Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Český trh v dubnu 2013: Nejprodávanější automobily střední třídy

35 komentářů

airbag
BMW :yes: ... Mondeo - škoda, pořád je to moc pěkné auto
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
presne. Ja bych dneska sel jasne pro Mondeo. 😉
Krysso
Tak se můžeš z poklesu odbytu radovat, tedy hlavně u skladovek, kombi titanium EB se spoustou příplatkový výbavy jsem sehnal hluboko pod 500
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
i40 :yes😒br /> P508 :yes:
Avatar - VWrofl
VWrofl
Šestková Mazda, klenot mezi současnými vozy.
Avatar - Mrakoplas
Mrakoplas
Bohužel opět s ***skou výbavovou politikou, takřka bez možnosti si něco nakonfigurovat podle svých představ.
Avatar - skejpa
skejpa
Ale alespon luxusni ceny a vyborny poner cena / vykon ...
Atila_
Vzhledem k fixnim vybavam ten pomer cena/vykon zalezi na stesti na soulad vlastni preference s nazorem distributora, coz muze a nemusi vyjit. Kdyz si vezmu co bych ja kupoval, tak naprosto zakladni prvek vybavy jako je bezklicove ovladani vozu, coz je dneska bezne i o tridu nize je dostupny pouze ve vybave Revolution, coz znamena 710.000CZK v benzinu nebo 759.000CZK v zakladni nafte, coz neni na dnesni pomery zadna velka lace a je mi prd platny, ze soucasti vybavy je i zcela zbytecny adaptivni tempomat nebo omezene vyuzitelna parkovaci kamera.
Avatar - Mrakoplas
Mrakoplas
Tak nějak.
Prvky výbavy, které bych určitě chtěl, jsou pouze v nejvyšší výbavě v kombinaci s koženými sedačkami, které absolutně nesnáším.
Avatar - bigsoul
bigsoul
Bravo BMW... Huyndai by mali zakazat!!!
Gilgit
Co kdyby zakázali tebe?
Arese
Nové trojkové BMW je prostě skvostné auto a zákazníci to dokáží ocenit! Smutný je ale výsledek pořád výborného Mondea, takový pád v prodejní statistice si to auto určitě nezaslouží. Nepochopím, jak si někdo místo něj může pořídit i40, to musí být opravdový automobilový prosťáček zpracovaný brutálním marketingem Hyundaie...
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
no - je to smutny, ale takovych je vetsina. Jediny rozdil je, jestli je zpracoval brutalni marketing Hyundaie nebo VW koncernu. Vysledek je skoro stejnej.
Atila_
Nejaky "brutalni marketing" dneska nikoho nedojme. Vitezi jen a pouze pomer cena/vykon. Hyundai i40 je uspesny proto, ze v posledni dobe je nabizen s nesmirne agresivni cenovou politikou zejmena u skladovych vozu, ktere se daji sehnat skoro za usmev. Na zacatku kdy byl s prehnanym sebevedomim nabizen draze nez konkurence se skoro neprodaval. Prodeje i40 nastoupily az se slevami o 25% z puvodni ceny.
A za uspechem Passatu nestoji nejaky super marketing, ale technologicky naskok VW, ktere uteklo souperum o nekolik konskych delek a diky tomu je jejich soucasny facelift modelu z roku 2006 stale nejlepsim autem ve stredni tride na trhu. To neni chyba VW, ale hlavne ostuda konkurence, ktera nedokaze vyrobit srovnatelny vuz ani po tech letech.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
co to tady pindas? To bych tim zazracnym Passatem nesmel jezdit! Mam ho 6 tydnu, najeto ma asi 6tis km... a uz 2x byl v servisu! To se teda dohani tezko. A podlaha tomu drnci, az z toho bolej nohy... 😒
Atila_
Ja nemluvim o servisu, tam se muze cas od casu dostat jakekoliv auto. Ja mluvim o flexibilite pri plneni prani ridice vozu. Kdo mi dneska ve stredni nepremiove tride nabidne takovou celkem vsestranne vyuzitelnou polozku jako dobre fungujici automatickou prevodovku? Realne akorat koncern a pak omezene Ford, tim nabidka realne konci. Pritom je to v dnesni dobe celkem velmi vhodny prvek vybavy, ktery ale konkurence proste neumi.
To nemluvim ani o tom, ze dotycny muze jezdit lyzovat a chtit ctyrkolku, opet v nepremiovkach pouze koncern a nikdo jiny krome zcela minoritniho Subaru.
Nebo kdo ma lepsi vyuzitelnost prostoru nez Passat Variant? Nikdo, jedine srovnatelne uvnitr velke auto jako je Passat je Mondeo, ale za cenu o dost vetsiho auta. Zbytek je uvnitr mensi casto i pres vetsi rozmery a hmotnost (viz Insignia).
Avatar - idam.i
idam.i
To mi povezd,kto má vymydlený mozog z reklám vďaka technológii ?! :yes:
Banjo
Hyundai nabídl (konečně u modelu i40) dobrý poměr cena-výkon. V tom se shodneme včetně té přestřelené zaváděcí ceny, o které jsem se tady ve starších debatách už vícekrát zmiňoval.
Není možné přehlédnout, že u VW mají dobře postavený model Golf. Ovšem Passat je trochu jiná kapitola. Ten kupují převážně firemní flotily, takže tady moc nerozhoduje nějaká individualizace nebo iluzorní technologický náskok, ale základ tvoří práce s podnikovou klientelou. Ostatně žádný extra technologický náskok před konkurencí Passat rozhodně nemá, aspoň ne před většinou konkurence. Náskok mají ve vybudované síti firemních fleetů. A taky image spolehlivého vozu, vybudované v 80. a začátkem 90. let. A výborný marketing.
augustin
Vidim, ze si v i40 este nie len nesiel ale v nej ani nesedel, inac by si taku hlupost nikdy nenapisal :no:
Avatar - idam.i
idam.i
Augustín, netráp sa nad nimi.Predsudky a obmedzenosť je častým javom v našich končinách.Že Atila_ ??
Banjo
To psal Arese, ne _Atila. Ten se rozepsal až později.
Gilgit
Takze kdo nesdílí tvoje názory na jednotlivé modely a znacky, je "automobilový prosťáček zpracovaný brutálním marketingem". Bravo.
GTI
Koukám, že maturita dopadla výborně. Tedy, u některých...

Tak jak? No především pochvalme čísla Fordu, ano, dostal za uši, a jistě poprávu, neb vnadit měsíce Evropany, a pak jim lakonicky sdělit, ať si následující měsíce trhnou, to by rozhodilo i skalního mondeistu. A také evidentně rozhodilo. Počítám, že přeběhlíci skončili v náručí Volkswagenu. A dobře dělají.

Ovšem úspěchy, jakých zde v prémiové střední dociluje BMW, ty berou dechy a znalcům vhání snad i slzy do vočí. BMW3? Zaslouženě, důvodněně, garážově oprávněně. Úspěch zasloužený :yes😒br />
Co ovšem jistojistě nepotěší zdejší pravdoláskové plakáty, to je mazda 6. Podle mého ovšem zasloužené místo, na víc tento model nemá. A naopak, v případě Volva jemně zarmoutí to tiché třídní vytrácení.

Číslem měsíce, nelze jinak, je číslo - 101. BMW 3 :yes😒br />
No, dejme si miláčka znalých - [odkaz] :yes: :yes: Tady holt vidíš, proč tu stojedničku nemají jiní - [odkaz] 8-s 8-s >😁 Na konec rána do vazu, konfrontuj ještě zde - [odkaz] :yes: :yes😒br />
P.S. Přihlaš se až budeš mít vkus, do té doby v garáži jen šoupej nohama...

BRAVO BMW, BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Gilgit
Trhni si nohou s tvými prihlouplými formulacemi typu "Přihlaš se až budeš mít vkus, do té doby v garáži jen šoupej nohama..." Nekdo te tady dnes v jiné diskuzi oznacil velmi výstizne: Namyslený a zakomplexovaný GTI.
GTI
Stále kvoká, stále kvoká... >😁
Avatar - Mrakoplas
Mrakoplas
"P.S. Přihlaš se až budeš mít vkus, do té doby v garáži jen šoupej nohama..."

...a ty se přihlas až na některý z těch svých idolů budeš mít. Do té doby... víš co.
GTI
Copak asi tak, ty mudrlante, můžeš vědět o mých garážových idolech? >😁 😉
Avatar - Mrakoplas
Mrakoplas
Máš pocit, že jsi toho o nich naslintal málo? 😄
GTI
Zkus mokrý hadry... >😁 😉
Gilgit
Tobe ani ty mokrý hadry nepomuzou.

Ale vázne: Vzhledem k tomu, ze jsou tady od tebe tisíce príspevku, nebyl by problém nechat to analyzovat psychiatrem. Materiálu máme dost. Zajímavé, jaký by byl výsledek.
sir
...u Mlondea..to není, až tak končící generací (ale samozrejme nova by to zvedla)...jako tím, že v Genku se hodně stávkovalo a byly problémy s výrobou několik měsíců....proto klesla rychlost dodávek jak Mondea, tak S- MAXu a Galaxy.....tedy dle mych info.
Atila_
Tak tohle je velmi usmevne. Staci se podivat na prodejni cisla prodeju Fordu za posledni dva roky a je zrejme, ze v Genku mohou stavkovat do aleluja, protoze jejich auta stejne nikdo nechce. Ford jako automobilka v Evrope klesa dvakrat rychleji nez trh a jestli to pujde takhle dale, tak za par let bude zcela bezvyznamnym minoritnim hracem.
Mino21
No, mě těší vzestup Accordu, byť 5 kusů je proti ostatním v podstatě nula nula nic. Stále je to ale skoro tolik, co za celý první kvartál dohromady (leden-březen dohromady 6 vozů). Docela mě překvapuje až šesté místo Mondeo a naopak páté místo 508ky, kterou jsem na cestě skoro ještě ani neviděl.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
to Mondeo nechapu, ale muze to byt tema potizema s vyrobou... 508 je prekvapuve fajn auto, na to ze je to novej Peugeot... 😉
Adam Novák
V lowcostu je to jasné - Seat Toledo
V mainstreamu také Octavia
A v prémii Passat
Samozřejmě nezmiňuji Audi A4 a A5, ty koukají kdesi z garážového nebe...
Já bych bral Seat Toledo. Na závěr si dejme kontra: [odkaz]
[odkaz]%2CGWAJWAJ%2C… />:yes: :yes: :yes:
nebo snad...
[odkaz] :no: 8-s
BRAVWO VW GROUP!!! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: