Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dan Akerson: Druhá generace Chevroletu Volt bude levnější a zisková

Šéf General Motors Dan Akerson slibuje levnější druhou generaci Chevroletu Volt. Mohla by tak konečně koncernu přinést zisky.
Zpět na článek
11. 5. 2013 12:30
11. 5. 2013 16:35
Avatar - Bristol
11. 5. 2013 12:30
Volt/Ampera
to je zase takový alibistický žvást až to hezké není-lidé si prostě koupí to o co mají zájem za cenu, kterou jsou za to ochotni zaplatit: Ampera/Volt zatím dokazuji že o tyto vozy za tuto cenu zájem není, tečka-a't si šef GM říká co chce :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinNatural
11. 5. 2013 13:28
Re: Volt/Ampera
Prius po zavedení do výroby několik let taky žádným trhákem nebyl, změnily to až další generace a teď? Prodává se po stotisících. To samé by mohlo být i v případě Voltu. S těmi odsuzujícími verdikty bych ještě 5 let počkal.
Samozřejmě je jednodušší a samolibější vyrábět průměrná a nevýrazná auta bez jakékoliv známky invence a pouze čekat, kam se vývoj ubere (typicky VW).
Možná je systém pohonu Voltu slepá ulička, osobně si to nemyslím, mě by tento systém vyhovoval víc než dobře - denně 40 km zaměstnání pouze elektrika a o víkendu výlet 300 km, na to prostě pouze elektrika v této chvíli nestačí. Průkopníci a inovátoři to zkoušejí a budou zkoušet. A za toto patří GM, Toyotě, Renaultu a dalším, kteří se nebojí jít s kůži na trh, veliký dík!!!
Avatar - Bristol
11. 5. 2013 15:12
Re: Volt/Ampera
nechápej mě špatně: nemám nic proti alternativním pohonům, ale vzhledem k tomu že ropa ještě na odchodu není, a konvenční vozy jsou stále lepší, dotaženější a hlavně levnější tak není důvod propagovat toto, a ještě takto alibisticky útočit na jiné výrobce, které podobné vozy zatím nenabízejí

PS: tak Prius a ostatní hybridy od Toyoty už jsou v docela pokročilém stádiu vývoje a hlavně za ne příliš vysokou cenu, což se už dá jako alternativa ke konvenčnímu pohonu celkem brát
11. 5. 2013 16:35
Re: Volt/Ampera
Dnes jsme jinde, než když Toyota začínala. A nikdo jim jejich koncept nenutil - on také v praxi nefungoval tak, jak očekávali, takže z toho vznikl prakticky Prius plug-in s větší kapacitou baterií a jinou logikou (podle mne horší). Měli možnost stejnou techniku vyvíjet v podobě, která by byla prodejnější. To tenkrát Toyota neměla. Každý chápe, že vývoj něco stojí, VW také těžko něco vydělal na svých elektromobilech, stejně tak Honda prodělává na FCX Clarity. Jedna věc je dát do oběhu prakticky homologovaný prototyp, druhá věc je očekávat, že na projekt vydělá.
Avatar - WalterWhite
11. 5. 2013 18:02
Re: Volt/Ampera
VW má XL1 čo sa rozhodne sa nedá nazvať nudným autom. Zatiaľ ide cestou GM EV ktoré sa taktiež dalo len prenajať ale nie kúpiť.
11. 5. 2013 19:17
elktromobil by měl být levný..
Já si myslím, že Volt jde špatným směrem, myšlenka je dobrá, ale auto je moc složité a drahé a má své omezení, čímž se stává ekonomicky nevýhodné. Já si myslím, že eletromobil by měl být pouze alternativou a snaha plnohodnotně nahradit běžné auto je v této chvíli spíš utopie. Mně osobně by se elektromobil líbil, ale jako auto o velikosti Škody Romster a z cenou nižší než benzínová verze, prostě jednoduché auto s dojezdem aspoň 50km, max rychlostí 100km a s nabíjením ze zástrčky 220V. V průměru najedu za den 20km denně -respektive 20km denně autem, které používám na ježdění do práce, nákupy apod. Když potřebuji jet dál než 30km, tak jedu druhým autem. Nic složitého, aby se s tím dalo dojet pár km na nákup, do práce, k doktoroj, s dětma do školy a aby se tam třeba dal dát kočárek - kdyby to zvládlo denně 50km v ceně do 50Kč, tak je to bomba, ale bráno jako druhé auto - jen do města!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
12. 5. 2013 09:05
Hlavne že Chevrolet Volt je Vasilisa Prekrásna...
Amíkom ešte nedošlo, že ak sa takéto autá majú dobre predávať, tak by mali mať klasický a hlavne pekný dizajn. A nie tie dizajnové patvary, čo v exteriéri ale aj interiéri (obrovská dotyková obrazovka) predvádza Chevrolet Volt.
Rozbalit vlákno
0