Tovární Renaulty sice již z tratí Grand Prix zmizely, francouzská automobilka ale dodává motory dál. A s Red Bullem získala loni už třetí titul mistra světa v řadě.
Pokud posloucháš divokého Billa, světácky při tom popíjíš redbulla, a v nohavicích krotíš svého pitbulla, možná by ses mohl chytit i na horního "renbulla". V některých úhlech docela pohledné, co? [odkaz] :yes:
No, asi už tu pravdu také víš, je to "miliónová" kára, takže ti zbývá opět než drezura toho pitbulla, ale na duchu neklesej, pokud se příliš nevysílíš, pak garážová naděje, jak známo, umírá poslední...
Jen jedna drobná...RB jezdí už minimálně rok s jednotkami označenými Infiniti, takže mi tohle pozdní probuzení Renaultu připadá trochu divný, byť jde v principu opravdu o jejich jednotku.
Já se domníval, že Renaultí motory přeznačili na Infiniti jednotky, byť technicky se samozřejmě už pár let nic měnit nemůže. Tak dobrá tedy...omluva!!! :-)
:yes: Asi nejhezčí (nejlépe sladěný) MRS, co jsem zatím viděl. Zeptám se divokýho Billa, co on na to. ;-) Ale Red Bull nepotřebuju, křídla mi dává moje povaha. >:D
Tak jsem si přečetl i toho figurku, fakt hustý. Ale zasmál jsem se víc než u té masturbace v úvodním příspěvku. Jinak auto je to nádherné, líbí se mi i interiér. Snad možná klasické dvě koncovky výfuků ?
Jak to že tu ještě není "v této třídě jasná volba" od Adama ?
>:-[]
Už vzhledem k monogram RB (Rud Bill) nemůžu jinak, než dát palec nahoru, jakoukoli kritiku MRS si raději odpustím i proto, aby mě náhodou nezbil věčně nerozhodlý Thomasino, aktuálně sedlájící "oslíka" by Korea - "iá30". >:D;-)
Uz chyba iba par kartonov "malinovky" do kufra od Dietricha Mateschitza a na palubovku LED napis..."NEPREDBIEHAJ POMALSIE AUTO PRED SEBOU"!!!RED BULL :no: GO FERRARI GO!!! ;-)
U podobných aut (třeba jako Citroen C4 Seb Loeb) je vždy vidět jeden záměr - na značce vytřísknout ze "šťastného" majitele více peněz. Pokud si totiž pozorně přečtete článek, tak zjistíte, že z technického hlediska není mezi tímto limitovaným vozem a běžným Renaultem Megane RS prakticky žádný rozdíl. To je však smutné, protože to co dělá Red Bull v F1 úspěšným nejsou jeho loga vyražená do koberečků. Takto se jedná o další z limitovaných edic, které mají jen tu a tam nějaký designový prvek společný s týmem F1/Rally/DTM bůhvícovšechno, ale ve kterých budete na světlech vedle opravdového sportovního vozu stále stejně bezradní.
No, co jsem viděl různě na okruhových akcích, tak jsou často z MRS bezradné ty opravdové sportovní vozy >:D
Jinak ano, je to marketingová edice, která má za úkol jen vytřískat ze zákazníka peníz navíc za jakýsi těžko uchopitelný pocit limitní vyjímečnosti, ale to přece dělají všichni.
Ono taky, jaký rozdíl by sis ještě představoval? Má to CUP podvozek, má to recara, má to RS monitor, má to svor. Vyházet polovinu interiéru, obout semi-slicky a zajistit, že i to nekoupí nikdo? Nebo přidat luxusní výbavu a vzádlit se té F1 ještě víc? :-)
Já bych si to představoval takhle:
1) Zvýšení výkonu oproti běžné verzi alespoň o 30 koní - je to spíše symbolické, ale když už se to auto jmenuje po týmu, který už 3 roky vládne F1, tak je to rozhodně vhodné
2) Aerodynamické prvky (přední a zadní spoiler, postranní lišty) alespoň z části navržené A. Neweym nebo alespoň někým z týmu. Jasně, reálně by to moc nepomohlo, ale pocit, že někdo z týmu Red Bull na tom autě byť i 10 minut pracoval by přece jen celkovému pocitu z limitované edice pojmenované po tomto týmu pomohl.
3) Speciální volant pro tuto edici, který nebude mít jen logo RB, ale třeba také trochu vzhled volantu z F1 (částečně, aby byla zachována ergonomie).
4) A vůbec, trocha inventivnosti, protože toto auto je opravdu produkt, který je možné dát dohromady na firemní schůzce za 10 minut...
Tyto věci by limitovaná edice podle F1 týmu měla mít. Problém je, že to stojí peníze a ty do toho Renault ani ostatní výrobci nechtějí dávat. Proto auto přebarví do barvy Redbullu (náklady 0), přidají všude loga a pruhy (náklady 0) a vyšlou ven s tučným příplatkem. Nevím, jak to působí na ostatní, ale mě se to zdá dost zoufalé.
Možná to tak do budoucna bude. Clio IV RS dává prostor pro ostřejší verze, který bude využívat pro Gordini a limitky. Zatím je Clio IV RS kritizováno za přílišnou civilnost. Třeba je pak někdo pochválí, že ostřejší verze nebudou jen o designu. Méganu RS už není co přidat. Třeba nebude další generace tak ostrá a bude prostor pro větší odlišení limitek a Gordini. Stejně tak bude prostor pro kritiku, stejně jako u Clia.
Ano, chápu co jsi chtěl říci, ale nevybral sis nejlepší příklad. Ta C4 Loeb byl skutečně jen načančaný odvar. Rozdíl ve výkonu a ve všem, co je k němu potřeba, je tady propastný.
keby si radsej spomenul dvojnasobne drahe scirrocco RS, co je uz aky taky konkurent aspon megane rs 250, ale to, ze sem davas podpriemerneho a redrazeneho golfa R, ktory neda dole ani blbe clio RS, tak to svedci akurat o tvojej nevedomosti.
To si uz ronvo mohol spomenut trabanta, ten ponuka rovnaky pomer cena/uzitok.
Aby si vedel s kym tu mas tu cest:
[odkaz] vs porsche cayman
[odkaz] vs nisan zx270
Ale na ohurovanie pipek pred shopping centrom ti staci aj obycajny golf s nalepovacim R co predavaju na pumpe
S tou nevědomostí raději opatrně. Žádné "scirrocco RS" neexistuje, když tak Scirocco R, ale to zase není (ani omylem) dvojnásobně drahé, než hh pod kterým píšeme. A pokud náhodou myslíš Scirocco GT24, tak to by si dalo na (NB)ringu jakýkoli sériový hh (včetně MRS CUP) jen tak "ke svačině".
Ten "podprůměrný" G6R, byl v anglickém srovnávačce, na okresce!, rychlejší, než MRS (o CRS nemluvě), dával tu na to svého času (v diskusi) odkaz nick "Provocateur".
Až začnou nbabízet CUPové verze svých hh i jiné automobilky, než Renault, pak bude od věci sovnávat časy na okruhu, ale zatím je to spíš pošetilost. Sériové hh logicky nejsou vhodné pro "vážné" ježdění na okruhu. Verze RS CUP jsou pro takové použití "pouze" méně nevhodné, než jiné neCUPové hh.
:yes: Jen bych snad dodal, že CUPové verze jsou prostě volbou Renaultu a že je jiní výrobci v této kategorii nedělají, je jejich problém. Takže ano, MRS CUP má tu výhodu, že ostatní výrobci nedělají přitvrzené verze svých sériových HH, ale zákazníkovi to může být jedno. Když chce dostupné auto i na okruh, tak celkem logicky bude tvrdit, že MRS CUP je lepší než třeba GTI. Čas na (NB)ringu je velkou vějičkou, to se musí nechat, i když hlavně pro ty, co si to auto stejně nikdy nekoupí. >:D
>:-[]
Jak nemá hh čas na ringu jako MRS CUP, je hned celkově "podprůměrný", možná by to chtělo napsat stížnost třeba do časopisu TG, který Golfu R, udělil "titul" hh roku, což by se "podprůměrným" hh určitě udělovat nemělo. ;-)
>:-[] No to rozhodně ne, titul HH roku by neměl být to samé jako titul na plzeňských právech. >:D Ale asi to eRko nebude nic moc, když i majitel Alfy s velkou duší MirekGTA z něj byl zklamanej. :-| >:D
Ty si ale srandista, pozeral som kopec testov a porovnavani, v jedinom teste nevyhral golf nad meganom vcasoch. A ty mi tu ides rpzpravat totalne bludy o podpriemernom megane. ....
A o tom, ze je vlastne denne pouzitie hh prednost. .... o tom tiez pomlcim, vlastne teda focus rs, megane rs, a dalsiedobre auta su daleko sa megagolfom. ..... a drviva vacsina testerov, ktori pasuju megane a focus za kralov hh su asi totalni magori.
Hipíku, probuď se, já jsem tu přece nic o podprůměrném MRS nepsal (a nevidím proto ani důvod), pokud tvrdíš opak, tak mi to laskavě ocituj s odkazem na můj konkrétní příspěvek, kde jsem něco takového uvedl.
Naopak ty jsi zde doslova napsal, že podprůměrný je Golf R, cituji "...podpriemerneho a predrazeneho golfa R..." (24.05. 23:18).
O tom, že je bezproblémové denní použití u HH přednost, nemůže být pochyb, takže asi víš dobře, proč o tom chceš raději pomlčet.
Poslední větší srovnávačka (bez Golfu R) v časopisu EVO dopadla tak, že celkově skončil Focus III ST před MRS CUP, a to přesto, že MRS CUP jezdí určitě lepší časy na ringu, než to STéčko (které mimochodem nemá ani mechanický "samosvor"). Považuješ snad proto redaktory časopisu EVO za "totální magory"? ;-)