Automobilka Audi si s možností sériové produkce elektřinou poháněného supersportu pohrávala od roku 2009, ale nakonec zůstane R8 e-tron pouze vývojovým prototypem.
Ať už se podaří udělat revoluční baterie nebo ne, problém s dlouhým dobíjením zůstane, síť to nezvládne... Vyměňování mi připadá jako utopie... Pokud se mají elektromobily rozvinout, je potřeba zapracovat na palivových článcích...
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
U elektromobilu záleží ještě víc na stylu jízdy, než u benzínovýho auta, protože co přenese na silnici, to zmizí z baterie, zatímco spalovací motor má v různých podmínkách různou účinnost. Takže např na dálnici je u elektromobilu vyšší spotřeba, než ve městě. Taky není problém vybít baterku Tesly za těch 80km.
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
no napisu to asi takhle, podle technicaku od Elisu R ma Tesla Roadster teoreticky vetsi dojezd o cca 50km >:D a jak jsem zjistil, neni sebemensi problem vyzunknout nadrz toho Elisu pod najezdem 80km, takze jedinou vyhodou toho benzinoveho Elisu je vpodstate to, ze pak nemusi stat nekde u zasuvky dalsich 5-8 hodin :-)
Posledný rok možno aj viac dámam prednosť pred slovenským spravodajstvom Simsonovcom...no náhodou so prepol na markízu kde zrovna bola reportáž o revolučných batériach vyvinutých Izraelskou firmou a predaných jednej nemenovanej automobilke...