První pětka se stabilizovala nejen v malých vozech, ale i o kategorii výše. Nižší střední si navíc oproti loňskému dubnu polepšila. Nový Seat Leon se octl na konci první desítky.
Propad Renaultu je skutečně alarmující. Vždyť prodeje jdou dolů nejen u Clia a Laguny, ale i u Méganu a Fluence, tedy u všech nosných modelů :-O Snad pomůže Captur, vypadá moc pěkně a malé crossovery teď letí. Pokud ovšem nabídnou slušnou cenu...
Peugeot 308 předvádí, co na českém trhu zmůže dumpingová cenovka. Skvěle se začíná prosazovat nový Leon, a to ještě dorazí třídveřák a kombík!
Mégane je již značně zastaralý model, který není schopen držet krok s novinkami jako jsou Focus, Golf, apod. Propadům se vůbec nedivím. A Fluence? Kdo to auto zná, tak se asi vůbec ničemu nediví. :-!
Tak to už jsi velkej odborník ;-) Já se na nic ptát nepotřebuji, jen mě tak napadá jak ses k takovému "braku" dostal a dokonce jsi s tím měl osobní zkušenost... přejelo ti to nohu?
CO ti na něm přijde tak otřesné? A poprosím o informaci s jakým autem jezdíváš, aby jsme měli tu referenci.
Na to člověk nemusí být odborník, aby poznal, co je Fluence zač. To auto nejlíp působí jen v případě, že stojí a že se na něj nesahá a to nedejbože, aby se s ním člověk rozjel. V podstatě obdoba 301 a C Elysee ale i Citroen mi přišel jízdně lepší.
Spíš mne osobně udivuje, že se nad tím někdo, kdo píše na server o autech, může jakýmkoliv způsobem pozastavovat a ještě se ho pokusit obhajovat. Tam shoříš jak papír a veškerá argumentace skončí u jeho vzhledu (subjektivní) a velikosti (objektivní). Leč pro mne zrovna tyto dva aspekty nikdy žádné auto neudělají, protože auta jsou od ježdění a ne od toho, abych se na ně koukal na parkovišti.
Pro osobní zkušenost jsem se rozhodl po několika zdejších článcích a plamenných diskuzích a zrovna byla možnost si tam odskočit, protože jsem byl vedle u konkurence.
Referenci nepotřebuješ vůbec žádnou, a to myslím naprosto vážně, protože osobně neznám moderní auto (Ladu ani Dacii zrovna za konkurenty nepovažuji), které by bylo horší ve zpracování, detailech, podvozku, řazení a řízení. Auto jede dobře pouze rovně a na rovné cestě. Všude jinde je to nefalšovaná bída.
Aut mám několik, ale i to mé nejmenší a nejlevnější bylo pořád více jak 2x dražší než Fluence. A po osobních zkušenostech se tomu nedivím, Fluence není za vyšší cenu, než za kterou se nabízí, absolutně prodejný/konkurenceschopný. Tedy cena odpovídá přesně tomu, co dostaneš. Já Fluence nikomu neberu ani nezávidím, ale proboha, nedělejte z něho to, co není. Protože by to zavánělo neskutečným pokrytectvím, nulovým rozhledem a osobní hloupostí. :-!
A já vidím, jak zrovna ty to strašně řešíš. Nepotřebuju to sem vytrubovat, nepotřebuju, aby mne tu místní sOplové označovali za lháře. Tedy, po mých autech je ti prd. Pro zachování tvého duševního zdraví ti doporučuju, mysli si, že třeba jezdím na koloběžce, a nebo ještě lépe - starej se vo sebe. :-!
PS: Pro příště by bylo lepší, aby ses vyjádřil k diskutovanému tématu - tedy autu (pokud tedy vůbec něco máš). Aby nebyl vidět tolik tvůj mindrák. :-!
Když to tu nepotřebuješ vytrubovat, tak proč to tu vytrubuješ? Mě sou tvoje auta ukradený, jen ti ukazuju co tady ze sebe děláš za namachrovanýho arogantního .. hlupáka :-!
Moje mindráky k tobě nejsou žádné.. Sem normální člověk, který nemusí nikde vyhlašovat na co všechno má a jak je bohatý. Myslíš, že bych chtěl mít to co ty? Omyl, radši budu mít míň, ale budu se chovat jako slušný člověk.
Končím s tebou, diskuzní, arogantní, namyšlená špíno :-!
Až se někdy ocitneš v nemocnici a třeba na té onkologii - třeba návštěva, tak poznáš, jaký neskutečný sr*čky z tebe tady padaly. Budeš se za sebe stydět. :no:
Nikomu nic nepřeji, ale tohle je realita dnešní doby... tak se s ní smiř.
S tím svinstvem mám pravděpodobně větší zkušenosti, než máš ty se svými superdrahými a luxusními kárami o které se nemáš nutkání veřejně dělit.
>:D
Zase nic o autech? Zase řešíš mě? To jde vidět, jak jsem ti ukradenej. Hlavně, že jsi začal na mne reagovat, ostatně to tak bývá pravidlem, teď vítězoslavně jakože odejdeš. Krásná ukázka toho, jak reaguješ na nick, nikoliv na obsah.
Jsi směšný. A ještě se i po mně opakuješ. :-!
Opakuju? kde? Navíc.. reaguji na předchozí příspěvek a tam v podstatě o žádném autě nic nepíšeš. Ptáš se mě tam na něco? Neptáš.
A neřeším tě, oznamuju ti, jakým způsobem se tady ukazuješ :-!
Navíc,možná to znáš, ale.. Moudřejší ustoupí :-! takže teď můžeš ty vítězoslavně mlčet a dělat, že si chytřejší.. špíno :-!
Tys jen prostý diskuzní tragéd. Nepamatuješ si, nevíš na co reaguješ, lžeš. Ubožák jak vyšitý. Ale jen mi nálož, možná se ti uleví a nebudeš hulákat na lidi kolem sebe. A mi jsi naprosto ukradený. Ty ztělesněná "moudrosti". >:D
Ano máš pravdu, odborník zcela zjevně nejsi. Z tvých postřehů je jasně vidět, že jsi to auto při nejlepším viděl tak přes sklo autosalonu. C-Elysée a P301 jsou žánrově podobná auta, bohužel a ni zdaleka nedosahují na Fluence.
Pokud tě věci udivují, není to problém náš, ale tvůj. Názor ti neberu, každý máme ten svůj. Pokud podle tvých parametrů Fluence nenabídne nic víc než design a velikost, tak se bavíme o jiných autech. Nebudeš věřit, to auto dokonce i jezdí, pokud si chceš užívat nefalšovaných zážitků a radosti z jízdy, máš pravdu, žádné WRX STi nebo Focus RS to není. Reference třeba je, pokud jsi majitelem sedmičkového bavoráku, tak pochopím, že ti Fluence nevoní. Kolik tě to stálo je mi docela jedno, a hodnotíš-li tedy auta podle toho kolik stojí, řekni mi aspoň jedno auto, kde je value for money lepší než u Fluence.
Neznáš-li horší auto, to také nebude jeho problém, ale nejspíš tvou zaslepeností nebo krátkozrakostí. Je možné, že tě posadili do hračky a ty jsi z toho udělal hned závěry, ale jinak zde poměrně papouškuješ to co, tu psal jeden skvwělý redaktor. Nu což, tak už jste dva tohoto názoru. Když zde mluvíš o zlém zpracování, detailech, podvozku, řazení a řízení, pak jen dokazuješ to, že tě dál než za sklo salonu nepustili. To auto se na dálku hůř hodnotí, musíš sednout a zkusit. Ale to jsi vlastně udělal a po jízdě 5 km kolem salonu na dvojku jsi došel k poznání jak hrozné to auto je.
Fluence byl v minulém roce nejlépe prodávaným sedanem nižší střední. Stačí tedy těm 1200 "tupounů" vzkázat, že udělali nejhorší kup života. Závěr jsi napsal dobře, nedělej z Fluence něco co není, popsal jsi zjevně auto, jenž jsi viděl v katalogu, jednou ti přejelo nohu a tak je hned tím nejhorším na světě. Protože to zavání tvým nulovým rozhledem a osobní hloupostí, s tím nezbývá než souhlasit....
Co to tu píšeš? Mluvíš o tom samém autě jako já? Ten Fluence, který, jen když otevřeš, tak mu panty dveří (takové jsem naposled viděl na Meganu první generace) vržou, jako kdyby nebyly namazené? Ty sedadla, které nemají žádný tvar ani vedení? To víko kufru, které se opět otvírá s vrzáním? Ta řadící páka, která nemá pevně a přesně stanovené dráhy? Pedály jak ze stodvacítky? To jsi opravdu nikdy neseděl v autě, které má tyto, mnou vyjmenované, konkrétní věci lepší? Já ti upřímně píšu, že jsem neseděl v novém autě, které má tyto konkrétní věci horší. A je úplně jedno, co ty tady napíšeš, tohleto zjistí každý, kdo do toho auta byť jen vleze a hned mu bude jasno, kdo sem do diskuze psal pravdu a kdo se snažil fakta zamlžovat a zlehčovat.
Radost z jízdy? Ty si myslíš, že má Fluence jízdně třeba na toho pitomýho Rapida? Uměl bys s Fluencem toto?
[odkaz]
Předpokládám, že budeš tvrdit zase nějaký nesmysl.
A nevím, jak jsi mne četl, ale já doslovně napsal "Fluence není za vyšší cenu, než za kterou se nabízí, absolutně prodejný/konkurenceschopný", což asi odpovídá tomu tvýmu tvrzení, že to asi bude nejlepší možná nabídka velkého auta za ty prachy.
Takže, pokud ty znáš horší auto, než je Fluence, tak mi ho sem laskavě napiš, ať taky dokážeš, že se v něčem vyznáš a ať i ostatní můžou zhodnotit, jestli si tu jen nehoníš triko a nebojíš se svou kůží (zkušenostmi) na trh. Zatím tu jen plkáš a žádné srovnání s ničím jsi, jako obyčejný strašpytel, raději ani nenapsal.
Že se Fluence prodává v množství 1200 Ks za rok, neznamená, že bude lepší než sedmičkové BMW? kterého se za rok prodalo pouhých 89 ks. Prodej nevypovídá vůbec nic o tom, na co jsi se to ty pokusil, směšně naroubovat.
Fluence nejhorší na světě není, ale v jeho třídě nejhorším je. Někdo být poslední musí, holt mu zbyl ten černej Petr.
Ano, horších aut je v třídě několik, jmenoval jsi zrovna nějaké z nich, CE, P301 či Rapid/Toledo. To video je krásné, co prosím ukazuje? Že Rapid jezdí i stovkou? Paráda, Fluence věř nebo ne taky. Pokud soudíš jízdní vlastnosti auta z videa, pak se nemáme moc o čem bavit. Podvozek Rapidu je tvrdý jak prkno, to že by držel díky malému rozchodu líp jak třeba Fluence, se tu můžeme jen dohadovat. To že z člověka i na 16" vytřepe duši tu spekulovat nehodlám.
Tvé dojmy ti vyvracet nebudu, každý si udělá obrázek o autě sám, pokud jsi měl tu čest s vrzajícími dveřmi, kufrem, nepřesnými drahami řazení apod. tak to jsi nejspíš navštívil Metalšrot s tou jmenovanou 105kou a ne autosalon renaultu. Nebo jsi jen fantasta a žvatlal. Pokud jsi to auto viděl, pak tyto nesmysly psát nemůžeš, zamlžování a zlehčování zde není nutné, je zde mnoho těch, kteří si udělají obrázek sami a zjistí kdo zde lže.
Jinak pojem Value for money ti vysvětlovat vážně nehodlám, nepadlo by to na úrodnou půdu a ty by jsi to nepochopil.
Já řekl, že Fluence je lepší než sedmičkový baworák? Zcela jistě ne, jen to, že není náhoda první místo v prodejích mezi sedany nižší střední za minulý rok. Pokud by to bylo nejhorší auto třídy, nenajde se tolik bláznů, co si ho pořídili. Ale myslet si můžeš co chceš :-!
Takže ty sám jsi nebyl prakticky schopen, uvést ony horší modely. Upřímně ti nápíšu. Jsou desítky, možná i stovky modelů aut, které jsou lepší. A je jen pár aut, které jsou horší. Z této jednoduché rovnice vyplývá, že fluence není žádný zázrak. Není tudíž žádný důvod, jej takhle opěvovat, jak to ty sám tady předvádíš. Asi z nedostatku vlastních zkušeností.
Na videu není rozhodně Rapid, který jede stovkou, to tedy řádně přitlač. Ale co čekat od někoho, kdo sem píše tyto nekritické nesmysly, že by poznal z videa, kolik auto jede a jak se řídí.
Zkus si někdy jiné auto než fluence, protože jestli je pro tebe řazení tak super, tak jsi nikdy nejel s Hondou, Fordem, VW, Škodovkou.
A naposled. Fluence se tady prodává hlavně kvůli ceně. Češi nejsou tak bohatí, aby mohli kupovat drahé a ve všech směrech lepší vozy. Akorát jsi tu dokázal, jak vůbec netušíš o ekonomických souvislostech v návaznosti na zdejší trh.
Ano, ty jsi ten nejlepší, který zde soudí a ví jak se to vlastně má. Já ho neopěvuje, jen ti vymlouvám tvé nesmysly, to je rozdíl. Nemám dostatek zkušeností s Fluencem, ty jsi jich za tu zkušební jízdu plný, tak děláš chytrého >:D
Tvé premisa o chudých češích, co si kupují levná auta, celkem kulhá. Ale já zapomněl, ty se pohybuješ v nejmíň dvojnásobně jiných dimenzích. Pokud ti přijde člověk, který si pořídí nový Fluence ne tolik bohatý, tak to gratuluji. To, že je dražší jak 90% kupovaných ojetin, prostě není nutno řešit. Já nic netuším a ty jsi guru... Tak pozdravuj při cestě do jiné galaxie, s tebou diskuzi končím :-)
Aha, takže ty to auto ani neznáš. To vše vysvětluje. A máš pravdu, z toho důvodu je další diskuze zbytečná.
PS: Až bude fluence patřit mezi nejprodávanější modely v bohaté zapadni Evropě, pak tvé myšlenky budou podpořeny i pádnými argumenty a nej jen osobními dojmy.
jossalito: tohle je opravdu ubohé,nedokážu si představit co člověka takhle donutí plácat (ano plácat) takovým způsobem na internetovém fóru.
btw to video vůbec nic neukazuje, na takové silnici zvládne takovou jízdu téměř každé auto. A ano Fluence mezi ně patří, takhle ostřeji jsem s ním sice nejel, ale stačilo mi v normálním provozu a moc dobře chápu proč je tak úspěšný ;-) Pokud je tohle pro někoho rychlá jízda na limitu tak teda nevím >:D
Důvodů je hned několik Ten hlavní je pořád hodně UFOidní design, který nesedne zdaleka každému. Tím druhým je velmi těžko stravitelná přístrojová deska, resp. uspořádání přístrojů. K tomu se ještě přidává kontroverzní umístění palivové nádrže pod přední sedadla (kromě zhoršení rozložení hmotnosti mezi nápravy přináší také nežádoucí vyšší uchycení předních sedadel + nepříjemně stoupající podlahu pod nimi, takže nárty, resp. chodidla zadních pasažérů jsou v nepříjemném nepřirozeném úhlu - osobně vyzkoušeno). Jinak souhlas s tím, že nová dieselová 1,6 je trefa do černého :-)
Design je věc vkusu, a asi hodně lidí odradí. Přístrojová deska - to si chce vyzkoušet, nepřehledné je to jen na první pohled (asi jako u každého jiného auta, když vynechám konzervativní koncern).
Nádrž pod předními sedadly je spíš výhoda - jednak lze díky ní zvedat zadní sedáky, jednak se díky ní sedí výše - což je dneska móda dle MPV a SUV:-)
S nárty souhlas. Je to spíš praktické rodiné auto - malé, variabilní, slušný kufr.
Kvůli ceně. Zrovna na tu 1.6 nejsou slevy vůbec, takže je o 100.000 dražší, než 1.8 VTEC.
(A zrovna v rodině jednu čerstvou 1.8 máme, ale se slevou pro MY2012.)
Ano i ne. Pokud někoho na první pohled odradí design, tak se ani nemusí dostat k posouzení dalších vlastností, kde to auto vůbec nemusí být špatné (vyzkoušet auto).
S 9. generací jsem ještě neměl tu čest, ale v 8. se mi jezdí perfektně (1.8 103kW). A ikdyž se mi design taky nezdá úplně ideální, tak po usednutí a rozjetí je to radost. To řízení, řazení, vysoké otáčky....
octavia rapid golf i30 a ceed .... tu sa poradie asi menit nebude.... no a za nimi to bude este rusny boj o 6 miesto.... predpokladam ze sa o neho pobije focus, 308 a megane..... astra uz nestiha..... co ma prekvapuje je uspech SX4ky ktora sa stale v cechach a na slovensku velmi slusne predava aj na stare kolena.... jazdy dokaz ze je to vydarene auto :yes:
vyzera ze skokanom roka bude novy leon ;-) ktory ide uz pekne hore ..... nova geneacia je skutocne fajn aj ked k predajom golfa sa asi v cechach nepriblizi
predaje jetty su velkym sklamanim... ktovie cim to je .... ked aj prezvejkana elantra predava lepsie
Přijde mi celkem jako úspěch obsadit s dvěma modely 43% segmentu :-) Skoro až úsměvné... Rapid bude něco, jako kdysi Felicie - auto horší, než konkurence, ale lidem tak blízko, že není proč o té konkurenci uvažovat :yes:
Ale Rapid není nějak vyloženě špatné auto. S Felicii asi souhlas.
PS: Měkčené plasty budou brzy spolu s Rapidem ve výrobě. (Myšleno tak, že budou v Rapidu, ne že se budou vyrábět vedle něj :-) )
Kterým lidem? Myslíš těm, co pro ně chodí, jako pro košile do sekáče (mimochodem valná většina zdejších hejkalů). Nebo ty, kteří je dostávají jako služební nástroj? ;-)
Ano, psal jsem to asi čtyřikrát a napíšu to tedy po páté. Udivuje mě (příjemně), jak Suzuki dobře válí pravě s tímto modelem. Je tomu nějaký ten měsíc, co si můj bratranec koupil SX4. Byla to paráda Teď se už nedivím. to auto je opravdu super. Jen jaký bude nástupce. Dosáhne takové popularity? Uvidíme. Bravo Suzuki :yes:
Tak nástupce je celkem nevzhledný a zdaleka už né tak kompaktní jako stávající model - zkrátka, už to nafoukli a nevejde se ti to do garáže... :-O Navíc už to dělali sami bez Italů a na vzhledu je to celkem znát.