Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
figurka
Tak tu máme další thriller "tlama po francouzku".
Je otázkou, jestli se ale opravdu jedná o thriller a nebo už o komedii, případně horor.
Kluci francouzký, co nám to děláte. ;-\
Je otázkou, jestli se ale opravdu jedná o thriller a nebo už o komedii, případně horor.
Kluci francouzký, co nám to děláte. ;-\
"tlama" mi v tomto prípade príde úplne OK a nemám s ňou žiadny problém ako s niektorými ponaťahovanými "bratmi" na preplácaných - nabobtnalých levíčkoch (česť znesiteľným výnimkám)...dokonca unesiem i jej chrómové olemovanie (ktoré mi napríklad vadí pri faceliftovanej C1, ku charakteru tohto pidiauta mi to jednoducho nesedí)...čo ma na druhej strane zaráža je "maskopolitika" VW, ktorý pred istým časom začal uplatňovať chrómové orgie v čelných partiách a dnes, čuduj sa svete týmto chrómorgiám akoby vyhlásili vojnu a prešli na takmer "beztváré" čelné partie v podobe až príliš nenápadnej (pre mňa až stratenej) masky, kde dominantným prvkom sa stal lom vnútorných partií predných svetlometov, nie príliš nápadité (i keď "Širokému" to pristane)...
Ano, chromové "orgie" mě také nijak "nebrali" (a neberou). Třeba u Audi mi ten grill přijde taky "už trochu moc".
Bohužel "tlama po francouzku" způsobuje u "menších" a "malých" aut opravdu neuvěřitelné proporce.
U P407 se mi to dokonce líbilo a to hlavně díky značnému přednímu převisu, kde bylo "dostatek" prostoru před předími koly na protažení světel a celý předek nepůsobil nijak "vysokým" dojmem.
Bohužel u "malých" aut se touto "tlamou" hrozně "zvětšuje" celá přední plocha a vytváří dojem onoho "tupého čumáku"
U Citroenu mě to mrzí dvojnásob, protože doposud jejich "čumáky" nepůsobili nijak "násilně". Naopak současná produkce Citroenu je pro mě "tou klasickou", klidně elegantní, "francouzkou školou" (stejně jako ta 407). A také jako příjemná alternativa k německé produkci.
Tady mě Citroen bohužel nepříjemně překvapil.
Bohužel "tlama po francouzku" způsobuje u "menších" a "malých" aut opravdu neuvěřitelné proporce.
U P407 se mi to dokonce líbilo a to hlavně díky značnému přednímu převisu, kde bylo "dostatek" prostoru před předími koly na protažení světel a celý předek nepůsobil nijak "vysokým" dojmem.
Bohužel u "malých" aut se touto "tlamou" hrozně "zvětšuje" celá přední plocha a vytváří dojem onoho "tupého čumáku"
U Citroenu mě to mrzí dvojnásob, protože doposud jejich "čumáky" nepůsobili nijak "násilně". Naopak současná produkce Citroenu je pro mě "tou klasickou", klidně elegantní, "francouzkou školou" (stejně jako ta 407). A také jako příjemná alternativa k německé produkci.
Tady mě Citroen bohužel nepříjemně překvapil.
Mě se ten koncept také nijak zvlášť nelíbí... ;-\
mne zase áno 😉 a to nie som prílišným citro(e)nadšencom, ale mám pocit, že frantíci v oblasti dizajnu na sebe posledné roky pracujú viac ako ostatné automobilky, príkladom čoho sú hlavne Citroen a Renault.
u P407 sa Ti to páčilo, ale v súčasnosti už zrejme nie a ja som na tom podobne, teraz si dovolím tvrdiť, že to auto sa mi nepáči vôbec, 308 jak by dal, tam nie je problémom iba tlama, ale celé stvárnenie karosérie, 107 škoda reči, trojici prckov z Kolína som nikdy neprišiel na chuť, v mojom prípade už z princípu (i keď majú ako mestské autá úspech), tlama zapadá do koncepcie 308 CC a napodiv je dľa mňa celkom dobre zakomponovaná do 207, u týchto dvoch levov som schopný ju prijať...Citroenácke stvárnenie mi nepríde vulgárne, tlama nie je príliš roztiahnutá a nepôsobí na mňa disproporčne, práve naopak, k nastoleným tvarom celej karosérie je v mojich očiach dosť dobre zakomponovaná, ale koľko ľudí, toľko chutí...oceňujem snahu o odkaz prístrojovej dosky na pôvodný Citroen DS a spracovanie sedačiek... :yes:
U P407 se mi to líbí pořád. Tady to sice neni tak doširoka, ale ta výška...... ;-\
S interiérem souhlas, k tomu nemám výhrady.
Každopádně budu muset počkat na "živé" setkání. Teď jsem z toho rozpačitý, ale v reálu může být vše jinak.
S interiérem souhlas, k tomu nemám výhrady.
Každopádně budu muset počkat na "živé" setkání. Teď jsem z toho rozpačitý, ale v reálu může být vše jinak.
simon_sez
tak konecne aj v citroene pochopili vyhody trojvalcov 😉
kylie??
kylie??
Jak redakce pořád tlačí větu o tříválci čtenářům do zorného pole >😁 >😁 >😁 , tak snad to boleslavským trochu pomůže.
další paranoik co za vším vidí koncern a jeho údajně všemohoucí marketingové oddělení? >😁
To není paranoia, ale realita ... pročti si pár recenzí, sleduj chvíli některé diskutéry a uvidíš.
etalon a k tomu plus
krabice nebo tradice
šikmooký pohodář
.... atd.
prostě funny.cz >😁
etalon a k tomu plus
krabice nebo tradice
šikmooký pohodář
.... atd.
prostě funny.cz >😁
VŠEmohoucí je naštěstí někdo ÚPLNĚ jiný (než marketing vw), ale VELMi schopní - to JSOU! :yes: 😉
v tom případě by mě zajímalo proč má schopný marketing jen Vw 😲 a ne i ostatní automobilky :-! Když to není o autech,ale jen o reklamě tak proč si kvalitní marketing nezaplatí automobilky které moc neprodávají?Když kvalitní reklama pomáhá dobře prodávat předražený šrot jak mnozí tvrdí tak nic nebrání ostatním automobilkám,které mají horší prodeje si zaplatit stejně dobrou reklamu ne?Otázka je proč to teda ti ostatní neudělají :-!
JAK já to mám "vědět"? 😉
Někdo dělá lepší diesly, někdo podvozky, někdo má výborný marketing... 😄
... trochu VÁŽNĚJi - každý (každá automobilka) má svůj "styl/přístup" - ten "lidovwěautí" vyhovuje (do vkusu se trefuje relativně velké skupině lidí a zrovna s touhle skupinkou se (velmi) DOBŘE "pracuje".. 😉
... ještě VÁŽNĚJi - NEjsme stejní a "generace" posledních 15ti let se se STYLem/přístupem vw VÝBORNĚ potkává 😄
CO z toho je PRAVDA - to si posuďte SÁM (já "rozumím" autíčkům - PROČ jsou někdy lidé "nadšeni z "toho" či "onoho" a naopak NEchápu, že naprosto PŘEHLíŽí zase "tamto" či ... 😉
PS: NEjsem "psycholog", ale že si lidé auta NEvybírají "zcela racionálně" a dle FAKTů - to bych VĚDĚLA (spíše u té "své" oblíbené značky hledají cca to co potřebují, nabízí-li jiná konkurenční náhodou tuto "verzi/variantu" PROKAZATELNĚ lepší - v 99% NEdbají a "raději" koupí u té své "oblíbené/sympatické" 😄
To ale jistě víte i beze mne ...
PS: Myslím, že to je s autíčky STEJNÉ jako v politice (strany "nabízejí" STÁLE totéž, ale v určitém období je více "in" ta a pak zase "ona" - byť REÁLNÁ "kvalita" zůstává vlastně víceméně stále STEJNÁ ... )
PPS: NEmyslím, že by dnes někdo prodával "předražený šrot" - když někdo s něčím "novým" příjde, ostatní ho stejně dříve či později "doženou/napodobí" - prostě: MYSLÍM ŽE VŮBEC NEjde o REÁLNOU KVALITU JAKO TAKOVOU, ALE O TO CO JE "momentálně" jako KVALITA VNÍMÁNO - uf, a VíCE ze mne asi už NE"vydolujete"
Pěkný den 😄
Někdo dělá lepší diesly, někdo podvozky, někdo má výborný marketing... 😄
... trochu VÁŽNĚJi - každý (každá automobilka) má svůj "styl/přístup" - ten "lidovwěautí" vyhovuje (do vkusu se trefuje relativně velké skupině lidí a zrovna s touhle skupinkou se (velmi) DOBŘE "pracuje".. 😉
... ještě VÁŽNĚJi - NEjsme stejní a "generace" posledních 15ti let se se STYLem/přístupem vw VÝBORNĚ potkává 😄
CO z toho je PRAVDA - to si posuďte SÁM (já "rozumím" autíčkům - PROČ jsou někdy lidé "nadšeni z "toho" či "onoho" a naopak NEchápu, že naprosto PŘEHLíŽí zase "tamto" či ... 😉
PS: NEjsem "psycholog", ale že si lidé auta NEvybírají "zcela racionálně" a dle FAKTů - to bych VĚDĚLA (spíše u té "své" oblíbené značky hledají cca to co potřebují, nabízí-li jiná konkurenční náhodou tuto "verzi/variantu" PROKAZATELNĚ lepší - v 99% NEdbají a "raději" koupí u té své "oblíbené/sympatické" 😄
To ale jistě víte i beze mne ...
PS: Myslím, že to je s autíčky STEJNÉ jako v politice (strany "nabízejí" STÁLE totéž, ale v určitém období je více "in" ta a pak zase "ona" - byť REÁLNÁ "kvalita" zůstává vlastně víceméně stále STEJNÁ ... )
PPS: NEmyslím, že by dnes někdo prodával "předražený šrot" - když někdo s něčím "novým" příjde, ostatní ho stejně dříve či později "doženou/napodobí" - prostě: MYSLÍM ŽE VŮBEC NEjde o REÁLNOU KVALITU JAKO TAKOVOU, ALE O TO CO JE "momentálně" jako KVALITA VNÍMÁNO - uf, a VíCE ze mne asi už NE"vydolujete"
Pěkný den 😄
ryman
Tři můžou být akorát bratři v triku ale ne válce v motoru!!! :no: :no: 😢
ako sa to hovori? trojvalce su dobre, preto ich mam v motore 2x?? 😉
:yes:
PS: JÁ mám své 2 tříválce MOC ráda 😉 :yes: 😄
PPS: A co teprve když se sejdou ČTYŘi (tříválečci)! 😉
Pěkný den 😄
PS: JÁ mám své 2 tříválce MOC ráda 😉 :yes: 😄
PPS: A co teprve když se sejdou ČTYŘi (tříválečci)! 😉
Pěkný den 😄
Celkově má design problém, že je to taková moderní slátanina bez návaznosti na historii značky. Sice je tam pár zajímavých, luxusně se tvářících detailů, ale auto jako celek není moc výrazné. Barevnou střechu má dnes už plno aut, tupý vysoký předek taky, stejně jako zvýrazněné blatníky.
Mezi drahými malými stylovkami asi zůstane stále na špici Fiat 500 a Mini.