Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový, podobně drsný nástupce Land Roveru Defender nebude

25 komentářů

simson33
Řekl bych spíše, že koncernu TATA ani tak v případě investic do nového Defenderu nejde o peníze, ale o to, že "pracovní" vozidlo se nehodí do nově budované image landroveru jakožto výrobce luxusních SUV. Landrovery se nyní prodávají a servisují společně s Jaguarem a řadí se mezi prémiové značky, současný Defender do tohoto schematu jaksi nezapadá. Krátce řečeno, o zákazníky v montérkách na salonu Jagu nestojí a zákazníci v montérkách zase nestojí o ceny servisních prací Jaguaru. Tož tak!
Avatar - cri-cri
cri-cri
Naprosto souhlasím, Defender v současnosti do LR prostě už nepatří a jen snižuje imag. Ale zas za takový defender [odkaz] by se nemusel nikdo stydět 😄
Avatar - Snooob
Snooob
Podľa vašich teórií by sa Mercedes G už dávno nevyrábal...
Ten tiež nezapadá do prémie?!
Avatar - gld
gld
Podstatný rozdiel- MB má celú úžitkovú divíziu od malých dodávok až po kamióny...vrátane servisnej siete. Im to pasuje, jagu nie.
Avatar - Snooob
Snooob
Géčko sa predáva v rovnakom showroome ako Esko a spol. Pekne vedľa seba.
(Nehovorím o špeciáloch pre armádu, hasičov a pod.)

Nesúhlasím z názorom, že Defender končí kôli slabému image...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlasim s tvojim nesuhlasom :yes:
simson33
Řada G má 2 verze, jednu luxusní (dokonce i verze AMG), která se na salonu klidně může postavit vedle S-ka, a s tou se současný Defender rovnat opravdu nemůže, a pak užitkovou verzi Professional, jakousi pracovní obdobu Defenderu, která zase patří spíše do divize užitkových vozů Mercedes a na jejím základě vznikají armádní a jiné speciály. Jaguar/LandRover kromě Defenderu žádný užitkový automobil nemá a zřejmě ani do budoucna s užitkovými vozy nepočítá. Proto bude nový Defender na moderní hliníkové platformě, bez rámu a bez tuhých náprav, dosavadní užitkový charakter už ale mít nebude... To samozřejmě neznamená, že v terénu bude neschopný.
Avatar - Snooob
Snooob
Neviem, či si pochopil, tak ešte raz😒br /> "Nesúhlasím z názorom, že Defender končí kôli slabému image... "

A ešte dodám: MB G je luxusný len interiérom a motorom, nie konštrukciou.
Nikto nebránil Land/Range Roveru aby tam "fukol" silný motor, riadne disky, lepšiu plaubku, pohodlné kreslá, zónovú klímu a podobné srandy...
Avatar - gld
gld
Géčko má vybudovaný gangsta image. Samozrejme, je to veľmi schopný stroj do terénu, no s 22 palcovými chróm diskami poslúži aj mafiánovi zo starej školy resp. majiteľovi bordelu. Defender toto nespraví ani keby tam niekto "fukol" neviem ako silný motor. Image sa buduje dlho a občas nepredvídateľne.

Defík, nech akokoľvek dobrý, je v súčasnosti relikviou minulosti, ktorá zo súčasným portfóliom materskej automobilky nemá nič spoločné. O géčku sa toto nedá povedať.
Avatar - Snooob
Snooob
Áno, ale nikto nebránil Land/Range Roveru aby pred 20-timi rokmi začal pre Defender budovať image "retro imidžovky"
Avatar - cri-cri
cri-cri
přesně tak
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
jo, tak nejak to je. To mi ale nebrani drzet dva roky ticha. I kdyz opravdovy Defender pro me skoncil pred par lety... skutecnej brutal to byl naposledy s TD5. A 300TDi byla jeste lepsi.
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
A to som sa tak tešil... 😐 😢 😒
Wrangler je príliš moderný, Niv a a Jimny sú malé, Hunter zastaralý a G-éčko drahé, z Land Cruisera je SUV... Tak kde je niake moderné jednoduché úžitkové/e😜edičné, dostupné, terénne auto podľa starého receptu?!

Aspoň že sa v 2015 predstaví aj nový Wrangler, ajkeď ani tam si už niesom až tak istý(a síce je to moje vysnené auto, ale nieje taký úžitkový a jednoduchý ako Defík).
simson33
Dokud bude mít LC rám, tuhou nápravu (alespoň) vzadu a redukci tak je to stále ještě off-road😄
Avatar - Anonym
Anonym
UAZ >😁
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
No áno, ten by si ale predsalen menšiu modernizáciu zaslúžil :-! >😒]
JohnnyS08
Mohu se zeptat jaké konkrétní legislativní omezení ukončí v roce 2015 život Defendera?
cuisine
nařízení EU 78/2009 o ochraně chodců resp. nařízení EU 661/2009 o obecné bezpečnosti
Nove Milla Giri
Europa nie je pupok sveta. Defender prehrava konkurencny boj najma s japoncami. A navyse original off roady ustupuju SUV-ckam. Bol som teraz v strednej Azii a Defendera aby tam lupou hladal. Zato japoncov je tam ako hub po dazdi.
Edit: V severnej Afrike, kde som bol nedavno, detto.
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Tak ujo žil rok v Kambodži a naopak hovoril že tam jazdí Defendrov dosť a že sa dajú zohnať jazdené lacno...
cuisine
Chtěl bych mít garáž, kde by vedle sebe stál defender, mb g461, toyota lc7, uaz 469 a lada niva. Jedni s posledních dinosaurů v automobilovém průmyslu. A jak někdo takhle má v garážích ferarri nebo lamba, já bych v ní opečovával tyhle krasavce ...

Holt doba je zlá, EU a ekoteroristická lobby mocná tak pro tyhle auta není v tomto světě místo. Škoda. Nejsou dokonalá, ale na rozdíl od jiných aut mají duši. Bude hůř.
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
:yes: :yes: :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Zkuste si někdy Defender jako pracovní auto a budete rádi až vám to vymění za cokoliv jiného. Ten nový zvládne 95% v terénu, ale bude o 300% kulturnější.
cuisine
Že LC 7 series je lepší vím i teď - nad 1HZ není :yes: Ale každé z těch aut má své kouzlo. Chceš li do divočiny jeď LR, chceš li i zpět jeď Toyotou ...

Defender pro LR je výrobně drahý a komplikovaný. Navíc oproti třeba Toyotě Hilux/Fortuner prodejně paběrkuje, tak se není moc co divit, že s tím LR chce něco dělat.

Osobně si myslím že nástupce Defenderu bude auto obdobného stylu jako Amarok/Hilux jedn👋dvoukabina, s "kombi" provedením příp. podvozky k dostavbě nebo různé rozvory ... ale to je jen můj osobní názor ...
Clayton
:yes: Přesně tak, taky radši LC J7. Defender jsem vždy kritizoval, po silnici se s tím fakt jezdit nedá a pokud chci jezdit v terénu, musím tam i dojet. Ale stejně je to škoda.