Novinky
proč teda Renaultu, resp. proč jenom Renaultu? Co ostatní automobilky na to? Není to znevýhodňování na trhu?
Konečně začínají chápat, že u elektromobilu je nejdůležitější nízká hmotnost. Každé kilo navíc znamená nutnost instalace více baterií, silnějších a těžších motorů. Z toho automaticky plyne snížení dojezdu a zvýšení ceny. Bohužel, v Číně už to pochopili dávno a na tomto principu svoje elektromobily staví a prodávají je bez dotací - za komerční ceny. Protože jsou lehké, laminátové, tak potřebují jen málo baterek a slabý elektromotor. Uvezou ale stejný počet lidí jako bachraté dvoutunové tanky z Evropy a USA. Přitom je to do měst a malých rychlostí zcela dostatečná konstrukce.
Podle této filozofie bylo stavěné taky EV-1, které bylo lehké a s tak neuvěřitelným dojezdem, že je museli komplet všechny zničit. Žádný nedovolili zachovat ve funkčním stavu, i těm v muzeích vykuchali komplet pohon...
Podle této filozofie bylo stavěné taky EV-1, které bylo lehké a s tak neuvěřitelným dojezdem, že je museli komplet všechny zničit. Žádný nedovolili zachovat ve funkčním stavu, i těm v muzeích vykuchali komplet pohon...
Tak snad je dobře využijí. 😄
Se nedivím, že to elektroauta nikdo nechce. Nevyrovnají se benzínovým, dojezd a dobíjení jsou nepohodlné, elektřina se zdražuje...
a co se prodeju tyce, aliance Ranaultu je mam dojem s prodejem elektromobilu prozatim velice uspesna, neuspeli jen s tim nesmyslnym vymenovanim baterek