Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Ayrton Senna testuje Hondu NSX

Ayrton Senna, trojnásobný světový šampion v nejvyšší kategorii motoristického sportu, se podílel na vývoji a testování legendárního japonského supersportu.
Zpět na článek
12. 5. 2013 15:15
12. 5. 2013 17:05
12. 5. 2013 19:17
12. 5. 2013 19:54
12. 5. 2013 20:38
13. 5. 2013 08:16
13. 5. 2013 08:39
Avatar - JuckiCZ
12. 5. 2013 11:33
Jsi dobrý řidič?
Stačí mrknout na práci nohou a je mi jasný, že se budu muset ještě HODNĚ učit! >:D
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
12. 5. 2013 16:51
Re: Jsi dobrý řidič?
Jak to byl skvělý řidič, nepředváděl tu nic neobvyklého, nebo magického - taková pohodová projížďka po okruhu. Tuhle jízdu jsem viděl jako kluk, v delší verzi i s rozhovorem, a ty mokasíny jsou prostě nezapomenutelné. Jeho volba obuvi je to, co mne dodnes fascinuje. :-)
12. 5. 2013 18:16
Re: Jsi dobrý řidič?
Simply - Like a BOSS ;)
13. 5. 2013 08:14
Re: Jsi dobrý řidič?
Taky jsem to video viděl už před pár lety. Taková obuv bylo holt tou dobou vysoce moderní. Dneska to přijde úsměvný, ale vyšňořit se takhle na testování auta na okruhu to se hned tak nevidí ;-)
13. 5. 2013 12:45
Re: Jsi dobrý řidič?
Nazouvací polobotky (což je myslím to správné označení) jsou pořád oblíbené. Jen v ČR mají podivné postavení. Obliba se samozřejmě různí, v Evropě jsou asi nejpopulárnější v Itálii. Fascinovalo mě to právě v kontextu okruhu. Prostě pohodička.
12. 5. 2013 13:00
To byla ještě jiná doba,
kdy sporťák řídil pilot a nekecal mu do toho počítač. Doba, kdy auta nevypadaly jako krabice od bot s 1m vysokým tupým předkem a netahaly sebou stovky kilo elektroniky. NSX, 300ZX, Supra, SVX, 3000GT, to byly zábavné "ryzí" sporťáky. Jinak všechna čest Sennovi, je vidět, že to byl "pan pilot", žádná rychlokvaška.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Enthusiastic.driver
13. 5. 2013 07:44
Re: To byla ještě jiná doba,
Jsi si jistý? 300ZX rozhodně není ryzí sporťák a koneckonců ani ta Supra v základním setupu není zrovna něco, co bych takto nazval. Obojí jsou auta, která si svou pověst vybudovaly na drag-race pouze tím, že z jejich motorů lze ždímat nekonečná stáda koní.

No a 3000GT a obzvláště SVX se ti tam dostaly asi omylem - vedle těch je i Golf GTI ostrý jak žiletka :-)
13. 5. 2013 09:34
Re: To byla ještě jiná doba,
video supra (360 ps) 1996 vs BMW M3 2007 (420 ps) v nemeckej tv
[odkaz]
Avatar - Enthusiastic.driver
13. 5. 2013 12:47
Re: To byla ještě jiná doba,
No jo, přesně to, co jsem říkal :-) tedy, v tomto podání poněkud "neduživá" Supra s výkonem hluboko pod 500k...
12. 5. 2013 13:13
Jó, to byly krásné časy,
když ještě sportovní auta řídil šofér a ne smečka počítačů. A kdy do konstrukce nekecali byrokrati z Brusele a jejich pseudoekologické limity. BTW, bílé ponožky a lakýrky na testování...móóc elegantní! >:D
Rozbalit vlákno
1
12. 5. 2013 16:58
Re: Jó, to byly krásné časy,
Nemá lakovky, ale mokasíny.
12. 5. 2013 15:15
NSX & Senna
:-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stewee
12. 5. 2013 17:05
Honda & Senna
Ked sa spoja dve legendy ako Senna a Honda, nemoze z toho vzist iny vysledok ako skvele auto - NSX, ktora sa stala synonymom pre zanietenych motoristov v spojeni vykonu, elegancie a sportu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 125S
12. 5. 2013 19:17
Klasika
Byla to krásná doba pro auta, tyhle dvě videa jsem snad viděl stokrát... :-) .
Senna je můj nejoblíbenější řidič a závodník :yes: . A Honda NSX? Ta se už stala legendou ve svý třídě, i když se už nevyrábí. Co se týče zpracování a kvality předběhlo tohle auto svojí dobu minimálně o dekádu ;-) .

Pokáždé když nastartuju svého Legenda s motorem C27A1, uvědomím si jak byl tento motor famózní :-) .
Rozbalit vlákno
5
12. 5. 2013 19:54
Re: Klasika
Legend neni nic NIC a ze mas C27 nikoho nezajima ty nulo >:D Jsi za blbce a pokolikaty uz ze? >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - guze
12. 5. 2013 20:38
Re: Klasika
You must be special kind of dick...
Avatar - Enthusiastic.driver
13. 5. 2013 07:45
Re: Klasika
Mě by hlavně zajímalo, jak by NSX vypadala a jezdila, kdyby nemusela plnit 280 koňovou japonskou restrikci.
Avatar - hijack
13. 5. 2013 08:39
Re: Klasika
Tak ona ju moc nedodrziavala..to bolo nieco ako obmedzenie top speed japonskych aut na 180 kmh..btw nsx ako pisu tu tak 290 k, skyline bezne nad 320 k, supra 330 k ale aj obyc evo 6/7 300-310 k