Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda MX-5 Cup: První podnik úspěšně za námi

Novináři si to letos rozdají za volantem Mazdy-MX-5, seriálu závodů se účastní i Auto.cz. V prvním podniku jsme zvítězili.
Zpět na článek
10. 5. 2013 14:13
10. 5. 2013 14:43
neregistrovaný "HTPkiller"
10. 5. 2013 20:16
10. 5. 2013 15:45
10. 5. 2013 16:23
neregistrovaný "HTPkiller"
10. 5. 2013 19:17
10. 5. 2013 20:18
10. 5. 2013 19:18
10. 5. 2013 20:15
11. 5. 2013 19:57
12. 5. 2013 10:05
neregistrovaný "HTPkiller"
12. 5. 2013 18:22
11. 5. 2013 19:52
12. 5. 2013 10:08
neregistrovaný "HTPkiller"
12. 5. 2013 18:14
12. 5. 2013 19:28
13. 5. 2013 07:38
10. 5. 2013 16:02
10. 5. 2013 19:12
10. 5. 2013 19:56
10. 5. 2013 19:53
10. 5. 2013 19:58
10. 5. 2013 20:17
10. 5. 2013 20:20
11. 5. 2013 07:18
11. 5. 2013 08:06
10. 5. 2013 21:28
12. 5. 2013 10:19
12. 5. 2013 10:35
10. 5. 2013 14:13
Autoweb:)
Musím se smát, že jste Autowebu, který se neustále prezentuje jako strašně sportovní a často se též vysmívá i vaší redakci, nadělili pár sekund:))) :yes:
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "HTPkiller"
10. 5. 2013 14:43
Re: Autoweb:)
jako přesně, driversweb, speed...a "zprávařské" auto.cz drtí >:-[]
10. 5. 2013 20:16
Re: Autoweb:)
Teď už to jenom udržet:-)
10. 5. 2013 15:45
Re: Autoweb:)
Škoda, že sa nezúčasňuje aj niekto z autoforum.cz.
Tí sa tiež prezentujú veľmi športovo. Zaujímal by ma čas P.Jandu...
Avatar - Enthusiastic.driver
10. 5. 2013 16:03
Re: Autoweb:)
O P. Jandu bych neměl nejmenší strach, ten řídí způsobem, který nejsem schopen pochopit a je velmi, velmi, velmi rychlý... a hlavně strojově bezchybný.

Jinak Aleši velká gratulace! :yes: Jenom je škoda, že po mocenských rozbrojích v MX-5 klubu se nejede v rámci Miata Cupu, ale je to pod Amater cupem.
neregistrovaný "HTPkiller"
10. 5. 2013 16:23
Re: Autoweb:)
Pohádali se, tak mají utrum :-| . PS: strojově bezchybný...vím o dvou zničených novinářských autech od PJ ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
10. 5. 2013 16:35
Re: Autoweb:)
Aha, tak o těch nevím >:D Já toto konstatování směřovla hlavně k tomu, jak to řízení působilo. Jinými slovy, kdybych uměl řídit jako PJ, tak bych byl vážně spokojen, protože tak chirurgicky přesné meziplyny, apexy trefované na milimetry, a schopnost balancovat s autem na hraně, jakoby to bylo jen tak mimochodem, k tomu mám velmi daleko.

PS: Máš SZ
Avatar - boost.
10. 5. 2013 19:17
Re: Autoweb:)
Amen. PJ jezdí fakt dobře. Jen jestli to byl on na tom videu, kde někdo "pirátil" (média mě infikovala >:-[] ) s 330d v jižních Čechách. >:D
10. 5. 2013 20:18
Re: Autoweb:)
To moc nepotřebuješ:-)
Avatar - boost.
10. 5. 2013 19:18
Re: Autoweb:)
Je vidět, že má Aleš zkušenosti s MX-5. Jednou jsem viděl jeho auto v evo magazínu. ;-)
10. 5. 2013 20:15
Re: Autoweb:)
Kucííí, gratuluji!!! To museli hlavně ti rychlíci z Autowebu koukat, co? A dotaz: dá se na to přijet podívat, nebo je to uzavřená akce? A mohl bych si zajezdit i se svým autem? Ale není to bohužel MX-5... Díky moc za informaci.
11. 5. 2013 11:33
Re: Autoweb:)
Děkuji, taky je k tomu potreba kus stesti, zatacek je hodne :-) . Jezdi se v ramci Amatercupu, takze se muzete prihlasit a zajezdit si take!
Avatar - King
11. 5. 2013 19:57
Re: Autoweb:)
Nebo za méně, než poloviční startovné v Open Race v rámci Elit MX-5 Cup [odkaz] , ale poměrně brzo bývá plno. :-)
neregistrovaný "HTPkiller"
12. 5. 2013 10:05
Re: Autoweb:)
Že ty se tam angažuješ, když to tady vylepuješ >:D
Avatar - King
12. 5. 2013 18:22
Re: Autoweb:)
Ano, ale píšu to z jiných pohnutek, než by sis asi myslel. V současnosti už musíme zájemce odmítat, míváme plno dlouho před závodem, ale pokud se někdo zapálený chce svézt za opravdu směšný poplatek, sluší se informovat o možnostech, pokud se nahlásíš v předstihu, jedeš. ;-) Ono totiž 2,5 tisíce za AmC není úplně málo peněz.
Avatar - King
11. 5. 2013 19:52
Re: Autoweb:)
Já bych se zase tak moc nesmál, formát, kdy jedou s jedním autem 3-4 jezdci je poněkud nešťastný, pokud není mezi jízdami tak 30 minut odstup. Ten, kdo začíná, má obrovskou výhodu, pokud je jízdní styl agresivní, po 3 ostrých kolech už toho mohou mít pneumatiky i brzdy plné zuby a ten, kdo jede třeba 3. nebo 4. už řídí úplně jiné auto, než ten, kdo začíná. Pro zajímavost - Richard jel novinářský MX-5 Cup i v září 2011 [odkaz] a s NC1.8 měl lepší čas, než teď s dvoulitrem. Mohl teď jízdu pochopitelně úplně zkazit, ale rozdíl mezi 1.8 a 2.0 je propastný, zatímco NC1.8 jezdí dost podobně jako NB1.6, dvoulitry při Miata Cupu nepěkně prohánějí kompresorové NA a NB. Pořadí startujících by tedy také mnohé napovědělo. Jak už tedy podotknul Aleš, je třeba také spousta štěstí. Ty časy zatím nejsou příliš rychlé, takže během sezony ještě mohou přijít různé zvraty. Ovšem Aleš každopádně. :yes:
neregistrovaný "HTPkiller"
12. 5. 2013 10:08
Re: Autoweb:)
však jasne, ale vzpomen jak bylo o tom vikendu, hnusne, kluzko, je to videt i na fotkach. Navic trat mohla byt trochu jinak postavena, jeden kuzel v sikane a pul sekundy v haji bo musis brake :). Nez jet prvni, to radsi druhy - gumy studene, kluzke, auto nezahrate. A meli dve, takze tasekera 10 sekund asi nebyla autem >:-[] . PS: kamos s 1.8 jezdil taky svizne, ona ma asi na sosnu lip poslozeny kvaltiky ;-)
Avatar - King
12. 5. 2013 18:14
Re: Autoweb:)
Dostupné zdroje o kluzku nehovoří (byli tam kluci od nás) a tým organizátorů v Sosnové staví trať už roky stále stejně, proto se dají krásně porovnávat časy i několik let zpět.

UHP gumy se na provozní teplotu dostanou už v zaváděcím kole a to je ještě dobré moc nebláznit. Zbytek auta nepotřebuje zahřívat vůbec, jak už jsem napsal, s dalšími koly už jdou do háje pneumatiky i brzdy.

Poslední dva časy jsou poměrně tristní, ale zbytek pole je ve 4 sekundách, 2 s na kolo mezi 1. a 5., to je sice rozdíl třídy, ale i víc než sekunda může jít na vrub únavy auta. Ostatně Aleš nám určitě může o formátu jízd sdělit více, mně to rozvrstvení časů skoro naznačuje, že pořadí v cíli mohlo být víceméně shodné s pořadím na startu, je to takové ...symetrické. :-)
12. 5. 2013 18:42
Re: Autoweb:)
Co vím já, tak první jel v autě třeba Ondřej Lilling, píše to přímo ve svém článku.
Aleš zkrátka ukázal, že úplné poleno určitě není a vzhledem k rozdílům sekundu až dvě na kolo oproti ostatním (kromě těch dvou posledních) to může příště dopadnout úplně jinak. Přeci jen ty rozdíly jsou stále takové, že se toho schová kondice konkrétního auta a to, jestli se člověku kolo zrovna povedlo či nikoliv. Některé reakce, co si zde berou do úst autoweb, protože Ondřej byl pomalejší než Aleš, jsou opravdu hodně směšné.
Avatar - King
12. 5. 2013 19:28
Re: Autoweb:)
To jsou reakce lidí, kteří nemají o závodění ani páru, proto jsem se proti tomu komentáři ohradil. Přečetl jsem si prolinkovaný článek na driverswebu a přestože už jezdím okruhy 4 roky (pokud tedy lze o těch 4 účastích ročně tvrdit, že "jezdím okruhy" >:D moje dojmy dost podobné. Momentální rozpoložení udělá strašně moc, stále mi chybí ten výraz maximálního soustředění před startem, jenž se stává vděčným objektem zájmu fotografů v těch trošku vyšších třídách motorsportu a po měřené jízdě také vím, jak je v které zatáčce vysoký plevel za obrubníkem. >:-[] Daleko víc se soustředím při volných jízdách, kdy se můžu s někým na trati nahánět. :-)

Aleš zajel oproti zbytku super, ostatně má stejné auto doma a tohle jezdecké pole se na něj bude asi těžce dotahovat, ale uvidíme, co technické Mýto, s tím nemají motorističtí novináři téměř žádné zkušenosti a hodně na srdce je pak Písek.

To jsem se zasnil, já si snad letošní sezonu o nějaký ten podnik ještě prodloužím. >:D
12. 5. 2013 19:29
Re: Autoweb:)
Tuším, že jsem jel jako čtvrtý nebo pátý z novinářů, mezi jízdami toho stejného auta (byla dvě) bylo dost času.
King: to jsou časy jedné (lepší) jízdy, kompletní tabulka je na stránkách Amatercupu. Štěstí přálo a oba časy jsem měl nejlepší.
Avatar - King
13. 5. 2013 07:38
Re: Autoweb:)
V tom případě slušný výsledek. :yes: :yes:
10. 5. 2013 16:02
NEJLEPŠÍ
Je to známá věc: nejlepší jsou vždy a výhradně jen ti... nejlepší :yes:

Upřímné gratulace, člověka potěší, když se dozví, že ti co umí "rychle" psát umí i rychle jezdit. Tohle ostatně na diskusích platí též, však to znáš - jak píšeš, tak jezdíš...

BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
16
10. 5. 2013 19:53
Re: NEJLEPŠÍ
Jak píšeš, tak jezdíš ???

To je, podle mě, hloupost. To by třeba takový Senna musel být druhý Hemingway. :-)
10. 5. 2013 19:58
Re: NEJLEPŠÍ
Ty máš problémek v tom, že pořád koukáš na ty druhé. Na sebe se podívej, o sobě přemýšlej. Vždyť proto ten horní text - jak píšeš, tak jezdíš. Koneckonců, Sennu jsem na zdejších diskusích zatím nenatrefil... :-)
10. 5. 2013 20:17
Re: NEJLEPŠÍ
Nepodsouvej mi stále nějaký problém, žádný nemám. Jen konstatuji, že umění dobře psát nemusí vůbec souviset s uměním dobře řídit. To je celé.

A Sennu jsi zde nenatrefil, protože už je mrtvej, ostatně stejně jako ten Hemigway. ;-\
10. 5. 2013 20:19
Re: NEJLEPŠÍ
To byla nadsázka od GTI, to jsi snad pochopil ne?! Samo že to s tím nesouvisí, ale GTI to vystihnul vtipně...
10. 5. 2013 20:20
Re: NEJLEPŠÍ
Ty myslíš, že Senna kontra Hemigway není nadsázka ?

Ale jsem rád, že jsi mi to ochotně vysvětlil. Bez tebe bych žil v nevědomosti. :-)
11. 5. 2013 07:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 5. 2013 08:06
Re: NEJLEPŠÍ
To vím dlouho, ale občas mi to nedá a pobavit se musím. :-)
12. 5. 2013 08:29
Re: NEJLEPŠÍ
No já nevím, tohle [odkaz] mě bavilo číst víc. O dost.
12. 5. 2013 10:19
Re: NEJLEPŠÍ
Martine, sakra. To nahoře je informativní článek o tom co se událo a jak to dopadlo, nečekáš snad, že tu bude zdejší mistr testér srdceryvně vypisovat jaké to je, když bere zatáčku po dvou. Tím kvalitním psaním jsem přece myslel testy od Aleše.
12. 5. 2013 10:27
Re: NEJLEPŠÍ
Mně šlo právě o to, jak rozdílně k této akci redakce přistoupili.
Jinak Aleš má podle mě v rámci auto.cz nejlepší testy, o tom se přít nebudu.