Je to uz obehrana pisnicka: dvoulitr je pro takove vozidlo malo. Nabidka by mela byt rozsirena o 2,5 lt petivalec. Takovy motor by zvedl prodeje na ukor konkurence. Je to tak?
Amarok ma motor ulozeny pozdlzne - tam sa uplne pyta pouzitie V6 TDi !!! - urobit ho trosku odolnejsi - na tu vacsiu zataz ( aj ked v Q7 ma na starosti hybat s este tazsim autom...).
v nedavno predstavenej studii mal 272 koni a 600 Nm, keby ho urobili trosku robustnejsi - a naladili napr. na 230 koni a 550 Nm - co boli nedavno bezne parametre toho motora... :yes:
uz sme tu o tom diskutovali, dvaja moji kamarati mali o nieco taketo zaujem...1 uz kupil L200, ten druhy este caka...a dufam, ze sa tejto motorizacie docka ;-):yes:
Budem sa opakovat: Idealny Amarok - 3,0 TDI, 8st. automat, staly pohon 4Motion vratane redukcnej prevodovky a uzavierka stredneho a zadneho diferencialu. :yes:
2,0BiTDI je v praxi predsa len trochu slaby, aj ked papierovych koni je na prvy pohlad dost, v pracovnom nasadeni a s primeranym nakladom je ich vsak realne malo.
Naštěstí je tu RAM 1500 s 3.0 V6 naftou a 8st automatem. To by byla pro mě jasná volba ( no i když spíš Pentastar 3,6 na E85). Navíc pětiválec 3,2 ve Ford Ranger je hodně povedený, měl jsem možnost vyzkoušet s 6M převodovkou a ať Amarok v zásadě není špatné auto, tak motorově na konkurenci ztrácí.