Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 08:10
...ještě, že redakce vyvrátila domněnky nás trubců, že novej Passat bude menší, horší a žravější. Kromě nesmyslnejch spekulací, který by dokázalo vymyslet i 10-ti letý dítě se z článku nedozvíme zhola nic...až na informaci, že díky MQB bude Passat prostornější...což je samo o sobě hloupost. Nepoměrně větší váhu bude mít snad řešení karosérie.
Pokud vybíráte články z AutoBlesku, pak prosím vybírejte důsledněji... :no:
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 08:31
A bude mít (KONEČNĚ - tak 2-3 generace PO konkurenci) i silný naftový 4válec (kterým koncernoVWí fandoVWé zatím říkají "vyhoněné", tak jsem zvědava na tu "OBRÁTKU" :-)
Avatar - WinDiesel
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 09:05
2400 barů vstřikovacího tlaku udělá svoje. Zatímco benzín už nemá kam jít, nafta může - a v plánu je až 3000 barů pro Euro 7.
Volvo už zahájilo výrobu motorů (4-válců) s 2500 bary a vydává sebevědomá prohlášení, takže počítejme minimálně se 165 ale spíše se 170 kW, krouťák mezi 500 a 600 Nm.
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 09:30
170 kW má budoucí BMW 25d (které čeká "na použití"), VW příjde se svou verzí o fous později, ale "hlásí" ještě VĚTŠÍ výkon (proto jsem tak zvědava na skalní fandy VWaudi, kteří roky "hájí" V6 3.0 s výkonem 150 kW a modernější novější výkonnější pohonné jednotky ostatní výrobců označují za "vyhoněné" - tak už se těším na tu (jejich) "obVWátku" v názorech (na "vyhoněné" 4válce :-)
Avatar - Dinar
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 11:02
Demagogie, jako vždy... Podstata je v tom, že dýzlový čtyřválec může sice produkovat dostatečný výkon jak pro vyšší střední tak dokonce i pro lux. sedany, ale svým projevem se do aut těchto tříd nehodí, resp. je a může být vnímán automobilovým fajnšmekrem pouze jako kompromis. Proto audi rozhodně patří pochvala za to, že proti dvouturbovým čtyřválcům staví podladěný šestiválec, který má sice handicap tabulkové spotřeby, ale v reálu jezdí za stejně a s podstatně lepší kulturou chodu, které čtyřválec z podstaty není schopen dosáhnout.

Jistě by bylo hezké, kdyby podobné platilo i pro mainstream střední třídy, jenže tady, jak sama dobře víš, je dnes obvyklou konstrukcí motor napříč a primárně přední pohon, takže zástavba véčkového dýzlu je velmi problematická. Proto je logickým řešením snaha o "honění" čtyřválců, a přestože není dnes použití dvouturbových vysokovýkonných verzí (nad 150kW) nijak obvyklým řešením (tady si v plivání na VW vypomáháš JEN příklady z premie), tak za pár let zcela jistě obvyklým bude. Tedy nejen vw bude mít v budoucnu čtyřválcový turbodýzl s výkonem 170kW a vyšším. Ale protože nikdo z konkurentů VW zatím takový motor nemá, pak zcela jistě nelze informaci o tom, že passat, který přijde s tímto motorem v roce 2014 hodnoti větou " konečně... 2-3 generace po konkurenci", jak se tu snažíš tvrdit.
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 13:14
Také je to otázka poptávky po takové motorizaci. Kdyby byla dostatečná, asi by moc neotáleli. A i pro nový Passat plánují benzínový šestiválec.
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 14:14
(myslím že) NEeee ;-)
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 15:13
Jste si (naprosto) JISTý? :-)
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 15:22
Nesedím v radě, takže ne. Ale to, co mají v materiálech, je jednoznačně VR6.
Avatar - Dinar
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 15:47
Ta informace o Nové turbo vr6 běhá po netu už nějakou chvíli, když se nad tím člověk zamyslí, logiku to má, chtějí-li posunout passata jak rozměrově tak výbavou o kousek výše, měli by něčím důstojným nahradit i stávající atmo VR6.
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 16:32
Navíc VW nekončí na Passatu a neprodává jen v Evropě. VR6 jsou schopni udat. Jsem zvědavý, jak na tom bude s hmotností. Šestiválce napříč jsou někdy pohroma.
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 17:22
Já tedy četla že V(R)6 již NEbude - což vzhledem k výkonům již současných 4válců a tomu že jde o vůz OD modelového roku 2015 to působilo celkem "logicky"
Avatar - Dinar
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 15:57
Myslím, že klasickou V6 s 90st rozevřením tam napříč ani nemůžou vecpat, benzín 3,6 je taky VR6ka.
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 16:25
Tím spíš TDI. Je to ohromný motor. Rozhodně by to chtělo něco kompaktnějšího.
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 16:26
(myslím že už to "VWyřešili") Budou to ("kompaktnější") 4 válce (v benzínu i naftě.. ;-)
..tak jako u všech ostatních :-|
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 14:11
:-) >:D >:-[]
(VWe jménu koncernu) TOLIK chyb v jednom textu? ;-)
Avatar - Dinar
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 15:42
To jen to tvé dětinské vidění světa, to tě omezuje. A samo i onen věčný nedostatek vlastní zkušenosti. Projeď si současnou 5ku ve verzi 525d jednou se šestiválcem a pak se čtyřválcem a přijď mi povyprávět, kde mám chybu. ;-)
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 15:09
...ten Kyliin citrón asi nebude úplně poruchový auto, vypadá to, že ještě nejela náhradním C5 se čtyřválcovým HDI >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 15:10
(jak je dnes už z více zdrojů jasné) Poruchovostí/ spolehlivostí ale zase "žádný převrat" - něco jako AUDI ;-)
PS: Biturbo 4válec 2.2 HDi minulé generace se 125 kW i twinscroll turbo té současné se 150ti kW ale ZNÁM :-)
(po TOLIKA letech skoro TĚŽKO si představit že něco tak výkonného bude mít i Passat ;-)
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 15:28
Tak Passat je "lux. sedan"? A od kdy? ;-)
PS: Zrovná já má "Véčkový diesel" - pokud NEvíte :-)
Avatar - Dinar
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 15:37
Snad jen, nauč se číst! :-!
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 15:47
Jak "kličkujete"? Klidně UZNÁM že DOBŘE :-)
V6 napříč v mainstreamu - NO problem ;-)
Konkurence (ta mainstreamová) nabízí ze 4 válců dnes ca 140-150 kW (v minulé generaci bi-turbo 4 válců nějakých ca 130? musela bych "se podívat"), než příjde (opakovaně) ohlášené 4válcové Bi-Tdi bude to docela pravděpodobně zase o něco VÍC (ať počítám jak počítám, VW přichází o 2-3 generace POZDĚJI :-)
PS: Samozřejmě jde o motory stále stejného základu, v průběhu let se měnil vstřikovací tlak a turba. Zpočátku šlo o bi-turba, později jedno (twinscroll) a dle náznaků od VW pro ty vysoké, tzv. "vyhoněné" výkony opět použijí 2 turba
Avatar - Dinar
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 16:06
Jaký no problem, kromě c5 nemá v6 dýzl v akt. generaci nikdo, laguna coupe už je taky passé. Sto ku jedné, že ani c5 v příští generaci tu v6ku mít nebude, a zcela jistě je jedním z důvodů i devastace jízdních vlastností takto těžkým motorem položeným napříč nad až před přední nápravou předokolky. Někdy zkus v tom svém kočáru zatočit.
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 16:23
Že je dnes V6 (benzínové i naftové) již "výjímkou" ale NEmá až tak souvislost s "velmi problematickou zástavbou" jak tvrdíte, příčina je daleko prostší - potřebný výkon (ca 150 kW - je-li řeč o dieslu) je (už nějakou dobu) pokryt 2litrovými 4 válci a vyšší výkon v mainstreamu se zatím jevil jako "neopodstatněný" = NE příliš prodejný
Ehm, víte že když uložíte "těžký V6 motor" PODÉLNĚ nad až před přední nápravou předokolky...
..tak dopadnete jak (starší) Audi? :-)
A tohle NENÍ VTIP!!! (dovolila bych si "povolat" MTho aby má slova POTRVDIL - na jeho technické znalosti snad "dáte" ;-) ) PODÉLNÉ uložení (těžšího) motoru je v kombinaci s předním pohonem "ráj" pro SILNÉ TENDENCE K NEDOTÁČIVÉMU CHOVÁNÍ vozu (zjednodušeně "napříč" je LEPŠÍ než "podél"!!!
..kdo by to byl řekl, že? ;-)
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 16:52
Tím hlavním je tu většinou prostor. O ten běží. Jinak v autě není jen motor. Podélně uložené motory mají převodovku za nápravou (pominu-li možnost transaxle u RWD). Audi v tomhle dělá zvláštní kompromis - mají podélně uložené motory, ale přitom je narvou až dopředu, aby nezabraly tolik místa. Když pomineš prostor, tak je podélné uložení jednoznačně lepší. A v nedotáčivosti to není (když máš prostor, tak můžeš strčit i příčně uložený motor daleko za nápravu).
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 17:00
S vaším textem NAPROSTO SOUHLASím - hlavním důvodem poněkud "kompromisního" řešení v motorovém prostoru je více PROSTORu v kabině (že já více oceňuji uložení motoru ála BMW a z toho plynoucí MENŠÍ prostor - to asi ani nemusím "rozebírat", že? :-) )
Měla jsem ale na mysli něco trochu jiného - "teorii" (poučku), že když u předokolky (řekněme) na STEJNÉ místo umístíme motor podélně a napříč, tak VĚTŠÍ tendence k nedotáčivost má (pro někoho možná "trochu překvapivě" - vzhledem k tomu že to je "prémiové" uložení motoru) PODÉLNÉ uložení = audi, Passat o 2 generace zpět a jeho "čínská" nebo jaká verze Superb minulé generace a možná ještě něco, už nevím.. ;-)
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 17:38
Logicky, když si vezmeš řadový motor, tak příčně zabere na délku mnohem méně prostoru. Ve skutečnosti záleží na více faktorech. A relativně krátký a rozevřený vidlicový motor je na tom jinak než řadový. Audi si snaží vzít z obou koncepcí to lepší a auta tím trpí. Není to nic neřešitelného, ale priority mají očividně jinde. Jsou tvrdohlaví jak u Porsche. :-)
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 20:45
Zvláštní že "tvrdohlavost" Porsche mi (nějak) NE"vadí", zatímco.. ;-)
Avatar - AUDIRS6
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 18:31
vynimocne iba v tom, ze V6 priecne, nez pozdlzne - menej zatazuje predok - ciastocne suhlasim.
Ale - to je pripad len fakt starsich Audi, MLB je uz na tom o dost lepsie...
pekny priklad bol Peugeot 605 s V6, ktory mal na svoju dobu...hmm, ako by som to napisal ..."zaujimave" jazdne vlastnosti ;-)
...ale Quattro je Quattro, a mat v Audi V6 bez Quattra - hlavne v tych starsich modeloch - hmm, to fakt nebolo to pravee. ;-)
taak, vustretovy krok urobeny, dufam, ze to ocenis :-)
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 20:43
To není o "vustretovom kroku" (doufám že se to tak řekne ;-) ), ale o tom že jste řekl FAKT a PRAVDU = OCEŇUJI :yes: :-)
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 16:28
:-)
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 11:22
Benzín nemá kam jít ? A co 2.0Turbo 207kW od Opelu ? Před pár lety nemyslitelné.
Avatar - gld
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 12:00
Lancer evo bol pred pár rokmi tiež nemysliteľný? ;-)

Dvojlitrové benzín turbo s +- 200 kw nie je žiadna technologická revolúcia.
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 13:18
Proč? Posun posledních řekněme deseti let je přívětivost. Vydolovat výkon nebyl problém. Jinak před pár lety (2008) tu byl 228 kW 2,0 TFSI.
Avatar - RS3limo
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 11:26
Blábol jako vždy. Co je jen v mokrejch snech o 170kW dieselech, tak u benzinů se jedná defakto o podladěnej motor...
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 15:10
Nemá náhodou BMW už teď 160kw? VW u Transporteru snad i 162...to vše z dvoulitrový nafty...jaký mokrý sny?
Avatar - RS3limo
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 16:06
Jsou to mokrý sny. 170kW tu žádnej seriovej dvoulitr nemá a ty, co se tomu přibližujou na to potřebujou dvě turba. Tojest další věci, který se můžou pokazit, turbem počínaje, přes různý regulační ventily, který je ovládaj, až po vstřikovače s velkým vstřikovacím tlakem. Oproti tomu tady máme benzin viz Opel 207kW, Audi 221kW, Mercedes 250kW, to všechno konvenční technologie s jedním turbem.
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 09:07
Oproti většině konkurence má zase 4Motion, nebo V6 benzín...takže se nedá mluvit o nějaký ztrátě u modelu z roku 2005, tady už by většina výrobců představovala 3.generaci, kdežto VW si mohlo dovolit pouze facelift.
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 09:26
V6 (pochopitelně) už žádné NEbude.. :-)
Avatar - AUDIRS6
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 12:34
bude VR6 3.0 TFSI zatial oficialne nic nenapisali, ale maju hotovu verziu s 300 PS, a ten "vyhoneny" 2.0 BiTDi - no co ineho silnejsieho tam mozu dat...ked klasicka V6 TDi sa im do MQB neda dat...a VR6 TDi >:D - to si teda ani ja neviem dost dobre predstavit - preto to berem ako z nudze cnost, a zabiju tim 2 muchy 1 ranou:
Teba, a EU nezmysly o spotrebe a CO2 >:-[]
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 13:25
VR6 TDI je zajímavá myšlenka, ale otázka je, kdo by ho kromě Francouzů kupoval. >:-[] Pro benzín je tu vždy Severní Amerika.
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 15:03
Proč pro vůz nabízený OD modelového roku 2015 vyvíjet V(R)6 3.0 s 300 PS, když konkurence (BMW) má na výkon 310 PS tříválec 1,5?
Nový Passat bude (tentokrát) OPRAVDU nový = bude tu minimálně ("normální" cyklus) 7 let, možná (jak to u PASSATu bývá) i DÉLE. Tou dobou budou VŠECHNY značky pokrývat tento výkon NE třílitrovými 6ti válci, ale...
..v případě VW Passat budou vrcholem (s výkonem ca 200 kW + ) 2 litrové 4 válce (benzín i nafta)
PS: Nic proti VR6 3.0, ale jako motor budoucnosti opravdu NEpůsobí (realita je/bude bohužel JINÁ) = "smysl" by měl jen teď v nejbližších letech a to se (dle mne) jednoznačně NEvyplatí
Avatar - AUDIRS6
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 15:35
to, ze ten motor uz existuje - TY Nezmenis >:-[] - a kedze svojou kratkozrakostou nevidis dalej od nosa a nevies si zistit ake dalsie vacsie modely na MQB este prijdu, za to Ti ja nemozem :-!
veci sa ale maju tak, ze este prijde aj vacsi voz - hlavne pre Americky a Cinsky trh, do ktoreho to bude adekvatna motorizacia... ;-)
skus trosku posturat, pogooglit, co sa este vo Wolfsburgu vari pod pokrievkou :-)
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 29. 5. 2013 00:53
Nu jako VÝRAZNĚ VĚTŠÍ ve všech směrech (a ZMENŠENÍ odstupu od PHAETONu) slibuje příští Passat = docela by mne zajímalo které modely budou ty "další větší na MQB" - o kterých mluvíte :-)

Vidím docela DOBŘE (to NEzměníte ;-) ), takže jsem četla o ca 200-210 kW 2.0 FSi (pro budoucí generaci Passat, mimochodem aktuální výkon 2.0 TFSi je 228 kW/425 Nm) = proč vyvíjet nový, ca stejně (resp. MÉNĚ) výkonný V(R)6 3.0 je trochu ZÁHADOU (trend snižování počtu válců je přitom JEDNOZNAČNÝ). Citroën tou dobou bude výkon 300 PS pokrývat motorem 1.6 (+ elektromotory) - ať se vám (nám všem) to "líbí" nebo ne, TUDY vede budoucnost.. :-)

Ano je (snad) možné, že do AMERICKÉHO Passat (což je ale dost JINÉ auto) zamíří nějaký nový V6 - totéž (asi) NEpřekvapí v Číně, pro Evropu ale s ničím podobným (z dříve i výše uvedených důvodů) počítat (na HODNĚ %) NEmůžeme

PS: Z WOLFSBURGské produkce mne moc modelů NEzajímá = spokojím se s ofic. vypouštěnými informacemi.. ;-)
..a ty mluví o tom, že VRCHOLem motorové nabídky v budoucím VW Passat (za rok a půl) budou 2litrové 4válce (v naftě i benzínu) :-)
Nesmyslnej článek
| 29. 5. 2013 10:43
Třeba sedmimístné SUV pro americký trh. Jestli skutečně bude větší než nový (americký) Passat, těžko říct. Ale patří na ten horní okraj.

Ne, standardní 2,0 TFSI se v poslední iteraci pohybuje kolem 165 kW. Posílené verze typicky nedávají do běžných produkčních modelů. V Evropě bych si teoreticky tu 221 kW (ne 228, jak píšeš, to je starý motor) uměl představit, neprodá se jich tu zase tolik. Mínus je, že má stejný výkon jako o třídu menší Golf. Ale v Americe? Do teď to nedělali a to měli 228 kW verzi od roku 2008 a 195 kW od 2006 (ostatní verze jako 199, 200, 221 někde mezi tím). Je pravda, že nový čtyřválec je mimo jiné úspornější než ten starý. A do jejich hlav člověk nevidí. Možné je tedy ledacos.

Americký Passat není zase tak jiné auto. Rozdíly jsou hlavně na povrchu. A pak do amerických modelů VW rád dává jednodušší elektroinstalaci, nápravy a podobně. Recept je to více méně stejný, jen ho vaří z horších ingrediencí. Sama říkáš, že ho nejspíš v Americe mít budou - ale jakmile ho mají, tak není zase takový problém ho nabízet. Jak jsem napsal, v Evropě nejde o závratná prodejní čísla a šestiválec je přeci jen prestižnější.

Kde je budoucnost, je diskutabilní. Všichni bychom se mohli shodnout, že to rozhodně nejsou spalovací motory. Otázkou je jen časový horizont. Hlavně aby těch 300 ps nejelo jako 240.
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 29. 5. 2013 17:00
Nu "7mi místná krabice pro americký trh" mne vskutku NEnapadla..
(víc mne zajímá co "vznikne" do té "díry" POD novým velkým atd. PASSATem)
Myslela jsem že "americký Passat" je víc odlišný technikou (je to spíš čínská varianta PASSATu než evropská) než vzhledem (ten je všude "relativně podobný" :-)

Spalovací motory jistě NEjsou (dlouhodobou) budoucností, na druhou stranu, že "zásoby ropy dojdou do 30ti let" slýchám... už od dob studií? ;-)

Myslím že vodík a další "alternativy" (třeba bakteriemi "vytvořenou" ropu) "pořádně" zažijeme až v důchodu, spalovací motory hned tak ze scény NEzmizí...
..a ANO - s vaší poslední větou SOUHLASím :-)
Nesmyslnej článek
| 29. 5. 2013 21:04
Design se zase tolik neliší, ale provedení ano. Jak říkám, technicky je to stejný recept, ale jiné ingredience. Nevyvíjeli nové auto, jen ho ošidili. A zvětšili, samozřejmě.

Původně jsem tam chtěl napsat něco ve smyslu, že spalovací motory tu mohou být i za sto let. Nakonec jsem zůstal jen u časového horizontu. Před rokem 2050 si to ani moc nepředstavuji. Tou dobou možná vyřešíme městskou dopravu. A do nějaké míry přejdeme na syntetická paliva. Ostatně Audi už svůj projekt syntetického "CNG" rozjelo.
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 29. 5. 2013 21:57
Na tu "městskou dopravu" jsem (tedy) ZVĚDAVÁ ;-)
Ale ano, ten rok 2050 působí "docela reálně" - ona ta ropa přece jen jednou MUSÍ začít docházet.. :-)
Pěkný den :-)
Nesmyslnej článek
| 30. 5. 2013 09:27
Pro Evropu je to o to zajímavější otázka, protože nejsme moc na ropu bohatý region. Schopnost vyrábět palivo z CO2 a elektřiny (což dělá zmíněný e-gas Audi) je tedy velmi lákavá. Tím spíš, že může pracovat se solární a větrnou. Jenže ropa není jen palivo, loučit se s ní budeme opravdu dlouho. Hlavně, kolem roku 2050 by měla mít Evropa v provozu první fúzní reaktor. :-) I když lze předpokládat, že dojde k nějakému zpoždění.
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 15:36
Také už to nebude starý VR6. Jde s dobou, ztratí na objemu (dříve se mluvilo o poklesu až na 2,8 litru) a přibude přeplňování. Jinak by měl problém stíhat i dvoulitru ve vlastních řadách. Dříve se také spekulovalo o pětiválci. Uvidíme. Buď ráda, že nějaký šestiválec případně v mainstreamu zůstane. Jen kdyby to nebyl VW, viď. >:D
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 29. 5. 2013 00:58
No Passat si asi opravdu NEkoupím.. ;-)
..ale s 6tiválcem u modelu pro výrobní roky 2015 - 2022 v "mainstreamové" střední NEpočítám již u nikoho (příp. je to VELMI NEpravděpodobné..
..vycházím z reálných informací o budoucích motorech konkurence a takový motor (aby "měl smysl") by musel mít (řekněme) alespoň 250 kW a více - a to už je výkon trochu NEsmyslný a asi by to "ovlivnilo" i celkovou cenu vozu, muselo by to prostě být něco typu VW Passat W8 (prostě PIËCHovština "až na doraz" :-)
PS: Což ovšem MOŽNÉ samozřejmě JE ;-)
Nesmyslnej článek
| 29. 5. 2013 10:39
To je ten rozdíl, my nesoudíme podle konkurence. Dříve se mluvilo o výkonu mezi 240-250 kW pro přeplňovaný VR6. Což by i celkem dávalo smysl (vzhledem ke Golfu R, ale i 245 kW S4).
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 29. 5. 2013 12:07
Ano motor (V6) o výkonu ca 250 kW by "dával smysl", neb prozatimní "ofic. info" mluví o ca 200+ kW z 2litrových 4válců (maličko překvapivě i u dieslu).
PS: Jinak ale 250 kW je výkon který chci již v JINÉM voze (opravdu to na mne působí trochu jako kdysi ono Passat W8). Na druhou stranu má být větší a "prestižnější" atd. = jako čistě "okrasný bonbónek" - tedy jako kdysi ta verze W8, určitý smysl MÁ (ale opravdu spíš jako "ukázka možností", než na koupi - asi tak na 101% se stejným výkonem Audi S4 než-li Passat ;-)
PS: Je faktem že i DS9 má mít 295 PS = asi je NE"přijatelné" aby (nový "prestižnější") Passat měl méně :-)
Nesmyslnej článek
| 29. 5. 2013 12:21
Ten 200 kW dvoulitrový diesel bych tedy chtěl vidět. :-) Ne, že by to bylo nemožné, ale byl by to velký skok. Osobně bych netipoval více než 160-170, pokud přijde dvoustupňově přeplňovaný. Spíš bych to viděl na 155, řekněme. 150 je přeci jen příliš blízko 135. Navíc je tu otázka Euro6, hlavně podle té nové "globální" normy. Nakonec zjistíme, že se někdo uklepl a místo 200+ kW to má být 200+ ps. >:D

Golf R má také výkon jako S3. A Audi tu má pořád RS3. Analogie u Passatu by mě nepřekvapila. Dnes má 220 kW, jestli bude mít nová generace 240 kW, tak to podle mne nebude tak velký skok. Možná se vrátí označení R, takový motor by si ho zasloužil. Současná 3,6 je příjemný motor, ale dynamicky mu TFSI dýchá na záda.

K W8 bych možná přirovnal Passata s 330+ kW třílitrem. Ano, to je na Pašíka už opravdu hodně. Nevadilo by mi, kdyby ta VR6 měla méně než 240, důležité je tam to přeplňování, aby zůstala ve hře, ale rozhodně 240 nepovažuji za extrém. Sice v Evropě netvoří 30% prodejů, ale prodá se jich pěkných pár kousků.
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 29. 5. 2013 16:20
160 kW z 2litrů tu má máme již dnes a 170kW je již připravena. My mluvíme o voze co se začne prodávat za rok a půl a ten silný ca 200 kW 2.0 Tdi je "ohlášen" DO tohoto vozu, ale nikde není že tam bude dáván hned od prvního dne výroby! ;-)
= takový výkon z 2 litrového 4 válce třeba za 5 let si DOVEDU představit :-)
Ano, další Euro asi situaci (zase) "trochu zkomplikuje", ale (krom toho že to je "dobrý vtip" :yes: ;-) ) mi to příjde jako VELKÁ NEdůvěra v schopnosti výrobce ETALONů - když přes 200 PS mají podobné jednotky konkurence JIŽ DNES!

Pokud si vzpomínám tak Passat W8 (ve své době mnohými považovaný za "DĚLO" měl nějakých 200 kW ;-)
330 kW v PASSATu (jakkoli velkém) bych opravdu NEchtěla, to (takový výkon) "patří" do už NAPROSTO JINÉHO vozu JINÉ konstrukce (a to naprosto JEDNOZNAČNĚ :-)

Jsem zvědavá jestli půjdou přes avizovaná maxima jemně přes 200 kW (ostatní výrobci "mainstreamových" vozů třídy URČITĚ NE), když i u "prémiových" modelů to je dnes prodejně spíš "menšinová" záležitost.. :-|

Nejsem ani tak zvědavá co bude (jak říkal AUDIRS6) "nad" Passat, jako spíš co (ve vzniklé "mezeře") POD ním ;-)
Avatar - AUDIRS6
Nesmyslnej článek
| 29. 5. 2013 17:58
...nad Passat - nerovna sa auto vyslovene o triedu vyssie ;-) , ale = auto na MQB este vacsich rozmerov a vacsich odporov, a kedze ma "MT" predbehol ( ja som Ta chcel potrapit, nech si to najdes sama ;-) ) uz teda vies, ze taketo auto bude velke SUV pre 7 ludi, kde sa motor s "mohutnejsim" tocivym momentom a v sirsom spektre otacok - vyplivajuci z vacsieho objemu, - uplne pyta ;-)
noo, a kedze pravdepodobne v tomto modeli bude ten motor naladeny na vykon "X" a toc. moment "Y", preco by teda jeho nejaka odvodena verzia pre "top Passat" ( tym myslim niejaku R verziu ) , nemohla mat vykon naladeny na "Z" a tocivy moment na "W" :-) - tak to VWyslo >:D
a ako MT hovoril, ja len doplnim - kto dnes ponuka BEZNE 2.0 benziny silnejsie ako napr. 245 PS v BMW, alebo 225 PS v Audi?
...este to chvilu potrva, kym bezne modely budu dostavat motory s vacsim litrovym vykonom.
...ono Audi ukazalo 300 PS v S3, - nie je to problem, ale nieje to uzivatelsky vhodny motor pre majitela auta patricnej velkosti (vyssia stredna, SUV, napr.) ktory by bol z takto naladeno motora...hmmm - no nie moc nadsenyy 8-s - vykon nieje vsetko, toc. moment je 380 Nm, a to je v porovnani s Audi / BMW motormi 3.0 (440-450 Nm) predsa len menej, nehovoriac o kulture chodu, dostupnosti vykonu...atd. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 29. 5. 2013 20:57
"Běžně" i mainstreamový OPEL 2.0 Turbo (250 PS) nebo třeba (velmi povedený soupeř ve střední třídě) Cadillac ATS 2.0 276 PS ;-)
O "level dál" je Mercedes s 2litrem o výkonu 360 PS a 450 Nm :yes: :-)

Já RÁDA "víceválce" a VELKÉ objemy, ale tohle je prostě "neodvratný proces" - mne nijak NEpřekvapilo že VW ohlásil těch ca "200 + něco" kW (tedy stejný výkon jako má dnešní 4 válec 2.0 v nejlevnějším CADILLACu) do budoucího Passat - který bude až za rok a půl.. tou dobou (pro "plánované" modelové roky 2015 až řekněme 2020) na podobné výkony větší motor prostě NEbude potřeba - no popravdě není ani dnes ;-)

Ach a "velkou krabici pro 7 lidí určenou především pro americký trh", tak to bych OPRAVDU NEuhodla - klidně "se přiznávám" :-)
Mimochodem ZVĚTŠENÍ (velikosti i prestiže) PASSATu přinese "prostor" pod ním - NEvíte co nás tam (od VW) čeká...?

Nu UVIDÍME jestli se vaše "XYZW teorie" naplní, jako určitá "ukázka možností" by to jistý (velmi vzdáááálenýýýý) smysl mělo - jinak ca 280 PS v mainstreamovém voze střední třídy je až Až AŽ (americký VŮZ ROKU Cadillac ATS 2.0 Turbo 276 PS je "pěkný drak" :yes: ;-)

Tak uvidíme... :-)
Nesmyslnej článek
| 29. 5. 2013 19:35
Jak jsem napsal: "Ne, že by to bylo nemožné..." Také si ho dokáži představit, o tom to vůbec není. Jen za pět let je hodně daleko. Hlavně jsem zvědavý, jak situaci zkomplikuje nové měření spotřeby (a tedy emisí) - WLTP. NEDC má dny téměř sečteny.
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 29. 5. 2013 21:03
NEDC se v praxi ukázalo ... sám víte jak, přesnější měření JE potřeba - co to přinese, rsp. jestli (nebo spíš "jak moc") to "negativně" ovlivní výkony..
REÁLNÝ "ohlášený" výkon motoru který už je "hotov" (čeká "za dveřmi") je 170 kW u BMW 25d (to je jen "drobná úprava" u stávajícího motoru) = u zcela nové generace těch ca 200 zas tak úplně NEreálně snad možná NEpůsobí (obzvlášť když to má být až za pár let.. a máte pravdu že v autoprůmyslu se co bude za ROKY odhaduje "představuje" TĚŽKO ;-)
Avatar - Dinar
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 16:19
Jistě, pohledem ze zákopu frontové bojovnice za svatou věc, tj. tažení proti vw, třeba pod vlajkou Citroenu, nedává třílitrový benzín smysl, když PSA na benzín pro modely střední třídy rezignovalo úplně a nemá NIC! Ale to je právě jen ten pohled bojovnice...

A šermování BMW je také směšné, turbené tříválce budou, určitě, ale třílitrové turbošestiválce nenahradí, budou náhradou čtyřválců, pokud se ujmou.
Avatar - Hammunasakra
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 16:37
Tohle bylo ale HODNĚ "znáčkově" (znáčky na kapotě) OMEZENÉ ;-)
Evoluční vývoj pohonných jednotek (a fyzika) KAŠLE na znáček na kapotě - já popisuji TREND v autoprůmyslu (nebazíruji na znáčku na kapotě - bože jak VY "přežijete" když si koupím vůz jiné značky, to tedy NEvím NEvím :-) ).
Já osobně bych JEDNOZNAČNĚ raději V6 3.0 turbo v benzínu - a aktuálně mne MOC mrzí že (dle všeho HODNĚ povedený) Lexus IS 350 se zrovna do Evropy (narozdíl od ostatních kontinentů) dovážet NEbude :-|
Zkuste si přečíst JEŠTĚ JEDNOU "zdůvodnění" proč (nejspíš) V6 v blízké budoucnosti v mainstreamových vozech střední třídy (BEZ ohledu na znáček na kapotě!) potkávat NEbudeme - třeba napodruhé... ;-)

A co se týče "šermování" - NEšermuji, jen ukazuji trend jaký BUDE (a že BMW je "jako obvykle" NAPŘED) - za pár let (třeba už 5?) vám to už "ani nepříjde" a nebudete se nijak divit že 1.0 EcoBoost má přes 200 koní (nebo kolik mu to do budoucna plánují) a 1,5 litr pak má ("logicky") koní 300 atd. atp.

Ostatně (jak jsem psala hned v ÚVODu diskuze) mnoho lidí se (jisto jistě :-) ) ZMĚNÍ pohled na "malé vyhoněné" motory když se v příští generaci PASSATu objeví 2litrové 4válce (v BENZÍNu i DIESELu) s výkony okolo (či i malinko přes?) 200 kW ;-)
..a asi jim přestanou říkat "vyhoněné" (tak začnou říkat třeba tomu BMW R3 1,5 nebo silnějším verzím 1.0 EcoBoost a dalším podobným které mezitím JISTOJISTĚ přijdou. Není to holt jednoduché být NAPŘED :-)
Avatar - Magister
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 08:32
:yes:
Avatar - WinDiesel
Nesmyslnej článek
| 28. 5. 2013 09:02
Souhlas, jen babské tlachy, vaří z vody protože jim nikdo z VW nechce nic podstatného říci. Prostě bulvár.
Avatar - iudex
Nulová hodnota
| 28. 5. 2013 09:03
I ja som sa zamýšľal nad informačnou hodnotou článku a tá je podľa mňa rovná nule. Žvásty bez konkrétneho obsahu, to je hlboko pod úroveň auto.cz. Je toto potrebné? 8-s
Nulová hodnota
| 28. 5. 2013 09:09
Vadí mi takový články...jen balast.
Nulová hodnota
| 28. 5. 2013 10:29
Bohužel se obávám, že úroveň auto.cz nabírá v posledním roce trajektorii volného pádu.
Avatar - gld
Nulová hodnota
| 28. 5. 2013 12:01
:yes:
Avatar - Hammunasakra
Nulová hodnota
| 29. 5. 2013 00:59
Na tom (bohužel) "něco je" :-|
Avatar - Emel
Nulová hodnota
| 28. 5. 2013 09:09
Ani překlad není moc dobrý... třeba slovo funkcionalita se ve spojení s prostorem a velikostí dveří nepoužívá, když už, tak funkčnost. A celkově to působí jako strojový překlad.
Avatar - Hammunasakra
Nulová hodnota
| 28. 5. 2013 09:32
Ale on to BUDE (následně jen trochu "doupravený", ale) "strojový překlad"! ;-)
Avatar - Choochoo
Nulová hodnota
| 28. 5. 2013 09:13
:yes:
Avatar - Pekelná Micinka
Nulová hodnota
| 28. 5. 2013 12:26
:yes:
Nulová hodnota
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 28. 5. 2013 17:29
Vobec nie!

Treba predsa ludom pripomenut, ze pride NOVA a LEPSIA, buducorocna generacia Passatu, ktora...

...bude skoro taka dobra, ako tohtorocne modely konkurencie.
Nulová hodnota
| 28. 5. 2013 19:21
Nějak tě nechápu, vždyť je to avízo na časák tak o co jde? Vidím logo Auto Tipu a je mi to jasný, nedělají to takhle poprvé. A ten render je dooost povedenej, congrat!
Avatar - pelikoš
mno
| 28. 5. 2013 08:25
pokud to bude tak, tak nuda,nuda,šeď,šeď...
mno
| 28. 5. 2013 09:08
Čísla sportky na neděli máš prosím? :-)
Avatar - guze
mno
| 28. 5. 2013 11:09
>:-[] :yes:
Avatar - pelikoš
mno
| 28. 5. 2013 19:21
nerozumím,třeba bych se taky zasmál :-!
Avatar - white label
mno
| 29. 5. 2013 22:29
Když nerozumíš, nemůžeš se ani zasmát, v životě je vždycky něco za něco... ;-)
mno
| 28. 5. 2013 19:22
Dobrej comment :yes:
Avatar - Hammunasakra
mno
| 28. 5. 2013 20:50
K čemu SPORTKA když jsou tu (celoevropské) EuroMilionen, kde je šance na výhru VĚTŠÍ (!) a navíc se aktuálně hraje o 94 milionů € ;-)
Zmatený
| 28. 5. 2013 08:31
Neni ted náhodou novej passat ? Proc budu dělat 2 generace ročně skoro ? Ze se vůbec ptám,proste VW.....
Zmatený
| 28. 5. 2013 08:45
B8 bude od srpna 2014.
Zmatený
| 28. 5. 2013 08:51
Zapomněl si na :-!
Zmatený
| 28. 5. 2013 08:54
To bylo v tom článku,takže kdovíjak to bude. :-)
Zmatený
| 28. 5. 2013 19:23
Bude to srpen 2014, četl jsem to i z jiného zdroje.
Avatar - Hammunasakra
Zmatený
| 29. 5. 2013 01:00
Ano, začnou "modelovým rokem" 2015 ;-)
Avatar - Katikakus
Zmatený
| 28. 5. 2013 08:51
Sucasna generace je na trhu od roku 2005, v roce 2010 probehl facelift, ktery se prodava doted.
Avatar - PlumJelinek
Zmatený
| 28. 5. 2013 09:32
:yes:
Zmatený
| 28. 5. 2013 09:54
2010 to je samostatný model, žádný facelift. Nebo se pletu?
Zmatený
| 28. 5. 2013 11:34
To záleží na tom, jak to kdo bere. V podstatě jde o větší facelift než obvykle (něco jako třeba Fiesty v 90. letech).
Zmatený
| 28. 5. 2013 19:24
Nesouhlasím! :no:
Avatar - Hammunasakra
Zmatený
| 29. 5. 2013 01:03
Já s těmi praktikami kdy jen "důkladnější facelift" nazvou NOVÝM modelem také NE"souhlasím", ale "co naděláme" (nebylo to poprvé a nebylo to naposled.. ;-)
Avatar - Katikakus
Zmatený
| 28. 5. 2013 12:15
Pletes se. B7 je facelift, ktery se VW snazil v dobe uvedeni marketovat jako samostatny model.
Nekteri mu to zbastili, nekteri ne. ;-)
Zmatený
| 28. 5. 2013 13:31
Ono marketingové oddělení kolikrát označí i regulérní facelift jako "nový". :-) A z určitého pohledu tomu tak je.
Avatar - Katikakus
Zmatený
| 28. 5. 2013 14:50
To ovsem nic nemeni na tom, ze B7 je faceliftem B6 :-)
Zmatený
| 28. 5. 2013 15:57
Když se do toho tedy chceš pouštět... přesně definuj, co je facelift. Až se nad tím trochu zamyslíš, tak ti nejspíš dojde, že záleží jen na výrobci. Tuhle otázku jsem řešil v jiném oboru hodně dlouho a žádné objektivní univerzální měřítko neexistuje. Někdy jsou změny velké, jindy malé, ale v první řadě, vůbec na tom nezáleží. Je to jen politika.

Marketingové oddělení může udělat "nový" model s každou změnou, prakticky tedy s každým modelovým rokem. Jsou tam změny, je to ten nový Passat, tedy aktuální provedení. To, že ho značí jako B7, nemá zase tolik co dělat s marketingem.
Avatar - Katikakus
Zmatený
| 28. 5. 2013 17:52
Ja se do niceho poustet nepotrebuji. Vse potrebne jiz bylo receno - viz vyse ;-)
Avatar - white label
Zmatený
| 29. 5. 2013 22:47
Takže ty se ve finále do ničeho pouštět nepotřebuješ? >:D
Tak tu zase příště zbytečně neplácej "obecné pravdy", které následně nejsi schopen argumentačně obhájit. :*) ;-)
Avatar - white label
Zmatený
| 29. 5. 2013 22:43
:yes:
Marketing napíše "Nový Passat" úplně stejně jak v případě, že se změna oficiálně označí jako facelift, tak v případě, že se bude oficiálně jednat o novou generaci.
Nekonečné dohady o tom, jak se změna oficiálně nazve jsou dětinsky omezené a zcela zbytečné.
Zmatený
| 28. 5. 2013 19:24
A s tímhle naopak naprosto souhlasím! :yes:
Avatar - twistedTSD
Zmatený
| 28. 5. 2013 12:37
Ano, B7 je prezentován jako samostatný model, spíš je to ale výrazně modernizovaný B6.
Avatar - PeterLuk
Zmatený
| 28. 5. 2013 12:37
Je to normálny facelift, ale VW označovaný za novú generáciu. Podobne to bolo aj s B3/4.
Zmatený
| 28. 5. 2013 13:29
Pravdu má v tomhle vždy automobilka a podle ní je to nová generace. ;-) Nicméně změn jen minimum, stejně jako u Golfu, protože se snažili vyplnit díru do náběhu MQB.
Avatar - Hammunasakra
Zmatený
| 29. 5. 2013 01:05
VWítězství marketingu nad rozumem mne moc NE"berou" ;-)
Zmatený
| 29. 5. 2013 09:55
To není žádné vítězství marketingu a už vůbec ne nad rozumem. Žádná norma na tohle neexistuje a definice těchto slov dává hodně prostoru. Nová generace je něco, co vzejde z předchozí. A to určitě pro B7 platí. To auto vzešlo z B6. Že jablko nepadlo daleko od stromu? Co na tom?

Ta informace je "něco se změnilo", ne "nová generace, běž si ji hned bez rozmyslu koupit". Zkus používat ten rozumu, o kterém píšeš. Když to vezmu striktně, ve firmě je všechno nová generace, protože pracujeme iteračně. Otázky značení a verzování jsem řešil nesčetněkrát, tak tu na mne nezkoušej marketing. Mohou promlouvat do značení, minimálně pro zlepšení orientace, ale neznám nikoho, kdo by si něco koupil jen proto, že je to 12 místo 11.34. Nová generace automaticky neznamená, že to bude lepší, nebo že se ti upgrade vyplatí.
Avatar - Hammunasakra
Zmatený
| 29. 5. 2013 10:33
Milý MT, tohle je jedna z těch (celkem výjimečných) chvil, kdy se ABSOLUTNĚ NEshodneme :-|

- zkusila jsem použít rozum a NEjsem si zcela jistá formulací "pracujeme iretačně" - moc se mi "nezdá" ;-)
- zkusila jsem použít rozum a jsem si jista že když cokoli (jakýkoli výrobek) nazveme "new" tak se prostě prodává lépe než.... :-)
- zkusila jsem použít rozum a nemusíme tomu nutně říkat zrovna "marketing", ale klidně třeba "OBUBOVÁNÍ" (zda více či méně - to už je "jak kdy, jak kde, jak v čem"
- zkusila jsem použít rozum a "NOVÉ" se dnes "běžně" nazývá snad každý facelift, nicméně "v reálu" je stále označován jen jako facelift, "oficiálně" nazvat facelift NOVÝM modelem/DALŠÍ generrací, to snad zatím dělá jen VW (ale jako všechno "špatné", jistě i toto se - dříve či pozdějí - rozšíří..
- zkusila jsem použít rozum a ten mi říká že nové je často (bohužel) dokonce i "horší", ale na dav to "new" prostě STÁLE nějak FUNGUJE ;-)
- zkusila jsem použít komunikaci a na (toto) téma poklábosila s GTi-m (má na věc stejný názor jako já - "umí" rozdělit "pravé" nové generace a ty "falešné", za nové spíš jen vydávané..
- zkouším použít rozum a pochopit proč vás (zrovna) toto TAK "rozhodilo"
Pěkný den
Zmatený
| 29. 5. 2013 12:00
Rozeberu tedy iterační proces. Máme pevně stanovenou délku jedné iterace - týden, dva, měsíc. Podle toho, na čem se pracuje. Týden je preferovaný. Už jsme měli i jeden den. Stanovíme si cíl a ten během iterace splníme. Na konci máme vždy hotový produkt (ať doslovně, nebo obrazně). Jde tedy o evoluční přístup k vývoji. Cílem je, abychom neměli rozdělaných třicet věcí a nemohli se dobrat použitelného výsledku, protože to nikdy není celé hotové a někde pořád něco chybí. V první iteraci postavíme kostru, která sice funguje, ale není v použitelném stavu. A s každou iterací, evolucí, generací vypilováváme produkt. Stejný přístup používáme i u teoretických modelů.

Hloupost lidí nemůžeme svádět na marketing. Můžeme odsuzovat některé praktiky, ale to nic nemění na hlouposti lidí. Marketing z tebe hlupáka neudělá, jen tvé hlouposti (a popřípadě dalších slabin - marnivost, ješitnost, pýcha atp.) využije.

Proč mi to vadí? Protože je to bezvýznamná hloupost a navíc je to filosofická otázka. Když někdo popíše, jak to chápe, tedy definuje to, tak s tím problém nemám. Ale říkat, tohle je, tamto není, je pro mne spíš znak nevyzrálosti. Ve chvíli, kdy se pokusíš si takovou definici utvořit, aby dávala smysl, aby opravdu univerzálně fungovala, tak zjistíš, jak individuální a subjektivní to je. A povzneseš se nad tu otázku. Vůbec na tom nezáleží. Pokud jde o marketing, oni vůbec nepotřebují, aby to auto bylo označené jako B7 místo B6, nebo třeba B6.5. "Nový" na to mohou nalepit tak jako tak. Vůbec mi nejde o marketingové "nový", ale o to, že je to B7, tedy VW ho považuje za novou generaci. Přitom samotná platforma je pořád PQ46, tedy šestá generace, stejně jako u B6. Nemám problém to pochopit, protože to vidím dnes a denně. Nový mix z převážně existujících komponent.
Avatar - Hammunasakra
Zmatený
| 29. 5. 2013 16:41
ad 2. odst. - NEchci přímo "hloupost lidí svádět na marketing", jen "zdůrazním" že to "využití" se týká... 85ti (?) % obyvatelstva? ;-)

ad 3. odst. - zřejmě vás trochu ovlivňuje skutečnost, že se s něčím podobným střetáváte "denně" ve svém pracovním životě - že to NENÍ běžné v autoprůmyslu samozřejmě víte. Rozhodně RESPEKTUJI váš dřívější výrok že "to je věc výrobce".
(nicmméně) NEpodepsala bych se ale pod vaši 8. větu - to si NEmyslím (naopak jsem PŘESVĚDČENA že tento "styl/způsob" byl vymyšlen ÚMYSLně - možná tady /domnívám se že mylně/ soudíte dle SEBE /svého "myšlení"/ což je ale v takovémto případě chyba - tady nejde jak to vnímá (jak s tou informací "pracuje")někdo jako vy, ale...
..alespoň TO mi říká "můj rozum" :-)

ad 1. odst. - děkuji za "rozebrání" iteračního procesu (snad se nikoho nedotknu když podotknu něco jako: "je poznat že nepracujete v česku" ;-) ), mne spíš překvapilo spojení slov "iterační" a "PRÁCE", rsp. "pracujeme iteračně". Mám "zkušenost" že se v různých oborech "chytnou" různá slova a lidé z onoho oboru je pak (jak jsou na ně "zvyklí") používají "běžně", ale přiznám že toto spojení mne zatím "míjelo" = asi bych se měla "podívat" nedá-li se "vykoukat" KDE v jakém oboru "přesně" že to pracujete.. :-)
Zmatený
| 29. 5. 2013 19:09
85%? Doufám, že nesoudíš z prodejů vozů. :-) Musela bys minimálně odečíst firemní prodeje.

Můžeš tu osmou ocitovat? Nejsem si jist, jestli jsi nemyslela souvětí. Co mi vadí, je nekonzistentnost. Jsou auta, která sice vypadají jinak, ale techniku mají předchozí generace. A taková věda se z toho nedělá. Mně to spíš připadá jako narážka na přístup VW k designu, tedy šance si kopnout. Nakonec nejeden označil i Golf 7 za facelift. Změny v technice byly malé, ale byly (nějaký motor, snad i elektroinstalace a tedy výbava, nicméně motory byly rok, nebo dva staré zavedené v rámci průběžné modernizace). Z karoserie B6 zůstala jen střecha a skla. Rozsah změn v interiéru neznám. Tam je to možná nejslabší vzhledem k zvyklostem. Ta auta se liší mnohem víc, než je na první pohled zřejmé. Dělat to já, nazval bych to spíš rozsáhlejší modernizací. Ale to je jen můj pohled.

Když se dívám na moderní automobilový průmysl s vysokým podílem sdílení, průběžnými modernizacemi, tak skutečně nemám problém to označit za generaci. U VW je to kuriózní jejich přístupem k designu. Dá se říct, že míří k průběžnému vývoji techniky i designu.

I v ČR se s něčím podobným setkáš. Ano, je to horší než "na západě", ale i tam jsou s podobnými věcmi problémy. Řadě manažerů uniká smysl podobných postupů. To platí všude. A to vůbec nemluvím o extrémnějších přístupech, jako zadat stejný úkol dvěma týmům - ne kvůli zvýšení tlaku a vyvolání soutěživosti, ale pro kontrolu. Už jsme třeba dělali i to, že na konci dostali práci druhého týmu a museli ji zanalyzovat a následně obhájit svůj projekt. Ono to má svůj důvod, je to hodně drahé.

Musíš zabrousit do angličtiny [odkaz] [odkaz] V principu je to o tom, že dokola vykonáváš nějakou sadu kroků a s každým opakováním (iterací) zlepšuješ výsledek. Je to fakticky evoluční proces, protože výsledek předchozí iterace slouží jako počátek nové. Tam pojem generace úplně krásně sedí (ale nepoužívá se, zůstáváme u iterace). I když ve skutečnosti je iterace relativně malá změna. Tak, jak chápeš generaci v automobilovém průmyslu, chápeme "major" verze, tedy doslova významné. Což kolikrát znamená naprosto odlišné a nekompatibilní. Ty mohou být klidně deset let od sebe (počítají se typicky v letech).
Avatar - Hammunasakra
Zmatený
| 29. 5. 2013 21:23
Těch 85% je z "ošklivé" analýzy která praví že tak DĚSIVÉ procento lidí si NE"poradí" s informacemi (neumí je zpracovat) = těch se týká to "využití bubosti/neznalosti" marketingem :-|

Uznávám že určit přesně ("opravdovou") další generaci je občas "trochusložité" a žádná "jednotná pravidla" neexistují. Ostatně myslím že už ani nejsou potřeba - za "NOVÝ" dnes označuje každý facelift asi už většina výrobců a "lepší to už nebude" ;-)

Souhlasím s tím "průběžný vývoj" - to je myslím "docela nezvyklé" a málokdo si to uvědomuje.. (NEsleduji to nijak "do hloubky" = občas mi u nahrazení "něčeho starého něčím novým" ale vpodstatě stejným uniká smysl.. :-)

Vaše zmínka o manažerech mi připomněla "test" s investováním rozdělený dle různých profesních skupin, samozřejmě včetně profesionálů nebo bankovních poradců a třeba i studentů (možná ho/výsledky znáte? ;-)
Nevyhrála ni jedna skupina "profesionálů" ale novináři a dobře si stáli i studenti a třeba vůbec ne špatně "kominíci" (?) nebo nějaká taková (přiznám že už nevím jaká přesně) profesní skupina :-)

Měla jsem na mysli větu začínající: "Pokud jde o.." - snad JE 8má, doufám že jsem se "nepřepočítala" ;-)

PS: Chápu co máte/jste měl na mysli s "pracujeme iteračně", jen mne překvapilo to spojení (což jsem se asi NE moc dobře pokoušela "osvětlit" v mé odpovědi na váš odst. 1 :-)
Až já se jednou naučím do písmenek/slovíček "přenášet" to co se mi honí hlavou - popravě mám s tím problém i "jen" při hudební recenzi, většinou na "papír" dostanu ani ne polovinu toho "co mám na mysli/v hlavě" :-)
Zmatený
| 30. 5. 2013 09:01
Aha. (Ne)gramotnost je velký problém.

Také se zasměji, když vidím facelift označený jako "nový". Už nevím, kde jsem to viděl (myslel jsem, že to bylo u faceliftu Superbu, ale včera jsem se šel přesvědčit a píší o tom korektně - do hloubky jsem to nezkoumal, ale užili slov jako modernizovaný, omlazený a žádný nový - tedy, měli tam v novém hávu, což jsem vzal a hlavně je to pěkný obrat, který člověk moc často nevídá). Ano, dělá se to tak a opět tomu nelze moc vytknout. Jen se tomu mohu zasmát. Nemám potřebu značit produkty jako nové, ať už jsou "skutečně" nové, nebo jen omlazené. Taková věc podle mne patří do novinek, ne na seznam produktů.

Průběžného vývoje úplně asi nikdy nedosáhnou. A asi to ani není jejich cíl. Přináší to své problémy a vždy je dobré jednou za čas začít nanovo. Dnešní svět je však celkem rychlý, takže jsme v situaci, kdy se technika obměňuje dá se říct nezávisle. Když k tomu přihodíš jejich přístup k designu, tak to skutečně začíná splývat - tedy kde generace končí a kde začíná. Můj pohled na věc je, že je důležitější, jestli ti daný produkt vyhovuje. Firmy mění auta periodicky a soukromě musíš sama posoudit, jestli se ti upgrade vyplatí. Jak jsem už napsal, nový neznamená nutně lepší. Jestli je to nová generace, nebo není, na tom moc nezáleží. Chápu, že někteří lidé mají potřebu mít to nejnovější. Tak se holt s tou slabinou musí smířit (nebo se sebou něco udělat). :-)

Nenapadlo mě, jak to říct "hezky česky". :-) "Pracujeme iteračně" je asi můj konstrukt. Možná "pracujeme v iteracích"?
Avatar - Hammunasakra
Zmatený
| 30. 5. 2013 14:31
Tak TAKHLE je to! :-)
Nicméně za "myšlenku" formulace "pracujeme iteračně" :yes: :yes: :yes: ;-)
PS: Ona těmi 85% byla myšlena spíš taková "myšlenkově-analytická negramotnost" - jinak SOUHLAS :-)
Avatar - Hammunasakra
Zmatený
| 29. 5. 2013 01:01
Pletete :-)
?!?
| 28. 5. 2013 08:45
Chapu, ze je ten clanek prevzat odjinud, ale stejne mi to neda...
Kam na ty blaboly chodite?

Jak muze byt auto diky modularni platforme prostornejsi bych taky potreboval vysvetlit, takhle receno je to totiz nesmysl.
Reklamni zvasty necham stranou, holt reklama...

Clovek by cekal trochu objektivnejsi zpravy...no nic. :-)
Avatar - WinDiesel
?!?
| 28. 5. 2013 09:07
To není od jinud. To je jen jiné médium vlastněné stejnou skupinou AxelSpringer-Ringier. Tak si to mezi sebou různě posouvají, když si myslí, že se to hodí. Do stejné skupiny patří i SM, samozřejmě.
?!?
| 28. 5. 2013 09:15
Článek je z AutoTIPu ne SM i když kvalitou jsou tyto plátky srovnatelné. AutoTIP = AutoBild = bulvár.
Avatar - Snooob
?!?
| 28. 5. 2013 09:26
MQB môžu "naťahovať"

[odkaz]
?!?
| 28. 5. 2013 09:43
Takhle můžeš natáhnout jakýkoli podvozek - viz Passat B5 a Superb 1 :-)
MQB nabízí benefity hlavně pro výrobce, zákazník z toho zase tolik výhod nemá.
?!?
| 28. 5. 2013 13:45
Samotná modularita platformy ti na prostornosti samozřejmě nepřidá. Ale konkrétně MQB-B může umožnit prostornější kabinu než PQ46. To skutečně možné je. Už třeba nárůstem rozvoru a délky. ;-) Ona je sice modulární, ale VW má připravených myslím 8 konkrétních mixů.
?!?
| 28. 5. 2013 17:30
No a přesně takto to mělo být v článku. :-)
Avatar - Hammunasakra
?!?
| 28. 5. 2013 17:31
Ještě že "máme" MTho :yes: :-)
?!?
| 28. 5. 2013 19:25
Článek je z Auto Tipu a tam máš komplexnější informace.
Článek
| 28. 5. 2013 08:47
V tom článku je,že bude servodovírání dveří,head-up displej,nové rádia a navigace.Motory jsem si zapamatoval jeden a to 2.0 TDI 199 KW.
Avatar - WinDiesel
Článek
| 28. 5. 2013 09:09
199 kW je moc, počítej tak 190 ale jen pro vybrané aplikace.
Článek
| 28. 5. 2013 09:18
V AutoTIPu v tom maji taky chaos píšou o "úžasném twinturbo s jeho slibnými 170kW avšak počkejte si na GTD s rekordními 190kW". Na konci tohoto vloženého článečku je tabulka s "Očekávanou motorovou paletou" kde je mimo jiné 2.0TDI o výkonu 110,135,190 a GTD 205kW a teď se v tom vyznejte.
Avatar - Hammunasakra
Článek
| 28. 5. 2013 09:36
Ono těch údajů už "proskáklo" TOLIK variant že opravdu těžko říci - jaký bude přesný výkon (rsp. bude asi NĚKOLIK výkonnových verzí). Realitou ale je, že VW-Audi s tímto typem motoru přichází/přijde (opravdu o MNOHO let - tak o 7-8?) poslední a chce to "napravit" alespoň tím že se snaží aby byl nejsilnější (nej"VWyhoněnější" - dle popisu/definice fanoušků koncernu Volkswagen Group :-)
Článek
| 28. 5. 2013 19:29
Přesně jak píšete. Někteří zdejší "odborníci" vědí už úplně všechno o modelu, který se teprve objeví za rok a půl?! Klobouk dolů, pánové. Já tyhle informace hltám naplno a doporučuji všem zdejším pisálkům vyčkat na polovinu příštího roku a pak to můžeme zkonfrontovat, nakolik byly relevantní či nikoliv.
Avatar - WinDiesel
Článek
| 28. 5. 2013 09:38
Buďme realisté, již 170 kW by byla velice dobrá hodnota na 4-válec s obsahem 2 litry. 205 by bylo "too much", tomu nevěřím. Ani těm 190 kW moc nevěřím, možná pro GTD, možná s elektrickým nebo kombinovaným kompresorem.
Článek
| 28. 5. 2013 09:47
Jak jsem psal výš jen to dokumentuje jaký je to bulvár ten AutoTIP jelikož v článku je něco v tabulce něco jiného a jak píšeš ty pravda možná bude úplně jiná.
Článek
| 28. 5. 2013 19:29
Já myslím, že pravda bude klasicky někde uprostřed... :-)
Článek
| 28. 5. 2013 09:41
V září minulého roku jsem měl možnost sedět v oficiální předváděčce CC a prodejce tvrdil, že to má 2.0 diesel a oficiálně navýšenej výkon od koncernu na cca 250 koníků. A jelo to opravdu dobře (i v porovnání s Mondeem s 2.5 benzinem). Za 14 dní s ním budu mluvit na golfu, kde bude něco předvádět, tak to zkusím zjistit podrobněji zda to byl jen chip či něco jiného.
Článek
| 28. 5. 2013 09:47
Tak na 205 kW si rád počkám, turbolag se bez ALS bude počítat na kalendářní měsíce.
To biturbo pro osobáky je něco jako Jára Cimrman, všichni o něm mluví ale nikdo ho neviděl...
Článek
| 28. 5. 2013 09:57
Přesně tak.Ten bi-turbo slibovali už u B7.
Avatar - Hammunasakra
Článek
| 28. 5. 2013 10:21
No popravdě o 2.0 Bi-Tdi se mluvilo JEŠTĚ dříve... ;-)
..nicméně tentokrát (si myslím) asi opravdu "dorazí" (a typicky PIËCHovský plán je že sice POZDĚ (o 7-8 let za konkurencí), ale MUSÍ být nejvýkonnější možná i "bude naplněn" :-)
Avatar - Stefič
Článek
| 28. 5. 2013 10:43
nezlobte se na mě, ale tohle jsou jen diskuzní tlachy. Kolik takových konfigurací se prodá a kolik to bude stát? Kdo dá 1,5 mega za Passata s bi-turbo...Dodávat takové motory je sice pěkné, ale z obchodního hlediska naprosto k ničemu...Dost pochybuji, že se jejich vývoj vůbec zaplatí
Článek
| 28. 5. 2013 11:19
Ale o tom to vůbec není...
Minimálně od roku 2009 neustále probíhají médii zaručené zprávy o úžasných BiTDI, které rozdrtí konkurenci atd. - a kde nic tu nic, i ten Renault měl donedávna výkonnější naftu než VW. Vlastně i pořád má, dCi V6 pořád můžeš koupit.
Že ekonomicky ty motory nedávají smysl je samozřejmě věc jiná.
Avatar - Emel
Článek
| 28. 5. 2013 16:22
Renault má v Laguně (nejen kupé) 2.0dCi 131kW... Passat teď posílil na 130kW, ale technicky vzato má Renault silnější naftu i bez V6 ;-)
Článek
| 28. 5. 2013 17:29
Pravda, měl jsem za to, že TDI posílilo na 132 kW - pomíchal jsem to s TSI. Díky. :-)
Avatar - Hammunasakra
Článek
| 28. 5. 2013 21:53
Když stejný motor bude v audi a4 a A6 + nějakém to Q tak.. ;-)
je to facelift
| 28. 5. 2013 09:45
solidní facelift, model bych z toho zatím nedělal.
Avatar - Hammunasakra
je to facelift
| 28. 5. 2013 10:23
Vzhledově to "samozřejmě" je spíš facelift (to teď už asi bude u VŠECH škodovek a VW a vůbec), ale technicky to tentokrát (narozdíl od B6-B7) bude opravdu nový model ;-)
je to facelift
| 28. 5. 2013 14:47
Render bulváru z Německa bereš jako finální verzi? Jsi naivní jak citroenářka ;-)
Avatar - Hammunasakra
je to facelift
| 28. 5. 2013 15:08
Bože jak VY (diskutují na auto.cz) "přežijete" když si koupím vůz JINÉ značky? ;-)
je to facelift
| 29. 5. 2013 07:06
To je něžný oslovení...a nejezdím koncernem Kylie.
Avatar - Hammunasakra
je to facelift
| 29. 5. 2013 07:15
:-) a :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
je to facelift
| 29. 5. 2013 07:21
:-) a :yes: ;-)

Tak nejdříve příspěvek minuTY (!) "visí v nicotě" a pak jsou DVA? :-|
je to facelift
| 28. 5. 2013 19:30
Podle mě už má novej passat nárok. Jenom schválně, kdo odhadne jak to bude se zadní nápravou? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
je to facelift
| 28. 5. 2013 20:53
:-)
PS: V téhle generaci asi snad možná "ještě", ale tak od příští bych to viděla (také jen) na TORZNÍ (zkrutnou) TYČ ;-)
Avatar - 3_diamanty
nech pride cim skor
| 28. 5. 2013 10:38
aby poniektori uz konecne pochopili ze octavia nie je v strednej triede :yes:
nech pride cim skor
| 28. 5. 2013 11:12
Těm trubkám co si myslí, že Octavia patří do střední nepomůže ani zvětšení Passatu. Ti ji tam budou řadit pořád a to i přesto, že O3 je menší než Opel Astra.
Avatar - 3_diamanty
nech pride cim skor
| 28. 5. 2013 11:22
presne tak... astra kombi je vacsie auto ako octavia combi.... :yes:

snad po prichode passata uz aj zaryti fanatici pochopia kam octavia patri.... verim ze ano...
Avatar - guze
nech pride cim skor
| 28. 5. 2013 11:26
Hošani, nesmíte brát Adam Nováků tak vážně, ten jenom provokuje (bůh ví kolik měl nicků), hlavně na něj nereagovat, potom ho to přestane bavit. ;-)
Avatar - 3_diamanty
nech pride cim skor
| 28. 5. 2013 11:34
v tomto mas pravdu...
nech pride cim skor
| 28. 5. 2013 19:31
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Atlis
Mondeo 2014/2015
| 28. 5. 2013 11:31
Pokial su tie AutoTIP/VW PR zvasty pravdive, tak docela chapem, preco Ford stiahol chvost a pusti Mondeo do Europy uz ako facelift Fusionu. ;)
Mondeo 2014/2015
| 28. 5. 2013 13:54
A proč? :-) btw...spozdnei mondea je jen zmenou vyroby....a nikde neni napsane, ze to bude FL :-)
Mondeo 2014/2015
| 28. 5. 2013 19:33
No tak holt měnily se plány výroby, uzavřely některý fabriky, červená tužka škrtala a někco, resp. něco to muselo odnést - volba padla na Mondeo. V případě Fiesty nebo Focusu by to bylo mnohem bolestnější...
Avatar - WalterWhite
OT : Volkswagen Golf CC
| 28. 5. 2013 14:01
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 14:12
Nový PASSAT, antracitem v roucho oděný, lunou na čtyřech svých stříbrných kotoučích operlen, září do tmy nebeskostí svou.

Klíč tě hřeje v dlani. Vsuň ho horce dovnitř a tlačítkem pak do noci vykřičte společně tu symfonii tympánů. V šeru plující noci ti blednoucí měsíc na chromu rámečků vykrouží dvě polokoule, to abys nezapomněl co je život, co je láska, a co je žena... Pevně tě svírá bok sedadla, je obšitý stehem a na dotek je to ten steh, který umíš u své milé na jeden pohmat probudit k nekonečné rozkoši...

Řadička trčí k nebi jako věčný falický maják. Rozechvěle přijme tvou horkou dlaň, když zasouváš zvolna, v tušení zázraku, svojí první rychlost. Odpor volantu ti dává najevo, že se nechá vést jako při tanci života. Lehce tlačíš akcelerátor do centra Země a tvé tělo se noří do závoje opojení. Mezi okružím přístrojů ti probleskuje erb - VW. Ano, tvůj erb, erb desperáda, vyděděnce, erb rytíře, erb ochránce. Točíš plnou tři, svět se zavírá, před sebou dva kužely světel, které tě vedou až na okraj poznání.

Svíráš volant, mžikově řadíš, jsi sám, se svým Passatem. Až tam, za horizontem, je svět, je nebe, je peklo života. A ty soustředěný a vyrovnaný prožíváš extázi. Pak v okamžiku, kdy dosáhneš té rychlosti, která ti otevírá nejen svět, ale doslova celý vesmír, brzdíš a samet zpomalení ti připomíná, žes člověk. Vrátil ses. Ano, vrátíš se vždy. A vždy budeš se svým Passatem pokoušet nirvánu absolutna.

Ano ano, to je on - Passat. To pro tebe může být Passat. Nový Passat Velký, Apoštol osmý, zvaný Nezlomný.

Neboť na kůru dvojité Cé ti zní, toť anděl tvůj a osudem jeho bytí, rájem obtěžkán, slunce ti přec v garáží svítí… :-! :yes:
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 14:28
Ty vole, jak málo někomu stačí ke štěstí...
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 16:36
Díky za pochvalu, že tě to tak rozradostní, to bere dechy... No, dal sis asi holt příznačný nick.
Avatar - Hammunasakra
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 15:09
PĚKNĚ napsáno... :yes: :-)
..škoda že o takové "tuctoVWce" :-|
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 16:36
8-s :-) :-!
Avatar - Hammunasakra
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 16:38
:-)
Avatar - GM.rja
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 19:33
Neber mu, chudáčkovi, jeho radost. Příští rok přijde nová verze jeho milovaného passáka (podle toho, koho vozí), nebo také prassáka (podle toho, jak s ním jezdí). Dnes nechť se raduje …
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 19:57
Píšu to zde pro tebe, camaro... >:-[] Ty si holt umíš vybrat... >:D
Avatar - Emel
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 16:24
To je Passat osmý? Já myslel, že tohle byl Passat sedmý... ;-)
Avatar - Hammunasakra
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 16:25
No kdyby se braly jen OPRAVDU nové generace (a ne facelifty za ni VWydávané.. ;-)
..tak jsme u.... 5té? :-)
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 16:38
To sis popletla s... C5... >:D ;-)
Avatar - Hammunasakra
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 16:43
No to právě že NEeee ;-)
C5 "první" tu byla od roku 2000/2001 a "druhá" generace byla představena na podzim 2007 ve Frankfurt a od začátku 2008 (a je technicky ZCELA jiná - používá platformu/techniku CITROËNu C6 :-)
PS: Snad jste měl na mysli (spíš designový než nějaký "velký technický") facelift první generace na konci roku 2004 ;-)
..někdy po něm v nabídce přibyl Bi-turbo 4 válec 2.2 HDi 125 kW/400 Nm - to k tématu který tu "vedle" též diskutujeme.. :-)
..ach a XENON ve standardní výbavě (pro vyšší verze samozřejmě) byl změněn na "samozatáčecí" BI-Xenon - ve standardní výbavě ;-)
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 17:00
Nač tolik slov, stačí napsat - francouzská... prémie :*) ;-)
Avatar - Hammunasakra
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 17:03
:-)
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 21:09
Nemá C5 spíše platformu z P407?
Avatar - Hammunasakra
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 21:55
Ano, "mňamková" přední náprava je STEJNÁ :yes: :-)
+ celá technika je "velmi příbuzná" (u všech tří vozů)
+ částečně je podobný i P508 (bohužel ten už postihlo současné všudepřítomné "šetření" (na konstrukci) - a asi bude "ještě hůř" :-|
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 16:38
Nahoře (očekávaný) je Passat Velký, Apoštol osmý, zvany Nezlomný.
Avatar - Hammunasakra
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 16:39
A kolikátý to je/bude, když NEbudeme počíta ty "jakonové", jen ("důkladněji") FACELIFTované verze? ;-)
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 16:58
Karosářsky vzato bych to viděl na budoucí sedmou, přiznáme-li modelu 2010 status jen modernizace. Avšak, jak tu geniálně někde napsal kolega MT, o tom, o jakou jde generaci rozhoduje výhradně... automobilka :-) O důkladnosti faceliftu (3. - 4. gen.) není nutno složitěji debatovat, to známé propojování dvou generací je evergreenem Volkswagenu, a jak vidíme, jednak to nese své ovoce, jednak to vypovídá o technickém předvoji VW ;-)
Avatar - Hammunasakra
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 17:06
Já bych to pojmenovala spíš "závoj", ale jestli máte na mysli že to(též) začnou nakonec dělat i ostatní automobilky tak ANO, je to "předvoj VW" ;-)
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 17:35
:-)
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 17:15
To chce klid a mokrej hadr :-) a neždímat,jak sám řikáš :-) :-) :-) :-) uvidíš za pár dní se ti uleví >:D
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 17:35
>:D
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 19:34
:yes: :yes: :yes: Tohle se (jako vždy( vymyká ostatním diskuzím, ale díky za to!
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 28. 5. 2013 19:56
:-) :yes:
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 29. 5. 2013 07:49
“The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser men so full of doubts.”
Bertrand Russell
Avatar - Hammunasakra
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 29. 5. 2013 09:43
"S dovolením" ;-)

Problém tohoto světa je, že hlupáci jsou TAK SEBEjistí, zatímco moudří lidé bývají plni pochybností..
Bertrand (Nositel Nobelovy ceny, třetí hrabě) Russel (1872-1970) :-)
APOŠTOLSKÉ NOKTURNO (OPUS Č. 8)
| 30. 5. 2013 09:19
Snad sis po sepsani toho prispevku prevlekl slipy a umyl ruce >:D
Avatar - 3_diamanty
skvele ceny lexusu aj na slovensku
| 28. 5. 2013 15:44
[odkaz]

a teraz si pozrite aky passat dostanete za 31 900 eur....

lexus parada :yes: IS je navyse aj nadherne auto :yes:
Avatar - twistedTSD
skvele ceny lexusu aj na slovensku
| 28. 5. 2013 16:07
...kombi v dieselu. A obávám se, že to v Evropě ocení více zákazníků.
Avatar - 3_diamanty
skvele ceny lexusu aj na slovensku
| 28. 5. 2013 16:08
ja viem.... ale lexus je premiovejsi a vzhladom na cenu auta... by ma spotreba asi netrapila keby ze mam na taketo auto....

[odkaz] - tu je inak aj dobre video - taka staticka prezentacia lexusu v podani Michala Karpata.... skvele auto :yes:

za 32 tisiciek asi lepsie auto sa dnes neda kupit... skvela cena.... audi A4 1,8TFSI stoji zhruba rovnako ale to sa so sestvalcovym lexusom vazne neda porovnavat ;-)
Avatar - Hammunasakra
skvele ceny lexusu aj na slovensku
| 28. 5. 2013 16:14
..a audi A4 1.8 je (nemýlím-li se) PŘEDOkolka, zatímco Lexus má k V6 též prémiový pohon ;-)
Avatar - 3_diamanty
skvele ceny lexusu aj na slovensku
| 28. 5. 2013 16:16
presne tak :yes: pravda

lexus :yes:

v tejto cene je lexus doslova ponuka roka :yes:
Avatar - twistedTSD
skvele ceny lexusu aj na slovensku
| 28. 5. 2013 17:57
Zajímavá nabídka to je, ale na reálný úspěch to v Evropě moc nevidím. Pokud jde o to, zda "by" nás trápila či netrápila spotřeba, stačí se podívat na záď většiny BMW na silnicích. Bude tam písmeno "d".
Avatar - wikinko
skvele ceny lexusu aj na slovensku
| 28. 5. 2013 19:06
preboha, ty musíš mať fakt menej ako 14 rokov. Keď raz budeš dospelý a budeš si kupovať auto pre seba, alebo vyberať služobné auto, spotreba je jeden z najrozhodujúcejších faktorov. Teda ak najazdíš trochu viac km, nie toľko ako najazdí tvoj ocko s loganom.
Avatar - 3_diamanty
skvele ceny lexusu aj na slovensku
| 28. 5. 2013 19:46
mam 9 a pol roka >:D ..... spokojny? >:D ci ti treba inak debine odpovedat aby si pochopil aku kravinu si napisal?
skvele ceny lexusu aj na slovensku
| 28. 5. 2013 19:35
Novej Lexus IS se mi moc líbí. A když si ho dobře nakonfigurujete, dostanete za svý prachy lepší auto než je Passat. Totéž platí v případě Mazdy 6.
Avatar - 3_diamanty
skvele ceny lexusu aj na slovensku
| 28. 5. 2013 19:46
presne tak :yes:
skvele ceny lexusu aj na slovensku
| 28. 5. 2013 22:30
Kristove rany, co sem stale pletiete IS?! Vsak to je priestorovo ina trieda. Dozadu posadite akurat tak dve deti!
Vsetci stale riesite auto, bud podla fotografii alebo spoza volantu. Treba sa nechat povozit 400 km vzadu a potom rozpravat.
Avatar - Jaros71
skvele ceny lexusu aj na slovensku
| 29. 5. 2013 00:09
:yes: :yes: Souhlas..to jsou jenom kecy!!
Většina debatujících v těch autech ani neseděla natož aby si je projeli!!! :-!
Nový VW Passat bude rozhodně o dost dál než starý faceliftovaný model!
Jsem na něj dost zvědavý.. ;-)
A konkurenci dá asi dost zabrat!!
Avatar - Hammunasakra
skvele ceny lexusu aj na slovensku
| 29. 5. 2013 01:14
Třeba bude VW Passat modelový rok 2015 (v prodeji za rok a půl) opravdu lepší než současná Mazda 6 a současný Lexus IS :-)
...ale zatím (v něm nikdo ani neseděl, natož aby si ho projel! :-) ) to tak není - BEZ keců ;-)
Avatar - Hammunasakra
skvele ceny lexusu aj na slovensku
| 29. 5. 2013 01:12
No pro někoho jsou důležité zadní sedadla, pro někoho zavazadelník a pro někoho - třeba Bobo(CZ) - zase auto jako takové (a zmiňuje ca stejně drahé, současné a "prostě" LEPŠÍ ;-)
NO...
| 28. 5. 2013 17:27
Ve verzi CC by se pro něj mezi jasnými volbami měl najít prostor :yes:
Avatar - Ozzman
NO...
| 28. 5. 2013 18:13
A tenhle se ti nelíbí?
NO...
| 28. 5. 2013 18:41
Líbí, ale vše se neřídí jen designem, a předpokládám, že to nebude mít na Seat Toledo a O3 Combi ;-)
NO...
| 28. 5. 2013 20:52
Srovnání tří tříd v jedný větě, klobouk dolů. To už chce celýho chlapa. :-)
Avatar - R32
NO...
| 28. 5. 2013 22:12
>:D :yes: tak zrovnávať Toledo (akože Rapida) s Passatom na to už treba mať iný prehľad... >:-[]
Avatar - autak
Design
| 20. 6. 2013 22:28
Doufám, že designéři dostanou dostatek prostoru. Největší slabina Passata je právě design. B6 ano, tu máme doma a to je fakt hezký auto, ale B7 je fakt hrozná. A přitom by stačilo kdyby měla nějak normálně střižený přední světla a byla by OK. Světla(přední) jsou na B7 fakt fuj. Jinak co bych naopak neměnil na Passatu je interiér. Po těch letech jezdění mě neomrzel a furt ho považuji za nejhezčí ze střední třídy.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku