Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
autak
Osobně Mazdě přeju hodně štěstí a ať se jí prodeje zlepšují. U šestky bych řekl, že ji dovedli k dokonalosti. Prostě Mazda překvapila. Vytvořili koncept Takeri a hodně lidí včetně mě si říkalo, že skutečnost bude jiná. Teď, když to vidím tak to podle mě vypadá stejně. Zvlášť silueta je naprosto stejná.
pinpo
ma mazda v diesli nova 6stka alebo cx5 vyhrievanie palivoveho filtra?
to je jedina vec, ktora ma deli od toho aby som zacal uvazovat nad mazdou v nafte
to je jedina vec, ktora ma deli od toho aby som zacal uvazovat nad mazdou v nafte
Koli dpf - ak mas nizsi najazd ako 10000km rocne by som odporucal benzin ktory ma relativne nizku spotrebu - realny priemer 7l a 6.5l po zabehu.
Nafta bude mat asi podobne problemy ako ostatne dpf naftaky s ktorymi ak sa beha vacsinou po meste - nafta v oleji, stupanie hladiny oleja a upchatie dpfka.
Tvoju otazku ci ma vyhrievanie palivoveho filtra neviem zodpovedat, skus zastupenie mazdy v tvojom kraji, respektive zavolat im do servisu.
Nafta bude mat asi podobne problemy ako ostatne dpf naftaky s ktorymi ak sa beha vacsinou po meste - nafta v oleji, stupanie hladiny oleja a upchatie dpfka.
Tvoju otazku ci ma vyhrievanie palivoveho filtra neviem zodpovedat, skus zastupenie mazdy v tvojom kraji, respektive zavolat im do servisu.
Ty jsi nějaký chytrolín, víš kolik najede, kde to najede, ale na otázku odpověět neumíš.
Neviem preco ma titulujes chytrolinom ked som sam priznal v predoslom prispevku ze to neviem ale nech zvazi najazd co je u ropaka ktory ma vacsiu cenu i drahsi servis snad normalne.
Este raz si precitaj prispevok = je tam uvedene AK. A ked si len trosku inteligentny, tak si prerataj vyssiu cenu o 2000 eur a vyssie servisne naklady a porovnaj s najazdom ktory som uviedol ..... kedy sa cenovy rozdiel medzi naftou a benzinom vrati......
Ak by som chcel byt chytrolin, tak by som sa snazil klamat alebo zavadzat. Ja ho nenutim nieco kupit alebo nekupit. Su to jeho peniaze a preferencie.
Na rozdiel od teba mam aspon nejake argumenty ktore niesu vycucane zo vzduchu, zatial co ty len urazas a odpovedat na to tiez nevies.
Este raz si precitaj prispevok = je tam uvedene AK. A ked si len trosku inteligentny, tak si prerataj vyssiu cenu o 2000 eur a vyssie servisne naklady a porovnaj s najazdom ktory som uviedol ..... kedy sa cenovy rozdiel medzi naftou a benzinom vrati......
Ak by som chcel byt chytrolin, tak by som sa snazil klamat alebo zavadzat. Ja ho nenutim nieco kupit alebo nekupit. Su to jeho peniaze a preferencie.
Na rozdiel od teba mam aspon nejake argumenty ktore niesu vycucane zo vzduchu, zatial co ty len urazas a odpovedat na to tiez nevies.
s kankunenom by som nediskutoval.... je to jeho styl... prist a rypat do kazdeho 😉 ... nech povies hocico vzdy sa mu nepaci nieco...
vie len urazat a zhadzovat kazdeho... sledujem jeho diskusie uz dlho .. zvacsa nepise nic k veci len odpoveda a podrypuje pod jednotlive prispevky ... skus si ho vsimat dlhodobo 😉 uvidis
vie len urazat a zhadzovat kazdeho... sledujem jeho diskusie uz dlho .. zvacsa nepise nic k veci len odpoveda a podrypuje pod jednotlive prispevky ... skus si ho vsimat dlhodobo 😉 uvidis
Sorry Yarex, ale vyplodit u Mazdy 6 spotrebu benzinu 6,5 litra a potom sa pustit do dizla je scestne. SKYACTIV-neaktiv!
Strašíš tady, ale zklamu Tě. Sky-D je zatím zcela bezporuchový, již docela vyzkoušený na CX-5. A rozdíl více než 100 Nm je značný, diesel benzín válcuje (jakkoli benzín je na to, že je to atmosféra, hodně dobrý).
Este raz, ja nemam nic proti dieslu v mazde. Pisal som o zvazeni kupe nafty, lebo nie stale a za vsetkych podmienok sa oplati. A za druhe, nestarsil som, ale taka je realita dieslov vsetkych automobiliek dnesnej doby. Bohuzial koli otaznej eko-logii su nuteni vyrobcovia montovat veci do aut ako EGR ventily, DPF filtry a pod. ktore znozuju vykon a su dalsim clankom ktory sa moze pokazit. Hlavne DPFka pri hociakom diesly predstavuju riziko ak sa jazdi hlavne po meste alebo kratsie trate.
Na druhej stane, benzin v mazde ma taku spotrebu, ze kupovat diesel pre NEpodnikatela s malym najazdom je nehospodarne. Jednak ma auto lepsie jazdne vlastnosti (nizsia vaha) a jednak je nakladovo lacnejsi co sa tyka udrzby. Takisto spolahlivost bude lepsia ako u dieslu. Ja sam som uvazoval o diesli v m6 a nakoniec som objednal benzin na ktory cakam (dodavka v juli).
Samozrejme diesel v mazde je super a ak by som mal najazdy 20k rocne a viac, nemam co riesit.
Na druhej stane, benzin v mazde ma taku spotrebu, ze kupovat diesel pre NEpodnikatela s malym najazdom je nehospodarne. Jednak ma auto lepsie jazdne vlastnosti (nizsia vaha) a jednak je nakladovo lacnejsi co sa tyka udrzby. Takisto spolahlivost bude lepsia ako u dieslu. Ja sam som uvazoval o diesli v m6 a nakoniec som objednal benzin na ktory cakam (dodavka v juli).
Samozrejme diesel v mazde je super a ak by som mal najazdy 20k rocne a viac, nemam co riesit.
Mám jakýsi manuálek popisující tyto věci u CX-5 což je to samé. Pokud chceš, hoď mi sem nebo do SZ Tvůj e-mail.
Odpověď je ale jasná - ANO - už více než 5 let mají VŠECHNY japonské automobily elektrické vyhřívání filtrů nafty.
Odpověď je ale jasná - ANO - už více než 5 let mají VŠECHNY japonské automobily elektrické vyhřívání filtrů nafty.
Jaros71
Mazda jde dopředu.. :yes: :yes:
Nová 6 i CX5 jsou parádní auta..a motory vypadají výborně..
I v USA už šetří centíky..diesel se tam rozjede! :-!
Nová 6 i CX5 jsou parádní auta..a motory vypadají výborně..
I v USA už šetří centíky..diesel se tam rozjede! :-!
Japonsko je na tom skutečně velmi podobně jako USA, byla tam určitá averze proti dieselům v době, kdy nebyly ani tiché, ani výkonné, ani čisté.
To všechno nyní padá, Japonsko má přísnější emisní normu než Evropa, kterou ovšem Mazda díky SKY-D stejně plní a díky tomu, že není potřeba SCR nebo podobný systém, je vozidlo i vcelku relativně levné.
Nicméně děkuji autorovi, panu Foktovi, že se zdržel ještě většího počtu uštěpačných a jízlivých poznámek. Asi mu to muselo dát velkou námahu a za to sebezapření mu velmi děkuji. 😄 :yes: