Ayrton Senna, trojnásobný světový šampion v nejvyšší kategorii motoristického sportu, se podílel na vývoji a testování legendárního japonského supersportu.
Jak to byl skvělý řidič, nepředváděl tu nic neobvyklého, nebo magického - taková pohodová projížďka po okruhu. Tuhle jízdu jsem viděl jako kluk, v delší verzi i s rozhovorem, a ty mokasíny jsou prostě nezapomenutelné. Jeho volba obuvi je to, co mne dodnes fascinuje. :-)
Taky jsem to video viděl už před pár lety. Taková obuv bylo holt tou dobou vysoce moderní. Dneska to přijde úsměvný, ale vyšňořit se takhle na testování auta na okruhu to se hned tak nevidí ;-)
Nazouvací polobotky (což je myslím to správné označení) jsou pořád oblíbené. Jen v ČR mají podivné postavení. Obliba se samozřejmě různí, v Evropě jsou asi nejpopulárnější v Itálii. Fascinovalo mě to právě v kontextu okruhu. Prostě pohodička.
kdy sporťák řídil pilot a nekecal mu do toho počítač. Doba, kdy auta nevypadaly jako krabice od bot s 1m vysokým tupým předkem a netahaly sebou stovky kilo elektroniky. NSX, 300ZX, Supra, SVX, 3000GT, to byly zábavné "ryzí" sporťáky. Jinak všechna čest Sennovi, je vidět, že to byl "pan pilot", žádná rychlokvaška.
Jsi si jistý? 300ZX rozhodně není ryzí sporťák a koneckonců ani ta Supra v základním setupu není zrovna něco, co bych takto nazval. Obojí jsou auta, která si svou pověst vybudovaly na drag-race pouze tím, že z jejich motorů lze ždímat nekonečná stáda koní.
No a 3000GT a obzvláště SVX se ti tam dostaly asi omylem - vedle těch je i Golf GTI ostrý jak žiletka :-)
když ještě sportovní auta řídil šofér a ne smečka počítačů. A kdy do konstrukce nekecali byrokrati z Brusele a jejich pseudoekologické limity. BTW, bílé ponožky a lakýrky na testování...móóc elegantní! >:D
Ked sa spoja dve legendy ako Senna a Honda, nemoze z toho vzist iny vysledok ako skvele auto - NSX, ktora sa stala synonymom pre zanietenych motoristov v spojeni vykonu, elegancie a sportu.
Byla to krásná doba pro auta, tyhle dvě videa jsem snad viděl stokrát... :-) .
Senna je můj nejoblíbenější řidič a závodník :yes: . A Honda NSX? Ta se už stala legendou ve svý třídě, i když se už nevyrábí. Co se týče zpracování a kvality předběhlo tohle auto svojí dobu minimálně o dekádu ;-) .
Pokáždé když nastartuju svého Legenda s motorem C27A1, uvědomím si jak byl tento motor famózní :-) .
Tak ona ju moc nedodrziavala..to bolo nieco ako obmedzenie top speed japonskych aut na 180 kmh..btw nsx ako pisu tu tak 290 k, skyline bezne nad 320 k, supra 330 k ale aj obyc evo 6/7 300-310 k