Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Kupujete ojetý vůz? Počítejte s nutnými investicemi.

17 komentářů

Avatar - Ozzman
Ozzman
Protože by mu zůstalo v ruce co?😁
XTad
Jestli oni tim nechteli rict, ze treba ta 607ka bude tech investic potrebovat opravdu hodne.
Avatar - Jaros71
Jaros71
U ojetiny záleží na pečlivém výběru a pak i na štěstí..
Rozhodně raději něco připlatit za auto s historií a servisní knihou!! 😉
Nakonec to bude lacinější..
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Biotronik
Na druhej strane, je pravada ze je aj vela aut po "dedkoch" jazdiacich, iba k lekarovi, na nakupy a podobne, kde klude za 3-4r sa nabeha len 30-40000km , leasingy su v D robene roznymi sposobmi a nie len ako je to zname u nas, ze auto leasingovke splacas x mesiacov a to z celej vysky hodnoty auta, poslednou splatkou je uuto tvojim majetkom a nikoho nezaujima , ci nabehas za ten cas 1000km alebo 150000km 😉 .

Takze dedko si podla svojej renty v D vyberie auto, na znacke nezalezi, podla toho ako sa v tom vyzna a vie zatlacit na predajcu, akym je tam klientom, aka akcia akurat bezi, zlozi akontaciu od x-XX percent a nasledne si vybera na ake dlhe obdobie si auto prenajme (12m az 6r), ci auto chce splacat cele aby bolo po poslednej splatke jeho alebo s tym, ze bude mat iny model leasingu a pri poslednej leasingovej splatke vyuzije opciu a doplati jednorazovu vysku cca. 50% z povodnej ceny auta. Ak tuto opciu nevyuzije, auto vrati iba predajcovi a cely kolotoc pre dedka zacina od znova. Samozrejme cena splatky je pri tejto opcii nizsia ale uroky zas vyssie. Dalsia premenna , ktora vplyva na vysku leasingovej splatky je max povolene mnozstvo km nabehane za rok, resp dokopy za dobu leasingu. Ak nabehas km viac, tak potom sa slusne priplaca za kazdy navyse km, pokial si to neosetri dedko v zmluve, resp. nasledne dodatkom.

Ale kde skoncia tieto skutocne dobre kusky po dedkoch s poctivymi 30-40000 km si neodvazim predpovedat, no bazare to asi nebudu.
Avatar - grifith
grifith
Ad 1) Havarijní pojištění mít musíš? Ne, jen chceš mít jistotu, co by, kdyby. A záruční servis? Ano, zde se přiznám jsou ceny nadsazené, ale dle evropské doložky, ti jej může dělat pomalu Franta od sousedů. Jak se k případné reklamaci bude stavět výrobce, je skoro jasné... Život je otázkou priorit.

Ad 2) Také se nedomnívám, že by koupě v bazarech popisované zkutečnosti eliminovala. Velké bazary se svou pověstí již tolik nehazardují, ale i tak bych nějaké pořádné pořádně prověřování nebo výměny nečekal... Přeci jen jde o v první řadě o kšeft.
Nicco
1) "Kupujete NOVÝ vůz? Počítejte s nutnými investicemi."
- havarijne poistenie
- zarucny servis vratane kontroly karoserie

2) "U velkých autobazarů a značkových prodejců je situace poměrně snadná. Tito obchodníci detailně prověřují vozidla již při výkupu a případné nedostatky většinou včas odhalí.

Ano, a ako sa to prejavi? Povodny majitel auta bude ostruhany o nutne opravy, ale novy zakaznik AAAuto samozrejme zaplati plnu cenu vratane povodnych zavad na aute, ktore si bude musiet vyriesit sam.
luzeus
Pravda je to čista reklama pre nevedomých >😁 nech utekaju do AAA a potom sa poseru jaky gepel maju doma >😒] >😒] >😒]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak ono v bazare ti napisu ze ano vsetko je ako nove.... ze s tym vzdy jazdil nejaky dedko ale pravda je inde... z bazaru by som nekupil... ale jednoznacne cez znamych alebo nejaky inzerat kde osobne vidim kto je majitel co je zac a tak podobne------
Avatar - sendador
sendador
Ve vsech bazarech v CR jsou jen auta po dedcich z Nemecka, co jezdilijen na nakupy a do kostela 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
dobre napisane.... ked jazdene tak jednoznacne od niekoho koho poznam ze s tym autom zaobchadzal setrne..... najlepsie je kupit auto od nejakeho dedka c onajazdi par tisic rocne a chodi len na nakupy a do kostola 😉 a viem ze to auto nenicil :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jsou to někdy katastrofy svařené ze dvou půlek, ale za dobrou cenu. Taky můžeš mít auto po mně. 6 let plná péče, slušná výbavička, nenajeto ani 100t. Za cenu Logana máš střední třídu a za opravy jestli vůbec nějaké příjdou dáš mnohem míň než padá cena Dačky. O kvalitě jízdy se asi nemá cenu bavit.
gil54
No, to já bych spíš počítal brzy i s baterií a auto nebývá vždy na nových gumách, tak podle stavu i gumy a vůbec neuškodí zkouknout geometrii. To by v takovém výčtu také nemělo chybět.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Chválím redakci za vybranou fotku P607 :yes:
Avatar - VWrofl
VWrofl
Výrobci obvykle nepředepisují viskozitu (SAE třídu), ale normy, které by měl olej plnit. Viskozita oleje (SAE třída) se volí dle podmínek provozu vozidla.

Ovšem pokud jde o HTHS viskozitu, tak oleje se specifikací ACEA A1/B1, A5/B5, C1 nebo C2 mají sníženou HTHS viskozitu, většinou těsně nad 2,9 mPa.s, oleje se specifikací ACEA A3/B3, A3/B4, C3 či oleje ACEA E mají normální HTHS viskozitu nad 3,5 mPa.s. Třetí, velmi malou skupinou olejů jsou SAE 0W-20, které mají HTHS viskozitu nízkou, nad 2,6 mPa.s.
Normalní HTHS viskozitu lze použít kdykoliv, ale sníženou jen pokud to povoluje výrobce vozidla. :-!
_Teddy_
"...U velkých autobazarů a značkových prodejců je situace poměrně snadná. Tito obchodníci detailně prověřují vozidla již při výkupu a případné nedostatky většinou včas odhalí..."

Preco len mam taky pocit, ze toto je reklama na jeden velky aaautobazar?
madbrain
snad bych ještě přidal nástřik podvozku(Body,nic lepšího neexistuje) a dutin(Autokor Oil). :yes: