Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kupujete ojetý vůz? Počítejte s nutnými investicemi.

Rozhodli jste se pořídit si ojetý automobil a chcete za něj utratit všechny peníze, které jste na nákup vyčlenili? Nedělejte to.
Zpět na článek
26. 4. 2013 08:34
26. 4. 2013 09:24
26. 4. 2013 09:04
26. 4. 2013 12:30
26. 4. 2013 09:15
26. 4. 2013 13:07
26. 4. 2013 13:53
26. 4. 2013 20:16
27. 4. 2013 16:01
27. 4. 2013 00:00
26. 4. 2013 08:34
souhlas.
snad bych ještě přidal nástřik podvozku(Body,nic lepšího neexistuje) a dutin(Autokor Oil). :yes:
Rozbalit vlákno
1
26. 4. 2013 09:24
Re: souhlas.
No, to já bych spíš počítal brzy i s baterií a auto nebývá vždy na nových gumách, tak podle stavu i gumy a vůbec neuškodí zkouknout geometrii. To by v takovém výčtu také nemělo chybět.
26. 4. 2013 09:04
reklama?
"...U velkých autobazarů a značkových prodejců je situace poměrně snadná. Tito obchodníci detailně prověřují vozidla již při výkupu a případné nedostatky většinou včas odhalí..."

Preco len mam taky pocit, ze toto je reklama na jeden velky aaautobazar?
Rozbalit vlákno
1
26. 4. 2013 12:30
Re: reklama?
Pravda je to čista reklama pre nevedomých >:D nech utekaju do AAA a potom sa poseru jaky gepel maju doma >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - VWrofl
26. 4. 2013 09:15
Viskozity
Výrobci obvykle nepředepisují viskozitu (SAE třídu), ale normy, které by měl olej plnit. Viskozita oleje (SAE třída) se volí dle podmínek provozu vozidla.

Ovšem pokud jde o HTHS viskozitu, tak oleje se specifikací ACEA A1/B1, A5/B5, C1 nebo C2 mají sníženou HTHS viskozitu, většinou těsně nad 2,9 mPa.s, oleje se specifikací ACEA A3/B3, A3/B4, C3 či oleje ACEA E mají normální HTHS viskozitu nad 3,5 mPa.s. Třetí, velmi malou skupinou olejů jsou SAE 0W-20, které mají HTHS viskozitu nízkou, nad 2,6 mPa.s.
Normalní HTHS viskozitu lze použít kdykoliv, ale sníženou jen pokud to povoluje výrobce vozidla. :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
26. 4. 2013 09:18
pochvala za fotku
Chválím redakci za vybranou fotku P607 :yes:
Rozbalit vlákno
1
27. 4. 2013 15:00
Re: pochvala za fotku
Jestli oni tim nechteli rict, ze treba ta 607ka bude tech investic potrebovat opravdu hodne.
Avatar - KANKUNEN
26. 4. 2013 10:42
Házet ojeté auta do jednoho pytle se nedá
Jsou to někdy katastrofy svařené ze dvou půlek, ale za dobrou cenu. Taky můžeš mít auto po mně. 6 let plná péče, slušná výbavička, nenajeto ani 100t. Za cenu Logana máš střední třídu a za opravy jestli vůbec nějaké příjdou dáš mnohem míň než padá cena Dačky. O kvalitě jízdy se asi nemá cenu bavit.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2013 12:03
Re: Házet ojeté auta do jednoho pytle se nedá
dobre napisane.... ked jazdene tak jednoznacne od niekoho koho poznam ze s tym autom zaobchadzal setrne..... najlepsie je kupit auto od nejakeho dedka c onajazdi par tisic rocne a chodi len na nakupy a do kostola ;-) a viem ze to auto nenicil :yes:
Avatar - sendador
26. 4. 2013 12:06
Re: Házet ojeté auta do jednoho pytle se nedá
Ve vsech bazarech v CR jsou jen auta po dedcich z Nemecka, co jezdilijen na nakupy a do kostela :-)
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2013 12:28
Re: Házet ojeté auta do jednoho pytle se nedá
tak ono v bazare ti napisu ze ano vsetko je ako nove.... ze s tym vzdy jazdil nejaky dedko ale pravda je inde... z bazaru by som nekupil... ale jednoznacne cez znamych alebo nejaky inzerat kde osobne vidim kto je majitel co je zac a tak podobne------
26. 4. 2013 14:23
Re: Házet ojeté auta do jednoho pytle se nedá
Na druhej strane, je pravada ze je aj vela aut po "dedkoch" jazdiacich, iba k lekarovi, na nakupy a podobne, kde klude za 3-4r sa nabeha len 30-40000km , leasingy su v D robene roznymi sposobmi a nie len ako je to zname u nas, ze auto leasingovke splacas x mesiacov a to z celej vysky hodnoty auta, poslednou splatkou je uuto tvojim majetkom a nikoho nezaujima , ci nabehas za ten cas 1000km alebo 150000km ;-) .

Takze dedko si podla svojej renty v D vyberie auto, na znacke nezalezi, podla toho ako sa v tom vyzna a vie zatlacit na predajcu, akym je tam klientom, aka akcia akurat bezi, zlozi akontaciu od x-XX percent a nasledne si vybera na ake dlhe obdobie si auto prenajme (12m az 6r), ci auto chce splacat cele aby bolo po poslednej splatke jeho alebo s tym, ze bude mat iny model leasingu a pri poslednej leasingovej splatke vyuzije opciu a doplati jednorazovu vysku cca. 50% z povodnej ceny auta. Ak tuto opciu nevyuzije, auto vrati iba predajcovi a cely kolotoc pre dedka zacina od znova. Samozrejme cena splatky je pri tejto opcii nizsia ale uroky zas vyssie. Dalsia premenna , ktora vplyva na vysku leasingovej splatky je max povolene mnozstvo km nabehane za rok, resp dokopy za dobu leasingu. Ak nabehas km viac, tak potom sa slusne priplaca za kazdy navyse km, pokial si to neosetri dedko v zmluve, resp. nasledne dodatkom.

Ale kde skoncia tieto skutocne dobre kusky po dedkoch s poctivymi 30-40000 km si neodvazim predpovedat, no bazare to asi nebudu.
26. 4. 2013 13:07
2 poznamky
1) "Kupujete NOVÝ vůz? Počítejte s nutnými investicemi."
- havarijne poistenie
- zarucny servis vratane kontroly karoserie

2) "U velkých autobazarů a značkových prodejců je situace poměrně snadná. Tito obchodníci detailně prověřují vozidla již při výkupu a případné nedostatky většinou včas odhalí.

Ano, a ako sa to prejavi? Povodny majitel auta bude ostruhany o nutne opravy, ale novy zakaznik AAAuto samozrejme zaplati plnu cenu vratane povodnych zavad na aute, ktore si bude musiet vyriesit sam.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - grifith
26. 4. 2013 13:53
Re: 2 poznamky
Ad 1) Havarijní pojištění mít musíš? Ne, jen chceš mít jistotu, co by, kdyby. A záruční servis? Ano, zde se přiznám jsou ceny nadsazené, ale dle evropské doložky, ti jej může dělat pomalu Franta od sousedů. Jak se k případné reklamaci bude stavět výrobce, je skoro jasné... Život je otázkou priorit.

Ad 2) Také se nedomnívám, že by koupě v bazarech popisované zkutečnosti eliminovala. Velké bazary se svou pověstí již tolik nehazardují, ale i tak bych nějaké pořádné pořádně prověřování nebo výměny nečekal... Přeci jen jde o v první řadě o kšeft.
Avatar - petrumr
26. 4. 2013 20:16
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ozzman
27. 4. 2013 16:01
Re: kupec
Protože by mu zůstalo v ruce co?:D
Avatar - Jaros71
27. 4. 2013 00:00
Výběr..
U ojetiny záleží na pečlivém výběru a pak i na štěstí..
Rozhodně raději něco připlatit za auto s historií a servisní knihou!! ;-)
Nakonec to bude lacinější..
Rozbalit vlákno
0