No, to já bych spíš počítal brzy i s baterií a auto nebývá vždy na nových gumách, tak podle stavu i gumy a vůbec neuškodí zkouknout geometrii. To by v takovém výčtu také nemělo chybět.
"...U velkých autobazarů a značkových prodejců je situace poměrně snadná. Tito obchodníci detailně prověřují vozidla již při výkupu a případné nedostatky většinou včas odhalí..."
Preco len mam taky pocit, ze toto je reklama na jeden velky aaautobazar?
Výrobci obvykle nepředepisují viskozitu (SAE třídu), ale normy, které by měl olej plnit. Viskozita oleje (SAE třída) se volí dle podmínek provozu vozidla.
Ovšem pokud jde o HTHS viskozitu, tak oleje se specifikací ACEA A1/B1, A5/B5, C1 nebo C2 mají sníženou HTHS viskozitu, většinou těsně nad 2,9 mPa.s, oleje se specifikací ACEA A3/B3, A3/B4, C3 či oleje ACEA E mají normální HTHS viskozitu nad 3,5 mPa.s. Třetí, velmi malou skupinou olejů jsou SAE 0W-20, které mají HTHS viskozitu nízkou, nad 2,6 mPa.s.
Normalní HTHS viskozitu lze použít kdykoliv, ale sníženou jen pokud to povoluje výrobce vozidla. :-!
Jsou to někdy katastrofy svařené ze dvou půlek, ale za dobrou cenu. Taky můžeš mít auto po mně. 6 let plná péče, slušná výbavička, nenajeto ani 100t. Za cenu Logana máš střední třídu a za opravy jestli vůbec nějaké příjdou dáš mnohem míň než padá cena Dačky. O kvalitě jízdy se asi nemá cenu bavit.
dobre napisane.... ked jazdene tak jednoznacne od niekoho koho poznam ze s tym autom zaobchadzal setrne..... najlepsie je kupit auto od nejakeho dedka c onajazdi par tisic rocne a chodi len na nakupy a do kostola ;-) a viem ze to auto nenicil :yes:
tak ono v bazare ti napisu ze ano vsetko je ako nove.... ze s tym vzdy jazdil nejaky dedko ale pravda je inde... z bazaru by som nekupil... ale jednoznacne cez znamych alebo nejaky inzerat kde osobne vidim kto je majitel co je zac a tak podobne------
Na druhej strane, je pravada ze je aj vela aut po "dedkoch" jazdiacich, iba k lekarovi, na nakupy a podobne, kde klude za 3-4r sa nabeha len 30-40000km , leasingy su v D robene roznymi sposobmi a nie len ako je to zname u nas, ze auto leasingovke splacas x mesiacov a to z celej vysky hodnoty auta, poslednou splatkou je uuto tvojim majetkom a nikoho nezaujima , ci nabehas za ten cas 1000km alebo 150000km ;-) .
Takze dedko si podla svojej renty v D vyberie auto, na znacke nezalezi, podla toho ako sa v tom vyzna a vie zatlacit na predajcu, akym je tam klientom, aka akcia akurat bezi, zlozi akontaciu od x-XX percent a nasledne si vybera na ake dlhe obdobie si auto prenajme (12m az 6r), ci auto chce splacat cele aby bolo po poslednej splatke jeho alebo s tym, ze bude mat iny model leasingu a pri poslednej leasingovej splatke vyuzije opciu a doplati jednorazovu vysku cca. 50% z povodnej ceny auta. Ak tuto opciu nevyuzije, auto vrati iba predajcovi a cely kolotoc pre dedka zacina od znova. Samozrejme cena splatky je pri tejto opcii nizsia ale uroky zas vyssie. Dalsia premenna , ktora vplyva na vysku leasingovej splatky je max povolene mnozstvo km nabehane za rok, resp dokopy za dobu leasingu. Ak nabehas km viac, tak potom sa slusne priplaca za kazdy navyse km, pokial si to neosetri dedko v zmluve, resp. nasledne dodatkom.
Ale kde skoncia tieto skutocne dobre kusky po dedkoch s poctivymi 30-40000 km si neodvazim predpovedat, no bazare to asi nebudu.
1) "Kupujete NOVÝ vůz? Počítejte s nutnými investicemi."
- havarijne poistenie
- zarucny servis vratane kontroly karoserie
2) "U velkých autobazarů a značkových prodejců je situace poměrně snadná. Tito obchodníci detailně prověřují vozidla již při výkupu a případné nedostatky většinou včas odhalí.
Ano, a ako sa to prejavi? Povodny majitel auta bude ostruhany o nutne opravy, ale novy zakaznik AAAuto samozrejme zaplati plnu cenu vratane povodnych zavad na aute, ktore si bude musiet vyriesit sam.
Ad 1) Havarijní pojištění mít musíš? Ne, jen chceš mít jistotu, co by, kdyby. A záruční servis? Ano, zde se přiznám jsou ceny nadsazené, ale dle evropské doložky, ti jej může dělat pomalu Franta od sousedů. Jak se k případné reklamaci bude stavět výrobce, je skoro jasné... Život je otázkou priorit.
Ad 2) Také se nedomnívám, že by koupě v bazarech popisované zkutečnosti eliminovala. Velké bazary se svou pověstí již tolik nehazardují, ale i tak bych nějaké pořádné pořádně prověřování nebo výměny nečekal... Přeci jen jde o v první řadě o kšeft.
U ojetiny záleží na pečlivém výběru a pak i na štěstí..
Rozhodně raději něco připlatit za auto s historií a servisní knihou!! ;-)
Nakonec to bude lacinější..