Ano pěkné. A já věřím že by to lidé ve Škodovce také zvládli, jen by jim jaksi muselo býti s (VW) hůry dáno. No ono se to holt z Vlkohradu řídí prostě tak jak se to řídí. Můžeme s tím polemizovat, nemusí se nám to dokonce ani líbit, to je ale tak všecko co proti tomu můžeme dělat, že.
Favorit Sport Line ti nic neříká? Kolik kombíků má sport v označení. A copak je asi to "S" v SUV? Beru to jako vtip, ať už dobrý, či špatný, a jdu dál.
Omyl pouze bych Škodovce přál opravdu kvalitní sportovní auto odvozené od jednoho z už vyráběných modelů. Kabrio? Ne díky ja nerad auta který se kroutí jak had.
Tak znovu, Škodovka nemá vyrábět sportovní auta. Ta má být mnohem blíže k dodávkám (tedy ona přeprava "vzduchu"). Prostě kus auta za málo peněz.
Žádné vysoké otáčky a emoce, na tohle tu jsou jiní. Role jsou jasně dány, míření na zákazníka taky. Jestli to nechápeš, problém je čistě na tvém přijímači. Bohužel.
Já s tím problém nemám a chápu roli Škodovky v koncernu VW, jen když má být tím tvůrcem "dodávek" proč nám předkládá pozérské modely ala Citigo a Rapid Sport a tvrdí, že to dokazuje jejich talent tvoření sportovních vozů, které přitom nevyrábí. :-) No skalní fanoušci značky jim to možná žerou...
Tohle je ale závodní auto, ne sportovní. Mne by třeba zajímalo, proč to nepostavili na třídveřovém Leonu, popřípadě nezavařili zadní dveře. I když tahle malůvka možná neodpovídá úplně realitě.
Možná kvůli hmotnosti. U závodních aut jsou zadní dveře nahrazeny jen lamino krytem (karbon, kevlar nebo hliník) který je na pevno spojen s karoserií a neotvírají se. Ve výsledkku tedy může být lehčí než 3dv.
Hmotnost by neměla být problém. Je tam nějaké minimum a předpokládám, že má ještě balast, aby nebyl příliš lehký. Třídveřová karoserie by měla být pevnější, i když to lze u závodního vozu vyřešit. A větší dveře jsou podle mne výhoda. Neřeknu, kdyby se třídveřový nedělal.
Ale o tom můžeme jen spekulovat. Škoda, že mu nedali střechu z kompozitu. :-)