Škoda Auto na koncernovém tuningovém setkání GTI Treffen Wörthersee připravila sportovní verzi malého liftbacku, který tak udělá čest svému jménu Rapid.
Toto není Rapid Sport,ale tlustá bába ve sportovní kombinéze s pruhama! 8-s To opravdu ještě nikoho nenapadlo?A stačí jen málo"udělat to dvoudvéřové a pěkné křídlo na zadek" Pak to teprve bude Rapid Sport a ne nějaká parodie na špagety western :no:
Citat tie oslavne ody niektorych, s minimom pripomienok, je vlastne skodovacky succsess.
Je jasne, ze ludi uz davno zblbli a omotali si ich. Holt marketing alebo hold marketingu Skoda?!
Tuningové Škodovky jsou vždy terčem posměchu, co se týče motoru a designu.. Jenže neprávem. Design je čistě objektivní věc, mně se třeba Fabia RS II líbí. Co se týče motoru, ani omylem mu nemůžu křivdit. Kombinovaná spotřeba u Fabie RS 1,4 TSi při mém svezení na trase cca 420 km byla 6,7 litrů, průměr. rychlost byla přitom 89 km/h. Výkon je na tu spotřebu velmi slušný, ale běda mu zatopit pod kotlem, to žere dosti potom >:D
Snad jen kapota už je trochu moc tuzingová, ale jinak opravdu perfektní. Můžete mě ukamenovat, ale přesně toto je design podle mého gusta. Nepřeplácaný, čistý, přitom ale s trochou "jiskry". :yes:
Jak už tu někdo mluvil o sportovní verzi Rapidu, jakémsi nástupci minulé generace - zní to velmi lákavě, ale moc reálně to nevidím. Jen možná přijde něco jako Citigo Sport, kdoví.
GTI je proste srandista..... spravil si nie velmi dobre meno sposobom akym sa prezentuje.... a zrejme zistil ze naspat to napravit nepojde tak este prilozil do ohna a nadalej pise kraviny ;-)
Áno, máš pravdu, slovo "sport" a jeho deriváty sa v marketingu používajú veľmi často a zväčša majú k športu dosť ďaleko... Tuning neznie marketingovo tak dobre ako šport a možno by si ho ľudia zamieňali so slovom "touring" ktorým niektoré firmy označujú kombíky... >:D
Jistě, v názvu je vše, musí být jasné, že použiju-li slovo "sport", pak auto musí být sportovní. Proto taky například Range Rover Sport zajede NS za sedm a půl minuty a montují se do něj zásadně čtyřbodové pásy. :-!
Tak GTI tady každýho označuje za plakáta, každýho poučuje o životních zkušenostech, a pak se tady jako puberťák rozplývá na autem, který v této podobě nikdy nevyjede... A ten RAPID - AVENTADOR... >:D Ani bych se nedivil, kdyby už měl tuhle fotku na svym monitoru jako wallpaper ve svý komůrce v redakci Blesku... >:D
Některý desinový nápady by škodovka mohla použít na nějakej svůj oficiálně dostupný bodykit, ale něco už je zase moc. A mohla by to třeba nazvat RSline. :-) Ten bodykit u Renaulta je taky značenej jako Sportway. :-)
Tak, pokud vím, tak třeba i Favorit se prodával jako verze Sportline a že by šlo o sportovní vůz?:D Ani extra tuning nebyl :-) Je to jen označení, že ten výrobek se má tvářit sportovněji ( možná i jezdit sportovněji), než jeho civilní verze :-)
Tak ak sa tu hráme na "bychře" tak by som sa nad tou voľbou zamyslel, ten Rapid je síce veľmi pekne urobený showcar no prakticky nepoužiteľný... Takže ak by si mal vyberať auto niekto kto ho potrebuje na každodenné jazdenie dlhší rad by zrejme bol na tvoje prekvapenie pred tým Fluencom. ;-\
Takže tovja "pravda pravdy" opäť zohľadňuje tvoj subjektívny názor bez ohľadu na realitu... :no:
Nevěřim tomu :-) Kdybys před mladýho kluka dal Tohohle Rapida v téhle úpravě a naprosto obyčejného předfaceliftovaného Fluence, tak snad každý veme toho Rapida.. vždyť už jen to zamachrovat s timhle před školou je musí lákat :-) Nejde o to že je to "jen Rapid", ale je to unikátní Rapid >:D
Jiná situace by (kdyby co by:D) Si jim dal na výběr Obyčejné verze obou aut :-)
Osobne sa nad tým nepozastavujem, no pri autách sa akosi nerozpoznáva pojem SPORT a TUNING... V tomto prípade sa jedná (na tom sa určite zhodneme) o továrny tuning no s názvom sport (?) >:-[]
Jsem rád, že ses ozval, ano ty jsi přesně ten, o kterém píši nahoře, ten kterého očaruje tvar karoserie toho renaulta. Nic proti, právě o tom nahoře píši... >:D >:D
Nepodceňuji ho, jen prostě píši tu pravdu pravd. Je nahoře v tom mém titulním přísvěvku tohoto vlákna :-)
Představuji si, jak všichni ti kluci, co tu píší, že Rapid je trapnej a že je to nuda, tak kdyby jim vedle sebe postavili tyhle dva, jak by si s nadšením vybrali toho druhého... >:D Jsou to evidentně jiní kluci, než jaké já potkávám celý život...
No GTI raději dotažený Polo z Německa. >:D A ten Fluence vypadá s tím bodykitem pěkně. Rozdíl mezi tímto Fluencem a rapidem sport je ten, že jedna automobilka to za příplatek prodává, druhá to používá jen jako studii na tuning sraz. Pokud se někdy tenhle kostitřas fakt dostane do výroby, jsem zvědavej, jak moc ho okleštěj. Na 15kách bude vypadat dost dobře. :-) Na ty 19ky může rovnou zapomenout.
davat sem fotku serioveho fluencu a popri tom sportovu studiu rapida to proste nie je na mieste.... ked uz tak dam sem foto upreveneho fluencu.... ked chcem machrovat....
Ale zase... Fluence je poctivý kus auta za fajn cenu, není to krasavec, ale jako rodinný sedan pro ty z nás, co nemají v peněžence supr :).. :-) Nepodceňoval bych ho jen pro to, že má pro někoho nesnesitelné ovládání rádia pod volantem >:D
Bez jakékoliv zmíňky ke škodovce, ale proč vás to sport tak dere? Sportovní oblečení musí nosit nutně profesionální sportovec?:) Podívej se kolem sebe, kolik lidí nosí sportovní boty, šortky... cokoliv :-)
Ber to všechno tak, jak to život přináší. Někdo je týpek, co by rád jezdil v tomhle - [odkaz] :yes::yes: No a někdo zase třeba v tomhle - [odkaz] >:-[] Prostě si musíš už jednou uvědomit, že tak, jako jsou různá auta, jsou i různí... lidé 8-s >:D:yes:
Psychiatra navštiv urychleně sám, svěř se mu se svojí hlavou, uvidíš, že ti pomůže, dnes už jsou psychofarmaka na takové výši, že zabírají i u zdánlivě beznadějných případů. Samozřejmě nečekej zárak, kde je vakuum ani ten nejlepší psychiatr nebere 8-s >:D
Ovšem skutečnost, že nejsi schopný vidět potenci Rapida, ta tu těžko někoho překvapí. Normálně to vydejchávej, jinak se tu z toho zvencneš >:-[]:yes:
...když jsem viděl u Fluence titulek "limuzína", řekl jsem si, co na kapotě to v hlavě, ale jakey imbecil může o midi sedanu říct, že to je "sportovní" limuzína??? Ani slovo "kompaktní" nemění nic na faktu, že je to prostě zase jen další škodovka, kterých tu sice bude jezdit milion, ale bez individualizace, bo ta bude drahá jako prase... resp. kterej šašek si bude chtít zaplatit to samý za opravdový motor a lepší vzhled??? Většina se stejně probere v chcípákovi 1.2 (pro běžné řidiče beroucí auto jako věc z A do B asi cajk)... Na druhou stranu ovšem palec nahoru za to, že Rapid konečně začíná vypadat jako auto s normálními kolesy, více pasující k tak brutálním lemům blatníků... :-)
Tato edicia vyzera na pocudovanie dobre. Akurat vyhodit tie priserne zadne svetla a zvysok moze ostat.
Proti chudobe zakladnej verzie je z toho celkom iny stroj.
Este kompletne prekopat interier a zacina mat vyznam to kupit.
Od majitele tohoto serveru o autech, jehož hlavním byznysem je bulvár, se nejspíš změn ve s…prostých titulcích článků nedočkáme. Doufám, že i přes mé neočekávání začnou tvůrcům článků za nějaký čas ty tlaky ze shora lézt na nervy a budou se snažit vše vrátit do té správné odborné roviny. Každý z diskutujících by mohl občas použít mozek a nechytat se nesmyslných slovíček. Na tomhle Rapidu je vidět opravdu zkušená práce a vypadá skvěle!
Ahaa. Motory ve většině závodních aut bez rozdílů značek pocházejí ze seriové výroby. To jsou tak nějak "podmínky" motorsportu. I karoserie pocházejí ze seriových aut, ne? A vzhledem k tomu, že opět téměř každá značka má své vlastní oddělení motorsportu ( třeba i Lada nebo Dacia/Renault ), tak se můžou nazývat sportovní značkou stejně jako Mitsubishi nebo Subaru. A mimochodem - Škoda toho v rallye dokázala málo???,
To je o HIDech,ne o xenonech.HIDy jsou xenony v patici normální žárovky,což je nepovolená úprava.Ty tam cpou jenom majitelé Fiatů a jak Brava,tak Freemontu.Automobilka by nic takového neriskovala,mít xenony bez ostřiků.Je to jak jsem psal já.Do 25 W bez ostřikovačů.
Souhlasím :yes: . Tady nejde o koně, Škodovka má vysoké standardy na odladění prvků jako řízení, brzdy, řazení, podvozek... To vše má značné rezervy a vydrží i "prasácké" zacházení. V rámci třídy a určení vozdila se rapid nebrání ani aktivní jízdě (aktivní nerovná se rychlé).
Nedávno jsem projel 208 s 3-válcem 1.2, auto jako pírko, příjemně reagovalo na sebemenší otočení volantem. V nízkych rychlostech jsem se i bavil... :yes:
Ono Rapid v Ambition je málo odhlučený a to jsem jezdil s benzínem.O měkčených plastech se mluvilo už při uvedení na trh a taky škodovka si zjišťovala názory lidí při uvedení do prodeje.
Je to znak kvalitního designu, postupně do nás proniká a my si uvědomujeme, že to prostě střihli výborně. Horní snímek to dokonale potvrzuje. To ereso by rapidu slušelo.
...to vám vážně tak moc leží v žaludku, že Škodovka vizuálně otunila low-cost sedan?
Je na tom něco špatného krom toho, že to vypadá líp, než většina konkurence a má to ten správný designový říz? Do výroby to stejně nepůjde, ale k vyvolání diskuzních válek Rapid vs. Renaulty RS, to očividně stačí >:D
Dixiku, Fka s neomezenou rychlostí mimo obec platily před 20 lety. Dnes nemá řidič s vozidlem označeným speciální RZ s písmenem F žádné výhody, a tato RZ jen značí testovací vozidlo. Takže bacha na to. Žádnou výjimku ze zákona nemá... Naopak se na tyhle speciální RZ vztahuje o dost víc povinností a dokladů potřebných k jízdě.
Pomerne vela zmien. Rapid nemal asi ocakavany nastup na trh. Skodovka i zakaznici si musia jasne definovat, ake auta ma Skoda produkovat - lacne vychodoeuropske auta s velkym kufrom a konzervativnym dizajnom alebo konkurentov Volkswagenu.
kažtej tu je skušenej pilot který potřebuje sportáka a tak tu pomlouvá škodovku malej výkon.špatnej motor dizajn atd >:D >:D >:D a většina tu neuřítí pořádně ani fáčko
A to, že xenony do 25 W jsi vzal kde??? Pokud jsou na vozidle nainstalované xenonové výbojky, vozidlo musí mít automatický sklon světel a ostřikovače. To máš jasně daný v zákoně, a nějaký omezení do 25 W je dobrej blud... 8-s Pokud máš xenony bez těchto věcí, vozidlo nesplňuje technické podmínky pro provoz na pozemní komunikaci a můžeš dostat flastr. Staší si někdy přečíst upozornění na krabici nebo balení...
Takze to pojde do seriovej vyroby? Aky tam bude motor? Naprava predpokladam klasicka skodovacka. Uvidime, aka bude tuhost karoserie, liftback je na tom dost zle, ale na take to "domaci sportovani" po meste a dialnici v priamom smere, to bude ok.
Dá sa naň pozrieť. Bodka.
Rýchlopásiky, ktoré určite navýšia výkon auta o dobrých 20 koní...
Nevravím, že nie je nemožné vytvoriť športovú verziu Rapidu. Ale buďme realisti - najvýkonnejší motor, ktorý by mohol ísť pod kapotu Rapidu, je 1,4 TSI s 132 kW. Ak u menšej Fábie tento model začína na 18.500€, pri Rapide by stal o 2.500 viac (čo je základný cenový rozdiel medzi modelmi). Automobil by v našich podmienkách stál od 21.000€ (540.000Kč). Predajnosť - otázna. Rapid je prioritne low cost auto. Pri tomto výkone by možno oslovilo hlavne záujemcov o Octaviu, ktorí si však v tejto cene nedokážu kúpiť tak silný motor. Produkcia by bola do cca 1500 ks ročne pre EU trh (CZ/SK by nepresiahol 300 predaných kusov ročne).
Žádnej, ale kecat se o tom musí to víš ;-) Nejvtipnější je, když si někdo koupí auto s víceprvkem a to co získá na jízdních vlastnostech, pak zazdí nějakejma protektorama z Baumaxu >:D
skor tam daju 1,8 TSI, to by mi tak logicky vychadzalo. Len to vyzera sportovejsie ako tych 132kW. Rapid nahodou potencial podla mna ma. Staci par uprav podvozku a aerodynamiky. Skor Octavia sa mi zda ako zbytocny element.
hned na začátek napíši,že bych si rapid v životě nekoupil,ale tohle se mi vážně libí.. Rapid by se přímo hodil do závodů série WTCC, když ho vidím v téhle verzi. Jen škoda,že se to asi nestane :-)
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Jo u LIDla už někde mívaj Rapidy vystavený, když je poblíž dealer škodovky. Ulovit potneciálního zákazníka se holt musí na správných místech >:-[]
Ano Rapid se povedl... čím víc jezdí, tím více se mi zamlouvá (verze ve světle modré a na alu kolech za mě :yes: ) a trofunu si říct a já to řeknu! >:D Líbí se mi více než Oktávia III liftback (vyjma verzí elegance v top výbavě) :-) Karoserie Rapidu mi přijde dotaženější, hlavně příď :-) Škoda jen, že i v interiéru (rozuměj zpracování) ten Rapid není top class ve své třídě za svou cenu :-)
Myslím, že by nebylo od věci udělat verzi RS, určitě by si své kupce našla oproti né moc vzhledné fabii RS :-)
pro Worthersee a hned tolik křiku. A vznikne-li na základě ohlasu konceptu nějaká upravená verze rapid sport, no a? Blábolení o nesportovnosti škodovek a pruzích atd., atp., k čemu je to dobré? Každý normální autofanda přece chápe, že rapid sport může maximálně znamenat nějakou silnější verzi jednoho z použitých motorů, upravené odpružení, překalibrované řízení, většími brzdy atp., tedy tuningu v řádu pár desítek tisíc. Nikdo přece nečeká, že dostane IRC speciál na značkách. Vzpomenu-li na Loeb edice C4ky nebo Gordini Renaulty, rychlé pruhy na Transitu a podobně, nechápu, v čem je problém u rapidu sport. Mimochodem doporučuju každému si toho rapida projet a zaměřit se právě na vlastnosti z hlediska řidičskosti. To auto je s jednadvojkou jako pírko, stačí zkrátit péra, přidat progresivnější (v zátěži měkčí) tlumiče, větší brzdy a klidně si nápis sport na zadku představit umím. Jednoduchá zadní náprava není u rapida zdaleka takový problém jako u octavie.
Rapid Sport......"opentlená" bída s nouzí,naleštěná "new Felicia" na hliníkáčích s disharmonickou zadní partiía ponurým interiérem bez jakéhokoli náznaku tvůrčí invence,tot Rapid Sport....škodovkáři plesají a jdou do kolen,soudný jedinec mající špetku estetického cítění má velký problém aby "nevyhodil" poslední příjem potravy...nu což,pohrdlivý usměšek,postačí,z "*"se bič neuplete a Škodovka se tímto "výpotkem"opět dostala do ulohy,o kterou sice nestojí,ale která jí po právu patří......škvár,paskvil,VW lowend,estetická zvrácenost.....Jeffe,vidíš to...?tomuto má někdo tu drzost přiřknout termín "Sport..."P.S : Jeff Hanneman(kytarista,skladatel,textař) 1964 - 2013 - NEZAPOMENEME!!!!
a octavia dostane v predaji dalsiu ranu..... akurat to chce trosku znizit cenu rapidu .... inak ako vravim ... vyzera lepsie vyvazenejsie ako octavia a aj uputa na rozdiel od octavky.... a motoricky tiez postacuju tie motory co ma.... skoda len ze kotuce su vzadu az pri 1.4ke... rapid ma sklamal najviac cenou...... inak to nie je napr dizajnovo nejake zle auto... vela som rapid kritizoval a kritizujem jeho cenu dodnes ale nikde som nepisal ze je to zle auto alebo ze nema svoje kvality..... ano zamrzi setrenie na nespravnych miestach ale co uz ---- no ale napr verzia spaceback by mohla byt nahodou celkom coolova a jedinecna :yes:
zacinam rapid dokonca stretavat rapid u nas v ke uz castejsie.... a tusim v marci bolo najpredavanejsie auto slovenska [odkaz] ... bohuzial pre rapid slovensko je velmi maly trh a tak nejake vytesovanie nie je na mieste.... skor ma mrzi ze predaje v neemcku su mizerne a podobne aj v rakusku cesku polsku...... zatial to stejne na nejaky velky uspech nevyzera snad te nspaceback pomoze... neviem preco s nim tolko cakaju... zeby nechceli naburat prichod octavie combi spacebackom? No ktovie.... tak ci tak uz mnohi cakaju na spaceback... octavia kombi je az zbytocne podla mna uz velka draha nesikovna.... aspon teda pre mestskeho cloveka... ja sa na spaceback doslova tesim..... stale je co zlepsovat a rapid ma co predajne dohanat... ale verim ze spaceback to spravi.... a snad na dalsi rok bude rapid najpredavanejsia skodovka na slovensku.... vyzera to tak ze draha velka octavia dostane na slovensku ( a nielen na slovensku ) tvrdu ranu....
To ale mluvíš o sobě strejdo... nejlepší je vylítaný báwo f dýzlu, replikou zrcátek a nárazníků, hlavně s nálepkama ///M3 a vysmívat se nějakýmu stylistyckýmu konceptu na Wörthersee autorovi Veyronu, který tomu narozdíl od tebe zjevně nerozumí... >:-[]
trochu ubrat ty vytažený blatníky, dát nějaký normální kola, vyhodit ty tuzerský zadní lampy a přidat normální barvu a i z Rapidu by mohlo bejt docela hezký auto...
no faktem ale je, ze tyhle ruzne wrc/irc specialy nemaji s automobilkou jako takovou vubec nic spolecneho,ani technicky,ani personalne.hierarchie tehto tymu se potka s automobilkovou az v managementu. z tohoto pohledu skoda urcite neni sportovni znacka, stejne jako neni celej vw (ani to jejich zavodni polo s tim nic neudela). znacky, ktere maji aspon trochu pravo ohanet se rallye, jsou v podstate jen subaru a mitsubishi (v nizsich tridach jsou to vylozene odvozeniny z seriovky,nekdy to i seriovky jsou.
Xenony jsou do 25W a proto jsou bez ostřikovačů.Po R10 jezdí už Rapid na Fkách s těmi xenony z Rapidu Sport.V sériové výrobě do několika měsíců.Další změny u Rapidu budou v 32KT/13.Také bude zlepšeno odhlučnění. :-!
Snímky podtrhují evidentní skutečnost: potence karoserie rapida je nebetyčná. Mistr Kabaň stvořil ve své třídě stejnou výjimečnost, s jakou zase v jiných třídách tvoří výjimečnosti třeba... BMW. Karoserie je už v základu jako břit, takže každé přitvrzení jí jenom zkrášlí.
ale jestli tam nekriticky daji 1.8 TSI, vyladeny nekde pres 200kW, ale nechaji tam jednoduchou napravu - a oni jsou toho schopni! - tak to teda bude sado maso... ;-)
Zabudol si na jednoduchu zadnú napravu, ktoru sa každý novinar plateny koncernom snáži obhájiť, že vobec nieje špatná a bla bla bla. Špatne odhlučnený interier u TDI. Motor vrči až pri hlave. Ale kufor ma Velkýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý. To je tak asi jedine čím sa može pochvalit a všade to je tlačené do popredia >:D
Tak začněme... levné materiály v interiéru oproti předchozí generaci. Kde byl měkčený, je často tvrdý plast, kde bylo čalounění, je jen plast (dveře, typicky). Vysoká nákladová hrana a velký schod do kufru (neodpustitelné). Příliš obří rozměry ve srovnání s nabízeným prostorem. Žádný atmosférický motor.
Pokud jde o zvuk motoru tak pokud je poslouchatelný tak jen ať je slyšet. :yes: Čas ukáže jestli si se trefil. Za těch 320 no proč ne. Poslední hezké koncernové "coupé" byl první Leon.
Šéf škodováckého marketingu by se měl zajít podívat do vedlejšího "stánku" k Seatu, kde je vystaven závodní vůz SEAT Leon CUP Racer. I když je pravda, že ze škodovek je tento Rapid asi nejsportovnější... a to je co říct >:D
Rychlé pruhy by měl asi každý druhý, ale to už je mimo kompetence automobilky. Kola by to muselo mít v mezích normálního Rapidu, protože je jasné, že vývojové náklady by musely být minimální (ale tak si to asi nemyslel). Vpodstatě by se (asi) zkrátil zadní převis, musely by se vyrobit delší přední dveře. Zadní světla bych také použil stejná. Teď jen jestli by to koncern přenesl přes srdce, když je tu vlastně Toledo a Seat a jeho "sportovní ambice".
Docela krutá jízda to video. :yes: Nakonec by stačilo, kdyby v nabídce byla jen 1.2 a 1.4. Ani bych neřešil třeba pronikání zvuku do interiéru, protože to k rychlé jízdě patří, podle mě to má i bezpečnostní charakter, člověk troch zbystří. Zejména u mladých řidičů, na které by byl Fastback cílený, by to mělo smysl. Jestliže Rapid začíná na 270ti, tak Fb by mohl začínat třeba na 320?, to by myslím bylo dobrý.
RS23 o něco výše hodil link na video z autofora a je vidět, že i 1,2TSI dokáže jet solidně... sice je to do jisté míry profilem trasy a evidentně vynikajicím řidičem, ale o to jde! Ve správných rukou ožije každý automobil. Ta 1,4 už by mohla být docela peklo. Ta idea s fastbackem se mě líbí... pokud bude na kolech o rozumném rozměru a bez rychlých pruhů. :yes:
Mě k tomu ten vzhled Rapidu vyloženě vyprovokoval. Zrovna náhodou byl také červený, já šel kolem čumáku a tak nějak mi blesklo hlavou, kur.a to je přece vono. On by to nebyl žádnej závoďák, ale pokud by se povedlo, aby byl lehčí mohl by s 1,4 jezdit dostatečně svižně.
Proč ne? Ja myslím že ta představa je perfektní a je takovou připomínkou původního Rapida. Ten byl ve své době také pseudo-sportovním coupé. Fastback by byl svoji karoserií takové větší skoro coupé). Já bych si něco takového přál, respektive bych to Škodovce přál. Jako dítě jsem toho v Rapidu hodně najezdil (máma měla krásného červeného Rapida). :-)
Možná se mi vysmějete, ale zrovna dneska jsem na parkovišti šel kolem Rapidu a říkal si, že by nebylo vůbec špatné, kdyby vznikl na základě Rapidu sportovní model - Rapid Fastback. Nic takového koncern nemá, takže by to ničemu nekonkurovalo. Měl by být o něco lehčí než sedan, takže i se stejným motorem by měl být o něco málo mrštnější. Takovej sociální "sporťák", konečně jako jeho jmenovitý předchůdce.
Ty hlavně nepřeneseš přes srdce, že je škodovka třikrát po sobě mistr IRC a že prvoligoví hokejisté MB dokázali vyhrát svou soutěž a dovolili si svou celosezonní píli oslavit.
Tohle je zajisté znak velkorysého a moudrého člověka - Futuristy, který se jim dokáže akorát vysmívat v diskuzi. Tím jsi mě dostal, charaktere. :-!
Znak na kapotě mi problém nedělá, ale fakt se mi líbí, jak všichni světoznalci tady v čele s jossalitem učůrávaj z papíru, kde je Rapid, kterej má přídomek "sport", a je to jen tím, že na něj nalepíme pár samolepek a nasadíme megakola. :-)
To už i ta Dacia je sportovní značka... [odkaz] , nebo [odkaz]
Kdepak, znak chlapáctví je loket z okna, pod kapotou TDI, a urážet všechny kolem. To ti jde. :-) To víš, někdo plive na koncern, někdo nepřenese přes srdce francouze, někdo pomlouvá H/K... Ty bys to asi měl vědět nejlíp. Urážet jsi začal ty. To o hodně věcech svědčí...
Nechápu co pořád řešíš? Ve své historii rozhodně má i pár úspěchů v motorsportu, kterého se účastní již tradičně. Ať už v nedávné nebo té vzdálenější (na kterou odkazuje tebe tak provokující "RS"). A co tě tak strašně popuzuje na obyčejné sportovní úpravě pro tuning sraz? Začínám mít pocit, že hlavní problém je jako obvykle ve znaku na kapotě.
Vidím, že přes vlastní zášť nejsi schopen ocenit nesporný úspěch škodovky v IRC. Ona si respekt vydobyla a nějaký moula v diskuzi, který neví, na tom nic nezmění. :-!
Klidně budu u tebe za hlupáka, protože člověk tvýho typu mě neurazí. :-! Že holt nedáš dopustit na škodovku a koncern, to je tvoje věc, co si o ostatních myslíš, je mi taky jedno, co si ostatní myslí o tobě, to je tvoje věc, ale je vidět, že jsi asi jako Greg Jebal. Taky máš doma diplomy za osmé místo???
A několikanásobný mistr IRC. Super. To je asi stejnej úspěch, jako když se hokejisti Mladý Boleslavi fotili s pohárem pro vítěze 1. hokejové ligy. Tedy druhé nejvyšší... >:D Prostě škodovka nikdy světovej úspěch neměla, a rozhodně nepatří mezi značky se značným úspěchem v motorsportu. Kam by pak patřila Honda, Citroen, Renault, Lancia??? Myslím, že po škodovce neštěkne ani pes. A tahle kreatura a napodobenina sportovního auta je jen další důkaz, že papír snese všechno.
Psal jsem to již pod svým testem Rapidu, ideální auto pro mladého nadrženého eurobýčka, který nemá moc peněz, avšak chce neokázalé auto s náznakem sportovního ducha nímž si neutrhne ostudu a které podtrhne jeho sportovní naturel - vynikající jízdní vlastnosti, nepřeplastováno, strohý, účelný design, k tomu nějaká ta sportovnější jemná úpravička, pár koníků bonusem navíc, trochu kompositu do kabiny, širší krásná kola a svět je tvůj. Ještě je jedna možnost, donekonečna se tu zaklínat geteerkem za dva míče a ovšem imrvére driftovat na tyči v metru. Tak si vyber.
Pokud mluvíš o úspěchu v IRC, tak to je teda bída, asi by to šlo i líp... No hlavně, že je škodovka úspěšná a dělá super sportovní auta... Třeba takový Citigo Sport je výstavní skříň českýho motorsportu...
Nevidím. Ještě jsem četl, že prý je škodovka docela úspěšná v Octavia cupu... >:D No jo, sportovní kořeny se nezapřou... Už pochop, že škodovka má ke sportu asi tak daleko, jako Titanic k New Yorku...
ORS patri ten pridomok "sportak". Kdesi som cital "... sportovni nadobicko na showroomu".
Inac, s tym kufrom by sa hodila do ery prohibicie, kde by frcala s moonshine "zasielkami".
[odkaz]
Tak ryzím sporťákem nazvat ORS nemůže asi nikdo. Ale fakt mě pobavila věta z článku: „S vozem Škoda Rapid Sport ukážeme poprvé vysloveně sportovní a emocionální variantu naší nové kompaktní limuzíny Rapid. Opět tak zdůrazňujeme kompetenci našich zaměstnanců v oblasti sportovních vozů a motoristického sportu“.
Vyzdvihl bych dvě věci: Limuzína Rapid (to už snad fakt lepší ten sedan)
Oblast sportovních vozů... >:D Je řeč o Škodě???
Staci takto?
[odkaz]
Ale, mozes si dat do G "Skoda Octavia sedan' a precitat si respektovane stranky.
Viem co je rydzi sportak a "sportak" - o RS to tvrdi Skoda a jej fanusikovia!
Sice už možná začínám chápat, co jsi se tim snažil říct, nicméně sedan a liftback jsou rozdílné karoserie...A kdo tu tvrdí, že Okta RS je nějaký ryzí sporťák?
Pupkatý pivní skaut z hospody se obleče do značkových sport. hadrů a už je z něj sportovec? Tohle pseudo je na tom stejně. Navíc na 19´´ kolech z toho kostitřasu budou za jízdy vypadávat šrouby.
Jooo co by na tuhle kreaturu řekl Autoservis, pro kterýho není sportovní auto ani Megane RS??? >:D To je, panečku, tuning. 19ky kola (to by asi technickou neprošlo), pořádný samolepky, pořádný křídlo, pořádnej lauf a je tady Rapid sport. Pane VWavwerka, prosím test. Mám dojem, že na těch 19kách to bude malinko tvrdší...A bude to mít samosvor jako Fabie RS? >:D V Dieppe můžou zavřít krám. >:D
Vrkuboy: popis šádedesignu mě pobavil... Ale je to pravda. Levej pruh je volnej... >:-[]
Ano od škody ala VW sa už neda čakat nic prijemneho. Novy RAPID je paskvil a Ochcavia jeho velky brat, ktora sa nehra ani na kus inu, ale je len zvacsenou verziou.
Fakt zabadneny ludia si stale myslia, že škoda je dobre auto, ale nieje!!!
Rapid by nebyl po stránce designu špatnej, kdyby to nebyla taková užovka ;-\ Velká kola tomu trochu pomůžou, ale pokud nedostane trošku širší blatníky tak to bude vypadat legračně. Na druhou stranu je to určeno pro sraz koncernotunerů kterým je jedno že to nejede hlavně že to má co největší kola a štrejchá to pupkem o asfalt. V tom případě Škoda přesně trefí cílovou skupinu. Stejně legrační jako Citogo Sport olepené samolepkama.
Někteří jedinci musí zkritizovat zásadně vždy a všechno (od Škody)...Každopádně Rapid považuji za designově povedený model, výsledek by tudíž nemusel vypadat zle...