Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Chrysler tvrdí, že už je kvalitativně na úrovni Toyoty

30 komentářů

Avatar - VWrofl
VWrofl
>😁 O technické vyspělosti nemluvě >😁
jarafara
Pan šéf prozradil o čem se mu zdá a co by si moc přál >😁
Avatar - dal
dal
:yes: >😁
Avatar - Anonym
Anonym
a další hovoří o opaku - že je na tom co se týče počtu závad a spokojenosti majitelů chrysler hůře jak za dob Mercedesu >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ale na urovni toyoty chrysler nebude asi nikdy.... nic v zlom.... dart je pekne auto a urcite uz bude kvalitnejsie ako napr stary PT cruiser ale toyota svoj 10-rociami vybudovany naskok za rok za dva urcite nestratila .... to nie.. tomu hadam nik neveri
Avatar - shamal
shamal
JD Power je JD Power... "a další hovoří o opaku" jací další? Kdo? Jména? Jaká mají auta? Anebo je to Barykovo přání aby se Chrysler pod Fiatem konečně položil? A kvalita Toyoty? Dívali jste se teď někdy zblízka na takový Yaris nebo Auris? Moc doporučuju! Toyota na snížení kvality hodně zamakala...
Jelass
Koukal a prohlížel dost důkladně a naopak Auris II oproti Aurisu I znatelný skok v interiéru a Yaris... je pohledný malý vůz nejde očekávat zpracování ála Avensis.
Avatar - Anonym
Anonym
no srandou je že 3 leté chryslery sou na tom hůř jak za Mercedesu s kvalitou, kdy za dob Mercedesu na tom byly hůře jak za dodb Chrysler Corporation.

Jinými slovy a přeloženo pro laiky - kvalita šla od roku 1998 trvale směrem dolů a Fiatu se jí zatím rozhodně zvednout na úroven 98 a níže nepovedlo. >😁

V tom je to jádro pudla, milí tuřínští soudruzi >😁
Avatar - autista
autista
souhlasím, Auris s Yarisem je Turkey quality, se vším šudy, islám z něj přímo čišší, není to pro evropana útulné, je to jak někde na venkově >😁
Saab
Až na to, že Yaris je z Francie a Auris z Anglie 😉
BeranK
Hele, nezdá se ti, že chceš od autisty trochu moc? :yes: 😄
Avatar - vabis
vabis
Miroslav Sládek, Áčka nebo Nošovice také tvrdí plno věcí 😉 >😁 >😁 >😁
Avatar - biscuit
biscuit
😉
JaMM
Tie dristy mu urcite napisal Marchionne.
Avatar - peter222
peter222
Myslím si, že táto veta zodpovedala všetko . Zrno od pliev sa oddelí až rokmi. Takže si ešte počkáme.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
A ještě je v té číslovce gramatická chyba.
shark11
Kamarát robí v servise, kde sa servisuje Honda i Chrysler .... okrem iného ....

Honda síce nie je Toyota, ale kvalita je určite na porovnateľnej úrovni .....

Chysler je jednoducho šrot ..... a o spoľahlivosti Hondy môžu ich majitelia len snívať ....
Avatar - Anonym
Anonym
No těch produktů chrysler Group se v USA prodá pořád víc jak Hondy.

Jinak měl sem 3 Chryslery a žádné větší problémy sem neměl....
jupo
Chrysler mal problemy hlavne za cias vlady odborarskych bossov, kde pracovnici vo fabrike boli prakticky nedotknutelni a ak sa ich aj podarilo vyhodit, tak za cenu obrovskeho odstupneho.Robili preto stylom skodovka pocas socializmu. To je prava pricina nutnej restrukturalizacie. Ak neexistuje fabrika, neexistuju ani nevyhodne zmluvy s odbormi, ktore boli prakticky nevypovedatelne. Teraz sa zacala nova era a kvalita ide hore. Mal som uz kopec aut, drviva vacsina japonci a spravidla bez vaznejsich problemov. No musim priznat, ze medzi par aut, ktore v priebehu prveho roka v mojej garazi nemali uplne ziaden problem patria aj dva modely Chrysler group - zatracovany Chrysler Voyager a sucastny Grand Cherokee.
Avatar - Jaros71
Jaros71
:yes: :yes: :yes:
Je jasné že Chrysler šel pod Fiatem nahoru..Jinak by nebyl konečně ziskový.
Lidi by ho nekupovali.. 😉
Prostě kvalita už je made in Italy. 😄
Hondu CR-V máme ve firmě..proti Fiatům,které nahradila,je kvalita některých komponentů horší!!
Např.odešly po cca 36tis.km kotouče i s deskami..bylo nám řečeno,že to je u CR-V normální..kvalita je odpovídající britské výrobě!! :no:
Tak bych se např.nového Jeepu Cherokee vůbec nebál.. 😉
Někdy jde jen o špatnou dřívější pověst..a důvěra se získává těžce.
Např. se asi Chryslerům nezasekávají pedály..jako Toyotě.. 😄
Avatar - biscuit
biscuit
myslis tenhle? [odkaz]
Camry
A vyměnil Chrysler někdy něco majitelům dovezených vozů z USA něco na recall ?
Avatar - Anonym
Anonym
Ne, jen když si měl vozidlo koupené tady přes ofiko prodejce.

To pár recalllů bylo
Camry
A mě Toyota udělala všechny recally na obě Toyoty z USA. A tomu říkám starost o zákazníka. Odmítnutí recallu na Chrysler jen proto, že není prodán tady, bych si nechal napsat písemně - vždyť jde o bezpečnost a tam nerozhoduje kde jsem to koupil, ale to že nebezpečný problém tam je. Hypotetický problém - co udělá Chrysler u vozu z US ambasády. Vůz prodán v USA a dovezen sem, jezdí v něm občan USA a do schránky někde v USA mu přišel dopis na svolávací akci - pošlou ho do ... ?
Avatar - Anonym
Anonym
Ambsáda je VIP zákazník, Vranta Vonásek z Horní dolní nikoliv.

Stejně tak do * tě s takovým autem pošlou i tedka u fiatu.
Avatar - Choochoo
Choochoo
S CRV nema britska kvalita co delat. Se zarezlou destickou a naslednym poskozenim kotouce ma problem kde co. Take zalezi na zpusobu provozu. Staci kouknout na brzdnou plochu kotouce, ktera musi byt vsude leskla bez rezu, pokud ne, chce to nechat vycistit brzdy. Predpokladam, ze je rec o zadnich brzdach, ktere i malo brzdi z duvodu stability auta.
Avatar - Anonym
Anonym
Chrysler je ziskový proto, že v USA skončila krize a atua se oproti rokům 0😲10 zas začla prodávat. nahoru šli všichni.

Jinak Jeep ChrandChroekee byl z 99% hotový před příchodem Fiat, vývoj probíhal plně v režii DaimlerChrysler AG a dokočený byl za Cerberusu.
To je potřeba si ujasnit.
Celá podvozková platforma je Mercedes + 5st. převodovky, z Fiatu to nemá šroubek.

Kvalita made in italy, tohle spojení ve mě vyvolává bouři smíchu, s pár itaslkými výrobky sem měl tu čest, naposledy držák zahradní hadice s navíjecím bubnem, taky je na tom nápis Made in Italy.
No po roce to šlo na reklamci, materiál se začal rozpadat....
A mohl bych tu chvíli pokračovat.
Avatar - Anonym
Anonym
Odbrový svaz UAW je tam i ted, a stejný odoborvý svaz byl i u koncernů GM a Ford.

Hlavní problém byl v tom, že na kontrole kvality , na výstupní kontrole atd. kde bylo v roce 1998 djeme tomu 10 lidí byli za Mercedesu dva.

Takže se pak dostávalo ven daleko víc vadných aut, protože dva lidi to nemohli stíhat, že.
Ale Mercedes prostě vždy restrukturalizoval a šetřil náklady na správných místěch, proto firmu, která byla v roce 1998 v zisku (černá čísla) dovedl do červených (ztráta).

O tom že UAW měly nesmyslný výhody a náklady na vyrobený vůz byly u amerických značek vyšší jak u japonských se bavit nemusíme, samozřejmě v tom máš pravdu.
A je to obecně známý fakt, ale to samo osobě nebylo příčinou všech problémů
Avatar - Alpinis182
Alpinis182
... jeden kamarad povidal, ze jeho strycek slysel u kulateho stolu ... :no: :no:
takovych uz tu bylo, je a bude...
BeranK
Asi jim ty bláboly jako vedlejšák napsal pan Vošický....chybí mi tam ještě heslo Kvalita kvalitnější než kvalita sama.....jinak ať si kdo chce co chce o Toyotách říká, bezporuchovost (tedy nejviditelnější a nejdůležitější atribut kvality) je s touhle značkou spojená se těžko popiratelnou samozřejmostí. A kváky o zasekávajících se pedálech nebo svolávacích akcích na tom nezmění vůbec nic.

Jistě - Toyoty nejsou bůhvíjak krásný auta (i když Auris a RAVka se podle mně povedly...), Yaris taky není špatněj, ale uživatelsky i bezporuchovostí na ně nikdo nemá.