Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Mondeo: První cena klesla pod 450.000 Kč

Nová generace Mondea je ještě rok daleko, Ford se však už uchýlil k výraznému snížení cen vybraných verzí aktuálního provedení. Díky tomu Mondeo patří mezi nejlevnější modely ve svém segmentu.
Zpět na článek
26. 4. 2013 10:53
26. 4. 2013 11:10
26. 4. 2013 11:16
26. 4. 2013 22:00
26. 4. 2013 11:18
26. 4. 2013 11:19
26. 4. 2013 13:19
26. 4. 2013 13:23
26. 4. 2013 15:15
26. 4. 2013 15:35
26. 4. 2013 15:44
26. 4. 2013 19:39
30. 4. 2013 09:25
26. 4. 2013 11:17
26. 4. 2013 11:18
26. 4. 2013 11:19
26. 4. 2013 11:33
26. 4. 2013 11:35
26. 4. 2013 11:42
26. 4. 2013 11:44
26. 4. 2013 11:54
26. 4. 2013 12:00
26. 4. 2013 12:41
26. 4. 2013 12:56
26. 4. 2013 13:23
26. 4. 2013 13:33
26. 4. 2013 13:34
26. 4. 2013 13:57
26. 4. 2013 15:07
26. 4. 2013 15:20
26. 4. 2013 15:40
26. 4. 2013 13:22
26. 4. 2013 12:44
26. 4. 2013 13:44
26. 4. 2013 13:13
26. 4. 2013 12:50
26. 4. 2013 13:11
26. 4. 2013 13:21
26. 4. 2013 13:25
26. 4. 2013 13:21
26. 4. 2013 13:29
26. 4. 2013 13:42
27. 4. 2013 11:20
26. 4. 2013 14:36
26. 4. 2013 10:56
26. 4. 2013 11:14
26. 4. 2013 11:15
26. 4. 2013 11:23
26. 4. 2013 14:42
26. 4. 2013 10:53
Drahé
Za 491 900 mohu mít mainstreamovou Octavii se skvělým motorem 1,6 TDI ve více než dostatečné verzi Ambition Plus ;-) Jo, kdyby to byl supermainstream, tak neřeknu - tam je však v současné době bezkonkurenční volba Apoštol ;-) - Koncern VW bezkonkurenčně kraluje střední třídě: Seat Toledo v lowcostu, O3 v mainstreamu, Apoštol v supermainstreamu a A4 v prémii - BRAVWO VW GROUP!!! :yes:
Rozbalit vlákno
46
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2013 11:10
Re: Drahé
octavia je o triedu nizsie ako mondeo.... takze si mimo ady ako vzdy ;-)

konkurent mondea je superb ... ;-)

octavia je v tej cene akej spominas riadne drahe auto na svoju triedu ...
26. 4. 2013 11:16
Re: Drahé
No jo, ale tohle oni nepochopí, nepochopí, nepochopí. ;-)
26. 4. 2013 22:00
Re: Drahé
Vtipné je, že to zkouší zrovna na obříka Mondeo. :-)
26. 4. 2013 11:18
Re: Drahé
Konkurenta Superbu má Ford jen v USA ;-)
Avatar - Ozzman
26. 4. 2013 11:19
Re: Drahé
Fakt? Já s takovým jezdím v ČR a je nás tu docela dost :-) Koukej kolem sebe:D
26. 4. 2013 13:19
Re: Drahé
Mondeo je o třídu níž než Superb
26. 4. 2013 13:23
Re: Drahé
Pozeram ze pan je odbornik! No jo, to sa hned pozna...
26. 4. 2013 15:15
Re: Drahé
A můžeš nám vysvětlit, jaké máš pro to argumenty? Nějak mi přijde, že i krátká 5D varianta Mondea je delší, širší a vyšší, nemluvě o 9cm většímu rozvoru (a o 7 cm delším sedanu), v motorech si obě auta také nemají co vyčítat.

Dokonce i auto.cz to řadí do stejné třídy ([odkaz]
Avatar - Atomas
26. 4. 2013 15:35
Re: Drahé
To jste ještě nepochopili, že Ady 2410 svými příspěvky pouze provokuje? Pokud by neprovokoval, musel bych si o jeho názorech myslet něco moc špatného a to nechci ;-)
26. 4. 2013 15:44
Re: Drahé
Pochopili, ale zajímá nás, co se stane, když takovému člověku dojdou argumenty :-) A také by mě zajímalo, jak se takový člověk pak cítí :-) A až mě to přestane bavit, přestanu ho krmit.
27. 4. 2013 06:41
Re: Drahé
Nojo, hlavně všechno pro časopisové ovečky (nejenom ty slovenské) řádně zatřídit, jinak by se ztratily a neařadily se do správného stáda. On si někdo normálně uvažující vybírá auto podle "třídy" ? Není lepší si vyzkoušet (reálně, ne časopisově) a vybrat to co každému vyhovuje ?
Konkurentem Mondea je jakékoliv jiné auto (i Ford). Jedinou "třídu", kterou rozlišuju já je "třída auto".
30. 4. 2013 09:25
Re: Drahé
aha takze to potom mal napisat, ze za tu cenu mohol mat citigo v plnej vybave?
Avatar - Ozzman
26. 4. 2013 11:17
Re: Drahé
>:D Tak se projeď Oktávií ( já vim, že ji znáš jen z obrázku) a potom tím Mondeem a pochopíš... :-) Apoštol je velmi slušný a dobrý vůz na stejné úrovni jako Mondeo. Ale Mondeo má v některých aspektech, jako jsou hlavně jízdní vlastnosti očividně navrch ( navrch celé střední mainstreamové třídě ( čest vyjímkám: Laguna 4C)) I prostorem má Mondeo nad Passatem lehce navrch :-) Takže... doporučuji vylézt od PC vstříc realitě :-)
26. 4. 2013 11:18
Re: Drahé
Abys věděl, jel jsem jí ;-)
Avatar - Ozzman
26. 4. 2013 11:19
Re: Drahé
Tak jo a teď to Mondeo.. šup šup :-) A potom porovnávej.. P.S. klidně tě s ním svezu >:D
26. 4. 2013 11:33
Re: Drahé
To je provokace, jelikož srovnávat Octu (při vší úctě) je holý nesmysl, či zoufalství mozkové.

Mondeo je králem třídy, sám jezdím firemním Passatem, ale po svezení Mondeem, jsem jasně posadil Passata hodně za Mondeo. Passat je dobrý, ale Mondeo je někde jinde. S lagunou a jejím 4C, zas nelze srovnávat, tady Laguna jasně vyhraje a to nad všemi, jinak ve všem (kromě motoru 2,0 dCi se 400Nm) pak zaostává.

Je to jednoduché, sportovní řidič vezme Lagunu 4C s 2,0 dCi 131kW, kdo chce krále, ten šáhne po Mondeu, kdo nechce ničím překvapit, ničím urazit vezme Passata, kdo chce být za trotla vezme Superba, kdo si chce honit ego a zároveň být za trotla vezme Octu a začne ji srovnávat s výše uvedenými.
Avatar - Ozzman
26. 4. 2013 11:35
Re: Drahé
>:-[] K tomu nemám slov... já se to snažil drahému Adymu vysvětlit >:D
P.S. Lagunou 4C sem nejel, ale láká mě:)
26. 4. 2013 11:42
Re: Drahé
Laguna 4C je něco nepopsatelného, má to ale jeden háček a tím je řidič (alespoň v mém případě), jelikož to auto má takové možnosti, na které málo kdo dosáhne.
Avatar - Ozzman
26. 4. 2013 11:44
Re: Drahé
:yes: >:-[] Jezdil sem jen minulou generací, ale taky nebyla vyloženě špatná :-) Škoda, že u nás není trojka moc rozšířena
26. 4. 2013 11:54
Re: Drahé
To není, ovšem za poslední měsíc jsem jich potkal docela dost a je to v celku pěkný pohled, stejně tak např. na Avensis, či Accord.
26. 4. 2013 12:00
Re: Drahé
Velmi subjektivni a minoritni nazor, ostatne prodeje hovori za vse. Hypoteticke jizdni vlastnosti, ktere zjevne uprednostnujete jsou pro vetsinu lidi zcela nezajimave, protoze i nejhorsi mainstream auto ve stredni tride ma rychlejsi podvozek nez potrebuje naprosta vetsina jeho ridicu.
Takze pak nastoupi takove veci jako tragicka kvalita Fordu, vseobecna zastaralosti Laguny III plus nezajem o jeji prodeje ze strany Renaultu, chybejici ctyrkolka pro lidi co se boji v zime jezdit na snehu, zoufala nabidka automatickych prevodovek a motoru k nim a dalsi duvody pro ktere nakonec vetsina lidi stejne skonci u toho dnes uz starickeho Passatu.
Avatar - Ozzman
26. 4. 2013 12:41
Re: Drahé
Kvality Fordu?:) Ale jdi ty.. kolik Mondeií a vůbec fordů si měl?:D Já jedno takový mám a je spolehlivější než 90% koncernových aut v rodině a blízkém okolí ( + kamarádi co mají a měly mondea stejná zkušenost... :-) Mimo měnění rozvodů a brzdových destiček sem s vozem nic nedělal a už ataku je 200 tisíc :-) Zato koncernové vozy padají jak hrušky... Oktávky, Tiguan, Jetta, Sharan, Cordoba, ale i Pasáti.. motory, převodovky:) jedna báseň :-) a to některý nemají ani 50 tisíc km!! :-)

Nenech se vysmát... Nabídka převodovek a 4x4 je věc jedna ( a to pro hrstka zájemců o 4x4, které Ford nemá) a kvalita věc druhá...

Nemaám proti koncernu vůbec nic, dle mě jsou tyto vozy vyrovnané a to hlavně i tou pověstonou KVALITOU!! Protože dnes už lepší a kvalitnější neexistuje..
26. 4. 2013 12:56
Re: Drahé
Copak to neznáš? Fordem tam, vlakem zpátky ... ;-) Kdyby ČD měly spoléhat na majitele Fordů, tak tak se drážní dopravu mohou zcela vykašlat pro absolutní nezájem.
Avatar - Ozzman
26. 4. 2013 13:33
Re: Drahé
To není kritika Fordu, já jen abys to zle nepochopil >:D
26. 4. 2013 15:07
Re: Drahé
No já mám zase tři kolegy s fordy a neslyším nic jiného než co se komu kde ***o... Naopak už jeden z nich přešel k VW a je nadmíru spokojen. Osobně si myslím, že pořekadlo fordem tam a vlakem zpátky platí zcela přesně (již 2x museli být odtažení z různých důvodů)... >:D Takže kvalita fordu je tak na úrovni francouzů... I když sleduju ty odtahy na dálnici, tak ford je za oplem hned na druhém (předposledním) místě... a to právě kazí dost často právě i poslední mondea...
26. 4. 2013 15:20
Re: Drahé
Fordy se mi líbí a vcelku jim fandím, ale je pravda, že pokud vidím nějaké odstavené auto u krajnice, je to téměř z poloviny případů Ford (nejčastěji Mondeo kterékoli generace, naproti tomu Focusa jsem snad odstaveného ještě neviděl).
26. 4. 2013 15:40
Re: Drahé
Na ty odtahy existuje docela dobrá statistika ADACU. Tak si ji nastuduj a pak se francouzům a Renaultu obzvlášť omluv. U krajnice hledej hlavně korejce nebo Škodovky. Korejci o kvalitě a spolehlivosti mluví, Renault spolehlivá auta (možná nejspolehlivější auta v mainstreamu)vyrábí. :-)
26. 4. 2013 13:22
Re: Drahé
Samozřejmě, že subjektivní názor, na objektivní je zde pan Vaverka.

Co se týká spolehlivosti, to posoudit neumím, znám jen z doslechu (Mondeo, Laguna) jinak "můj" Passat normální - takový průměr. Je ovšem pravdou, že v servisu máme trochu lepší postavení, takže některé věci nám jen říkají, že preventivně vyměnili, ale neúčtovali. Ano jeden Pašík byl odstaven na D1 - co tomu bylo jsem nepátral. Auto ovšem chybělo měsíc.

Čtyřkolky a Passat? Poměr prodaných čtyřkolek bude dle mého menší než poměr 4C u lagun.

A že jsem se svým názorem v minoritě, tak jako prodeje, ještě přeci neznamená, že tvůj se přibližuje více realitě.
26. 4. 2013 12:25
Re: Drahé
A Mazda 6 je kde? Ja ako majitel Mazdy 6 (GH) nedam dopustit na jej jazdne vlastnosti S tym autom som nadmieru spokojny. Vzhlad, priestor, spracovanie vsetko super. Ano nasli by sa chyby, a mam ich popisane aj v recenzii, ale to su v podstate drobnosti. Iba som chcel povedat, ze na Mazdu sa casto zabuda, hoci je to mala automobilka, tak podla mna vyraba jedny z naj aut pre beznych ludi.
Avatar - Ozzman
26. 4. 2013 12:44
Re: Drahé
Tak záleží co ti vyhovuje, objektivně by to musel posoudit někdo, kdo jel oběma vozy. Kdyby každý měl stejné priority jezdí jeden druh aut na našich silnicích :-) Já osobně proti Mazdě nic nemám, ale víc se mi líbily vozy z 90tych let :-)
26. 4. 2013 13:15
Re: Drahé
Ked som kupoval mazdu tak som jazdil snad vo vsetkych vozidlach tejto kategorie. Mazda mi prisla najvyvazenejsia tomu co som hladal ja. A uvedomujem si velmi dobre, ze je to cisto subjektivny pocit :-! Skor som chcel reagovat nato, ze Mazda 6 GH alebo aj nova GJ je pasovana, alebo bola spominana v mnohych testoch ako auto s najlepsimi jazdnymi vlastnostami v ramci triedy, resp. patrila vzdy medzi najlepsich v tejto discipline.
Avatar - Ozzman
26. 4. 2013 13:44
Re: Drahé
To ti však nikdo nebere :-) Nehádám se o tom :-)
26. 4. 2013 13:13
Re: Drahé
Nejel jsem, jen ovšem slyším samou chválu - což jak sám uznáš, slyšíš většinou (čest výjimkám) i u majitelů VW, či Škodovech.
26. 4. 2013 12:50
Re: Drahé
" sportovní řidič vezme Lagunu 4C s 2,0 dCi 131kW" >:D

Sportovní řidič sáhne po lehce výkonnější naftě? Spíš po výkonném a točivém benzínu - takže ze jmenovaných tedy král Mondeo 2.0 EB v obou výkonových verzích, Passat s 2.0TF(S)i nebp 3.6 FSi
26. 4. 2013 13:11
Re: Drahé
Sportovního řidiče nevnímej pouze jako eurodrzka, který ti na semaforech zahrabe kolama. S uvedenými motory se můžeš rovnat pouze papírově, nikoliv však v autě jako takovém. 4C ti dodá neskutečnou stabilitu v zatáčkách - to ti u těchto vozů nenajdeš.
26. 4. 2013 13:21
Re: Drahé
ako pises, 90% su hrdinovia na dialnici, ale len co to zleze na okresky , pripadne napadne snech, tak dokazu brzdit S-100
26. 4. 2013 13:25
Re: Drahé
Souhlas, to už raději Octavii RS :yes:
26. 4. 2013 13:21
Re: Drahé
Chudáku, Ty by ses na koupi Superba ani nezmohl :no:
26. 4. 2013 13:29
Re: Drahé
O to se nepřu, já jsem se na koupi Superba opravdu nezmohl - bránila mi v tom osobní zkušenost. Tobě ji též doporučuji a pokud máš koncernové cítění, pak osobně doporučuji volit raději Passata, pokud si nechceš hrát např. s ruční brzdou. Jelikož nejen cenově vyjde lépe (hodnoceno před cca 10 měsíci).
Avatar - Ozzman
26. 4. 2013 13:42
Re: Drahé
A čím jezdíš ty?:D Angličáci se nepočítají :)
27. 4. 2013 11:20
Re: Drahé
Passat i superb jsou pohodlnejsi.
26. 4. 2013 14:36
Re: Drahé
Koukám, že i s tebou se tady užije fůra srandy, ty jeden apoštole >:D !
Avatar - Emel
26. 4. 2013 10:56
Ecoboost
Tohle je dost nepříjemná tabulka pro milovníky benzínu. 1.6EcoBoost je se stejnou výbavou o 22.000 dražší než dvoulitrová nafta s velmi podobnou dynamikou...
Rozbalit vlákno
3
26. 4. 2013 11:14
Re: Ecoboost
Je to nějaký nesmysl, dle aktuálního ceníku je 1.6 EB za 591.790 a nafťák za 633.990.
Avatar - idam.i
26. 4. 2013 11:15
Re: Ecoboost
Ten EcoBoost je teda hodne drahý.Asi im ide vo svete na odbyt(myslím motor),tak nepotrebuju znižovať.
26. 4. 2013 11:23
Re: Ecoboost
Realita je taková, že i 1.6EB se dá dnes koupit od nějakých 479t. Kolega takhle už 2 roky zpět kupoval dokonce kombíka.
Avatar - Ozzman
26. 4. 2013 11:17
již od: 1.6 88kw
Jel někdo tenhle motor?:) Docela by mě zajímal, nikdy sem ho snad neviděl v praxi :-)
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2013 11:40
Re: již od: 1.6 88kw
mna by to tiez zaujimalo ... ma inak rovnake parametre vykonu ako 1,6VTi v P508 .... delo to asi nebude ale na nejake pohodove rodinne jazdenie snad to bude stacit... asi by bolo zaujimave porovnat si medzi sebou hmotnosti tychto aut a dynamicke parametre ... ale je jasne ze mondeo je lacnejsie ako novsi P508... a za tie peniaze je to teda fajn volba... mondeo ma stale co ponuknut..
Avatar - Ozzman
26. 4. 2013 11:53
Re: již od: 1.6 88kw
Já bych se vykašlal na technický papírování, ale spíš by mě zajímalo jak to reálně pojede. jel sem v 2.0i 103kw a to je podle mě spíš auto na pohodové jezdění a ten výkon bys do vozu vůbec neřekl. To i slabší 85kw Tdci s autem cvičí o poznání lépe :-)

Proto by mě zajímal ten úplný základ.. Myslím, že by to mohl být pro redakci zajímavý námět na porovnání.

P508 1.6Vti, Mondeo 1.6 88kw a třeba ten Avensis, popřípadě 90Kw superb/Passat Tsi
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2013 11:58
Re: již od: 1.6 88kw
tak turbo TSI bude zivsie a aj velky kroutak spravi svoje a dynamika bude lepsia... skor by som porovnal len ciste atmosfery.... a asi aj avensis bude inde s 97KW 1,6tkou a aj napriklad i40 s 99KW GDi ako 88KW ford a pezot ...... ja viem papierove udaje su jedna vec a realita druha vec.... chcelo by to spravit nejake take porovnanie zakladnych atmosfer strednej tiredy... mohlo by to byt zaujimave... ;-)
Avatar - Ozzman
26. 4. 2013 12:57
Re: již od: 1.6 88kw
Ta Gdi v i40/i30 kombi je prý hodně chabá a ten výkon tam ani neni znát... ale byl by to zajímavý test
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2013 13:03
Re: již od: 1.6 88kw
GDi by som si rad skusil..... snad potom by sme boli mudrejsi.... a aj ten avensis ma vcelku fajn 1,6tku... ale na tak velke auto to tiez nebude delo... aj ked asi to pojde lepsie ako 1,6tka v pezote508 a mondeu......

jediny zmysel ist do mondea s tymto motorom je cena... lebo za 450 tisic ceskych je to skvela kupa..... a mnoho ludi zrejme ozelie vyssi vykon a uspokoji sa so zakladom ktory na bezne jazdenie postaci .... ale co je podstatne dostanu za tieto super peniaze kus paradneho auta s dobrou povestou imidzom a poctivym spracovanim.... je to proste kus auta aj ked fakticky napr pre mestskeho cloveka az zbytocne velky kus auta.... ale zase za tie prachy? :-) zase sme pri peniazoch.. >:D
Avatar - Ozzman
26. 4. 2013 13:47
Re: již od: 1.6 88kw
To si právě nemyslim, že by to GDI mělo jet lépe než Mon/Peu . Ten motor má sice papírově 99kw, ale kroutící moment jak stará 1.6 od VW s 75kw :-)

Jinak souhlas za 450 bych to bral... naštěstí tam mám naftu a s tím to auto jede velmi slušně ve všech situacích v našich limitech i když to opravdu není závoďak.
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2013 13:52
Re: již od: 1.6 88kw
tak ono sa v strednej triede predsa len v i40 a optime predavaju skoro vsetky auta v diesli takze GDi tu asi nikoho nezaujima.... a v mensom i30 a ceede je to dostatocne zive ;-)
Avatar - Ozzman
26. 4. 2013 13:57
Re: již od: 1.6 88kw
Test co sem četl popisoval spíše průměr a přirovnání k slabším 75-80kw motorům :-) Proto sem docela skeptik.. ale řikam, musel bych se projet.
26. 4. 2013 15:31
Re: již od: 1.6 88kw
Pořád tu zapomínáte, že ono to srovnat v podstatě jde, ale nesmíte se dívat jen na výkon (a točivý moment), ale také na převodovku. Jak člověk dostane do ruky nejen údaje o motoru, ale i o převodovce, může si udělat přesnější obrázek o tom, jaká bude praxe.

Třeba když jsem srovnal mou bývalou Primeru 2,0/96kW s velmi těžkými převody a Kiu Ceed 1,4/77kW s o něco lehčí převodovkou, bylo až k nevíře, jak je ta vyhoněná čtrnáctistovka dynamická (a to jsem ji netočil přes 4000 rpm, kde teprve sbírá ty koníky). Všude pořád slyším, jak ti Korejci mají slabé koně, ale např. tato zkušenost mě docela překvapila.
Avatar - Ozzman
26. 4. 2013 18:20
Re: již od: 1.6 88kw
Pozor, Kia Ceed ,jestli myslíš první generaci, tak ten motor byl opravdu živý, alespoň v rychlostech do 100km/h a v jednom člověku, měl sem s ním tu čest. :-) ale neměl 80kw?
27. 4. 2013 12:11
Re: již od: 1.6 88kw
Jj, myslím první generaci. Těch verzí čtrnáctistovky bylo více a jedna z nich opravdu měla 77kW ([odkaz] Já s tím jel naopak plně naložený až po střechu, tak mě překvapilo, že proti mému dvoulitru to nebylo až o tolik línější jak bych čekal.

Nicméně tu Kiu jsem zmínil jen kvůli tomu, že jsem chtěl ukázat na vliv převodovky pro dynamiku auta (že je nutné vzít v potaz motor i převody, aby se dala odhadnout dynamika).
27. 4. 2013 08:59
Re: již od: 1.6 88kw
Pokud jezděním nebudeš myslet drcení otáček, tak špičkový výkon není určující parametr. A i kdyby, pořád nejvyšší nemusí znamenat nejlepší. Nakonec poměřuješ konkrétní exempláře a je otázka, jakých parametrů dosáhnou.
30. 4. 2013 09:30
Re: již od: 1.6 88kw
tie auta budu pocitovo tahat rovnako, tj zle. Rozdiely v papierovych hodnotach, co udavas pocitis niekde pri 6000rpm v rozsahu 1000rpm, co je pri kratkych prevodoch u atmosferach velmi velka bieda.
26. 4. 2013 14:05
Re: již od: 1.6 88kw
Co lze od tohoto motoru očekávat? Svezení a dynamiku na úrovni Focusu s nejslabší šestnáctkou (tupý, nevýrazný motor). Prostě základní motorizace.

Může zaujmout někoho, kdo chce velké auto, které "jede" a nemá na něj třeba kvůli ročnímu nájezdu, průměrné délce nebo struktuře trasy vyšší nároky.
26. 4. 2013 12:12
Ford - automobilovy Lidl
Aneb nabidneme za opticky velmi nizkou cenu osizeny sunt vyrobeny z nahrazek a on nam to nekdo koupi. To uz bych si radeji priplatil na poradne auto nez kupoval Mondeo za cenu "jiz od" vybaveny sporakem a vybavou na urovni Renaultu Thalia.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ozzman
26. 4. 2013 12:43
Re: Ford - automobilovy Lidl
A co by ti v tomto konkrétním voze chybělo k životu a chybělo 90% lidem Čr?
Ano, nemá tak kvalitní materiály v interiéru jako Titanium, ale za 450.. proč ne.
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2013 12:55
Re: Ford - automobilovy Lidl
za tie peniaze slusna volba..... u nas je presne toto mondeo v cene tesne pod 20 000 eur... co je na slovenske ceny okolo 600 tisic byvalych korun..... mate ceny ako z rozpravky... zit v cechach musi byt super :yes:
Avatar - manitou
26. 4. 2013 12:46
Re: Ford - automobilovy Lidl
hmmm, zřejmě Všeználek .... ;-) :yes:
26. 4. 2013 14:20
Re: Ford - automobilovy Lidl
Ano to sedí, Mondeo = LIDL, Passat = TESCO.

Bohužel je pravdou, že LIDL nabízí kvalitnější potraviny (jelikož směřují i na německý trh - u nás jsou sice dražší) nežli TESCO (ty jsou speciálně vyráběny pro východní trhy). Ovšem TESCO prodává více, že?
26. 4. 2013 13:11
vybijanie baterie - problem nejedneho
este keby to nemalo problem s nahodnym vymlatenim baterie a bolo by to zaujimave, takto si clovek necha zajst chut, to je horsie ako rencek, na ktoreho si kazdy .....
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
26. 4. 2013 13:51
Re: vybijanie baterie - problem nejedneho
Jo, mě to jednou nahlásilo low battery v zimě po delším stání, dobil jsem jí. Půl roku nic, ted to zas napsalo jednou low battery nedobíjel sem jel jsem s tím... a pořád nic.. vše ok :-)

Známý - Tiguan: rok a půl starý a problém s elektrikou - auto už mu exlo..

Nevybereš si :-)

A rencek neni špatnej, to jen většina lidí má komplex :-)
27. 4. 2013 23:53
Re: vybijanie baterie - problem nejedneho
V celé republice je asi 10ks Mondea, které má problém s baterií...10ks, to je v porovnání s celkovými prodeji jako plivnutí do Vltavy

Navíc co jsem slyšel (mám taky Mondeo takže se zajímám o problematiku), tak se tento problém objevil pouze v ČR, což je zvláštní...dokonce to není ani jedna série apod...takže on to zase tak velký (to snad ani nelze napsat :-) problém nebude, oproti tomu s čím se potýká třeba konvwkurence... :-!
26. 4. 2013 14:42
Cena od ....
... je opravdu hezké, že cena začíná od 449 tisíc, ale všichni ví, že atmosferickou šestnástistovku si stejně nikdo do Mondea nepořídí. No a první "reálná" položka v ceníku je 1.6 Ecoboost Titanium plus, která je o 170 tisíc dražší. Dokonce i diesel vyjde levněji.
Rozbalit vlákno
1
12. 7. 2013 15:09
Re: Cena od ....
Náhodou jsem se přimotal do této diskuze. Nevím jak teď, ale když jsem já kupoval 1.6 ecoboost (ghia, navíc 17 kola + deníí svícení - já vím, nic moc, ale bohatě stačí) tak ceníková cena byla +- 650 tis., dostal jsem ho za 488 tis.
Myslím že reálné ceny se i teď budou značně lišit od ceníkových a věřím, že lze koupit 1.6 ecoboost ve slušné výbyvě za ceníkovou cenu "obyč." 1.6 (případně dost blízko)
Avatar - wakantanka
26. 4. 2013 15:44
Cena lákavá, ale ...
myslím, že aj keby to neviem ako naprevodovali, tak ak to človek naloží 4 dospelými a trochou batožiny tak to veľa elánu mať nebude. Hore kopcom do istoty vypnúť klímu, aby to vôbec niekam vyšlo. On sa ten motor dosť natrápi už aj vo Focuse. Celkovo mi takáto motorizácia nedáva veľký zmysel, hlavne vzhľadom na veľkosť a hmotnosť inak celkovo vynikajúceho auta. Za ten základný motor :no: . Ale Mondeo s lepším motorom to ja môžem takže :yes: .
Rozbalit vlákno
3
26. 4. 2013 16:25
Re: Cena lákavá, ale ...
Nekterym to vyhovuje..zaklad je zaklad.....si vzpomenu na 1,4 55kw v Octavce jako zakladni motor...to bylo zihadlo :D:D ikdyz je to jina trida..

..holt ma to tak i konkurence..

pokud bude v pristi generaci zaklad 1,0EB ..tak to bude jine kafe :-)
26. 4. 2013 16:29
Re: Cena lákavá, ale ...
Jeste vetsi legrace musela byt s Octavii 1,4/44kW, to mohlo byt jeste trochu vetsi dobrodruzstvi. I kdyz na druhou stranu predpokladam, ze v beznych otackach to melo asi docela podobny tocivy moment jako 55kW motor.
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2013 19:30
Re: Cena lákavá, ale ...
to mas pravdu.. octavia 1,4 44kw alebo fabia junor 1.0 37kw to boli kedysi riadne omyly svojej doby..... az ma strasie ked si pomyslim kolko ludi na slovensku a za ake nehorazne peniaze v tych casoch tieto auta kupovali... dnes by za tie ceny mali noveho golfa