Dale se to očekávat. Kdysi pravidelně třetí a občas i druhé Mondeo vypadlo z nejlepší pětky střední třídy. Čekání na čtvrtou generaci bude ještě dlouhé.
Vzhledem k fixnim vybavam ten pomer cena/vykon zalezi na stesti na soulad vlastni preference s nazorem distributora, coz muze a nemusi vyjit. Kdyz si vezmu co bych ja kupoval, tak naprosto zakladni prvek vybavy jako je bezklicove ovladani vozu, coz je dneska bezne i o tridu nize je dostupny pouze ve vybave Revolution, coz znamena 710.000CZK v benzinu nebo 759.000CZK v zakladni nafte, coz neni na dnesni pomery zadna velka lace a je mi prd platny, ze soucasti vybavy je i zcela zbytecny adaptivni tempomat nebo omezene vyuzitelna parkovaci kamera.
Nové trojkové BMW je prostě skvostné auto a zákazníci to dokáží ocenit! Smutný je ale výsledek pořád výborného Mondea, takový pád v prodejní statistice si to auto určitě nezaslouží. Nepochopím, jak si někdo místo něj může pořídit i40, to musí být opravdový automobilový prosťáček zpracovaný brutálním marketingem Hyundaie...
no - je to smutny, ale takovych je vetsina. Jediny rozdil je, jestli je zpracoval brutalni marketing Hyundaie nebo VW koncernu. Vysledek je skoro stejnej.
Nejaky "brutalni marketing" dneska nikoho nedojme. Vitezi jen a pouze pomer cena/vykon. Hyundai i40 je uspesny proto, ze v posledni dobe je nabizen s nesmirne agresivni cenovou politikou zejmena u skladovych vozu, ktere se daji sehnat skoro za usmev. Na zacatku kdy byl s prehnanym sebevedomim nabizen draze nez konkurence se skoro neprodaval. Prodeje i40 nastoupily az se slevami o 25% z puvodni ceny.
A za uspechem Passatu nestoji nejaky super marketing, ale technologicky naskok VW, ktere uteklo souperum o nekolik konskych delek a diky tomu je jejich soucasny facelift modelu z roku 2006 stale nejlepsim autem ve stredni tride na trhu. To neni chyba VW, ale hlavne ostuda konkurence, ktera nedokaze vyrobit srovnatelny vuz ani po tech letech.
co to tady pindas? To bych tim zazracnym Passatem nesmel jezdit! Mam ho 6 tydnu, najeto ma asi 6tis km... a uz 2x byl v servisu! To se teda dohani tezko. A podlaha tomu drnci, az z toho bolej nohy... :-(
Ja nemluvim o servisu, tam se muze cas od casu dostat jakekoliv auto. Ja mluvim o flexibilite pri plneni prani ridice vozu. Kdo mi dneska ve stredni nepremiove tride nabidne takovou celkem vsestranne vyuzitelnou polozku jako dobre fungujici automatickou prevodovku? Realne akorat koncern a pak omezene Ford, tim nabidka realne konci. Pritom je to v dnesni dobe celkem velmi vhodny prvek vybavy, ktery ale konkurence proste neumi.
To nemluvim ani o tom, ze dotycny muze jezdit lyzovat a chtit ctyrkolku, opet v nepremiovkach pouze koncern a nikdo jiny krome zcela minoritniho Subaru.
Nebo kdo ma lepsi vyuzitelnost prostoru nez Passat Variant? Nikdo, jedine srovnatelne uvnitr velke auto jako je Passat je Mondeo, ale za cenu o dost vetsiho auta. Zbytek je uvnitr mensi casto i pres vetsi rozmery a hmotnost (viz Insignia).
Hyundai nabídl (konečně u modelu i40) dobrý poměr cena-výkon. V tom se shodneme včetně té přestřelené zaváděcí ceny, o které jsem se tady ve starších debatách už vícekrát zmiňoval.
Není možné přehlédnout, že u VW mají dobře postavený model Golf. Ovšem Passat je trochu jiná kapitola. Ten kupují převážně firemní flotily, takže tady moc nerozhoduje nějaká individualizace nebo iluzorní technologický náskok, ale základ tvoří práce s podnikovou klientelou. Ostatně žádný extra technologický náskok před konkurencí Passat rozhodně nemá, aspoň ne před většinou konkurence. Náskok mají ve vybudované síti firemních fleetů. A taky image spolehlivého vozu, vybudované v 80. a začátkem 90. let. A výborný marketing.
Koukám, že maturita dopadla výborně. Tedy, u některých...
Tak jak? No především pochvalme čísla Fordu, ano, dostal za uši, a jistě poprávu, neb vnadit měsíce Evropany, a pak jim lakonicky sdělit, ať si následující měsíce trhnou, to by rozhodilo i skalního mondeistu. A také evidentně rozhodilo. Počítám, že přeběhlíci skončili v náručí Volkswagenu. A dobře dělají.
Ovšem úspěchy, jakých zde v prémiové střední dociluje BMW, ty berou dechy a znalcům vhání snad i slzy do vočí. BMW3? Zaslouženě, důvodněně, garážově oprávněně. Úspěch zasloužený :yes:
Co ovšem jistojistě nepotěší zdejší pravdoláskové plakáty, to je mazda 6. Podle mého ovšem zasloužené místo, na víc tento model nemá. A naopak, v případě Volva jemně zarmoutí to tiché třídní vytrácení.
Číslem měsíce, nelze jinak, je číslo - 101. BMW 3 :yes:
No, dejme si miláčka znalých - [odkaz] :yes::yes: Tady holt vidíš, proč tu stojedničku nemají jiní - [odkaz] 8-s8-s >:D Na konec rána do vazu, konfrontuj ještě zde - [odkaz] :yes::yes:
P.S. Přihlaš se až budeš mít vkus, do té doby v garáži jen šoupej nohama...
...u Mlondea..to není, až tak končící generací (ale samozrejme nova by to zvedla)...jako tím, že v Genku se hodně stávkovalo a byly problémy s výrobou několik měsíců....proto klesla rychlost dodávek jak Mondea, tak S- MAXu a Galaxy.....tedy dle mych info.
Tak tohle je velmi usmevne. Staci se podivat na prodejni cisla prodeju Fordu za posledni dva roky a je zrejme, ze v Genku mohou stavkovat do aleluja, protoze jejich auta stejne nikdo nechce. Ford jako automobilka v Evrope klesa dvakrat rychleji nez trh a jestli to pujde takhle dale, tak za par let bude zcela bezvyznamnym minoritnim hracem.
No, mě těší vzestup Accordu, byť 5 kusů je proti ostatním v podstatě nula nula nic. Stále je to ale skoro tolik, co za celý první kvartál dohromady (leden-březen dohromady 6 vozů). Docela mě překvapuje až šesté místo Mondeo a naopak páté místo 508ky, kterou jsem na cestě skoro ještě ani neviděl.
V lowcostu je to jasné - Seat Toledo
V mainstreamu také Octavia
A v prémii Passat
Samozřejmě nezmiňuji Audi A4 a A5, ty koukají kdesi z garážového nebe...
Já bych bral Seat Toledo. Na závěr si dejme kontra: [odkaz]
[odkaz]%2CGWAJWAJ%2C… />:yes::yes::yes:
nebo snad...
[odkaz] :no:8-s
BRAVWO VW GROUP!!! :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes: