Design
...že v této třídě je jasná volba [odkaz] 😉
Bylo by fajn, kdybys napsal "v této třídě je PRO MNE jasná volba". Ostatní mají třeba JINÉ priority. Hergot už jsem jak Kylie.
je to offtopic ale do budúcna sa to môže hodiť 😄
[odkaz]
[odkaz]
A také [odkaz]
hahaha, takze Kylie je "Troll-ice" ? >😁 >😁 >😁
taa definicia ju totizto presne vystihuje, s tymi niektorymi narazkami... 8-s
taa definicia ju totizto presne vystihuje, s tymi niektorymi narazkami... 8-s
kolik ti plati koncern za PR ?
Buď je to skutečně placený diskutér, nebo je postižený. Protože psát pod jakýkoliv článek vždy jen ,,jasná volba" + odkaz na Škodu je opravdu slaboduché :no:
Zdá se, že po GTI zde máme dalšího postiženého jedince. Jen má ještě užší záběr než on, protože zde fanaticky neprosazuje zájmy celého koncernu, ale jen Škodovky. Ach jo. No ano, faceliftovaný Superb Kombi není jistě špatný, ale existuje přece i spouta jiných zajímavých velkých kombíků....
V tejto triede >😁
A v tejto triede: [odkaz] je jasná voľba toto: [odkaz]
Mal by si si urobiť prehľad o triedach. 😉 Niesom človek, ktorý porovnáva len autá rovnakej triedy a porovnania áut z iných tried či s inými karosériami odsudzuje, ale to tvoje radenie Yetiho a Grand Cherokeeho či E-Klasse a Superba do rovnakej triedy je >😁 >😁
A v tejto triede: [odkaz] je jasná voľba toto: [odkaz]
Mal by si si urobiť prehľad o triedach. 😉 Niesom človek, ktorý porovnáva len autá rovnakej triedy a porovnania áut z iných tried či s inými karosériami odsudzuje, ale to tvoje radenie Yetiho a Grand Cherokeeho či E-Klasse a Superba do rovnakej triedy je >😁 >😁
...o dosť krajšie než "pohrebák" CLS SB. Nehnevajte sa na mňa, ale mne naozaj CLS Shooting brake pripomína pohrebák... 😉
Člověk sedí zasněně, kopyta na stole, a před vočima škodováckého Rapida v modu... shooting brake... 😄 Píši to záměrně proto, aby jako bylo jasno, jak si dnes tento prestižní segment stojí (nemyslím nyní segment Rapida...) 😄 Jde totiž o to, že v dnešní době je a musí být daná karosářská mutace ve všem jedinečná a nezaměnitelná. Vozy (vůz) této kategorie je proto správně mercedesem pasován do postavení solitéra, nikoliv "řadového" člena dané velikostní třídy.
Pana designéra musíme však pochválit za skvělou práci. Měl také na to výjimečný "materiál". Pan designér taktéž evidentně netrpí capturoidní zácpou, a je to znát.
No... hezké, moc hezké :yes:
Pana designéra musíme však pochválit za skvělou práci. Měl také na to výjimečný "materiál". Pan designér taktéž evidentně netrpí capturoidní zácpou, a je to znát.
No... hezké, moc hezké :yes:
Nevydržel jsem to a našel jinde pěkné vlákno o (pre)historii shooting brake-ů, to znamená od koňmi tažených výletně-loveckých kočárů, jeden krásný kousek vedle druhého, až po naše časy: [odkaz]
Pohled na staré wagonetty nám ukazuje, proč má motorizovaný shooting brake jen přední dveře a divně předimenzovaný zadek - vpředu byl kozlík pro dva, kde seděl kočí a sluha, vzadu na podélných lavicích střelecká partička džentlmenů a na podlahu si mezi sebe položili flinty, piknikové koše a pernatou, nebo co zrovna stříleli. První auta téhle rasy byla přestrojené kočáry a sloužila stejnému "volnočasovému" respektive "sportsmanskému" účelu. I to rozdělení dlouhého bočního okna na dvě menší - které dnes vypadá nefunkčně a trochu divně - na těch starých kouscích najdeme, jednoduše by tak dlouhá tabulka skla byla nepraktická, asi by co chvíli praskala. A celý tenhle příběh panské kratochvíle je do dnešních shooting brake-ů zažraný jak kouř do uzeného, nemůžou to být normální spotřební káry. Tak to sem pro potěšení dávám.
Pokud jde o toho Rapida, do panské party holt nepostoupí. Ale něco na tom tvém snění je, jakési geny tam jsou. Když to vezmeme skromně, pokud na centrále příliš neutáhnou šrouby a nezglajchšaltují Sportback, může z něj být docela podařený svéráz uprostřed krajiny hatchbacků - ta záď vypadala v konceptu na dobré vybočení z řady. :yes:
Pohled na staré wagonetty nám ukazuje, proč má motorizovaný shooting brake jen přední dveře a divně předimenzovaný zadek - vpředu byl kozlík pro dva, kde seděl kočí a sluha, vzadu na podélných lavicích střelecká partička džentlmenů a na podlahu si mezi sebe položili flinty, piknikové koše a pernatou, nebo co zrovna stříleli. První auta téhle rasy byla přestrojené kočáry a sloužila stejnému "volnočasovému" respektive "sportsmanskému" účelu. I to rozdělení dlouhého bočního okna na dvě menší - které dnes vypadá nefunkčně a trochu divně - na těch starých kouscích najdeme, jednoduše by tak dlouhá tabulka skla byla nepraktická, asi by co chvíli praskala. A celý tenhle příběh panské kratochvíle je do dnešních shooting brake-ů zažraný jak kouř do uzeného, nemůžou to být normální spotřební káry. Tak to sem pro potěšení dávám.
Pokud jde o toho Rapida, do panské party holt nepostoupí. Ale něco na tom tvém snění je, jakési geny tam jsou. Když to vezmeme skromně, pokud na centrále příliš neutáhnou šrouby a nezglajchšaltují Sportback, může z něj být docela podařený svéráz uprostřed krajiny hatchbacků - ta záď vypadala v konceptu na dobré vybočení z řady. :yes:
tohle je to čemu se říkalo shooting break. Za mně :yes: nicméně C sloupek mi tam tak nějak nesedí,asi měl být jiný. Ovšem to je můj problém.
Ten "zbytečný" C sloupek býval právě u shooting brake dost typický třeba u Aston Martina [odkaz]
[odkaz]
Buď měl ten sloupek být tady u E SB jiný nebo tam nemusel být vůbec [odkaz]
[odkaz]
Buď měl ten sloupek být tady u E SB jiný nebo tam nemusel být vůbec [odkaz]
Je správné, neodpovídat GTI-mu na jeho komentáře, a brzo se ho zbavíme. Nepište na jeho příspěvky, prosím 😄
pri Bille videl konecne nove faceliftovane Ecko v takej hnedobezovej elegantnej farbe..... musim povedat ze nie je co riesit.... A6 aj 5ka od bmw sa nechytaju.... Ecko je opat kralom ... tie led svetla Ecka su proste uzasne a celkove auto vyzera neskutocne dobre priam famozne , neskutocna premena... :yes:
Ono je to napříč všemi řadami. MB prostě teď co se designu týče válí a Audi s BMW se musí hodně snažit. Osobně bych viděl nadvládu MB i v širším kontextu, design, motory, interiér, jízdní vlastnosti. Samozřejmě každý model má něco, ale ten výsledný mix vlastností je imho nejlepší ze svaté trojky. Dřív byl míč na straně bavorů, ale karta se obrací...
Obchodní domy mají typicky v provozním řádu zmínku, že platí příslušné dopravní předpisy (pokud mají ohraničená parkoviště). Takže tě sice policista nemůže pokutovat, ani za stání "na invalidech", pokud je parkoviště ohraničené, ale pokud dojde k nehodě, budou při určování viníka přihlížet k dopravním předpisům. Takže náhrada škod může padnout na tebe, pokud jsi například nedal přednost zprava, nebo ignoroval zákaz vjezdu. V řádu mohou mít klidně sankce.
Pokud si do řádu napíší, že ti bez platného oprávnění parkovat na místě pro invalidy mohou odtáhnout auto, tak ti mohou odtáhnout auto. Nevím, jaké jsou v tomhle směru omezení, zajímavým trestem by mohlo být sešrotování. 😄 Jediný rozdíl je, že nikdo nebude volat policii. Je to jejich pozemek a platí jejich řád.
Území anarchie?
Aby toho nebylo málo, přidává právník Tomáš Beran ještě čtvrtou variantu. Tedy místa, kde už neplatí vůbec nic.
„Podle mého názoru nejsou pozemní komunikací podzemní parkoviště, ať už v obytných domech, supermarketech nebo kdekoliv jinde. A to i když jsou veřejně přístupná,“ vysvětluje Beran. Pravidla tam podle jeho názoru neplatí, tudíž nelze postihnout pokutou ani například stání na místě pro invalidy na podzemním parkovišti.
Nehledě na to, pořád bude platit nějaký místní řád. Jen pokud by suše uvedl, že platí příslušné předpisy o provozu na pozemních komunikacích a nic víc, by šlo mluvit o anarchii vzhledem ke zmíněné interpretaci. Pokud však pravidla vyjmenuje (a patřičně upraví terminologii), tak budou platit. Pak je otázka, jestli jsou určené nějaké sankce.