Technika
delphino
0
pořád to bude tak trošku(víc) exkluzivitka, ale takové rozšiřování povede ke zlevňování a nakonec se jich dočkáme třebas u top modelů škodovek, kii, hyundaií, VW atp... prostě zase bude o trochu bezpečněji na silnicích, aspoň z pohledu techniky
Bylo by mi líto nepodělit se o fotky nástupce F430, které přišly z Itálie a proto se dopustím malého OT, snad mi bude odpuštěno 😄 Link: [odkaz]
Tak ti nevím, není tohle tak trochu "mula"?? Přijde mi to až moc podobné F430. Ale pokud by mělo vypadat takto, tj. více-méně by se jednalo o designovou o evoluci právě končícího modelu, budu jedině rád. Féro 430 se mi vždy líbilo a líbit bude. 😉
Toto plne schvalujem a nie zvysovanie cez 1000PS a po cestach chodime 70km/h kvoli zapcham. Tato bezpecnost + nejake tie lepsie jazdne vlasntnosti vdaka lahsim brzdam plne chvalim. Budem prvy, kto si ich necha vymenit po dojazdeni tychto aktualnych.
Presne tak, tohle je ta nejlepsi cesta + snizovani hmotnosti, vyvoj podvozku... Alespon ja tohle preferuji. Uz aby se prodavaly, kdyby byly za slusne penize, tak nevaham! 😉
když bude stát kotouč do 3000Kč při stejné životnosti jako klasika, tak je taky beru.
Pokud vim, tak keramicke kotouce maji jeste vyrazne vyssi zivotnost.