Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Amarok XXL má téměř šest metrů na délku (aktualizováno)

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 24. 5. 2013 • 07:11
7
8
Zobrazit náhledy (7)
Volkswagen Amarok Volkswagen Amarok
Volkswagen Amarok je přímo z automobilky nabízen ve dvou karosářských verzích a nezávislý holandský úpravce přidal třetí s extrémní délkou.

Aktualizováno 24.5.: K původu XXL jsme získali oficiální informace od zastoupení Volkswagen Užitkové vozy.

Volkswagen Amarok lze kromě provedení Single Cab a Double Cab získat i v prodloužené verzi Amarok XXL. Jejím výrobce není samotná automobilka, ale holandská společnost Veth, která se věnuje úpravám dodávkových vozidel a pick-upů.

U Veth připravený Amarok XXL kombinuje pětimístnou kabinu verze Double Cab s ložnou plochou dlouhou 2210 mm. Standardní Double Cab nabízí 1555 mm a Single Cab 2205 mm.

Celková délka Amaroku XXL se oproti dosavadním provedením prodloužila 646 mm na 5900 mm. Z tohoto prodloužení připadá 340 mm na rozvor náprav. Prodloužený pick-up má být především praktickým pracovním strojem schopným převést pětičlennou posádku a rozměrnější náklad.

Paleta pohonných jednotek se nemění a i Amarok XXL je k dispozici s motory 2,0 TDI (103 kW) a 2,0 BiTDI (132 kW). Standardem je šestistupňová manuální převodovka a pro výkonnější motorizaci je připravena osmistupňová automatická převodovka.

Ve své sériové podobě měl Volkswagen Amarok výstavní premiéru na autosalonu v Ženevě v roce 2010. Na světové trhy vstupoval postupně a například na český trh dorazil začátkem roku 2011.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Zapredani redaktori z autobild.de ma pobavili ...
| 2. 6. 2013
... Kokpit je dizajnovo viac z luxusnej triedy SUV.
[odkaz]|ref=[odkaz]
Mne sa skor zda byt na urovni Dacia Lodgy.
Avatar - Hotwire
pridajte ten 3liter
| 22. 5. 2013
a Amarok bude medzi pickupmi idealna volba. :yes:
Motorizace
| 21. 5. 2013
Naštěstí je tu RAM 1500 s 3.0 V6 naftou a 8st automatem. To by byla pro mě jasná volba ( no i když spíš Pentastar 3,6 na E85). Navíc pětiválec 3,2 ve Ford Ranger je hodně povedený, měl jsem možnost vyzkoušet s 6M převodovkou a ať Amarok v zásadě není špatné auto, tak motorově na konkurenci ztrácí.
Avatar - AUDIRS6
Motorizace
| 21. 5. 2013
budem sa opakovat : ;-) :yes:
Avatar - happy_driver
Motorizace
| 21. 5. 2013
Budem sa opakovat: Idealny Amarok - 3,0 TDI, 8st. automat, staly pohon 4Motion vratane redukcnej prevodovky a uzavierka stredneho a zadneho diferencialu. :yes:
2,0BiTDI je v praxi predsa len trochu slaby, aj ked papierovych koni je na prvy pohlad dost, v pracovnom nasadeni a s primeranym nakladom je ich vsak realne malo.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku