Jde tu o jediné - na kolik dokáže Haldex kompenzovat kompromisní naladění. S3 bude svědčit mokro a řekl bych, že se jí (na suchu) spíš povede na rychlém okruhu než technické, pomalé okresce.
Nejzajímavější jsou tedy technické pasáže na suchu. Pokud by ho porazila tady, tak je podle mne po souboji.
Jasně, mimochodem otázka není jen to, kdo bude rychlejší na suchu/mokru, ale taky kde (rychlý okruh/klikatá horská okreska...). On to má Megane RS CUP na okruhu (v rámci třídy) relativně snadné, když konkurence podobně zaměřené verze (CUP) nenabízí.
Koncern zase umí výborné hh "na každý den".
Otázka je, kdo bude rychlejší. :-) Bráno jak na suchu, tak na mokru. Fakt, že řízení i podvozek ladili s jinými prioritami, nic nemění na tom, že je to rychlé auto, které má dostatek snadno dostupné trakce. Na druhou stranu, pohon všech kol znamená větší ztráty, takže výkonový náskok nemusí být tak velký, jak se zdá.
To je škoda, že zrovna ten celkově nejlepší/nejvyváženější z nich si "nejazdil".
Abys měl možnost posoudit to, o čem jsem psal, je samozřejmě nutné pořádně projet nejen "všetky focusy". ;-)
R bude pravděpodobně čtyřkolka. Jak bude jezdit, lze do velké míry soudit z S3. Budou to velmi podobná auta, pochybuji, že VW naladí Golf R výrazně jinak. A nová S3 je pohodlnější než předchozí generace a zábavnější než předchozí generace. Ani z daleka nehraje stejnou ligu jako MRS. Možná ani nehrají stejný sport. Je to prostě auto na každý den s 300 koňmi, které dá stovku za 4,8 vteřiny (S tronic). To je prosím rychleji než oba šestiválcové F-Type.
Bohužel u vzpomínaného dvojkového STéčka to "čaro zvuku" (starej R5T z Volva) nefungovalo ve vyšších/"vysokých" otáčkách, a netýkalo se to jen zvukového projevu, i R4 2.0 TFSI (v G5GTI) znělo "nahoře" lépe/sportovněji.
Na druhú stranu však treba poukázať, že užívaťeľská prívetivosť starých turbomotorov FQ350-400 je nulová oproti moderným TSI. FQ sú závodne naladené motory, ktoré len od 3tis začínajú žiť a od 4tis pracujú naplno.
Tak dneska není nutný hnát výkon motoru do výšin. Spíš jde o to všechno vyladit tak, aby to fungovalo. Focus RS má 305 kobyl, je super, ale Megane RS s 265 koňma je prostě lepší, vyladěnější a sportovnější. Což dokázal i na Nürburgringu, kde je nejrychlejší předokolkou s dost velikým náskokem. Takže Gof R s 290 koňma ano, ale ať ty koně dokážou využít svůj potenciál a zbytek auta ať to stíhá pobrat.
Z testu mě pobavilo, že " ze záběrů je patrné, že auto si nechá líbit i opravdu svižné tempo." To je překvapení... Ve srovnání s tím bych byl rád věděl, jak by popsal redaktor jízdu na ringu se zamaskovanou ORSIII. A dál hned čtveřice výfuků... To už je jako u vietví. Čim víc výfuků, tím víc eRRRRR... >:D
myslim, ze stejny vykon byl i v Evu VIII (tez z 2.0) a to uz je hezka radka let. Zadne z tech aut nemelo znasilnenej zadek.... maximalne roztriskanej predek a to navic nebylo kvuli motoru >:D
Nie ze by som si planoval Rko kupit (prave naopak, mam najslabsie TSI 7. generacie ake je mozne mat pre golf >:D ), ale 2.0 a 290koni mi pride ako znasilnovanie toho motora, jake keby z neho chceli dostat nieco na co nema, uz 2.0 TSI a 270 koni mi prislo zle, najlepsie to bolo za doby R32, keby radsej pokracovali v tom a supli do toho 3,2l turbo alebo nebodaj biturbo tak by to bolo strasne co by vzniklo za raketu :-)
Jaký bude reálný zvuk (spoza volantu) finální verze nepozná z tohto videa ani jasnovidec, co je naopak podle zvuku z videa jasné, je fakt, že šlo o verzi s dsgéčkem.