Novinky
Ale jak moc je ekologické a ekonomické místo plynulé jízdy brzdit a pak zase zrychlovat? z těch zpolodin musí mít blízkobydlící lidi asi radost. no nic přidáme filtry co se ser*u a bude zase dobře.
Kazící filtry mě až samy o sobě tak neštvou...halt si pořídím benzín nebo sáhnu po značce kde se nekazí/kazí méně/repase není drahá/popř. kde si dokáží poradit bez něj.
Mě štvou nezodpovědní lidé. Všude reklamy na vyřezávání filtrů (hned vedle folii na přední okna) + řidiči kteří se ani tak nestarají o své auto a podvádějí na emisích.
Tuhle jsem jel za čtyřkovým golfem, co chtěl předjet dodávku. Náhle se zahalil do oblaku černého dýmu (a bacha, teď nepřeháním, chvíli fakt nebylo nic vidět). A to mi neříkejte, že tohle může na silnice... (neříkám že to bylo filtrem, ten tam v základu možná ani nikdy nebyl, jen majitel byl zkrátka prase)
Mě štvou nezodpovědní lidé. Všude reklamy na vyřezávání filtrů (hned vedle folii na přední okna) + řidiči kteří se ani tak nestarají o své auto a podvádějí na emisích.
Tuhle jsem jel za čtyřkovým golfem, co chtěl předjet dodávku. Náhle se zahalil do oblaku černého dýmu (a bacha, teď nepřeháním, chvíli fakt nebylo nic vidět). A to mi neříkejte, že tohle může na silnice... (neříkám že to bylo filtrem, ten tam v základu možná ani nikdy nebyl, jen majitel byl zkrátka prase)
Golf IV. DPF nemá, mohlo to být odcházející turbo, kaťák, nebo nekvalitní nafta. Co se týká prahů, je to naprostá zhovadilost a tam kde by měly být (školy, nemocnice) samozřejmě nejsou. Zkuste si projet silnici z Prahy - Hrnčíř do Říčan, tam jsou tyhle obludy asi 3.
ano , mal nejaku inu zavadu, ale keby mal filter, tak ten sa v tomto pripade hned zaplni po kazdej regeneracii, tak sa vodic nastve a vykucha vadny filter (povedzme 8000Kc), ale ten za nic nemoze. Nasledne jazdi v ciernom dyme, az mu definivne odite ta konkretna chybna suciastka za povedze 20tisicKc. Nemysim, ze este znova namontuje novy filter za 15tisic.
Jj, Je to hnus velebnosti, taky tam jezdím 😄 A například v Říčanech dole pod nemocnicí (Smiřických), kde je přechod do gymplu, tak tam nejsou. Jo a zdůvodnění proč nejsou mě pobavilo - prý pokud by na ně někdo najel ve vysoké rychlosti mohl by ztratit kontrolu nad vozidlem a havarovat 😄 Z kopce dolů je tam sice 40km/h, ale skoro každej to tam kulí víc.
Logicky vzato, pokud je auto schváleno pro provoz na našich komunikacích, nemělo by mít problém s žádným retardérem, ne?
Jinak by bylo třeba zavést značku zákaz vjezdu vozidel se světlou výškou menší než...
Jinak by bylo třeba zavést značku zákaz vjezdu vozidel se světlou výškou menší než...
Homologace nepočítá s retardéry. Pokud vím, světlá výška se v EU používá pouze pro klasifikaci vozu jako off-road. Ani nevím, jestli nějaký předpis reguluje jejich konstrukci. Zákon se k nim myslím chová jako k dopravnímu zařízení, takže asi nic nebrání tomu, aby nějaký moula na úřadě schválil 20 cm vysoký.
Zatímco obvykle se u nás zvedá obočí nad tím, co všechno jde, zde bychom se zřejmě divili, co pro změnu nejde.
U nas se proste premysli kolenem.
Problém jev tom, že ty montované jsou dopravní značení a o jeho umístění může rozhodnout každý starosta, který o projektování nemá ani páru.