Maserati tne do živého a ofenziva nových modelů dokazuje, že by to s celým italským koncernem nemuselo být až tak černé. Jen tak dál, Quattroporte je jistě jedním z nejkrásnějších luxusních vozů, skvělá italská designerská škola se nezapře.
Jsi-li sportovně založený manažer s citem pro eleganci a chutí "být jiný" a nechceš se stát jen ovcí v "německém" davu? pak nemáš jinou volbu >:-[]
Skvěle MASERATI :yes::yes:
Souhlasím že je to (snad až nečekaný) ÚSPĚCH :yes::-)
+ mne to TĚŠÍ, trochu více "pestrosti" je jen DOBŘE :yes:
PS: Teď aby se "chytlo" i Ghibli (a pro mne aby přibyl alespoň ještě jeden menší model - snad třeba Coupe? ;-)
Zatím bych řekl, že jsem to i očekával. QPorte už není čtyřdveřovým chuligánem, ale klasickou luxusní limuzínou, která má setsakramentsky blízko k německý trojce a s přimhouřením voka i k Panameře.
Nejde o nějaký stádnosti jak píše grifith...jde o to, že už není tolik unikátní a chce být kupováno. To ho ale mrštilo proti osvědčeným konkurentům a QP je v pozici, kdy musí kupcům říct "počítej se mnou". Maserati nemá jméno jako Ferrari a bude si muset všechno řádně obhájit.
U nás napadne každýho první otázka...kde dostanu adekvátní servis. Ta bude stěžejní.
České PROBLÉMY se servisem znám (dokonce i v "autorizovaných" servisech - ZÁKAZ, resp. důrazné Edoporučení NEdat si v případě problémů v česku opravit vozy značky Mercedes je "legendární" - včetně doporučení: "Raději nechat odtáhnout do jiného státu" :yes:;-)
V současnosti by mělo být začleněno pod divizi Alfa Romeo, kde by tyto dvě automobilky měly spolupracovat na vývoji nových modelů, tak se nechme překvapit, co z toho vznikne ;-)
To máte PRAVDU - přesvědčit lidi že Citroën s hydraulikou v roce 2013 není totéž co cosi problémového z 80tých? let se ukazuje vpodstatě NEřešitelným rébusem.. :-)
..dokonce včetně "absurdit" kdy člověk který právě dočetl přehled NEJnáročnější testů spolehlivosti na 100 a více tisíců kilometrů a vidí C5 mezi A4 a A6 naprosto "natvrdo" řekne že C5 je daleko Daleko DALEKO NEspolehlivější a (zřejmě) VĚŘÍ tomu co říká ;-)
PS: Uvidíme jaké nové Alfy budou - absurditku o Giulietta a Golf (které nedávno stály vedle sebe ve dvou pruzích na červené a já za nimi - vybrat "zajímavější" vůz bylo VELMI snadné a co se testů týče, rozdíly nijak zásadní - přesto bude poměr prodejů..
..1 ku snad ani nechci odhadovat :-)
To je to subjektivní vnímání, které nemusí mít s realitou nic společného. Ty jsi také zajímavá, ale zkus se zde optat, kolik lidí by tě, dle toho, jak na ně zde působíš, chtělo doma. >:D;-)
>:D Zkus to hlavou. Třeba ti dojde, že v tom mém příspěvku je v podstatě ten nejzásadnější argument a ještě k tomu dávka respektu, který v reakcích, které na Kylie píši poměrně často není.
To při vší úctě a věkovýmu stáří modelů nemůže pro Jag dopadnout dobře...První testy QP v Anglii na 4hvězdy a to není vůbec zlý, zvlášť když od Maserati neočekáváš málo.
Nepochybně souhlasím, nové modely mají šmrnc, sportovní look se slušnou dávkou elegance. Quattroporte, Ghibli či Gran Turismo jsou automobilové skvosty ;-)
pre cloveka ktory chce charizmu eleganciu a zaroven jedinecne auto tak pre neho phaeton urcite nie je jasnou volbou ;-) .... ale skor siahne po maserati alebo jaguari.....
jasna volba je phaeton skor len pre nemecke firmy ktore nepoznaju nic ine len vw....
panamera inak vyzera hrozne... je to snad este vacsia zruda ako cayenne ... ;-)
Osm tisic... >:D >:D tak tohle považuji za vůbec nejpovedenějšího apríla roku. Přebíjí to snad jen ty rozjuchané pokřiky na diskusi. Před panem redaktorem samozřejmě smekám, potvrzuje se, že zdejší diskuse se odvíjí povětšinou od přečtení úvodní věty, navíc tradičně špatně pochopené...
Tak aby tu jako bylo čtyřdveřově jasno, nové QP se prodává od ledna letošního roku. Číslo nahoře udává počet objednávek, nikoliv snad počet prodaných aut, neb to by maserati (takříkajíc výrobce italských... superbů) aspiroval na vysoké příčky producentů aut Evropy. Přes palec mi to vychází s odkazem na první kvartál přes třicet tisíc čtyřdvířek ročně... >:-[]
A tedy zasuň prapor slávy, a podívej se na věc střízlivejma vočima - jde o objednávky. Bohužel nevíme, čemu se v článku říká objednávka, ale jak známo, tyhle prkotiny tu nikoho nezajímají...
Dávám se všanc a tvrdím, že letos to nebude přes pět tisíc kousků. Myslím jako v garážích. Můj odhad jsou tisíce tři. Za každou stovku navíc nebudu od ledna psát den na diskuse... >:D Tak si to sleduj.
Sice jsi poslední odstavec napsal fikaně, přesto je to o minimálně 50-ti dnech. Maserati se objednává závazně a s větší či menší zálohou na základě množství indiviuálních přání a posouzení danýho klienta. Tohle nejsou nezávazný clicky na netu :-)
Úplně jiná věc je...nemyslím si, že je stihnout taliáni vyrobit...takže teoreticky v těch garážích nebudou. Proto píšu..."fikaně".
Minulý rok jich celosvětově prodali nějakých 300, jestli si dobře pamatuji. Ne, skutečně jsem se neupsal, tři sta. A GT/GC asi 1500. Takže by mě zajímalo, jakou mají vůbec výrobní kapacitu. :-) Ano, budou to závazné objednávky podložené zálohou, ale jak říkáš, nejspíš jim zabere více než rok je naplnit.
Sorry XJ samozřejmě...přesto Mase zatím trácí třeba v diodovým osvětlení, jehož nabídka aspoň jako optional je povinností. Věřím, že dojde, zatím ale není. Xenony dnes osvěcují kde co...
Naopak, byla to pochvala, vždyť u nás je Superb vlastně takové... Quattroporte ;-) Nemyslím, že by A8 musela jakkoli prodejně strádat. Vyčkejme čísel v prosinci, možná to stále zůstane jen u těch... objednávek >:D;-)
Na jeho ne-příspěvky se nemůžu dočkat. Je jasné, že je prostý ducha a je živen pouze diskusemi na auto.cz Neodpovídejte prosím na jeho příspěvky. Říká, že se vyzná, ale dle mé zkušenosti nepozná ani co můj nick znamená. Je to pro něj vyšší dívčí, prostě borec. Maserati denně prodá podle předpokladů více než je IQ pana božského GTI!