Novinky
Jestli se nepletu, tohle je web o autech, nebo ne ??? 8-s
Takže by to mělo zajímat každého čtenáře tohoto webu.
Pokud by se jednalo o Škodu, jistě by nechyběl žádný detail nové výbavy. >😁
Jinak Aleš Spáč Dragoun, píše celkem slušné články o starých autech, ale tento je poněkud odbytý.
BTW: S tou angličtinou to nepřeháněj, zde se píše většinou česko-slovensky.
Takže by to mělo zajímat každého čtenáře tohoto webu.
Pokud by se jednalo o Škodu, jistě by nechyběl žádný detail nové výbavy. >😁
Jinak Aleš Spáč Dragoun, píše celkem slušné články o starých autech, ale tento je poněkud odbytý.
BTW: S tou angličtinou to nepřeháněj, zde se píše většinou česko-slovensky.
Myslím, že čtyřválec 1.6 CDTI se 100 kW je pro malé SUV optimální motor, vzhledem k jeho celohliníkové konstrukci bude i výrazně lehčí než 2.0 CDTI. Horší příklad downsizingu jsou motory 1.4 Turbo v autech střední třídy (Superb, Passat a Insignia). A Focus s litrovým turbo tříválcem považuji za nejhorší příklad downsizingu. ;-\
A koho to zaujíma? Prepáč, ale máš predstavu koľko ľudí má záujem o podobné informácie???
The question is, what is a Mahna Mahna?
The question is, who cares?
The question is, what is a Mahna Mahna?
The question is, who cares?
I když o tomto voze neuvažuji a jsem spíše na kupéčka, tak to děsný downsizing nebo jak se to píše mě docela štve, protože do malého SUV cpát 1.6 CDTI mi přijde na hlavu postavené jako u ostatní konkurence. 😒 Ale bohužel díky evropské unii a nesmyslnému snižování emisí na to doplatí naše kapsa, protože nízko obsahové motory nevydrží tolik jako motory s vyšším obsahem.
2.0 CDTI určitě pro Mokku nebude. Motor 1.7 CDTI 95 kW bude nahrazen novým 1.6 CDTI 100 kW. A zřejmě přibude i nový benzínový 1.6 SIDI Turbo. :-!
Zavření továrny uspíšili odboráři, protože odmítli restrukturalizační plán, kterým Opel podmiňoval zachování části pracovních míst v závodě.
[odkaz]
BTW: Většina zaměstnanců prý přešla do továrny Porsche v Drážďanech. Továrna v Bochumi je sice druhá nejstarší, ale také nejméně moderní výrobní závod Opelu v Německu. Navíc se od roku 2014 přesune výroby Mokky do Německa (zřejmě do Eisenachu).
[odkaz]
BTW: Většina zaměstnanců prý přešla do továrny Porsche v Drážďanech. Továrna v Bochumi je sice druhá nejstarší, ale také nejméně moderní výrobní závod Opelu v Německu. Navíc se od roku 2014 přesune výroby Mokky do Německa (zřejmě do Eisenachu).
V článku chybí několik informací o novinkách, které dostane Opel Mokka v rámci MY 2014.
- nové navigace CD 600 a Navi 950, obě vybavené rozhraním Intellink a 7 palcovým barevným displejem s vysokým rozlišením
- nový BOSE sound system (6x repro+subwoofer, digitální zesilovač)
- nová metalická barva Orange Rock
- nově lze objednat 19 palcová kola
- nové navigace CD 600 a Navi 950, obě vybavené rozhraním Intellink a 7 palcovým barevným displejem s vysokým rozlišením
- nový BOSE sound system (6x repro+subwoofer, digitální zesilovač)
- nová metalická barva Orange Rock
- nově lze objednat 19 palcová kola
Autor tomu úspěch naopak přidal. Těch objednávek je 100 000 od začátku prodeje a nejde tedy o to, že dnes mají dalších 100 000 objednávek. Navíc počítej s tím, že P2008 a Captur tu Mokku pěkně promíchají. Zatím této kategorii dominoval Juke. Uvidíme za rok.
Připadá mi, že to konstatování opravdu výborných prodejů leze z autora jak z chlupaté deky. Ono si u Oplů dovolili v Německu uzavřít jednu továrnu, a to se neodpouští (doufám že všichni vědí co je to neviditelná ruka, ta opravdu je a funguje, tentokrát německého kancléřství).
Veru tak! Kolko hlasov tu bolo, ze nema sancu, ze na co sa hra, ze vypada ako pluh, ze v terene tak ci tak nic nezvladne...od zaciatku bolo jasne, ze tento model najde uspech, lebo nema v 4x4 skoro ziadnu konkurenciu.Som rad, ze sa mu tak dari :yes:
BTW: [odkaz] 😉