Novinky
Misanick
0
Tohle měla být spíš Lancia nebo Alfa, ale Maserati v kombíku a ještě s dieslem? 😒
R32
0
U mňa v pohode a :yes: , bola by to raritka... Škoda že s tým nešli do výroby, predbehli by trošku dobu veď za akú hviezdu je dnes Mercedes CLS Shotingbrake... tiež s naftou 😄 horšie je to s kvaltiou materiálov, hneď prvá fotka (volant, knoflíky, páčky, navy...) vo mne príliš dôvery nevyvolala (v tejto cenovej kategórii) ;-\
>😁
za chvilku tu budeme mít dvouválcové diesel ferrari kombi,s stop and nuda,a ještě hybrid,vždyŤ ty hybridy jsou poruchový jak hrom,palivo budoucnosti je benzín 😉
Takových přestaveb už bylo... [odkaz]
Čekám olivafanclub, kterej dlouhá léta blije z Panamery, že se k tomu postaví čelem a vysvětlí mi ten megabrutální rozdíl mezi hnusem z Německa a hnusem z Itálie.
O čekání nemůže být řeč, jdeš jim docela naproti.
To platí aj vice versa: obdivovatelia dizajnu Panamery by mali ísť rovnako do kolien aj z tohto. 😉
Nevím jestli jsi to uchopil správně... Panamera není vyloženě kombík a tohle není produkt automobilky jako takové. Navíc... všiml sis? Ticho po pěšině, olivafans z kombíku nijak nejásají.
Panamera mi taky úplně nesedla a mám pro to své důvody - Porsche je výrobce sportovních aut a aplikace designu 911 na pětimetrový liftback holt přináší jisté proporční problémy. Problémy, které třeba Aston s Rapide vyřešil mnohem elegantněji.
Panamera mi taky úplně nesedla a mám pro to své důvody - Porsche je výrobce sportovních aut a aplikace designu 911 na pětimetrový liftback holt přináší jisté proporční problémy. Problémy, které třeba Aston s Rapide vyřešil mnohem elegantněji.
Přesně jak píšeš s tou aplikací.
Na druhé straně si Porsche nemohlo moc vybírat, tu 911 má tak nějak v genech a když její rysy nalepili na Cayenne, museli i na Panameru.
Osobně jsem dalek hodnotit, jestli se lépe povedl Rapide (přijde mi poněkud úzký v poměru k délce), nebo Panamera, tahle auta jsou mimo mně a na jejich pochopení tudíž nemám dost zkušeností.
Zpět k tomu hornímu "kombi": Kromě "mladých začínajících adeptů tuningu" od nás a z Polska, dokázal italská auta takto zprznit už jen Zagato...
Na druhé straně si Porsche nemohlo moc vybírat, tu 911 má tak nějak v genech a když její rysy nalepili na Cayenne, museli i na Panameru.
Osobně jsem dalek hodnotit, jestli se lépe povedl Rapide (přijde mi poněkud úzký v poměru k délce), nebo Panamera, tahle auta jsou mimo mně a na jejich pochopení tudíž nemám dost zkušeností.
Zpět k tomu hornímu "kombi": Kromě "mladých začínajících adeptů tuningu" od nás a z Polska, dokázal italská auta takto zprznit už jen Zagato...
Základní rozměry Rapide a Panamery jsou prakticky stejné, nicméně Panamera na mě působí jako nafouklá 911... a ta nafouklost je z některých úhlů poněkud nepříjemná. Rapide díky ostřeji řezanému designu tenhle problém nezná... jasně, DB-9 je elegantnější, ale Rapide dokáže působit tak, že to tak mělo být už od začátku.
Co se Quattroporte týče... mně se líbí řešení zadního sloupku spolu s vlnovkou blatníku, být to na lepších kolech, asi by se mi to docela líbilo, v rámci možností.
Co se Quattroporte týče... mně se líbí řešení zadního sloupku spolu s vlnovkou blatníku, být to na lepších kolech, asi by se mi to docela líbilo, v rámci možností.
Problém měl očividné řešení - nedělat Panameru tak prostornou a podřídit design formě. Za to nemůže 911, ale požadavky vedení. Zpětně můžeme říct, že měli design opustit a navrhnout ji jako kombi. Sport Turismo ukazuje, že by to krásně fungovalo.
Aston šel první cestou - sice má čtyři dveře, ale je to pořád spíš 2+2.
Aston šel první cestou - sice má čtyři dveře, ale je to pořád spíš 2+2.
Na kombi vzniklé až na základě sedanu vypadá náhodou velmi dobře. :yes:
Za mne jedině pochvala..krásný kousek!! :yes: :yes:
Pokud by tehdy ho vyráběli , měl by jistě naději na úspěch.. 😉
Škoda , FIAT mohl něco vydělat..
Mercedes to evidentně nezaspal.
Pokud by tehdy ho vyráběli , měl by jistě naději na úspěch.. 😉
Škoda , FIAT mohl něco vydělat..
Mercedes to evidentně nezaspal.
Ja som zaťažený na kombíky. Ale keby som si chcel v luxusnej triede nejaký kúpiť, tak mám smolu. Audi pred rokmi predstavila nádhernú štúdiu kombíka od A8-ky Avantissimo, bohužiaľ však zostalo len pri štúdii.
Mám dojem, ako keby všetci čakali, ktorá firma urobí tento krok ako prvá. A potom sa ostatní začnú okamžite "o***ť" po nej 😄 .
Mám dojem, ako keby všetci čakali, ktorá firma urobí tento krok ako prvá. A potom sa ostatní začnú okamžite "o***ť" po nej 😄 .