Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Infiniti chce zlepšit kvalitu svých automobilů

Japonská prémie na tu německou stále lehce ztrácí. Infiniti to však chce změnit.
Zpět na článek
21. 5. 2013 11:55
21. 5. 2013 12:18
21. 5. 2013 12:54
22. 5. 2013 09:24
22. 5. 2013 09:30
Avatar - pelikoš
21. 5. 2013 11:55
hmm
záleží na úhlu pohledu.pro mě je na stejné úrovní a dokonce před prvně jmenovaným.
bravo infi,q50 je k nakousnutí ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - AUDIRS6
21. 5. 2013 12:18
Re: hmm
hmm, tak zrovna na prveho menovaneho stracaju v kvalite pouzitych materialov a preciznosti dielenskeho spracovania najviac :-)
a to, ze najali zrovna cloveka od Audi - aby sa to zlepsilo, to len dokazuje... ;-)
21. 5. 2013 12:54
Re: hmm
Společník někde před rokem uvažoval o druhým autě a zkoušel FX. Musím říct, že interiér takovým zvláštním způsobem kombinuje zastaralý ovladače z běžný produkce s některou highendovou technikou...ve finále, za prachy, který chce Infi po kupci by to nebyla taková tragédie, kdyby nejezdilo tak jak jezdí. Stačilo mi pár km po okresce a dálnici, abych věděl, že tohle auto je přešlap.
M30d jsem zkoušel zase před rokem a půl já, ale jednoduše nemá schopnost většině evropanů sednout zakrátko do ruky. Nevadí mi se učit nový věci, ale M bylo tolik odlišný, že mě to odradilo, ačkoliv paradoxně jezdí příjemně a barokní křivky bych mu i dokázal odpustit.
22. 5. 2013 09:24
Re: hmm
No právě to Audi je v hodnocení spolehlivosti až za Infiniti. :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 09:30
Re: hmm
:yes: :-)
PS: Tabulku spolehlivosti motorů zde před časem zveřejněnou si mnozí z nás také PAMATUJÍ ;-)
21. 5. 2013 12:12
Kvalita vyroby stacit nebude
Problem Infiniti neni v tom jakou maji koordinaci pohybu jejich zamestnancu, ale v tom ze uvnitr je to stale jenom obycejne japonske auto, ktere na nemeckou premii nema ani nahodou. Takova G37 je celkem zajimave fungujici auticko, ale maloktery kupujici premiovych znacek snese jeji laciny interier pripominajici deset let stareho Nissana s velmi pofiderni dilenskou kvalitou. Do budoucich modelu bych doporucoval setrit plastikovym "hlinikem", ktery ve velkych plochach vypada vzdy hrozne lacine a nekvalitne.
Pokud chce jit Infiniti nahoru, tak primarne musi dotahnout interiery alespon na uroven Lexusu a pak muze smele fungovat nekde na okraji premiove tridy po dlouha leta. Do te doby muze po tomhle segmentu jen pokukovat.
Rozbalit vlákno
0
21. 5. 2013 12:56
Infiniti vs nemecka premie
Vsadim se ze z Vas diskutujucich nemate ani nove Infiniti ani novu nemecku premiu DOMA zaroven. Pani musim Vas sklamat Infiniti FX30DS mi dava este vacsi pocit vlastnenia premie ako manzelkyna Audi A6 model 2013. Materiali a cestovny prejav su u oboch uplne zrovnatelne. Nesuhlasim s Vasim pochopenim clanku. To nie je o tom ze by Infiniti malo nieco dotahovat v zmysle kvality ako to posudzujete Vy. Ako typicky japonci chcu vo vyrobnych procesoch zajst dalej. Bezny uzivatel nema sancu rozdiel poznat. Uz teraz su v japonsku dalej ako v nemecku. Infiniti nie je bezne japonske auto. Oproti nemeckym autam ma nieco co nemecke auta asi nikdy nebudu mat. INFINITI MA EMOCIE.
Rozbalit vlákno
127
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 13:35
Re: Infiniti vs nemecka premie
Ano SOUHLASÍM (naopak některé modely D3 mají skoro problém být "prémií" ;-)
21. 5. 2013 13:56
Re: Infiniti vs nemecka premie
A který Kylie?
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 14:00
Re: Infiniti vs nemecka premie
Krom solidně (ale nejsem si jista jestli lépe než v mém "mainstreamovém" voze - no skoro JSEM ;-) ) zpracovaného interiéru nějak NEvím co je "prémiové" na audi A4 2.0 TDi 105 kW s předním pohonem...
PS: I sedadla jsou horší než ta "má" (BEZ legrace! ;-)
PPS: Plus vše "směřuje" k tomu, že BUDE HŮŘ = takovýchto (a menší) "jakoprémiových" vozů bude dle všeho do budoucna víc a Víc a VÍC
Avatar - AUDIRS6
21. 5. 2013 14:16
Re: Infiniti vs nemecka premie
v inej diskusii sa rozculujes o dohode o neutocenii s 1 diskutujucim...
toto povazujem ja za utok proti znacke Audi !
znacka Audi premiova proste je, a ziadna Kylie alebo nikto tu z diskutujucich s tym nic neurobite !!!
Premiovy / nepremiovy nahon...TO CO MAS ZA NEZMYSELNU DEFINICIU ?! 8-s
Kylie, uprac si to v hlavicke a potom tu skus nejako rozumne argumentovat
Napriklad taky Mercedes, ktory niekto, ale asi objektivne, povazuje za najstarsiu premiovu automobilku, ponuka momentalne auto CLA - teda z A-cka odvodene 4dverove"kupe" - v principe ale 4 dverovy sedan, ktory je cenovo dokonca nad C klasou, teda aj A4kou, v ponuke su hlavne - pardon, HLAVNE konfiguracie s motorom priecne a pohonom prednych kolies !!!
tak aka Premiovost / Nepremiovost ?!
setrit musi kazdy - teda aj Mercedes - i ked setrenie spojenim sa s Renaultom... :no: - to uz je aj na mna moc 8-s
Avatar - dal
21. 5. 2013 15:40
Re: Infiniti vs nemecka premie
Pro mne Audi je jen lepší VW a za prémii ji taky nepovažuji. Spíš je to spolu s Volvem taková podprémie. Prémie je ať se ti to líbí nebo ne Mercedes a BMW a ne předražený a jinak oplastovaný VW.
21. 5. 2013 16:12
Re: Infiniti vs nemecka premie
Evidentne si v zadne nove Audi nesedel, tak se vrat do trabanta >:D Co ma A6 ci A8 spolecneho s VW, to mi tedy vysvetli.
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 16:28
Re: Infiniti vs nemecka premie
Docela HODNĚ technických řešení? ;-)
MNOHO motorů? :-)
Převodovek? ;-)
PS: Jaký je tedy (technický) rozdíl mezi A1 a Polo? Nebo A3 a Golf? :-)
21. 5. 2013 16:47
Re: Infiniti vs nemecka premie
Evidentne si prehledla, ze jsem psal A6, A8.
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 16:57
Re: Infiniti vs nemecka premie
Ano - v prodejně menšinovém segmentu "drahých" vozů ANO :-)
PS: Mohl jste zmínit i R8 ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 16:30
Re: Infiniti vs nemecka premie
To NE"považuji" je až moc "příkré", ale "s výhradami" je URČITĚ "na místě" (většina vozů je konstrukována jako PŘEDOkolky a většina prodaných vozů jsou PŘEDOkolky :-|
21. 5. 2013 16:31
Re: Infiniti vs nemecka premie
To si musíš dělat jenom legraci. Já si zase pod pojmem prémie nepředstavuji model BMW 7, který má plastové páčky blinkrů úplně stejné, jako řada pět nebo tři.
Audi je dle mého technicky na špici a už jsem to nesčetněkrát opakoval, nejsem fanoušek ani Audi a ani BMW. Mé srdce (když už) nejvíce tíhne k Mercedesu. Ale psát tady něco o jinak oplastovaný VW je nesmysl.
Když jsem pracoval v LG, uzavíral se obrovský deal s VW koncernem na dodávku autorádií. Všechny značky koncernu vzali LG rádia, jen Audi poslalo oficiální vyjádření, že svým zákazníkům nebude nabízet nic odzkoušeného a že počkají dva až tři roky a pak zváží vstup do tohoto obchodu.
Preciznost s jakou Audi vyrábí své modely (hlavně řady A6 a A8) je ohromující. Stačí se podívat na takovou pitomost, jako jsou "klíče" od nového auta. Porovnej Audi a BMW. Budeš se divit.
Můj kamarád je taky fanatik do bavoráků, má na mobilu už deset let tapety těchto aut a když jsme spolu testovali novou pětku a když pak přesedl do A6, tak mi řekl, že v Audi vnímal úplně jinou dimenzi kvality.
Přestaňte se už prosím strefovat do téhle značky, proboha. Je to akorát trapné a svědčí to o vaši totální nevědomosti...
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 16:37
Re: Infiniti vs nemecka premie
Jenže auto nedělají až tak "páčky blinkrů" (levné najdete i u vozů jako je Aston Martin), ale to pod kapotou - konstrukce podvozku (přední vs zadní pohon, zavěšení kol), motory + převodovky apod. A tam BMW audi poráží..
Je "ohromující" jak lidé (jednoznačně) dají na "efekty nahoře" (klíček) vs celkové konstrukce vozu (co z toho asi bude DALEKO DALEKO NÁROČNĚJŠÍ a DRAŽŠí? ;-)
21. 5. 2013 16:45
Re: Infiniti vs nemecka premie
Detaily to začíná, celkem to končí. Na motor si nemůžu stěžovat (i když je docela hlučný), převodovka řadí precizně (i když ne vždy) a podvozek BMW po roční zkušenosti stavím za Audi. Nedávno se k nejistému chování přidalo ještě dost silné skřípání zadní nápravy na příčných nerovnostech.
Pojďme to tedy otočit? Proč BMW nepoužije špičkové materiály pro ovladače blinkrů a chromové doplňky na svém klíči? Proč se musím dívat na poškrábaný plast před budíky, když tohle má Audi vyřešené? Proč mi BMW nenabídne takovou masáž v sedadlech? Proč nemůžu mít jako český zákazník v autě češtinu jako u Audi? Není to tím, že BMW na své zákazníky tak trochu kašle?
21. 5. 2013 16:51
Re: Infiniti vs nemecka premie
A to tedy nechapu proc si nesel do Audi ;-)
21. 5. 2013 16:57
Re: Infiniti vs nemecka premie
A proč bych to dělal? Mně se zaprvé Audi vzhledově moc nelíbí, BMW 5 (jako zcela jediné) považuji za nádheru na kolech. A pak BMW je ve finále mnohem levnější a "money talks". Plus BMW nabízí lepší převodovku (u Audi pouze variátor), dokonale padnoucí volant a skvělá sedadla. Špičkově je vyřešen prostor pro náklad (sedačky 40/20/40, otevírání zadního okna) a motorově (spotřebou a projevem) je prostě BMW lepší. Já opravdu nejsem nadržený na to mít Audi a mé další auto pro rodinu (pominu-li R8) bude asi znova BMW řady 5. Já nechápu proč se ptáš na Audi? Co já mám s Audi společného? Jenom nesnáším nespravedlivý přístup (tady konkrétně naprosto nespravedlivě se strefují diskutéři do Audi), toť vše...
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 17:47
Re: Infiniti vs nemecka premie
Otázka předního vs zadního pohonu je NE"spravedlivá"? ;-)
21. 5. 2013 22:38
Re: Infiniti vs nemecka premie
Tak ono je třeba si něco najít, že? Pokud by BMW dělalo přední i zadní náhon, byli bychom asi v koncích. Na Audi nic nenajdete, proto můžeme vzít "přední náhon" a označit ho za neprémiový. Alespoň něco jste našla, když jsou ta auta jinak bez chyby.
Mezi námi, já jsem jezdil v Audi A4, které někdy zmiňujete a je to děs a bída. Toporné a nepřirozené chování v zatáčkách, hlučný podvozek, špatné tlumení. Ale to bylo před několika lety, snad se to už změnilo. Jinak s šestkou a osmičkou jsem byl nadmíru spokojen. Bohužel je Audi zbytečně předražené v extras.
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 22:46
Re: Infiniti vs nemecka premie
Sorry, ale tohle je prostě NEsmysl. Tak jako všichni kteří začali NE stylem "tuhle značku mám rád" a "tuhle zase NEee" vycházím ze ZÁKLADU
Na prvním místě je sama konstrukce vozu (a NENí náhoda že audi jí NE"ctí" jako JEDINÁ značka na světě!
Na druhém závěsy kol
Proto nejsem fanynka žádné značky (myslím ty "masové") - byť v mládí mi moc sympatické byly modely Maserati (dnes třeba Wiesmann, Bristol či Alpina)
Já jezdila s modelem 2.0 TDi 105 kW (ten už myslím také není v nabídce) - a je to A4 která je stále v nabídce (byť výměna generací se blíží) a možná bych nebyla až tak "kritická", ale "v zásadě souhlasím" - je to "naprosto obyčejné auto"
Ano, současná A6 i A8 (tedy krom těch s PŘEDNÍM pohonem - to opravdu NE"odpouštím") jsou dle všeho "zcela ok"
21. 5. 2013 23:05
Re: Infiniti vs nemecka premie
Clovece ja te tedy nechapu: Detaily to začíná, celkem to končí. Na motor si nemůžu stěžovat (i když je docela hlučný), převodovka řadí precizně (i když ne vždy) a podvozek BMW po roční zkušenosti stavím za Audi.

Tedy dost si protirecis.

Plus BMW nabízí lepší převodovku (u Audi pouze variátor), dokonale padnoucí volant a skvělá sedadla. ??? Si delas srandu, mas moznost 7DSG i 8ZF jako ma BMW, ale musíš chtit V6 quattro, ostatne do jiného bych nesel. Sedadla trochu souhlas, ale ty komfortni masazni jsou také skvele !!!

motorově (spotřebou a projevem) je prostě BMW lepší ??? Tak spotřeba mozna, ale kultivovanejsi V6 diesel ma Audi, ty asi porovnavas 4valce ne ??? To ja bych do BMW5 ci A6 nikdy nechtel, mne se to zda dost "nepremiove", to uz muzu vzit radeji Mondeo...i když vse si svého zákazníka najde.
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 23:28
Re: Infiniti vs nemecka premie
..nebo Citroën C5 - ten (výborný) dieslový 6ti válec nabízí (je CHVÁLEN i v Range ROVERu - tak aby si NE"poradil" s vozem střední třídy ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 17:46
Re: Infiniti vs nemecka premie
..ano, taková otázka TĚŽKO NEnapadne.. ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 17:45
Re: Infiniti vs nemecka premie
Ano, asi "trochu kašle" ;-)
A to ostatní je jasné (tedy krom toho že vám "nesedí" prokazatelně NEJLEPŠÍ převodovka na světě ZF8HP) - šetří se (už) i v daleko VYŠŠÍCH cenových hladinách a když ušetříte na konstrukci vozu, tak vám "zbude" na lepší plast atd. :-)
PS: Jaké (konkrétní) BMW srovnáváte s jakým Audi?
21. 5. 2013 20:20
Re: Infiniti vs nemecka premie
Prokazatelně nejlepší převodovka někdy při kick downu v režimu ECO PRO vyžene motor do otáček a bez akcelerace ho tam nechá někdy i tři sekundy (což chápete, že je dost). Začalo se mi to stávat ale až po updatu ze servisu BMW. Jinak mi sedí, nikde jsem nepsal, že nesedí. Je rozhodně lepší než DSG v mém minulém autě. Ale když už jsme u toho dokazování / prokazování. Pohlaďte mou ustaranou duši a pošlete mi přímý odkaz, kde se hodnotí převodovky a kde je tedy tato ZF Electronics (mimochodem je to můj zákazník) PROKAZATELNĚ nejlepší převodovkou světa.
A nebuďte jízlivá s těmi plasty. Takové Subaru jasně říká. Děláme model STI se skvělou technikou, ale kašleme na interiér. Kdežto BMW o sobě tvrdí, že je luxusní automobilkou se sportovně zaměřenými vozy a se sportovní tradicí. Já si prostě jako luxus představuji interiér Porsche Panamery nebo MB CLS. Plastové ovladače ať klidně nechají v trojce, pětce nebo jedničce, ale proč je cpou do sedmičky nebo třeba do M6 v cenách přes tři miliony. Vám to připadá normální? Vy byste si koupila plastové hodinky za sto tisíc jenom proto, že mají výborný strojek?
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 21:23
Re: Infiniti vs nemecka premie
To že jde o NEJ převodovku je "známo" z MNOHA zdrojů (a je to.. řekněme.. "obecně respektovaná informace") - ale nejsnazší (a nejpřehlednější) byl asi velký srovnávací test všech automatických a poloautomatických převodovek "ze všech možných úhlů pohledu" (včetně servisních nákladů) v ... (něčem německém) AutoBild?
(jestli ne tak AutoZeitung? :-)

Mně se tedy chování převodovky (i motoru) po Update docela (jednoznačně) ZLEPŠILO - a to myslím VÁŽNĚ ;-)

S modely CLS a Panamera jste si (vlastně) odpověděl SÁM = podívejte se na BMW 6 GC - tam je "správně" nejen konstrukce vozu ale už i materiály v interiéru. Je to vše JEN "o ceně" (a poslední dobou s ní "bojují" všechny automobilky již i ve vyšší střední. Chce to prostě "ještě o krůček dál", v případě BMW k 6 GC - pokud chcete "normální" 5 či 6, tak (bych já doporučila) k Alpina :-)

A výborně jste odpověděl i s hodinkami, cena opravdu "prestižních" hodinek šla VZHŮRU (ten vliv miliard "zběsile" tištěných evropskou i americkou centrální bankou asi už začíná "být znát" - možná si ještě "užijeme" ;-)

PS: Hodinky určitě NEeee, ale u toho auta RADĚJI "huj" pod kapotou a (trošičku) "fuj" nahoře, než NAOPAK :-)

Samozřejmě NEJ- je (jak říkáme doma) "kachnu i husu" - ale tam musíte počítat s tím "příplatkem" = ve vašem případě (asi) na BMW 6 GC ;-)
21. 5. 2013 22:32
Re: Infiniti vs nemecka premie
To Vás asi zklamu. 6GC je opět o těch příšerných páčkách, které řežou do prstů. Co se týče toho, co se skrývá pod kapotou. Samosebou, že bych raději měl osmiválec nebo alespoň R6 s turbem, ale kde toho využiju? Pokud nechci ze sebe dělat machýrka a ukazovat všem okolo výkon vozu, pak není důvod pro takový motor. Vezu děti ráno do školky, manželka jede do Hornbachu nakoupit kytky, pak sjedeme do Hradce za Tchýni, semtam Ostrava a zpět (adapt tempomat, masáž na sedadlech a meditační hudba Jamese Johnsona)... Asi nemá cenu pokračovat. Výkonu sice není nikdy dost, ale já myslím, že sotva využiju všech dvouset koní, když vezu děti do školky nebo jedu do obchodu.

Jinak opravdu je někde v Autobildu test převodovek? V tom Autobildu, který tak vyzdvihuje a protěžuje německé automobilky?
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 22:51
Re: Infiniti vs nemecka premie
Tchýně s velkým "Té"? :yes: ;-)
Ty "páčky" jsou bohužel docela častým nešvarem (to se zdaleka netýká jen BMW) - jinak ale "luxusnější" interiér má 6 GC zcela jistě :-)
Co se "využití" motoru týče, jen za poslední roky se situace (i v Německu) VELMI ZHORŠILA - popravdě v reálném světě vpodstatě NEjde využít (již) ani můj V6 3.0 177 kW :-|
PS: Ale masážní sedačku VYUŽÍVÁM, to ANO ;-)
PPS: Ano v tom AutoBild(u) - ale nejde jen o něj (byť tam - jestli to byl on) bylo vše pěkně "přehledně" porovnáno - ZF8HP je opravdu asi NEJlepší automatická převodovka současnosti (s maličkým nicméně poZNATELNÝM odstupem za ní je 8mi stupňový japonský Aisin - některé DRAHÉ převodovky dopadly až překvapivě ŠPATNĚ
22. 5. 2013 07:46
Re: Infiniti vs nemecka premie
Pokud si objednáte vrcholnou verzi 6GC, pak je interiér vskutku nádherný (hlavně ta jemně hnědá a bílá kůže). I když, jak už jsem zmínil níže zase tam jsou použity stejné prvky jako u nižších a daleko levnějších vozů a zcela nový interiér by určitě byl znakem automobilky, že auto je natolik luxusní, že má svůj originální design ovladačů.

P.S.: mám od Tchýně nakázáno to takhle psát. Udělám ji radost, protože si toho konečně někdo všiml ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 07:52
Re: Infiniti vs nemecka premie
ad PS :yes: :-)

A to ostatní je prostě "o ceně" + BMW přece nikdy nebyla LUXUSní automobilka a přes určitou oprávněnost kritiky bych jejich interiéry za NAPROSTO NEprémiové asi NEoznačila - to mi přijde snad až "příliš příkré" ;-)
22. 5. 2013 08:34
Re: Infiniti vs nemecka premie
Měl jsem na mysli spíše filozofii značky a tu jsem označil za neprémiovou. Takové to "mají být rádi, že mají BMW, žádný nový interiér kvůli nim navrhovat nebudeme"
Avatar - PlumJelinek
22. 5. 2013 00:29
Re: Infiniti vs nemecka premie
Taky si dovolím vám dvěma tu vkročit do diskuze a připojit pár svých poznatků. Mám zkušenosti jak bmw 5, tak i s A6 a E-klasse, Mercedes je asi ve všech směrech oproti ostatním nejhorší (respektive méně dobrý, jelikož v této kategorii žádná špatná auta nejsou, věřím že i od Hyundaie ;-) ), pouze asi multimediální systém je přehlednější a intuitivnější (navíc v češtině), než má BMW. Co se A6 týče, mám zkušenosti s V6 TDI Quattro a opravdu nemám, co tomu vytknout. Od A6 výš už začínají dokonce i koncernová auta mít pohodlné sedačky, celkové zpracování je špičkové, skvěle padnoucí volant, slušný automat (nemůžu si pomoct, ale manuál mám stále stejně nejradši i přes všechny ty supermoderní automatické skříně), příjemný podvozek, který je tuhý a komfortní zároveň, na rozdíl od A4. To auto je opravdu zkrátka dokonalé, tak dokonalé, až je to trochu nuda. Něco tomu chybí. To "něco" ovšem nechybí Bmw 5. Opět se jedná o špičkové auto - takřka dokonalé sedačky (ať už se jedná dokonce i o základní hadrové, či příplatkové), příjemný podvozek (byť oproti Audi paradoxně nepatrně měkčí), celkově velmi dobré jízdní vlastnosti, zajímavěji pojatý interiér. Trochu mě rozesmívá, když si tu stěžujete na páčky pod volantem, taková debata mi přijde až lehce snobská. Rozumím tomu, že se jedná o drahé auto a nemělo by zde být nic opomenuto, nicméně toto je trochu extrém. Ty páčky rozhodně nejsou zdaleka takové, jako má například Hyundai (tam je to opravdu síla, i30, i40), pouze nejsou pogumované, chromované, leštěné apod., nicméně i tak se dá říct, že jsou kvalitně zpracované, stejně jako veškeré ostatní části interiéru. Vzpomeňte si, když jste v půlce 90. let slintali nad novým českým zázrakem, Felicií :-) Trochu skromnosti do toho stěžování, vesměs se dá říci, že ve vyšší střední třídě neexistuje špatné auto a preference konkrétního modelu je zde pouze dle osobního vkusu...
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 01:26
Re: Infiniti vs nemecka premie
Pěkný ZÁVĚR - který vlastně cituje ZÁVĚR velkého srovnávacího testu (3litrových dieslů Jaguar, BMW, Mercedes, Audi) v britském AUTOCAR ;-)
22. 5. 2013 07:40
Re: Infiniti vs nemecka premie
Díky za názor. Možná to snobské je, ale když zaplatíte svých poctivě vydělaných 1,7 milionu za auto, tak nějak neočekáváte podřené prsty od špatně slicovaných plastů. Nehledě na to, že Felicie je prostě cenově jinde a slintání se odehrávalo v rovině úplně jiné.
Ale mně ani tak nevadí některé ergonomické prohřešky, ani levné plasty na některých místech, jako spíš to, že se BMW nestydí stejné plasty, stejné celky (např výdechy klimatizace) dávat do daleko dražších aut. Podívejme se třeba na zmíněnou A6 a porovnejme ji s A8. Ty dva interiéry jsou zcela odlišné. Jiné materiály a zcela jiný design. V BMW na zákazníka kašlou a řada 5, 7, 6 a další má naprosto shodné výdechy klimatizace, ovládání a design rádia, stejný design ovladačů klimatizace. Oni se ani nenamáhají s vytvořením něčeho originálního pro řadu 7. Prostě ten interiér používá stejné unifikované prvky jako v menší pětce a to je dle mého soudu velký prohřešek a tady prostě BMW na své zákazníky kašle. Je u Mercedesu design interiéru třídy E shodný s interiérem třídy S? Je Jaguar XJ uvnitř kopií XF? Není, automobilky si daly tu práci a vytvořily pro svou nejvyšší třídu zcela originální interiér. Ne tak u sedmičky, tam je interiér hodně "sprostou" kopií pětky. Nechci hodnotit motory, převodovky, podvozek atd. Je jasné, že to ovlivňuje auto jako celek. Chtěl jsem se zaměřit na detaily a na to s jakou péčí přistupují automobilky k zákazníkům ve vrcholném segmentu. A tady je prostě BMW naprosto NEPRÉMIOVÉ.
21. 5. 2013 16:41
Re: Infiniti vs nemecka premie
Jo mimochodem. Prémiovost je taky o poskytnutém servise, o zázemí, o tom, že se na značku můžeš spolehnout.
Prosím, prostuduj si servisní podmínky pro modely Audi A8/Audi R8. Já si je studuji dost podorobně, protože zvažuji kvůli daním nákup R8. Ten servis a přidružené služby jsou fantastické (pravda, za něco se musí připlatit)...
22. 5. 2013 08:42
Re: Infiniti vs nemecka premie
Proč R8 a ne rovnou Gallardo, které je lehčí a nemá přiškrcený výkon ?
Jinak u servisu Audi doporučuji pořádně vybírat nebo raději rovnou jezdit do Německa. V přístupu k zákaznákovi je to údajně jiná liga, alespoň dle peripetií, které měl kamarád.
Avatar - AUDIRS6
21. 5. 2013 16:46
Re: Infiniti vs nemecka premie
tak vidim, ze aj Ty si mimo ;-\
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 16:27
Re: Infiniti vs nemecka premie
Tak "ÚTOK PROTI značce" říkáte? :-)
A co takhle (nad "slepou" víru v značku) trochu brát v potaz FAKTA? ;-)
Tak "prémiový" a NEprémiový pohon automobilu to NEmám já - to KAŽDÁ učebnice.. :-)
PS: Mám vám nějakou najít/doporučit (zkusit odkaz najít)? ;-)
PPS: Samozřejmě že CLA je takové jak říkáte - je PĚKNÉ a bude se asi dobře prodávat, ale technicky... (v něm jsem ale jen seděla - v GENFu na výstavě, ale NEjezdila s ním, s audi A4 2.0 Tdi ano - a nebýt znáčku na kapotě, "prémiového" na něm je opravdu HODNĚ MÁLO!
PPPS: Ano ŠETŘIT musí všichni a (i) PROTO jsem napsala že "BUDE HŮŘ" (takových vozů bude víc a Víc a VÍC :-)

Vy "VYBOUCHNETE" pro každou "maličkost"! ;-)
Mohu-li doporučit, zkuste "lásku k značce" (alespoň trochu) "přetransformovat" k lásce k autům - je to MNOHEM lepší ("záběr"/ROZHLED je pak skoro NEkonečně "ŠIRŠÍ" :-)
21. 5. 2013 16:35
Re: Infiniti vs nemecka premie
No, Kylie, přiznejme si to. Slepá víra může být taky v jiné značky, víme? A pohon je pohon, většina prémiových Audi má stejně quattro.
Tvůj příspěvek je dost pokrytecký. Ale pokud Tě to uspokojí nebo vyléčí, tak ano... BMW, Lexus, Range Rover a Citroen jsou nejlepší značky na světě >:D Pomohl jsem? ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 16:40
Re: Infiniti vs nemecka premie
Většina "prémiových" audi má PŘEDNÍ pohon.. ;-)
..vždy to tak bylo a stále to tak JE (popravdě více 4kolek prodá v některých obdobích BMW :-)
PS: Jestli jste myslel audi A8 tak ano - tam máte pravdu... ;-)
21. 5. 2013 16:49
Re: Infiniti vs nemecka premie
A zákazník odjíždí ve svém novém voze a ihned pozná, že má poháněný předek. Bože fuj, tohle si nemůže prémiová značka dovolit. Vždyť pohon na přední nápravu je životu nebezpečný. Málem jsem se zabil... Rychle do BMW, pak už budu mít 100% klid a jistotu. Vůbec nevadí, že si rozříznu prst o dva špatně svařené plasty na blinkru. Budu mít své prémiové auto ;-)
P.S.: omlouvám se za tykání, je to trapné tykat dámě, která mi v příspěvku vyká.
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 16:54
Re: Infiniti vs nemecka premie
ad PS: NEní problém ;-)
S tím ostatním (ale) ANO :-)

1. Ano, NEměla by "si to dovolit" ;-)
2. "Prémiový" pohon vozu nemá ŽÁDNOU souvislost s bezpečností/NEbezpečností :-)
3. Rychle třeba i do LEXUSu a vůbec VŠECH "prémiových" či LUXUSních či SUPERSPORTovních značek ;-)
4. bohužel vzhledem k "toleranci" vůči praktikám audi se dá očekávat, že "NÁKAZA" (levné konstrukce) se bude "šířit" :-|
21. 5. 2013 17:06
Re: Infiniti vs nemecka premie
Ad 2. No tak proto, už jsem se lekl, že to hraje na našich přeplněných silnicích nějakou podstatnou roli. Takže se shodneme, že jestli má vůz poháněnou zadní nebo přední nápravu je naprosto minoritní problém. Už se ale neshodneme na tom, že je to extrémně přesné měřítko, které řadí auta do prémiového segmentu.

Napišme tedy společně Audi, že to co dělají je špatně, hodně špatně a že by měli zavřít továrny, výzkumná centra, rozpustit divize profesionálního motorsportu a uchýlit se do role výrobce malých sedanů alá Škoda Rapid. Jenže, pak byste neměla koho kritizovat. On se totiž musí nepřítel vždycky najít, že? :-)

Ad 3.: Do Lexusu by zákazník mohl jít, ale nesmí měřit více jak 190 centimetrů. Tam japonští inženýři jaksi zaspali dobu. No nevadí, oni se určitě poučí od hnusného Audi a udělají auto vyšší střední, do kterého se hezky vleze.

Ad 4.: ty praktiky jsou podobného směru, jako spolupráce Mercedesu s Renaultem nebo vývoj třívalců BMW?
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 17:35
Re: Infiniti vs nemecka premie
NEshodneme (ani s teorií konstrukce, ani s praxí za volantem ani se mnou :-)

(naprostý) NEsmysl - to k 2mu odstavci

3tí odst. - to mám (ale) KLIKU :-)

4tý odst. - ty 3válce s tím nemají nic společného (to je BOHUŽEL evoluce = ostatní ve střední třídě přecházejí z 6ti na 4, BMW je jen "napřed" (a podobný výkon jako třeba VW pro příští generaci PASSATu ze 4válce 2.0 má již dnes z R3 1,5 ;-)
Avatar - AUDIRS6
21. 5. 2013 17:37
Re: Infiniti vs nemecka premie
chlape GRATULUJEM TI !!! Tvoja trpezlivost ma zachranila - a ako vidim, tak ako som jej napisal, vsetko si jej (ne)uspesne vysvetlil... :yes:
DAKUJEM ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 17:39
Re: Infiniti vs nemecka premie
NEděkujte, je mi líto, ale STRKAT HLAVU do písku NENÍ ŘEŠENÍ (asi víte proč NEchcete doporučit konkrétní knihy o konstrukci automobilů..
Avatar - AUDIRS6
21. 5. 2013 17:51
Re: Infiniti vs nemecka premie
uz prestan, si trapna. Tych knih mam precitanych dost, k tomu aj komplexne materialy o vyvoji a konstrukcii niektorych konkretnych modelov roznych znaciek a tipov, ...bolo toho dost...
rozhodne dost na to aby si mi Ty svojimi dristami dokazala pokazit den :-!
zober si svojho Citronika, riadne si ho vylesti a chod si v nom prevetrat svoju hlavicku, hlavne vdaka super -extra-exkluzivnemu zaveseniu prednej napravy, ale s jej pohonom, si chod dat nejaku riadnu "rally streku" a ked Ti vietor vyfuka z hlavy tie somariny, tak sa potom zastav, a nieco pekne nam napis >:D , mozno to bude to, aky je problem skrotit na prednej ( NEPREMIOVEJ ) naprave 450 turbodyzlovych Nm >:D
- to je inac dovod, preco tolko Nm iba na prednu napravu Audi nikdy neposiela - ma na to Quattro :-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 18:00
Re: Infiniti vs nemecka premie
:yes: :-)
PS: Přečteno "dost" a samotný ZÁKLAD co a jak je JINAK při pohonu té či oné nápravy vám UNIKLO? Smutné :-|
PPS: Jak bylo napsáno i zde - 450 Nm na přední nápravě se daří VELMI DOBŘE - pro nad200kilometrové rychlosti NEnajdete lépe ovladatelné a "příkladněji" se chovající vozidlo.. ;-)
..kolik Nm na přední nápravě zvládne "prémiové" audi? :-)

TAK CHCETE DOPORUČIT NĚJAKOU ODBORNOU LITERATURU? EVIDENTNĚ jí POTŘEBUJETE ;-)
Avatar - AUDIRS6
21. 5. 2013 18:12
Re: Infiniti vs nemecka premie
chod sa uz vyvetrat >:-[] :no:
knih mam precitanych dost, ale asi zacnem studovat koli Tebe viac psychologiu, lebo ja som sice kludny clovek, ale ked sa moc klame, a nedajboze proti mne...tak potom vybuchnem v sile sopky Krakatoa >:-[] ...a to tu asi nikto nechce...takze ja si idem zapalit...a ked sa vratim, nech si uz vonku vetras hlavicku-makovicku, a nemudrujes tu :-!
papa ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 18:17
Re: Infiniti vs nemecka premie
Pa :-)
21. 5. 2013 18:20
Re: Infiniti vs nemecka premie
Sem s tou doporucenou literaturou ;-) , som zvedavy, ci tam najdem knihy sveho mladi a ci sa prevodovky pocitaju stale rovnako zlozito ( myslim automaticke ) a ci sa spotrba motora po EU nezmysloch dostala pod 189 g/kW/h. V tom je caro nizkej spotreby dieslu, v hmotnosti, preco ? Aka je odpoved v doporucenej literature ? :-)
Avatar - AUDIRS6
21. 5. 2013 18:48
Re: Infiniti vs nemecka premie
...huuups, ak sa mi ju podarilo vyhnat von na cerstvy vzduch a Tebe tym padom neponukne ziadnu "odbornu literaturu" tak sa ospravedlnujem ;-)
na druhej strane dufam, ze ostatnym to vadit nebude... - to ze uz tu bude chvilku klud >:D
...takto to totizto dopadne, ked sa clovek odchyli od temy - a ta je : Infinity chce zvysit svoju kvalitu, a zobralo si na pomoc aj cloveka od Audi...
takze tak.

ja teda prajem chlapom z vychodu vela stastia, nech im "nas" byvaly clovek pomoze zvysit kvalitu, ono zdrava konkurencia nieje nikdy zla - zvysuje to snahu byt najlepsi, zvysuje to kvalitu medzi konkurenciou a v neposlednej rade aj tlaci trosku ceny nadol...ale to by bolo na samostatnu kapitolu...
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 19:41
Re: Infiniti vs nemecka premie
Nie "odbornu", ale (pravou nefalšovanou) ODBORNOU literaturu.. ;-)
PS: Ale že někdo "VYBUCHNE V SILE SOPKY KRAKATOA", když z ní budu citovat - to jsem asi ještě NEzažila, to jste "můj PRVNí" :-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 19:39
Re: Infiniti vs nemecka premie
Tak takovou (asi "úřednickou") literaturu NEznám, ale o konstrukci vozu a uložení náprav, případně uložení motoru - tak bych něco málo znala/četla.. :-)
21. 5. 2013 19:59
Re: Infiniti vs nemecka premie
Uradnicku literaturu necitam, ked nemusim. Kinematicky vypocet prevodovky som robit musel, aby som postupil do dalsieho kola, naucil som sa pocitat aj kolko piv moze mat traktorista na sedacke na pravom blatniku, aby sa pri jazde po svahu neprevratil a kopec inych veci. Z coho tipujete tu sopku a uradnicinu sice neviem, ale odpoved na otazku ma zaujima. Preco pri rovnakom kompresnom pomere ma atmosfericky diesel inu, nizsiu spotrebu ako atmosfericky benzin ? V slusnejsej literature sa aj o tom pise , v cechach ste okrem Ledwinku mali aj Mackerleho a ten nielen kreslil, ale aj pisal :yes:
A ta spotreba, motor LIAZ M2 mal 189 g/kW/h uz v roku 1988 ( vtedy som si to meral ;-) ) a ak by som si mohol vybrat, tak u aut by som chcel mat mernu efektivnu spotrebu lodnych motorov
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 21:28
Re: Infiniti vs nemecka premie
Odpovím asi "ne zrovna odborně", ale jednoduše - naftový motor pracuje s vyšší účinností - říkala jsem že mám "ráda" MARTINa VACULÍKa (velkého "propagátora" dieslových pohonných jednotek") - dokonce máme jeden "společný" (13ti stránkový) článek ;-)
21. 5. 2013 21:35
Re: Infiniti vs nemecka premie
Pisem: ATMOSFERICKE OBA, KOMPRESNY POMER ROVNAKY takze aj kompresny tlak pri zaciatku horenia paliva, vyssia ucinnost dieslu je v dosledku preplnania a vyssieho kompresneho pomeru a tym vyssieho kompresneho tlaku na konci kompresie. Riesenie je v palive a v " ODBORNEJ " literature. Ten clanok by som si rad precital, dufam ze to nie je cely zoznam doporucenej literatury ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 22:00
Re: Infiniti vs nemecka premie
Jako že v naftě je "víc energie" máte na mysli, že je "hustší"? ;-)
PS: Ten článek byl v dnes již NEvycházejícím měsíčníku OJETINY (tak před 5ti? lety.. :-)
..není to tak dlouho co jsem se po něm doma dívala a nějak ho nemohla najít :-|
22. 5. 2013 12:29
Re: Infiniti vs nemecka premie
polosprávne. V nafte je míň energie ( v 1 kg ) ale vďaka vyššej hustote (0,84 kg/dm3, aj keď sa už objavujú 0,82, 0,815 ale vždy lepšie ako 0,9 - to už by tam snáď musela byť voda ) oproti benzínu je v tom litri tej energie viac. A áno, je lepšie kupovať palivo v kg ako v litroch ( to je ten 1 dm3 ).

Vždy sa dobre pobavím, keď diskusia dospeje do odbornej roviny ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 13:31
Re: Infiniti vs nemecka premie
Já jsem BLONDýna = (naprosto) "vystačím" s tou (reálnou) VYŠŠÍ ÚČINNOSTÍ :-)
PS: A (HŘEJIVÝM) vědomím že spousta "chlapečků" neví ani to ;-)
PPS: Stejně mám raději BENZÍN :-)
22. 5. 2013 14:22
Re: Infiniti vs nemecka premie
mazda cx5 s benzínom a dieslom s rovnakým kompresným pomerom ( ale nie rovnakými kompresnými tlakmi lebo diesel je dopovaný 2mi turbami a benzín len atmo ) robí praktickú osvetu o účinnosti. Ak by bol benzín preplňovaný, tak rozdiel v spotrebe by bol podstatne nižší. Určite sa pamätáte na diesle s 2 litrovým objemom a 49 až 55 kW výkonom, samozrejme bez turba. Tam tá spotreba nebola o toľko lepšia a ten výkon sa vymačkal z 1600 vky benzínu. Kompresný pomer 21 proti 8 a keby nebola nafta od traktoristov, kto by kúpil diesel ? A teraz sú tiež diesle úsporné aj vďaka tomu, že málokto pošle otáčky nad 3000, kdežto u benzínu to hore ide tak nejak samo.
PS: benzín nepijem, slivovicu mám radšej ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 14:48
Re: Infiniti vs nemecka premie
Ani já benzín nepiji, i tak mu ale dávám mu PŘEDNOST :-)
Však můj první diesel byl až s příchodem common-rail a nejen vyšší účinností ale i kultivovaností a nižší hlučností.. ;-)
NEJraději asi (povedené) kalifornské červené - třeba Rubicon Estate CASK Cabernet :yes: :yes: :yes: :-)
To k "ozkoušení" VŘELE DOPORUČUJI
22. 5. 2013 08:58
Re: Infiniti vs nemecka premie
Čti...neřídila jsem moc jinejch aut a myslím si, že i nad 200km/h citron drží dobře. :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 09:02
Re: Infiniti vs nemecka premie
Řídila jsem pár jiných aut (i "nepatrně" dražších) a ano v nad200kilometrových rychlostech se drží vskutku (až nečekaně) velmi dobře.. :-)
..když to "uznal" i Lukáš audifanda Vaverka (a zmínil že je v této dispiclíně NEJ-) tak už to "musí být" ;-)
22. 5. 2013 09:04
Re: Infiniti vs nemecka premie
Mě je jedno, co kdo pindá :-) Řídil jsem C5 2,0HDI a že bych řičel nadšením, to rozhodně ne. To auto nemá zhola nic navíc, kromě podivností, který otravujou.
Avatar - AUDIRS6
21. 5. 2013 16:50
Re: Infiniti vs nemecka premie
zase vedla :-! :no:
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 16:55
Re: Infiniti vs nemecka premie
Vskutku? :-)
PS: Tak (to) "upřesněte"! ;-)
Avatar - AUDIRS6
21. 5. 2013 17:18
Re: Infiniti vs nemecka premie
kaslem na Teba.
prepac, ale ja uz na Teba nemam nervy, su tu ludia ako vidim s podobnymi vedomostami ako mam ja, a maju asi aj s Tebou vacsiu trpezlivost debatovat, tak oni Ti to vysvetlia :-!
ja by som sa mozno neovladol, a zase by to dopadlo pre Teba dost smutne...
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2013 17:36
Re: Infiniti vs nemecka premie
Sorry, ale za tím co jsem napsala si STOJÍM (a dá se to "prokázat" :-|
22. 5. 2013 08:57
Re: Neprémiový žvásty
Kylie, tvoje "moudra" načetný z časopisů mají pro mě stejnou váhu jako pseudotesty SM uveřejňovaný tady na webu. Jsou tendenční a k ničemu. Osmikvalt ZF neznáš, nevíš co je prémie, meleš o neprémiovosti Audi a cpeš jako srovnání vrcholnej model C5, za kterej bych reálně nedal víc než za kterejkoliv jinej obyčejnej evropskej model střední třídy bez ohledu na V6 pod kapotou.
Víš v čem se pozná třeba prémie??? Mám tebou vysmívanou A4B8 na firmě, už nalítala pod dvěma řidiči 300tkm a vypadá jako jiný auta svý třídy z mainstreamu po 100tkm. Tím se nemůže pochlubit ani VW, ani Ford, ani Citroen a z vlastní zkušenosti bohužel ani E90, nebo současný C-Klasse. Trvanlivost a stálost všeho čeho se dotkneš v autě je famózní a až na drobný problémy cca v půlce nájezdu je spolehlivá. Kdo to sakra může z konkurence tvrdit? Takže tvoje teoretický kopání je zcela mimo.
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 09:04
Re: Neprémiový žvásty
ŽVÁSTY - také jich pár máme ve firmě a vypadají po stejném počtu km ca stejně (no spíš hůř) než můj C5 V6 :-)
+ jeden český kamarád letos (konečně) kupuje C5 2.2 HDi 150 kW, což bude náhrada za Citroën Xantia Activa z roku 1999 s počtem km "za schopnostmi" servisní knížky ;-)
PS: Tohle mne kdysi dávno učil (vysvětloval) šéftechnik jedné "prémiové" značky - to musíte zkušet na někoho JINÉHO :-)
PPS: Ten článek v SVĚT MOTORŮ o motůrku 1.4 HDi s MILIONem km na tachometru pro vás musel být ZDRCUJÍCÍ četbou ;-)
22. 5. 2013 09:07
Re: Neprémiový žvásty
Osobně nevěřím, že máš nějakou na firmě, jak by si taková odbornice mohla koupit na firmu A4. Kylie, jestli tvoje C5 vůbec dokáže najezdit 300tkm a bude alespoň v 80% kondici toho Audi, smeknu před francouzema. Ale jsem si jistej, že pukrle si ušetřím.
Tvůj problém je, že reprodukuješ co si kde slyšela nebo četla, osobně nevíš nic a názor máš pouze od ostatních :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 09:10
Re: Neprémiový žvásty
Ano, (velmi) POVRCHNÍ kteří oba modely NEměli možnost porovnat takovou bubost MOHOU "plácnout" ;-)
(a porovnání audi A4 2.0 Tdi 105 kW a C5 V6 3.0 - dvou vozů za ca stejnou cenu VŘELE DOPORUČUJI - všem :-)
A ano - o tom 1.4 HDi jsem "jen" četla, toho kamaráda znám DÉLE než má tu Xantii ;-)
PS: NEbylo by načase VYMYSLET už něco "nového" (originálnějšího) než "že nemám ani řidičák a umím jen číst"? :-)
Sorry, ale myslím že mám najeto spíš VÍC km než většina diskutujících a navíc na (daleko) větším "rozsahu" aut (od Citroën z KOLÍNa C1 R3 0.998 cm3 po Ferrari V12 5.748 cm3 ;-)
22. 5. 2013 09:53
Re: Neprémiový žvásty
Nepřeháněj, to je to, co umíš dokonale. Přehánět...

Přeháníš ve všem a každý auto se prodává za tolik, aby ho někdo koupil. C5 za mega si koupilo kolik asi lidí v celý Evropě? Jinde se neuchytí samozřejmě. Netvrdím, že to je extrémně špatný auto, ale fakt, že si do něj můžeš koupit masážní sedačky z něj nic extra nedělá. Nebo snad myslíš, že 3D TV ve vybydlený garsonce z ní udělá luxusní bydlení? :-)
Je v zásadě fuk, co napíšeš, že jsi jezdila, pokud to schodíš sama svojí obhajobou nákupu drahýho levnýho auta a snažíš se neustále podsouvat nesmysly. Btw...zkus A63,0TDI Multitronic s pohonem přední nápravy ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 10:16
Re: Neprémiový žvásty
Ty masážní sedadla jsou (dokonce) "v ceně" ;-)
Jestli si víc lidí (za stejnou cenu) koupilo (např.) audi A4 2.0 Tdi 105 kW, tak spíš JEJICH "chyba" :-)
(netuším kolik lidí "celkově" - u nás v servisu jsme 3 nebo 4 ;-)
Zkoušela jsem C6 3.0 HDi s pohonem přední a Jaguar XF 3.0D (stejný motor) a v této cenové kategorii (zhruba 2 až 2,5 násobek mého vozu) dám přednost zadnímu pohonu (byť "dvojíté" odpružení C6 mne "fakt dostalo" :yes: :-)
PS: Když je Citroën C5 na dvojitých lichoběžnících s oddělenými těhlicemi s motorem z RANGE ROVERu "vybydlená garsonka", copak asi bude škoda SUPerb (na technice GOLFu) - chýška bezdomovce? A co Octavia která se k podobné ceně zVWládne došplhat i s torzkou, to budou tak (maximálně) noviny pod tím bezdomovcem? ;-)
22. 5. 2013 10:29
Re: Neprémiový žvásty
Ale já sem necpu ke každý diskuzi svojí garáž i kdybych v ní měl jánevimco a neobhajuju to. Motor z RR je taky jen taková marketingová fabulace, kterou zkoušej na holky v cukrárně u kafe. Jedná se o motor, kterej byl vyvinutej společně...nic víc nic míň. Dám hlavu na špalek za to, že v další generaci se už navíc u C5 neobjeví.
A XF není o dvojnásobku...nezkoušej to :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 10:42
Re: Neprémiový žvásty
Samozřejmě že NEbude (6ti válce - bohužel - víceméně KONČÍ) - narozdíl od "předstaVW" (nedávno zde "rozVWíjených") nebude ani v PASSATu..
S tou "marketingovou fabulací" jste to moc NEtrefil. Jednak je to MŮJ "originál" (formulace) a druhak = ve stejné verzi (jako v C5) je samozřejmě i v JAGUARu (ve "ultraslabé" verzi 150 kW ale JEN v audi :-)
Na MAXIMUM vybavený C5 V6 vyjde na ca miblion - ne na MAXIMUM vybavený vůz vyšší střední vyjde na 2 ;-)
22. 5. 2013 10:52
Re: Neprémiový žvásty
Bavme se o prodejních cenách a pakliže tvrdíš toto, Jaga jsi nikdy nekupovala :-) . Je to fabulace samozřejmě a taková ta nejjednodušší marketingová, která je určená pro člověka, co se neorientuje.
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 11:00
Re: Neprémiový žvásty
Fabula(ce) je latinsky BAJKA (smyšlený příběh) - to za 1vé
= na naši realitu to NE-sedí, neb a protože jde o zcela IDENTICKÝ motor (v JAGUARu i CITROËNu či PEUGEOTu - naladěný na 177 kW)
Verze v Range Rover má 190, rsp. 215 kW ve SPORTu

MARKETING s tím už VŮBEC NIC NEmá společného - je to má "originál" formulace - tolik za 2hé
= stejně tak můžete říct že motor ve VW polo a audi A1 je "tentýž" a stejný bude i TDi ve škodě a ...
= žádná fabulace, žádný marketing, prostě FAKTA

Asi se soustředíte na Jaguar, neb ten se (zřejmě) v česku dá sehnat levněji - poslední "prémiový" vůz vyšší střední který jsem zkoušela a u kterého ZNÁM prodejní cenu byl Lexus GS450h = vozy vyšší střední jsou ca za 2-2,5 násobek mého současného vozu :-)

Člověk který se orientuje VÍ že to tak je - a chce to slušnou DEZORIENTACI tvrdit že to tak není ;-)
22. 5. 2013 12:04
Re: Neprémiový žvásty
GS450h za 2??? >:-[] Jestli to za něj dáš, pořídím si dealerství :-) .

Jde stejnou pohonnou jednotku...ale není z RR, to sis jen domyslela. A je to bajka se vším všady.
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 12:25
Re: Neprémiový žvásty
Někam se vám "vytratil" ten MARKETING ;-)
Základní cena Lexus GS 450h F-Sport je 79.500€ (v česku je levnější?
A V6 3.0 který znáte z Range Rover je ZCELA IDENTICKÝ s motory v Jaguar (potažmo v Citroën - nepatrně odlišné software odladění 177 kW vs 190 kW tu samozřejmě je
PS: Takže vidím že ty žádosti o (ventilkové) ZLATO jste si vyplnil hned DVĚ :-)

Ale RÁDA se nechám "poučit" (v čem DOMÝŠLÍTE BAJKY o zcela jiných pohonných jednotkách JAGUAR a Land Rover ;-)
22. 5. 2013 12:30
Re: Neprémiový žvásty
Ty jsi vymyslela bajku o motoru z RR, ne já. Jde o jednotku, která byla vyvíjena společně, nic víc. Aktuální verze RR navíc používá její modifikovanou verzi a doladění každýho producenta muselo proběhnout separátně už kvůli harmonizaci rozdílný převodovky v Citroenu a JLR, ty ventilku.
Znovu ti říkám, jestli kupuješ za katalogový ceny, zařídím si šourům a obměním ti vozovej park, teoretičko :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 13:04
Re: Neprémiový žvásty
Ale KDEPAK - tady jste si "bajku" VYMYSLEL vy... :-)
..a zdá se že NEvíte "kudy z toho ven" ;-)
PS: Jako že u Jaguar/Land Rover když vyměnili převodovku (na současnou ZF8HP) tak k ní "předělali" i ten motor? :-)

Je mi líto, ale tady mám pravdu já - dieslový V6 3.0 je stále jeden a týž motor v Citroën Jaguar Land i Range Rover - naladěný od 177 do 215ti kW
(ale zdá se že VÁM to "mozek nebere" - že by stejný motor mohl být v C5 a v Range Rover ;-)
22. 5. 2013 13:44
Re: Neprémiový žvásty
Ale točíš se jak čamrda, nezpochybňuju, že je to stejnej motor, ale není z RR, co jsi si vymyslela ty. O kapacitu mýho mozku nemusíš mít péči Kylie >:-[]
22. 5. 2013 09:10
Re: Neprémiový žvásty
Ještě jedna drobná...obrovská výhoda Audi je ta, že narozdíl od pro spousty specifickejch vlastností BMW nebo M-B (jakkoliv je třeba já, ty on...může právě proto mít rád)...nechá sednout kohokoliv včetně tvojí prabáby a doveze ho bez nějakýho většího zkoumání kamkoliv.
22. 5. 2013 09:54
Re: Neprémiový žvásty
!!! :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 10:11
Re: Neprémiový žvásty
:yes: :-)
PS: Mne tedy dovezly "kam jsem chtěla" (a bez problémů) i Audi i Mercedes i BMW (i Citroën ;-) ), ale snad VÍM jak to myslíte.. :-)
22. 5. 2013 10:25
Re: Neprémiový žvásty
Doufám, že víš. Audi jsem dal domů a nikdo nic nechtěl vysvětlit, půjčil si ho kdokoliv a přijel zrelaxovanej a v pohodě. Je to jednoduše uživatelsky příjemný auto.
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 10:45
Re: Neprémiový žvásty
..zatímco Lexus, Cadillac, BMW, Jaguar, Mercedes a Infiniti NE, s těmi by se vaši blízcí vraceli frustrovaní vystresovaní a BRUTAL v NEpohodě :yes: ;-) :yes: :-) :yes: >:D
22. 5. 2013 10:50
Re: Neprémiový žvásty
Míníš se přít o slovíčka, spousta lidí po jednom projetí nezkousne jednu mercedesovskou páčku na stěrače a blinkry a nad/pod nimi ovládání tempomatu. BMW je víc kompromisní od řad F, což některý nesou nelibě (ne kupci obvykle). Na Infi je zrovna ovládání nic moc a u Lexe si člověk musí jednoduše zvyknout. Jag svým rozhraním ovládání přes obrazovku taky nesedne hned. O tom píšu.
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 10:55
Re: Neprémiový žvásty
Říkala jsem že "snad vím" co máte na mysli, nicméně..
..tak trošičku se MUSÍM zeptat: "Nesháníte vy ventilek? Třeba ZLATÝ? ;-)
22. 5. 2013 12:05
Re: Neprémiový žvásty
Proč? Já je mám najetý...co ty? Nemůžeš argumentovat a píšeš o ventilcích? Dětinský :-)
22. 5. 2013 09:04
Re: Neprémiový žvásty
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 09:09
Re: Neprémiový žvásty
A to jako ZA CO jsou ty tři :yes: :yes: :yes: ? ;-)
21. 5. 2013 13:56
Re: Neprémiový žvásty
Milý dasauto, domnívám se, že lustrovat kapsy a garáže těch co zde vyjadřují názor tobě ani jiným nepřísluší. Svědomitě můžu prohlásit, že FX je minimálně o tolik horší než stylově podobná X6 o kolik se liší jejich reálný prodejní (ne ceníkový) částky.
Na tom autě mě nepřesvědčilo zhola nic, oproti třeba M30d, který mi jen nesedlo svým ovládáním.
21. 5. 2013 14:41
Re: Neprémiový žvásty
ale nooo.. napisal svoj nazor, navyse vsetka cest, lebo to auto vlastni (na rozdiel od vacsiny tu, ze ;-) ) to ze nezapada do vseobecne uznavaneho nazoru tu na ACZ neznamena, ze nemoze napisat, co si mysli.. :-)
21. 5. 2013 15:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2013 08:50
Re: Neprémiový žvásty
A spousta z nás ho nevlastní, protože nechce. To auto jednoduše není tak dobrý, jak ho jeho majitel vychvaluje. Obhajoba vlastní garáže přes subjektivní pocity je vždy prohra. Má napsat mě sedí a pro mě je nej, do objektivity má jeho prohlášení daleko a testování čím kdo jezdí beru jako k ničemu. Infiniti mě nepřesvědčilo v jednom případě za hodinu, v druhým za dva dny a nepřesvědčilo by mě ani za rok. Tím vůbec nezpochybňuju, že novej model bude výbornej.
Avatar - rimow11
22. 5. 2013 12:11
Re: Neprémiový žvásty
tomu ver. audi vydim na každom rohu a možno je premiove ale premna to nikdy nebude premiove ako napríklad taký lexus.
22. 5. 2013 12:23
Re: Neprémiový žvásty
Proč?
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 12:27
Re: Neprémiový žvásty
Nejspíš (jako já) ZÁKLADní konstrukce = většina Audi jsou (tuctoVWé) předokolky, všechny LEXUSy (a všechna "lepší" auta vůbec - sportovní i luxusní) jsou...? ;-)
22. 5. 2013 12:33
Re: Neprémiový žvásty
Ale podívejme...už nemůžu začít s tradicí, začnu s pohonem :-) Lexus nepoužívá Toyota motory? Lexus nemá předokolku? Má Lexus čtyřkolku kromě RX v EU, která umí jet víc než 190?
Kylie, doby kdy se s tebou dalo kulturně diskutovat jsou bohužel pryč. Nevíš, oháníš se názory jinejch, plácáš nesmysly, jsi demagogická. Pro mě za posledního půl roku :no:
22. 5. 2013 12:45
Re: Neprémiový žvásty
Ja myslim, ze bych tuto diskuzi zabalil, stále se to toci dokola - v kazde dizkuzi C5 a nahon na zadek...nu coz ja se autem projedu a vim co je premie a co není, no a někdo k tomu musí mit knizku, mne to nezajima, mne zajima zpracovani, komfort apod.
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 13:28
Re: Neprémiový žvásty
Asi to také "zabalím". Jde o samou PODSTATU rozdělení "prémiové" a "levné" konstrukce vozů a z toho vyplývajícího "dalšího"L. To že někdo popírá tyto (v jakékoli tématu se věnující literatuře dohledatelné) ZÁKLADY (zřejmě JEN z důvodů jakési "sympatie"/fandovství ke značce která tato pravidla nectí) je opravdu "na zabalení diskuze"
PS: Pokud vás zajímá komfort a zpracování (a ne pohon - i když ROZDÍL pozná po pár zatáčkách i "malá holka") tak bych vám k ozkoušení doporučila Citroën C5 V6. - komfortnější (i co se odhlučnění týče - vrstvená skla udělají své) vůz s kvalitnějšími materiály (doporučuji verzi Criollo - palubka, vše v luxusní kůži) za podobné peníze NEnajdete.. ;-)
22. 5. 2013 13:46
Re: Neprémiový žvásty
Je tak levnej, za kolik by se měl prodat, ale stejně se neprodává, což je smutný, ale nic víc. nevím co poznáš, ale vím, že toho moc není :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 13:50
Re: Neprémiový žvásty
Je to jako v hudbě - Citroën prostě zrovna teď "není in"
PS: Vy jako NEpoznáte jestli řídíte předo- nebo zado-kolku?
(tak to byli u audi - když se NE"namáhali" vyvinout sofistikovanější platformu pro "klasickou" koncepci opravdu věrozvěsti :-)
22. 5. 2013 14:00
Re: Neprémiový žvásty
Taky nejsi zrovna in :-) . O mě se nestarej, zkus vyštrachat kolik majitelů BMW řady 1 ani neví, že má zadokolku...malá holko :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 14:43
Re: Neprémiový žvásty
Nu někteří z nás ví že šlo o MARKETINGovou "fintu" - jak připravit kupce příštích generací že i BMW (naštěstí jen u řadi 1) přejde na (cenově nenáročnější obyčejnější) přední pohon - zpočátku jen u některých verzí, v dalších generacích asi u VŠECH 1ček - velký kluku ;-)
22. 5. 2013 15:44
Re: Neprémiový žvásty
Aha C5, dnes koncim, nashle 8-s
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 15:55
Re: Neprémiový žvásty
Říkal jste že "se s autem projedete a VÍTE co je prémie a co není" - tak HURÁ do toho (já vím jaké je porovnat za ca stejné peníze motor od "prémiového" audi a sedadla od "prémiového" audi a materiály v kabině od "prémiového" audi a TAK RÁDA bych aby to konečně někdo také POROVNAL - a když vy navíc "se s autem projedete a VÍTE co je prémie a co není" ;-)
22. 5. 2013 16:05
Re: Neprémiový žvásty
Jenze premiovy musí byt celek, nerikam ze C5 v nejvyšší vybave nebude dotahovat na premii "v necem", ale pak jiz si priplatim 200 tisíc a sahnu po 100% premii...
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 18:07
Re: Neprémiový žvásty
Já ani tak neříkám že C5 V6 je "prémie" (NENí) ale že obdobně drahé audi A4 2.0 Tdi moc prémiové NENí
PS: U minulé generace BMW 3 jsem zkoušela oba 3litrové R6 (trochu překvapivě mne skoro víc "oslovila" nafta, rsp. od benzínu jsem - v porovnání s "obyč." benzínovým V6 3.0 který jsem tehdy měla - čekala nějak VÍC) a NEjsem si jistá jestli 200.000 kč navíc stačí(lo) ;-)
Avatar - AUDIRS6
22. 5. 2013 13:54
Re: Neprémiový žvásty
chlape, Ty si to trafil !!! :-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 14:56
Re: Neprémiový žvásty
Jako že NEdbat proč Bristol a Lexus a Jaguar a Infiniti a Ferrari a BMW a Fornasari a Pagani a Lyonheart a Koenigsegg a Wiesmann a Mercedes a Porsche a Aston Martin a Rolls Royce mají vozy dle "klasické koncepce" a d(b)át na audi, protože vozy staví vozy stylem VŠE VPŘEDU = nejoblíbenější koncepce neboť je nejméně nákladná. Taková auta mají silnou tendenci k nedotáčivému smyku, paradoxně VĚTŠÍ když je motor uložen podélně - ale koho by to zajímalo, vždy fandu do aut zajímá leda tak zpracování palubky.. ;-)
Avatar - AUDIRS6
22. 5. 2013 15:24
Re: Neprémiový žvásty
Kylie, tuto debatu s Tebou som uz odpis(k)al...
nema zmysel! STAATISIICE SPOKOJNYCH ZAAKAZNIIKOV po celom svete ukazuju vsetkym vyrobcom automobilov co chcu:
chcu pekne, kvalitne, a pre ich potreby naladene auta ;-)
noo, a kedze niekoho potreby su cisto obycajny - aj ked "premiovy" presun z miesta A do miesta B, tak ani neriesia aky pohon to konkretne premiove auto maa - vid BMW 1...
tii, ktori chcu od auta viac - teda viac pouzitelnosti po cely rok aj v horsich /teda nasich klimatickych podmienkach, volia 4x4 ;-)
noo, a ostava skupina zakaznikov - ktora sa uspokoji s tym, co jej ten ktory vyrobca ponuka uspokoji.:
teda v BMW a Mercedes (ostatnych tu pisat neidem - vies o koho sa este jednaa...duufam ) - pouzivaju u vacsiny svojej produkcie nahon zadny...
ale "Vierozvestci" z Ingolstadtu zacali do mensich - lacnejsich modelov pouzivat nahon predny - A3-az nizsie, Medo ale tiez nieje tak daleko pozadu ;-) - A klasa, B klasa - kedy? 1997? sa mi zda?...a teraz este aj to CLA...hmm, s Meedom to ide dolu vodou 8-s
takze o com to je? - o ponuke a dopyte - ludi nezaujma nejaka tvoja prirucka ako kupovat premiove auto >:-[]
ludi zaujma kompletny balik - kompletne auto ako celok!!! plus nejake tie premiove sluzby k tomu. Kapis?
a tam - ako vidis, malokomu vadi nahon na predne kolesa v aute strednej triedy - ked sa tu stale ohanas A4kou.
aj ja som realista: viem, ze momentalne vacsina testov v strednej triede v D3 dopadne vitazne pre 3er reihe :yes: - je najnovsie, ma najnovsiu palubnu elektroniku, a ma aj dost dobru kvalitu (aj ked v interieri by sa mu dalo co vycitat...) - ale zakaznici rozhoduju, a rozhoduju tak, ze je spomedzi D3 najpredavanejsie. - nemam s tym problem !
ale ako vidim, Ty mas tych problemov vcelku dost. tak ukoncime tuto trapnu debatu, ktora sa uplne odchylila od tematu - Infinity - a to ze si zobrali na pomoc cloveka z Audi - na to aby zlepsili svoju kvalitu...
ja im drzim palce, potrebuju to, trh potrebuje konkurenciu, aj v podobe dalsej znacky (aj ked zrovna na zaklade toho clanku o Masserati...-to bude tazkee :yes: ) ktora zase trosku obohati konkurencne prostredie, co v konecnom dosledku je vyhoda pre eventualneho zakaznika - sirsi vyber - no a v ramci konkurencie - urcite aj cenova politika zohra svoju ulohu :yes:
takze tak...
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 18:46
Re: Neprémiový žvásty
Argumentace "STATISÍCI..." na mne moc NEfunguje (jak píši ve vedlejší diskuzi - (podprůměrný) Justin Bieber má JEDNOZNAČNĚ víc fanoušků než (génius své generace) Brad Mehldau [odkaz] - no a co? :-)

To že všichni výrobci "drahých" aut (většinu jsem snad vyjmenovala) ctí "pravidla hry" = pro konstrukci drahých aut používají "klasickou (drahou) koncepci" není náhoda. Ostatně PROČ to (podle vás) dělají? Proč máme (podle vás) konstrukci vozu rozdělenu na "drahou" a "levnou"? Jen tak? Pro nic za nic? ;-)

Balíček služeb vám nabídne i Citroën, rsp. DS - vůz na prohlídku odvezou přivezou - mám pocit že majitel audi "si může nechat zdát" - byť souhlasím že k "celkovému" vnímání/hodnocení modelu to PATŘÍ - má "priorita" to NENí

V Ingolstadt rozhodně NE"začali od menších" aut! Začali ještě před 2. světovou válkou vozy DKW, když se audi díky tehdejší Velké hospodářské krizi dostalo do finančních problémů a J.S. Rasmussen firmu převzal. Od té doby audi dělá PŘEDOkolky a nikdy tomu nebylo jinak - od malých po NEJVĚTŠÍ modely. První VÝJÍMKA z pravidla bude příští A8 a to jen díky "sdílení" techniky s Porsche Panamera (nebo jak to mají "naplánoVWáno" ;-)

Se značkou Mercedes to "neide dolu vodou", dokonce přímo naopak, je na jednoznačně VZESTUPném trendu. Jinak co se týče nižší střední - tam je to z cenových důvodů už JASNÉ = vše (od všech výrobců) budou jen předokolky - tato generace BMW 1 je zřejmě POSLEDNÍm Mohykánem..

Mne také nezajímají "příručky" - něco ZCELA jiného je konstrukce vozů.. Že to asi i VĚTŠINU lidí NEzajímá máte JISTĚ PRAVDU. Ale sám jste "si naběhl" zmínkou jak audi "posouvá" pohon až do 15:85 ve prospěch zadku (což je de facto ZADNÍ pohon). PROČ to dělají? PROČ asi? Myslím že (asi) víte sám :-)

NEmám problém a pěkný den (pro jednou zkuste ve voze s "klasickou koncepcí" rsp. hlavně se ZADNÍM pohonem ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 13:12
Re: Neprémiový žvásty
Nic se neděje - ode mne máte za dnešek totéž ;-)
(ve vašem případě jistě ÚMYSLně) Vyhýbáte se podstatě, všechny vozy audi vždy byly a dodnes jsou konstrukovány jako PŘEDOkolky - A4, A6, dokonce i A8. V nižší střední se bohužel budeme muset (z cenových důvodů) smířit s realitou že BMW 1 je poslední Mohykán. Můžete říkat že audi bylo "věrozvěst" (že nakonec bude s předním pohonem VĚTŠINA vozů - dokonce i v "prémiové" kategorie, naštěstí to tak ale není, v "normálních" vozech byl a je jediným takovým výrobcem AUDI
PS: Že tento ZÁKLADNÍ FAKT nechcete "přijmout/slyšet" nemá co dělat s žádnou demagogií
PPS: Ostavtně vy víte proč v případě GS350 zvolili takový přístup jaký zvolili? NENí to "běžné" + navíc "jejich" Subaru dělá rychlejší 4kolky "odvěků"
22. 5. 2013 13:49
Re: Neprémiový žvásty
Kylie, lžeš naprosto účelově. všechny vyjmenovaný řady jsou a budou vyvíjeny jako čtyřkolky i předokolky. U Lexu se motáš už úplně. Diskuze s tebou je už několik měsíců vyloučená. Neznáš, nevíš, vymýšlíš si a překrucuješ fakta.
Na závěr snad jen stejně dětinskej pozdrav, jak dětinsky se chováš...pa :-)
Avatar - AUDIRS6
22. 5. 2013 13:53
Re: Neprémiový žvásty
hmm, uz je to trochu dlhsie... :-!
22. 5. 2013 12:50
Re: Neprémiový žvásty
Timhle tvrzenim bych si nebyl tak jisty. Cca 45% Audi jsou ctyrkolky, kdyz k tomu pripoctu Audi A1 a Audi A3, kde zadni nahon nedava smysl vzhledem k jejich velikost a ostatne i ten Lexus v tehle kategorii do Lexusu CT dodava predni nahon, tak to vypada ze vetsina relevantnich Audi ma nahon na vsechna ctyri kola. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 13:04
Re: Neprémiový žvásty
Jako že 45% je VĚTŠINA? :-)
PS: Ale souhlasím že 4x4 (nejen) do malých aut víceméně NEmá smysl ;-)
PPS: Odkud máte těch 45%, není to tak dávno co jsem četla MENŠÍ čísla, rsp. dokonce že BMW prodalo VÍCE 4kolek, než audi :-)
22. 5. 2013 13:50
Re: Neprémiový žvásty
Nespekuluj a dej relevantní odkaz...

...nebo to snad jen říkal přijímací technik z Citroenu? :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 14:39
Re: Neprémiový žvásty
To by mne docela POTĚŠIL odkaz na reálná čísla.. ;-)
.."můj" přijímací technik je FAJN a ráda si s ním popovídám - ale většinou do DOST jiných věcech - posledně vyprávěl o dovolené "po skotských palírnách" :yes: :-)
Avatar - AUDIRS6
22. 5. 2013 14:02
Re: Neprémiový žvásty
tak, tak - relevantnych Audi ;-)
uz som to tu pisal nespocetkrat, ze som tak trosku ortodoxnejsi Audi fanusik, a prave Audi je pre mna od A4 vyssie - teda auta na MLB platforme, plus Q7 (ta ju este nema, ale tiez je princip rovnaky ) a plus R8 - supersport s Quattrom. - inac auta s medzinapravovym diferencialom - ktory standardne donedavna rozdeloval silu na napravy 50:50, ale od prichodu min. RS4 v 2006, sa to vsetko postupne zacalo menit na 60:40 v prospech zadku ! (R8 ma standard 85:15 ;-) )
toto suu pravee Audi - Quattra - to je to, co budem obhajovat vzdy viac, nez Haldexove riesenia od A3, Q3, TT - nizsie - aj ked, a to treba priznat, Haldex uz ani dnes nieje ziadna hanba - v inej podobe ho pouziva prave aj R8, Gallardo, aj taky Veyron !!!
takze tak ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2013 14:41
Re: Neprémiový žvásty
VÝBORNĚ a PROČ se to "začalo měnit ve prospěch ZADKU"?!? :-)
Avatar - rimow11
22. 5. 2013 13:51
Re: Neprémiový žvásty
Napríklat preto lebo keď vidím audi tak sa ani neobzriem..keď vidím lexus,infinity tak neviem od toho odtrhnúť oči. Hlavna vec je že každý si môže vybrať čo sa jemu páči a čo mu vyhovuje. Premna su to Japonci vo všetkom ;-)
22. 5. 2013 14:01
Re: Neprémiový žvásty
Otočit se nebo bejt či nebejt prémiovej jsou dvě různý věci ;-)
Avatar - rimow11
22. 5. 2013 14:07
Re: Neprémiový žvásty
Tak ano zle som sa vyjadril, Audi je prémiové, ale mne tak nepripadá. (môj názor ale nieje dôležitý)
21. 5. 2013 19:26
Mezi prémií...
...je jasná volba značka Audi :-)
Rozbalit vlákno
2
22. 5. 2013 08:47
Re: Mezi prémií...
A Adam Novák je největší odborník na auta v rámci diskutérů na ACZ...to nesedí viď? ;-)

Takže tvoje nesmyslný plácání Audi jen škodí.
22. 5. 2013 12:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.