Co se týče Tata Motors, řekl bych, že takhle pozicovanou značku by užil, když už pro nic jiného tak pro branding svých vlastních produktů v US. Ale tam asi Tata nehodlá expandovat (aspoň zatím) a pro Evropu je značka Saturn poměrně neznámá. Jaguar je moc exkluzivní pro výrobu (nižší) střední třídy a Land Rover by měl raději dělat jen teréňáky a cross overy.
Na druhou stranu by mi nevadilo, pokud by si Saturn koupila čínská společnost, protože by dobře doplňovala portfolio Hummeru.
Saturn je první kterej z portfolia GM zmizí... a myslím, že krom zaměstnanců GM pracujících pro tuto divizi, co skončí na dlažbě, to ani nikoho jiného moc mrzet nebude...