>:D:yes: , nechápem prečo s tým toľko otáľajú? Tento model im mohol v dnešnej ešte relatívne ekologicky prístupnejšej dobe zarobiť slušné groše... V 2017 to bude hádam len na baterky. 8-s
Tak jako první musí postavit továrnu. A sice mají pojízdný koncept, ale auto není vyvinuté (nevím, jak dnes, ale minulý rok ještě ani nebyli rozhodnuti, jaký motor bude mít).
Ano téma MOTORu je docela "hodně" zajímavé - zda to bude "jen" (byť asi "přiostřený") V8 4.0 TFSi, nebo zda do Bentley a Lamborghini "dorazí" též nafta 4.2 TDi ;-)
pred par mesiacmi sa vyjadrovali, ze este nejaku tu dobu sa posnazia zaobist sa bez preplnovanych motorov... ;-) - co by znamenalo asi V10 5,2 vraj sa nebrania ani hybridu - tipujem Plug-In hybrid ( vzhladom na rok uvedenia uz s asi lahsimi a efektivnejsimi baterkami..)
...V12 z Aventadoru by bola tiez - hlavne na blizkom a vzdialenejsom vychode tiez zaujimava z hladiska prestize, ale...ale...-emisie... ;-\
emisie a doba uvedenia - v tomto kontexte sa tu javi fakt dost velka pravdepodobnost V8 4,0 TFSi a Panbozko vie...mozno casom aj nejaka ta nafta...
len tak pre zaujimavost, hlavne pre Kylie a spol: pri FL A8 bude uvedena aj vykonnejsia verzia 4,2 TDi s cca 400 PS - nic neuveritelne, kedze dnes ma iba trosku poladeny motor v Cayene S Diesel konikov 381... ;-)
Mluvilo se hodně o V10 a V12, protože chtějí, aby byl nejvýkonnějším SUV na trhu. Zároveň chtějí, aby byl mezi těmi nejvýkonnějšími tím nejúspornějším, což trochu odstřeluje V12. U V12 se jim také nepozdávala relativně vysoká hmotnost a velké rozměry. Pořád zůstala na talíři, ale nejlépe to vypadá pro V10. Ostatně koncept má V10, pokud jsem dobře viděl. Plánovali alespoň 600 PS (a hmotnost pod 1800 kg). Pokud půjdou atmosférickou cestou, tak to bude chtít objem - přeci jen nebude vážit tunu. A ostatní hráči jsou přeplňovaní, takže ho pořádně proženou.
Na V12 moc (vzhledem k "univerzální" platformě sdílené s ostatními modely koncernu) NEvěřím, ten V10 snad DOUFEJME možná by "mohl být"? ;-)
PS: Na NEpřeplňovaný motor do modelu který půjde do prodeje za 4 roky moc NEvěřím.. :-|
Všechno jde, když se chce. Je modulární a na jejím předchůdci stojí i A8. Větším problémem by mohl být pohon všech kol, kvůli tomu ostatně Audi používá motor W12. Otázka je, jaký systém Lamborghini dostane.
Proč by 400 PS z 8mi válců a objemu 4,2 mělo být "neuvěřitelných", když už tu nějakou dobu máme 380 PS (z R6 3.0 ;-)
PS: Což nic nemění na tom, že od audi (JEDNOZNAČNĚ) preferuji V8 4.0 382 kW (to je 520 koní :-)
Když už budou "sdílet" konstrukci vozu (s Touareg, Q7, Cayenne, Q8, EXP9F) tak by snad mohli dát alespoň "lepší" (tím myslím hlavně jiný, 4.0 TFSi na mne působí DOBŘE) motor - je to přece jen LAMBORGHINI :yes::-)