Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
flyboyeda
0
Se mi nelíbí,ztratila hodně ze své dravosti a předek je hodně podobný Ferrari FF,nebo nějakému novému Ferrari GT a to pro mě není plus,ale mínus
Enthusiastic.driver
Ten design prostě nemůžu kousnout. I když úvodní fotka je první, na které se mi nová Vette líbí, ten zbytek mě zase usadil zpět. Obzvlášť ta perverzní záď už je na mě moc silné kafe.
Nicméně dinosaurus Small block opět nezklamal, jakkoliv s novým motormanagementem a přímým vstřikováním se opět o kus vzdálil své pověstné nesmrtelnosti a technické neprůstřelnosti. Skoro 500 Nm od 1000 ot./min., objem vážně ničím nenahradíš :-)
Nicméně dinosaurus Small block opět nezklamal, jakkoliv s novým motormanagementem a přímým vstřikováním se opět o kus vzdálil své pověstné nesmrtelnosti a technické neprůstřelnosti. Skoro 500 Nm od 1000 ot./min., objem vážně ničím nenahradíš :-)
Mě ten design zas tak nevadí, musí se někam posunout. V záplavě jiných nových aut nám přijde za tři roky tahle Corvette normální. ;-)
Mě fascinuje jak američani stále lpí na rozvodu OHV! Maximální jednoduchost, což se vdnešní době chválí :yes: .
Mě fascinuje jak američani stále lpí na rozvodu OHV! Maximální jednoduchost, což se vdnešní době chválí :yes: .
přesně :-) LT1 bych už teda až tak jednoduchou nenazval - OHV už ten masivně moderní motormanagement nevykompenzuje, ale ještě vyšší řady LS jsou správné jednoduché kladiva se vším všudy. A nejvíc mě baví, že výkonem a efektivitou se vyrovnají moderním evropským motorům a hmotností a spolehlivostí je pak bezpečně porážejí.
PeterLuk
...ALE MNE SA PÁČI! Zvlášť modrá a červená je veľmi pekná, aj keď interiér mohol vyzerať lepšie.
BRAVO CHEVY! :yes: :yes:
BRAVO CHEVY! :yes: :yes:
×
Sdílení komentáře
×