Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Citroën DS Inside odhaluje interiér, v nabídce bude i tříválec

Diskuze (28)
Citroën studií DS Inside demonstruje, jak bude vypadat nová řada stylových modelů DS, která bude nabízena vedle běžných C1 až C8. Samotný koncept je předsériovou verzí prvního takového modelu – DS3. Nově zveřejněné snímky ukazují podobu jeho interiéru.

Označení DS je hříčkou, která odkazuje na legendární model Citroën DS z let 1955 až 1976, zároveň ale znamená different spirit. Aktuální plány automobilky počítají s modely DS3, DS4 a DS5, které budou luxusnější alternativou k C3 až C5. První z nich – DS3 – má svůj předobraz v konceptu DS Inside představeném letos na ženevském autosalonu.

Nový model má přinést do třídy malých vozů prémiový charakter a bude mít tedy nejbližší konkurenty v podobě Mini a Lancie Ypsilon.

Interiér, jehož fotografie Citroën nyní zveřejnil, tento předpoklad naplňuje do detailu. Sedadla se zvýrazněnými bočnicemi jsou inspirovány C5, tedy modelem patřícím o dvě třídy výše, strukturu prošívání mají ovšem výrazně složitější. Inspirací tohoto vzoru byl kožený pásek luxusních hodinek.

Uspořádání palubní desky je také podobné C5. Trojice kruhových sdružených přístrojů je rozčleněna do oblouku zapuštěného pod „kapličku“. K exkluzivitě interiéru přispívá také světlý pás dekoru, do kterého je zapuštěný displej navigace, a prolisy z horní strany palubní desky. Na rozdíl od mnoha současných Citroënů je tříramenný volant prostý jakýchkoliv tlačítek, nemá pevný střed a je ze spodní strany zploštělý. Posaz je nižší a volant má menší průměr, než bývá v současných autech zvykem.

Strop je potažen pravou usní v barvě perleťové slonoviny. V celém interiéru jsou klasické dva šípy, které má Citroën ve firemním znaku, nahrazeny odvozeným logem řady DS, které je také v podobě reliéfu umístěno na stropu.

Sériové provedení Citroënu DS3 se dostane do výroby příští rok. Techniku, včetně podvozkové platformy a motorů, bude sdílet s Peugeotem 207 a připravovanou novou generací C3. Motorová paleta tak bude zahrnovat benzinovou 1,4 o výkonu 54 a 70 kW, 1,6 VTi (88 kW) a 1,6 THP (110 kW), turbodiesely bude zastupovat 1,6 HDi (66 a 80 kW). Ve vývoji je také nový benzinový tříválec, a to jak v atmosférické verzi, tak s přeplňováním. Do prodeje se ale dostane až po premiéře.

Diskuze (28)
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2009 21:16
Re: Milý marek.q(u)!
JAK já to mám "vědět"? ;-)
Někdo dělá lepší diesly, někdo podvozky, někdo má výborný marketing... :-)
... trochu VÁŽNĚJi - každý (každá automobilka) má svůj "styl/přístup" - ten "lidovwěautí" vyhovuje (do vkusu se trefuje relativně velké skupině lidí a zrovna s touhle skupinkou se (velmi) DOBŘE "pracuje".. ;-)
... ještě VÁŽNĚJi - NEjsme stejní a "generace" posledních 15ti let se se STYLem/přístupem vw VÝBORNĚ potkává :-)
CO z toho je PRAVDA - to si posuďte SÁM (já "rozumím" autíčkům - PROČ jsou někdy lidé "nadšeni z "toho" či "onoho" a naopak NEchápu, že naprosto PŘEHLíŽí zase "tamto" či ... ;-)
PS: NEjsem "psycholog", ale že si lidé auta NEvybírají "zcela racionálně" a dle FAKTů - to bych VĚDĚLA (spíše u té "své" oblíbené značky hledají cca to co potřebují, nabízí-li jiná konkurenční náhodou tuto "verzi/variantu" PROKAZATELNĚ lepší - v 99% NEdbají a "raději" koupí u té své "oblíbené/sympatické" :-)
To ale jistě víte i beze mne ...
PS: Myslím, že to je s autíčky STEJNÉ jako v politice (strany "nabízejí" STÁLE totéž, ale v určitém období je více "in" ta a pak zase "ona" - byť REÁLNÁ "kvalita" zůstává vlastně víceméně stále STEJNÁ ... )
PPS: NEmyslím, že by dnes někdo prodával "předražený šrot" - když někdo s něčím "novým" příjde, ostatní ho stejně dříve či později "doženou/napodobí" - prostě: MYSLÍM ŽE VŮBEC NEjde o REÁLNOU KVALITU JAKO TAKOVOU, ALE O TO CO JE "momentálně" jako KVALITA VNÍMÁNO - uf, a VíCE ze mne asi už NE"vydolujete"
Pěkný den :-)
Avatar - marek.g
4. 6. 2009 07:57
Re: Milý marek.q(u)!
v tom případě by mě zajímalo proč má schopný marketing jen Vw :-O a ne i ostatní automobilky :-! Když to není o autech,ale jen o reklamě tak proč si kvalitní marketing nezaplatí automobilky které moc neprodávají?Když kvalitní reklama pomáhá dobře prodávat předražený šrot jak mnozí tvrdí tak nic nebrání ostatním automobilkám,které mají horší prodeje si zaplatit stejně dobrou reklamu ne?Otázka je proč to teda ti ostatní neudělají :-!
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2009 17:03
Re: Přání..
A je to MOC "pěkná" pohádka!
PS: Akorát ta maranellská verze byla trochu taková UŘVANÁ ;-)
PPS: Ta "varianta" co maminky vyprávějí dětem v Goodwood(u) je prý "ta NEJlepší" :yes: ;-)
Avatar - Plautus
3. 6. 2009 16:46
Re: Přání..
potom je to už pohádka o dvanástich "mesiačikoch" :-) ;-)
Avatar - Plautus
3. 6. 2009 16:44
Re: P.R.
:yes: za správny postreh